abonnement Unibet Coolblue
pi_53982593
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers! In de Wiki! van Klussen en Wonen kun je jezelf in de OP van dit topic in de lijst zetten met \'klussers met voorpret\'

Geef even aan in welke stage van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer nog moeilijk? Of zijn alle data al rond?


Eigen topics van klussers met voorpret:

  • wonderer gaat verhuizen! Oplevering 26 oktober, bezig met hypotheek

    Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:

  • Dash-X Wacht op bezichtiging van huis op 3 november.
  • Deirtje Heeft woning gekocht, overdrachtsdatum nog niet bekend.
  • Diesz: Heeft een bestaand huis gekocht. De overdracht is op 4 februari 2008
  • CarOnline Gaat bouwen in Duitsland.
  • leonieke: De funderingen liggen er. Onze eigen blog
  • phluphy: zoekt een huis in Duitsland
  • snoopy: Heeft een nieuwbouwhuis gekocht dat eind 2007 /begin 2008 klaar is.

    Vorige topic:

    Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 5

    [ Bericht 41% gewijzigd door BE op 24-10-2007 13:25:49 ]
  • pi_53982608
    Omdat ik wou posten in een gesloten topic, trap ik maar af

    Ik ga op korte termijn ook verhuizen en ik kan niet wachten.

    Vorige weekend had ik een bezichtiging aangevraagd voor een huurwoning. Maandag bezichtigd. Dinsdag papieren laten zien (werkgeversverklaringen enzo, het is verhuur in de vrije sector). En volgende week het contract zelf en de overdracht van de sleutel
    Al hoop ik heel erg dat dat voor het weekend al een mogelijkheid voor de sleutel is, zodat ik alvast kan beginnen


    Waarom zo snel? Achterlijk onderburen die dreigen en vernielen bij het leven waar de woningbouw niets tegen wilt doen
    pi_53982614
    Een nieuw topic
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 00:03 schreef Hankiepankie het volgende:
    Leonieke, volgens mij gaat het nu echt wat worden Ben even gaan terug lezen en wat een verhaal... eindelijk wat schot in de zaak!
    Ik denk het ook. Schot in de zaak... Heerlijk

    Thx Phluphy

    En die bak beton? In totaal 52 kuub beton... ik veronderstel dat het niet meer zal inzakken
    pi_53982633
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:45 schreef snoopy het volgende:
    Leonieke, mooi hoor dat gepolierd beton
    Toevallig was ik aan het kijken naar gepolierde betonvloeren maar dan voor in de hal en keuken!
    Wat een leuk toeval
    Ik heb de gepolierde betonvloer eerst bij mijn schoonouders gezien. Zij hebben het ook in hun garage en in de kelder en blijkt zo onderhoudsvriendelijk te zijn
    wij hebben er geen kleurtje aan toegevoegd omdat het toch niet in ruimtes is waar je vaak komt, maar het kan blijkbaar in heel veel kleuren
    pi_53982643
    Gefeliciteerd Keiichi!

    Ik vind het er wel stoer uitzien dat beton. Moet me er nog maar eens verder in verdiepen
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_53982668
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef Keiichi het volgende:
    Omdat ik wou posten in een gesloten topic, trap ik maar af

    Ik ga op korte termijn ook verhuizen en ik kan niet wachten.

    Vorige weekend had ik een bezichtiging aangevraagd voor een huurwoning. Maandag bezichtigd. Dinsdag papieren laten zien (werkgeversverklaringen enzo, het is verhuur in de vrije sector). En volgende week het contract zelf en de overdracht van de sleutel
    Al hoop ik heel erg dat dat voor het weekend al een mogelijkheid voor de sleutel is, zodat ik alvast kan beginnen
    Héérlijk, zo vlug
    quote:
    Waarom zo snel? Achterlijk onderburen die dreigen en vernielen bij het leven waar de woningbouw niets tegen wilt doen
    En dat is wel een pak minder heerlijk Hopelijk kun je heel vlug verhuizen
    pi_53982679
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:57 schreef snoopy het volgende:
    Gefeliciteerd Keiichi!
    Financieel gezien is het niet echt tof, ik zal even wat fotootjes laten zien van het appartement wat ik en mijn vriendin nu gaan huren

    Buiten aanzicht, het opgelichtte is het gedeelte dat wij huren.


    Binnenplaats van het complex


    Als je thuis komt, waan je je eigen beetje in een hotelsfeer
    pi_53982712
    Jeetje, wat is de achterliggende gedachte van die binnenplaats? Ik moet meer denken aan een bejaardenflat
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_53982716
    Dat ziet er leuk uit zeg Keiichi...

    Kan ook niet wachten tot ik kan gaan verhuizen. Zit nu echt tussen de dozen en troep in...
    pi_53982719
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:59 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    Financieel gezien is het niet echt tof, ik zal even wat fotootjes laten zien van het appartement wat ik en mijn vriendin nu gaan huren

    Buiten aanzicht, het opgelichtte is het gedeelte dat wij huren.
    [ afbeelding ]

    Binnenplaats van het complex
    [ afbeelding ]

    Als je thuis komt, waan je je eigen beetje in een hotelsfeer
    Wauw! Dat ziet er fantastisch uit. Echt heel leuk
    pi_53982727
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:02 schreef snoopy het volgende:
    Jeetje, wat is de achterliggende gedachte van die binnenplaats? Ik moet meer denken aan een bejaardenflat
    Loopt dat mannetje nu achter een rollator !?
    pi_53982751
    Shame on me..... had een heel verhaal zitten tikken, mag ik ineens niet meer post, geen rechten.... Het topic was dus gesloten. Er was nog geen nieuwe, dus getracht een nieuwe te starten. Aleen is deze ondertussen geopend, ik was dus te langzaam
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_53982797
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 21:09 schreef Nanook24 het volgende:
    Diesz, Wel een leuk huis en lekker ruim ook (maar jullie moeten ook wel met al die gezelligheid aan kinderen waar je het over hebt ) Alleen die badkamer, ik ga helemaal wazig kijken als ik naar de foto kijk met dat zware mozaik en die lichte voegen. Maar ik kan me goed voorstellen dat de dakkapellen nu even voorrang hebben. Ik ben benieuwd hoe alles gaat zijn als de boel straks leeg is en jullie er je eigen draai aan gegeven hebben.
    De ruimte is inderdaad ook de voornaamste reden dat we gaan verhuizen. Mijn vriend heeft een 3 kamer appartement, wat te koop staat omdat we daar niet met zijn allen in passen. Ik heb een huurwoning die op zich wel ruim genoeg is, maar dan moeten we onze slaapkamer weer in 2 splitsen (hebben nu een dubbele kamer) en dan worden de kamers wel weer aan de kleine kant. Als ik de ruimtes in mijn huis tel, dan heb ik op dit moment een 8 kamer woning Woonkamer, kantoorruimte aan de woonkamer, 5 slaapkamers (momenteel dus 4) en een inloopkast. Op zich een heerlijk huis, gaat me ook aan mijn hart om hier weg te gaan, maar daar hebben we gewoon echt meer ruimte.

    Leuk trouwens dat je de gezelligheid van al die kids benoemd, de meesten schrikken er juist van, dat het zo druk moet zijn. Ja, het is druk, maar ook supergezellig!!!

    Die badkamer is inderdaad een btje over de top, maar daar we de kosten koper van mijn vriend zijn huidige huis mee moeten financieren (hij heeft het huis nog geen jaar) is het nu even niet anders. De badkamer is nog niet zo oud en kan dus nog even mee. Gelukkig is het in het echt niet duizeligmakend, staat het zelfs best leuk (alleen de afwerking is bagger) op de foto is het inderdaad heel erg!!!
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:02 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Exact mijn gevoel en idee over het huis Maar ik zou direct iets aan de badkamer doen eigenlijk. De keuken daarentegen vind ik
    De keuken kan op zich ook wel, maar met 5 kinderen en 2 behoorlijk flinke honden lijkt hoogglans me niet echt de beste keuze. Dat wordt volgens mij echt 20 keer op een dag poetsen
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 07:52 schreef phluphy het volgende:

    Leuke foto's Diesz! Ik vind die keuken ook best prima eigenlijk.
    De badkamer, dat is een goed voorbeeld van "te veel van het goeie". Ik word er ook duizelig van.
    Jammer, want mozaïek kan zo leuk zijn!
    Thnx!! Alleen zie ik mezelf al hele dagen met de poetsdoek in de keuken staan, dat is wat minder!! Wat betreft de badkamer.... we weten al precies wat we willen, maar eerst even kijken wat we aan de andere verbouwingen kwijt zijn, die hebben echt even prioriteit!!!!
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:45 schreef snoopy het volgende:
    Diesz, ben benieuwd wat jullie uiteidnelijk allemaal zullen/kunnen veranderen aan het huis. Succes ook.
    Thnx!! Ben zelf ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Op zich denk ik het wel te ‘zien’, maar goed, je weet natuurlijk niet wat er bv net even anders moet!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_53982885
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:02 schreef snoopy het volgende:
    Jeetje, wat is de achterliggende gedachte van die binnenplaats? Ik moet meer denken aan een bejaardenflat
    Het word inderdaad voornamelijk bewoond door ouderen Maar aangezien het gezeik met lastige buren geheel beu ben, verwacht ik hier niet zoveel problemen Het zal bijna eerder zijn dat ik hier de overlastmaker ben

    Er wonen overigens ook wel wat jongere mensen in.
    pi_53982945
    Nou het ging weer allemaal snel

    Vraagprijs was 142.000
    Ik een bod neergelegd 130.000 niet geaccpeteerd dus niet in onderhandeling.

    Krijg van de makelaar te horen dat de vorige bieder een bod had gedaan van 140K maar niet is geaccepteerd door de verkoper

    Dus heb meteen mijn eindbod neergelegd van 136K met oplevering z.s.m. (ze willen er vanaf want staat leeg.. liefst nog dit jaar)

    Erg frappant allemaal. En dit allemaal binnen 10 minuten
    pi_53983137
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:16 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    Het word inderdaad voornamelijk bewoond door ouderen Maar aangezien het gezeik met lastige buren geheel beu ben, verwacht ik hier niet zoveel problemen Het zal bijna eerder zijn dat ik hier de overlastmaker ben

    Er wonen overigens ook wel wat jongere mensen in.
    Het ziet er best mooi en netjes onderhouden uit! Ik zou zelf alleen zo'n binnentuin wel frappent vinden. Zelf zou ik er iig nooit gaan zitten maarja de ouwetjes die de hele dag niks doen vinden het vast geweldig
      woensdag 17 oktober 2007 @ 09:36:33 #17
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_53983162
    Dash-X ! Sjemig wat een ontwikkelingen zo snel achter mekaar.
    Wat een eigenwijze verkopers. Willen ze wel van het huis af, zou je denken!
    Ik hoop dat ze eieren voor hun geld kiezen.

    Keiichi, bedankt voor het maken van het nieuwe topic.
    Ik vind het geweldig, dat complex! En een "mengeling" van ouderen en jongeren lijkt me juist tof!
    Ouderen kunnen hele geschikte, gezellige buren zijn!
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef dennisdotcom het volgende:
    Afgelopen maandag heb ik de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen! Werd wel tijd, want ik had een hoop gezeik met de hypotheek. Ik ga daar samenwonen met Kimsalabim.

    Eind deze week ga ik het behang eraf halen en een muur schuren, daarna schilderen en misschien nog twee muurtjes stukken (hoe schrijf je dat?). Volgende week woensdag komen de grote witgoedapparaten en vanmiddag ga ik vloerbedekking en gordijnen kopen!

    Het behang eraf halen zie ik wel een beetje tegenop, maar het komt vast goed!!
    Gefeliciteerd! Ga je een eigen topic openen? Dag "mag", als je de sleutel hebt!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_53983245
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:36 schreef phluphy het volgende:
    Keiichi, bedankt voor het maken van het nieuwe topic.
    Ik vind het geweldig, dat complex! En een "mengeling" van ouderen en jongeren lijkt me juist tof!
    Ouderen kunnen hele geschikte, gezellige buren zijn!
    Voor ouderen hoef je denk niet zo bang te zijn als ze gaan lopen dreigen. Waar ik nu nog woon is beetje zo'n wijk waar je elk moment of een mes tussen je ribben zou kunnen verwachten of een vuist in je gezicht
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:35 schreef Dash-X het volgende:
    [..]
    Het ziet er best mooi en netjes onderhouden uit! Ik zou zelf alleen zo'n binnentuin wel frappent vinden. Zelf zou ik er iig nooit gaan zitten maarja de ouwetjes die de hele dag niks doen vinden het vast geweldig
    Er zijn ook 2 patio's Dat is denk wel heel mooi 's zomers of 's avonds buiten te zitten. (Het liefst zonder medebewoners natuurlijk )

    Hier is trouwens een bovenaanzichtje van het complex:

    http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.58709,4.915743&spn=0.002166,0.005386&t=h&z=18&om=1
    pi_53983657
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:36 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X ! Sjemig wat een ontwikkelingen zo snel achter mekaar.
    Wat een eigenwijze verkopers. Willen ze wel van het huis af, zou je denken!
    Ik hoop dat ze eieren voor hun geld kiezen.
    Eigenwijze mensen inderdaad. Persé de vraagprijs willen hebben.. ofwel hebben ze die heel laag gehouden.
    quote:
    Keiichi, bedankt voor het maken van het nieuwe topic.
    Ik vind het geweldig, dat complex! En een "mengeling" van ouderen en jongeren lijkt me juist tof!
    Ouderen kunnen hele geschikte, gezellige buren zijn!
    [..]
    Daar hopen wij ook heel hard op. Onze (enige) buren zijn gepensioneerd. Daar had ik toch wat schrik voor. Je weet maar nooit natuurlijk want overlast van de bouw hebben ze sowieso.
    Maar, maandagavond/nacht zijn ze bij ons op de bouwgrond blijven werken (dat polieren moest af) en ze hebben er geen problemen van gemaakt Begrepen best dat zoiets kon gebeuren En het is natuurlijk maar éénmalig. We hebben ze dan gisteren wel een fles wijn gebracht als bedanking. Denk wel dat ze het apprecieerden
    En één voordeel: ze houden de bouwgrond heel goed in de gaten. Denk dat ze ons achteraf perfect gaan kunnen zeggen wie wanneer gewerkt heeft
    Nieuwsgierig zijn ze wel
    quote:
    Gefeliciteerd! Ga je een eigen topic openen? Dag "mag", als je de sleutel hebt!
    Eigen topics zijn leuk, maar ook hier blijven posten he
    pi_53986712
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:59 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    Financieel gezien is het niet echt tof, ik zal even wat fotootjes laten zien van het appartement wat ik en mijn vriendin nu gaan huren

    Buiten aanzicht, het opgelichtte is het gedeelte dat wij huren.
    [ afbeelding ]

    Binnenplaats van het complex
    [ afbeelding ]

    Als je thuis komt, waan je je eigen beetje in een hotelsfeer
    Hey dat is in Rijen, daar heb ik gewoond, tot 2.5 weken geleden!
    Je zal daar wel lekker rustig zitten inderdaad met al die oudjes.
    Maar wel lekker dicht bij de winkels en het station.
    pi_53986748
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:18 schreef appelsap het volgende:

    [..]

    Hey dat is in Rijen.
    Daar heb ik gewoond, tot 2.5 weken geleden.
    En wat vind je van het plaatsje? Ik ken nog wel iemand die in rijen gewoond heeft, maar daar al ruim 6 jaar weg is, maar in 6 jaar kan er veel veranderen
    pi_53986866
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:20 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    En wat vind je van het plaatsje? Ik ken nog wel iemand die in rijen gewoond heeft, maar daar al ruim 6 jaar weg is, maar in 6 jaar kan er veel veranderen
    Tsja, wat vind ik er van. Eerlijk gezegd is Rijen zelf nogal saai, er valt weinig te doen al zijn ze het wel aan het verbeteren. En gelukkig heb je grote steden en plaatsen in de buurt zoals Breda, Tilburg, Oosterhout. Het is wel lekker rustig en gezellig, je wordt snel geaccepteerd in het dorp en maakt ook zo nieuwe vrienden.
    pi_53987064
    Even opnieuw in dit topic .

    Afgelopen maandag heb ik de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen! Werd wel tijd, want ik had een hoop gezeik met de hypotheek. Ik ga daar samenwonen met Kimsalabim.

    Eind deze week ga ik het behang eraf halen en een muur schuren, daarna schilderen en misschien nog twee muurtjes stukken (hoe schrijf je dat?). Volgende week woensdag komen de grote witgoedapparaten en vanmiddag ga ik vloerbedekking en gordijnen kopen!

    Het behang eraf halen zie ik wel een beetje tegenop, maar het komt vast goed!!
    pi_53987429
    Alweer deeltje 6! Er zijn al heel wat vorderingen sinds deeltje 1, zo mogen onze kneusjes zich inmiddels geen kneusjes meer noemen en hebben we er alweer heel wat nieuwe mensen bij gekregen.

