Tja LA ...... als je in een beetje normale wijk wilt wonen, en geen Spaans wilt spreken, ben je miljoenen kwijt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:21 schreef MuKe het volgende:
Lijkt me meer iets voor jou:
They love cracka asses over there.
Thanks voor de linkfix, was ff te lazy lol.quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja LA ...... als je in een beetje normale wijk wilt wonen, en geen Spaans wilt spreken, ben je miljoenen kwijt.
Waarom zou je daar willen wonen alsnog. ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:45 schreef MuKe het volgende:
[..]
Thanks voor de linkfix, was ff te lazy lol.
OT:
Ik vond het zelfs raar dat je "maar" 2 miljoen betaalt voor een huis in de Hollywood hills, had het eigenlijk wel duurder verwacht. Maar het kan ook komen door de credit crunch etc op dit moment.
En LA is nog altijd goedkoper dan de absurde prijzen die je betaalt in NY.
tja, je kunt overal wonen, maar men kent alleen die plaatsen van TV natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou je daar willen wonen alsnog. ?
Reis eens door Amerika en er gaat een wereld voor je open.
Vertel dat maar aan de 18 miljoen mensen in the greater LA areaquote:Op zondag 21 oktober 2007 06:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou je daar willen wonen alsnog. ?
Reis eens door Amerika en er gaat een wereld voor je open.
Hoe goed is jouw Spaans?quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:54 schreef MuKe het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de 18 miljoen mensen in the greater LA area
Volgende generatie zijn er meer Hispanics dan Whites in de US gezien hoe snel de Hispanics zich voortplanten, they've already outnumbered the African-Americans. Dus gelloof het of niet, binnen een paar decenia zul jij ook aan de Spaanse taal moetenquote:
Ik zitt wat meer in het noorden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:07 schreef MuKe het volgende:
[..]
Volgende generatie zijn er meer Hispanics dan Whites in de US gezien hoe snel de Hispanics zich voortplanten, they've already outnumbered the African-Americans. Dus gelloof het of niet, binnen een paar decenia zul jij ook aan de Spaanse taal moeten
Volgens mij zit ik minstens zo noordelijk als jij en in het ziekenhuis waar ik werk staat alles in twee talen aangegevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 07:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zitt wat meer in het noorden.
Dat duurt dus nog wat langer, mede dankzij de vrij koude winters.
wil je zeggen dat LA merendeels spaans is???quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja LA ...... als je in een beetje normale wijk wilt wonen, en geen Spaans wilt spreken, ben je miljoenen kwijt.
In de loop van 34 jaar zegt ie hè.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:20 schreef Latravia het volgende:
Hoe betrouwbaar is Craigslist nu in vergelijking met Realtor?
En huizen in Amerika zijn toch allemaal enorm gedaald in waarde? Lijkt me sterk dat je huis van 38 k naar boven de 6ton stijgt incl de crisis?
En de generatie die daar weer op volgt.. Zo donker zijn die Mexicaantjes niet, ze zullen - uiteindelijk - wel weer tot de 'Whites' gerekend worden. Waarschijnlijk zullen ze zelfs buiten latino kringen trouwen en kindertjes krijgen. Die het glorieuze blanke ras minder superieur maken ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 07:07 schreef MuKe het volgende:
[..]
Volgende generatie zijn er meer Hispanics dan Whites in de US gezien hoe snel de Hispanics zich voortplanten, they've already outnumbered the African-Americans. Dus gelloof het of niet, binnen een paar decenia zul jij ook aan de Spaanse taal moeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |