abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:51:58 #151
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66957562
Ik vergis me even, in de snelheid leek het alsof Samuel em niet terugtikt, wat wel zo is.
pi_67217277
quote:
Messi belooft trouw aan Barcelona

BARCELONA - Als het aan Lionel Messi ligt, blijft hij de rest van zijn carrière bij FC Barcelona voetballen. De 21-jarige Argentijn beloofde donderdag bij een boekpresentatie 'eeuwige trouw' aan de trots van Catalonië. „Ik wil mijn hele leven bij Barcelona blijven”, zei Messi.

De behendige dribbelaar speelt al sinds zijn dertiende voor Barça. Messi blinkt dit seizoen bijna wekelijks uit bij de koploper van de Primera Division. In de competitie was hij achttien keer trefzeker, in de Champions League staat hij deze jaargang al op zes doelpunten.

Messi kreeg tijdens de boekpresentatie de vraag voorgelegd of hij ooit zou overwegen bij aartsrivaal Real Madrid te tekenen. „Er zijn van die dingen die niet met geld te koop zijn, zoals geluk en hoe ik me voel bij Barcelona. Ik heb al eerder gezegd: als het aan mij ligt, blijft ik hier de rest van mijn leven voetballen”, reageerde Messi.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67218531
Tsja wat zal ik zeggen...

Barcelona is het absolute topniveau, qua salaris en club. Niet zo moeilijk om te zeggen dat je daar wel wilt blijven. Elke goede voetballer roept dit minimaal 1x in zijn carrière.
pi_67221367
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Tsja wat zal ik zeggen...

Barcelona is het absolute topniveau, qua salaris en club. Niet zo moeilijk om te zeggen dat je daar wel wilt blijven. Elke goede voetballer roept dit minimaal 1x in zijn carrière.
Toch gebeurt het niet heel veel dat spelers hun hele leven bij 1 club blijven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_67222064
De meeste topclubs hebben wel dat er een speler is die er al jaren speelt of die waarschijnlijk z'n hele leven bij de club zal spelen.
Giggs, Zanetti, Maldini, Del Piero, Raul(ook al zei hij dat hij weg zou gaan), Lampard(?), Gerrard(?), Puyol...
  maandag 23 maart 2009 @ 10:42:16 #156
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67317015





!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67318257
Wat een fantastisch doelpunt gister weer, heerlijk om naar te kijken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 29 maart 2009 @ 09:14:46 #158
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67512802
Hij draagt nu rugnummer 10 bij Argentinie .



Scoorde gister en speelde een prima wedstrijd,





[ Bericht 30% gewijzigd door venomsnake op 29-03-2009 09:20:15 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67513446
Geen verdediger stopt Messi.
Zin om Barca tegen ManU te zien, kijken of Evra, Vidic en Ferdinand hem aankunnen
  zondag 29 maart 2009 @ 18:22:20 #160
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67524302
Hij is ook niets veranderd he..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 29 maart 2009 @ 18:24:31 #161
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_67524357
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef Rejected het volgende:
Geen verdediger stopt Messi.
Zin om Barca tegen ManU te zien, kijken of Evra, Vidic en Ferdinand hem aankunnen
Nope.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67852899
2 keer gescoord tegen Bayern..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67853075
Was Messi gisteren weer zo geniaal? Nog niets gezien helaas ..
  donderdag 9 april 2009 @ 08:59:53 #164
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67853339
Tegen John Terry valt Messi wel door de mand

Ben benieuwd hoe lang hij zo goed blijft. Bij Ronaldinho was het ook opeens voorbij (die werd toentertijd ook vergeleken met de groten).

Messi mist m.i. het overzicht, leiderschap en tactisch vernuft om een echt hele grote te zijn, zoals Zidane dat tien jaar geleden was.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67853488
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Tegen John Terry valt Messi wel door de mand

No way. Die kan hij zeker wel aan. Daarbij moet John Terry wellicht ook Eto'o en Henry enigzins in de gaten houden
pi_67853527
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Tegen John Terry valt Messi wel door de mand

Ben benieuwd hoe lang hij zo goed blijft. Bij Ronaldinho was het ook opeens voorbij (die werd toentertijd ook vergeleken met de groten).

Messi mist m.i. het overzicht, leiderschap en tactisch vernuft om een echt hele grote te zijn, zoals Zidane dat tien jaar geleden was.
Zidane ging pas op zijn 24e in de Wereldtop spelen.
  donderdag 9 april 2009 @ 09:19:20 #167
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67853678
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:09 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

No way. Die kan hij zeker wel aan. Daarbij moet John Terry wellicht ook Eto'o en Henry enigzins in de gaten houden
Tegen welke verdediger zal Messi het moeilijkst hebben denk je?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 april 2009 @ 09:21:50 #168
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67853727
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zidane ging pas op zijn 24e in de Wereldtop spelen.
Dat is waar. Messi heeft ook zeker nog groeipotentie maar op dit moment kun je hem nog niet vergelijken met de groten.

Hij moet o.a. de stap maken van mooiweer-voetballer dan een persoon die de rest op sleeptouw neemt en over het dooie punt kan heen helpen.

Je zou het moeten natellen, ik heb het idee dat Messi vaker de 2-0 maakt dan de 1-0 als je begrijpt wat ik bedoel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67853734
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tegen welke verdediger zal Messi het moeilijkst hebben denk je?
Wellicht zou dat Terry toch wel zijn ja, maar de rest van de defensie van Chelsea is nou ook weer niet zo imponerend dat ze zowel Messi als Henry als Eto'o makkelijk de baas zijn vrees ik..
Barcelona heeft de beste aanval ter wereld imho. Dus de beste verdediging ter wereld zou het hen zo lastig mogelijk maken. Welke dat is durf ik niet te zeggen..
  donderdag 9 april 2009 @ 09:24:29 #170
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67853797
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:22 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Wellicht zou dat Terry toch wel zijn ja, maar de rest van de defensie van Chelsea is nou ook weer niet zo imponerend dat ze zowel Messi als Henry als Eto'o makkelijk de baas zijn vrees ik..
Barcelona heeft de beste aanval ter wereld imho. Dus de beste verdediging ter wereld zou het hen zo lastig mogelijk maken. Welke dat is durf ik niet te zeggen..
Manchester United als ze helemaal fit zijn hoewel het dinsdag niet om aan te zien was. Dat deed pijn aan mijn ogen. Te meer omdat ik absoluut niet wil dat maffiaclub Chelsea prijzen gaat winnen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67853811
Zidane is natuurlijk ook meer een spelverdeler dan Messi is.
Messi moet het vooral van de persoonlijke actie en dribbel hebben.
En hij heeft samen met C. Ronaldo de beste dribbel en actie in huis, Messi is ook nog beter in vorm dan C. Ronaldo.
Hij hoeft bij Barcelona nog niet de persoon die de ploeg op sleeptouw neemt te zijn.
Die hebben met Henry, Iniesta, Xavi, Eto'o genoeg andere spelers die bij de wereldtop horen.
pi_67853836
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:22 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Wellicht zou dat Terry toch wel zijn ja, maar de rest van de defensie van Chelsea is nou ook weer niet zo imponerend dat ze zowel Messi als Henry als Eto'o makkelijk de baas zijn vrees ik..
Barcelona heeft de beste aanval ter wereld imho. Dus de beste verdediging ter wereld zou het hen zo lastig mogelijk maken. Welke dat is durf ik niet te zeggen..
Terry/Carvalho en Ferdinand/Vidic zijn imo de 2 beste duo's op dit moment.
Als een van deze 2 hem niet kan stoppen dan kan alleen Messi zichzelf stoppen.
  donderdag 9 april 2009 @ 09:26:45 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67853853
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tegen welke verdediger zal Messi het moeilijkst hebben denk je?
Ferdinand, mits fit.
-
  donderdag 9 april 2009 @ 09:27:08 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67853858
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Terry/Carvalho en Ferdinand/Vidic zijn imo de 2 beste duo's op dit moment.
Als een van deze 2 ze hem niet kan stoppen dan kan alleen Messi zichzelf stoppen.
Carvalho is uit de basis gespeeld door Alex.
-
pi_67853877
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Carvalho is uit de basis gespeeld door Alex.
Carvalho komt toch terug van een blessure?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')