    Dennisdotcom, als je echt zo op ziet tegen het behang eraf halen zou ik zo'n stoom apparaat huren. Dat werkt echt super, zeker als je het met zijn 2-en doet (1 stomen, 1 eraf steken) gaat het vaak behoorlijk rap.

    Keiichi, Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je snel kunt verhuizen. Het appartement ziet er goed uit voor zo ver ik dat nu kan beoordelen.

    Dash-X, Je blijft altijd van die eigenwijze verkopers houden. Ik ben benieuwd wat ze met je uiterlijke bod gaan doen. De vraagprijs betalen is iets wat niet echt heel vaak gebeurd volgens mij of het moet wel een heel mooi en goed afgewerkt huis zijn. Ik duim nog even voor je dat het toch goed gaat komen.

    Leonieke, Ik had niet helemaal begrepen dat de vloer zo zou blijven en dat het een speciaal iets was. Wel handig dat het dan straks gewoon niet meer bewerkt hoeft te worden of er nog een vloer op moet ofzo.

    Phluph, al last van kijk zenuwen?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      woensdag 17 oktober 2007 @ 13:20:06 #25
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_53987867
    Doh, natuurlijk Nanook

    @Dennisdotcom: wederom welkom! Ik had al gereageerd
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_53988190
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef Nanook24 het volgende:
    Dash-X, Je blijft altijd van die eigenwijze verkopers houden. Ik ben benieuwd wat ze met je uiterlijke bod gaan doen. De vraagprijs betalen is iets wat niet echt heel vaak gebeurd volgens mij of het moet wel een heel mooi en goed afgewerkt huis zijn. Ik duim nog even voor je dat het toch goed gaat komen.
    Tja ik heb nu ongeveer nog zo'n 10% hoop dat het nog goedkomt.. en dat alleen maar omdat ze niet direct het bod hebben verworpen zoals bij het eerste bod. Als ze er zekerweten niets mee wilden hadden ze dat ook direct kunnen laten weten.
    pi_53988840
    Dash, jammer als het niet rondkomt maar dan zal het misschien beter zijn zo. Want anders betaal je gewoon teveel voor je gevoel en daar blijf je dan spijt van houden.
    Wij hadden eerst een huis op het oog 2 straten hier vandaan, die stond te koop voor 149500. Maar na te zijn gaan kijken wisten wij al meteen dat we dat toch zeker niet voor het huis gingen betalen. Er moest het een en ander aan gedaan worden enzo. We waren van plan wel een bod te gaan doen maar een heeel stuk lager tot de makelaar ons vertelde dat er al een bod op was gedaan van 146.000. Toen hebben wij gezegd, jammer dan maar we zoeken wel verder. Het grappige is, dat huis staat nu nog te koop maar dan voor 129.000.
    En wij zijn ontzettend blij met het huis wat we nu hebben, dat is wel 100 keer beter dan dat huis.

    Het liefst heb je natuurlijk zo snel mogelijk een huis maar zoals al meer is gezegd, en al zal je het niet geloven, er komt echt nog wel een andere keer wat voorbij.

    Dennisdotcom succes in jullie nieuwe huis. Ik begin altijd heel enthousiast aan behang aftrekken maar als je dan bij de rotstukken komt dan baal ik altijd dat ik niet een stoomapparaat gehaald heb. Ik vind dat altijd zo'n rotklus.
    pi_53989395
    Bedankt voor de leuke reacties!

    Ik ga ook donderdag een stoomapparaat halen voor een hele week, zodat het zeker gaat lukken met dat behang afhalen! Scheelt gewoon een hoop werk. Het is al vrij gemakkelijk zonder dat ding eraf te halen, dus mét moet het zeker een eitje zijn.

    Het is allemaal wel stressen hoor! Ik moet eigenlijk zaterdag al het behang in de woonkamer er wel af hebben zodat ik dan de eerste keer kan verfen. Zondag moet ik zeker de eerste keer de slaapkamer gaan schilderen wil ik dat nog op tijd afhebben.

    Woensdag komen de grote electrische apparaten en ik hoop te kunnen regelen (ga ik zo doen) dat vrijdag de 26e het tapijt in de slaapkamer wordt gelegd. Zaterdag de 27e wil ik dan helemaal over zijn! Zometeen ook de gordijntjes halen en dan komt het vast allemaal goed.

    Ik zat er nog aan te denken om de muren in de woonkamer te stucen, maar dat is nog best duur en om het nou zelf te doen voor het eerst, ik weet niet of dat wel zou kunnen lukken...
      woensdag 17 oktober 2007 @ 15:18:17 #29
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_53989931
    Hoe lang geleden hadden de verkopers dat vorige bod afgewezen Dash-X? Ik hoop dat ze inmiddels wanhopig(er) zijn geworden, dat kan voor jou alleen maar gunstig uitpakken.

    Dennisdotcom, als ik jou was zou ik veul hulptroepen inschakelen:
    - 1 persoon stoomt
    - 1 persoon trekt (behang er-) af
    - 1 persoon ruimt de troep op, dat stapelt zich nogal snel op namelijk, en als je er te lang mee wacht, gaat het overal aan/op plakken!
    Succes met alle drukte, klinkt als een behoorlijk karweitje!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_53990018
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:17 schreef appelsap het volgende:
    Dash, jammer als het niet rondkomt maar dan zal het misschien beter zijn zo. Want anders betaal je gewoon teveel voor je gevoel en daar blijf je dan spijt van houden.
    Wij hadden eerst een huis op het oog 2 straten hier vandaan, die stond te koop voor 149500. Maar na te zijn gaan kijken wisten wij al meteen dat we dat toch zeker niet voor het huis gingen betalen. Er moest het een en ander aan gedaan worden enzo. We waren van plan wel een bod te gaan doen maar een heeel stuk lager tot de makelaar ons vertelde dat er al een bod op was gedaan van 146.000. Toen hebben wij gezegd, jammer dan maar we zoeken wel verder. Het grappige is, dat huis staat nu nog te koop maar dan voor 129.000.
    En wij zijn ontzettend blij met het huis wat we nu hebben, dat is wel 100 keer beter dan dat huis.

    Het liefst heb je natuurlijk zo snel mogelijk een huis maar zoals al meer is gezegd, en al zal je het niet geloven, er komt echt nog wel een andere keer wat voorbij.
    Ja ik weet ook wel dat er vast ooit wel iets langs zal komen. Het zou inderdaad jammer zijn maar zoals je al zegt, als ik hoger ga dan kan ik niet meer mijn toch al weinig aanpassingen doen aan het huis die ik nodig vind om erin te wonen. Mochten ze het toch nog aannemen zal ik wel erg blij zijn, ik reken er gelukkig al niet teveel meer op en heb vandaag alweer op funda gekeken (helaas niks nieuws )
    pi_53990092
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:18 schreef phluphy het volgende:
    Hoe lang geleden hadden de verkopers dat vorige bod afgewezen Dash-X? Ik hoop dat ze inmiddels wanhopig(er) zijn geworden, dat kan voor jou alleen maar gunstig uitpakken.

    Vanmorgen 8:50 eerste bod neergelegd en om 9:10 een telefoontje dat ze het niet hebben aangenomen en niet in onderhandeling gaan. Heb direct een eindbod neergelegd van 136K met oplevering voor eind van het jaar.

    Het zou voor mij gunstig zijn als de bezoekers van vandaag alleen maar aan het rondkijken zijn of niet enorm enthousiast over zijn gekomen naar de makelaar. Wellicht wachten ze nog een paar dagen? om te kijken of die mensen een bod gaan doen.. en zo niet dat ze nog eens gaan denken over mijn bod.. omdat voor hun de tijd ook dringt als ze het voor het eind van het jaar kwijt willen zijn.
    pi_53990343
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:25 schreef appelsap het volgende:

    [..]

    Tsja, wat vind ik er van. Eerlijk gezegd is Rijen zelf nogal saai, er valt weinig te doen al zijn ze het wel aan het verbeteren. En gelukkig heb je grote steden en plaatsen in de buurt zoals Breda, Tilburg, Oosterhout. Het is wel lekker rustig en gezellig, je wordt snel geaccepteerd in het dorp en maakt ook zo nieuwe vrienden.
    Meer hoef ik niet te weten klinkt voor mij alleen positief. Ik heb de mogelijkheid voor een auto onder m'n kont, dus ik kan altijd zo naar Breda of Tilburg Eigenlijk heb ik het wel beetje gehad met grote steden om te wonen.
    pi_53990461
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:42 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    Meer hoef ik niet te weten klinkt voor mij alleen positief. Ik heb de mogelijkheid voor een auto onder m'n kont, dus ik kan altijd zo naar Breda of Tilburg Eigenlijk heb ik het wel beetje gehad met grote steden om te wonen.
    Precies, als je dat hebt is het heel makkelijk. En als ik het zo hoor dan woon je nu niet in een prettige buurt. Je zal gaan genieten van je rust.
      woensdag 17 oktober 2007 @ 16:13:57 #34
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_53990804
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:26 schreef Dash-X het volgende:
    Vanmorgen 8:50 eerste bod neergelegd en om 9:10 een telefoontje dat ze het niet hebben aangenomen en niet in onderhandeling gaan. Heb direct een eindbod neergelegd van 136K met oplevering voor eind van het jaar.

    Het zou voor mij gunstig zijn als de bezoekers van vandaag alleen maar aan het rondkijken zijn of niet enorm enthousiast over zijn gekomen naar de makelaar. Wellicht wachten ze nog een paar dagen? om te kijken of die mensen een bod gaan doen.. en zo niet dat ze nog eens gaan denken over mijn bod.. omdat voor hun de tijd ook dringt als ze het voor het eind van het jaar kwijt willen zijn.
    Ik bedoelde eigenlijk de vorige mensen die een bod hebben gedaan. Hoe lang is dat geleden?
    En dat ze het dit jaar kwijt willen zijn is zeker een voordeel voor jou nu! Voordat alles rond is, moet je toch zeker medio november al tot een (mondelinge) overeenkomst zijn gekomen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_53994043
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
    Even opnieuw in dit topic .

    Afgelopen maandag heb ik de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen! Werd wel tijd, want ik had een hoop gezeik met de hypotheek. Ik ga daar samenwonen met Kimsalabim.

    Eind deze week ga ik het behang eraf halen en een muur schuren, daarna schilderen en misschien nog twee muurtjes stukken (hoe schrijf je dat?). Volgende week woensdag komen de grote witgoedapparaten en vanmiddag ga ik vloerbedekking en gordijnen kopen!

    Het behang eraf halen zie ik wel een beetje tegenop, maar het komt vast goed!!
    Ow, ik heb over jouw berichtje gelezen in het vorige topic blijkbaar

    Wat fijn dat je de sleutel hebt Het klussen kan beginnen Zijn dat de enige klussen die moeten gebeuren in het huis?
    pi_53994077
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef Nanook24 het volgende:
    Leonieke, Ik had niet helemaal begrepen dat de vloer zo zou blijven en dat het een speciaal iets was. Wel handig dat het dan straks gewoon niet meer bewerkt hoeft te worden of er nog een vloer op moet ofzo.
    Nu nog de muren en een trap en de kelder is af
    pi_53996161
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef appelsap het volgende:

    [..]

    Precies, als je dat hebt is het heel makkelijk. En als ik het zo hoor dan woon je nu niet in een prettige buurt. Je zal gaan genieten van je rust.
    Denk je dat ik in het weekend als ik uitslaap een wekker nodig te hebben wil ik niet een klokje rond slapen? Vroeger toen ik nog thuis woonde (Vroegah was alles beter ) flikte ik het af en toe om tot 16:00 ofzo in bed te liggen Maar sinds ik het huis uit ben, is dat eigenlijk nooit echt meer gelukt.
    pi_53998858
    Haai allemaal!
    Ik zal mijn verhaal hier eens doen! Ik zal vanaf het begin beginnen. September 2006 woonde mijn vriend en ik bij mijn ouders in Hellevoetsluis (m'n ouders hebben een 2e huis dus wij konden mooi gebruik maken van het huis!). In feb 07 gingen we zoeken voor een huisje/app voor ons zelf! We kwamen toen uit bij een 2kamer app in het centrum van Rotterdam. Sinds juni wonen we hier, maar naar een paar maandjes kwamen we er achter dat dit toch te klein is voor ons. Wij terug naar de makelaar en laten weten dat we ons app weer wilen verkopen. En nog voor dat het in de verkoop was, is het app verkocht! Wij heel blij natuurlijk want als je je huis binnen 6maanden verkoopt krijg je 6% van de k.k. terug!! We hebben ons parkeerplaat nog niet verkocht, die moeten we nog te koop gaan zetten. Dit hebben we nog niet eerder gedaan omdat we niet zeker wisten of we van het heliportcomplex afgingen of niet. En nu is het zeker dat we hier niet blijven.

    Wij zijn dus hard op zoek geweest naar een nieuw onderkomen. We wisten nog niet precies waar we wouden gaan wonen. Maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een eengezinswoning in Hellevoetsluis. Terug naar af dus! Het bieden is afgelopen en nu zijn we bezig met een overdrachtsdatum en met het rond krijgen van een nieuwe hypotheek!. We hebben nu ook voor een andere hypotheek verstrekker gekozen, we waren helemaal niet tevreden over de rabobank.

    Ik ben van plan jullie op de hoogte te houden van alles. En zodra we echt de sleutels hebben enz. zal ik een eigen topic maken.
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
    pi_54001700
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef phluphy het volgende:
    Wij zijn vanmiddag gaan touren door Gelderland. De volgende plaatsen hebben we gezien en inmiddels geschrapt van de lijst:

    (knip, want: eens!)

    Blijft over:
    Dieren / Spankeren
    Laag Soeren
    Doesburg-met-een-groot-vraagteken
    Phluph, kijk ook eens in Brummen! Ligt vlakbij Dieren en vind ik ook echt een schetig dorp. Net als De Steeg. Heel liefjes en rustig en vlakbij de Posbank (geen typefout).
    quote:
    Toch hebben we één huis gezien waar we willen gaan kijken. Dit is a.s. donderdagmiddag al.
    Een huis uit 1900 in het oude gedeelte van Dieren. Vlakbij de IJssel en uiterwaarden.
    Ik geloof dat het een hele rare indeling heeft, maar het heeft heel veel potentie. Is overigens geheel opgeknapt, in elk geval de benedenverdieping.
    Spannend.
    Hé, wat leuk! Gellijk al een kijkafspraak! Morgenmiddag al, zelfs! Veel plezier hoor
    Eeuwig vijfentwintig
      donderdag 18 oktober 2007 @ 07:19:13 #40
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54003717
    Welkom, Deirtje!
    Wanneer is de overdracht ongeveer? En heb je foto's, of een link?
    Het nieuwsgierigheidsgehalte in dit topic is hoog!

    Over nieuwsgierigheidsgehalte gesproken: hi Reese!
    Je bent aardig op de hoogte, wil je niet (onbezoldid) onze aankoopmakelaar worden?
    Brummen ken ik wel, daar heb ik vroeger gewerkt. Het is niet onaardig, maar het is me nét iets te ver weg van de uitvalswegen/snelweg. Dieren zou net kunnen qua bereikbaarheid/reistijd naar het zuiden. Maar daar trek ik dan ook de grens.
    De Steeg is wel leuk ja. Die moeten we nog even checken. Net als Oosterbeek trouwens. En anders gaan we de andere kant op om te kijken (Wageningen e.o.).
    Als je nog wat wil weten, pm gerust!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54003793
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 16:13 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Ik bedoelde eigenlijk de vorige mensen die een bod hebben gedaan. Hoe lang is dat geleden?
    En dat ze het dit jaar kwijt willen zijn is zeker een voordeel voor jou nu! Voordat alles rond is, moet je toch zeker medio november al tot een (mondelinge) overeenkomst zijn gekomen!
    Ik gok dat het 1 tot 2 weken geleden is dat ze dat bod hebben gehad. Ondertussen heb ik nog steeds niets gehoord van de makelaar.. ik neem dus aan dat ze even hard aan het nadenken zijn over mijn bod... Wat ook nog kan is dat de mensen die 140K geboden hadden een latere oplevering wilde.. en ik kan er direct in.. voordeel voor de verkoper.. maar het blijven natuurlijk allemaal theorieen.
    pi_54006200
    Ik heb een plattegrondje


    Groot: http://www.searchy.net/foto/plattegrond.jpg

    Ik en m'n vriendin zijn van plan zeil en/of tapijt te leggen. Heeft iemand een idee hoe de woonkamer gedaan zou kunnen worden? Die rollen zijn vaak maar 4m breed.
    pi_54007389
    Ok... het dillemma is nu compleet...

    Omdat de hoop me in de schoenen was gezakt ging ik vanmorgen op zah.nl kijken of er nog nieuwe huisjes bij waren gekomen. En wat staat daar... een pracht van een woning met enorme serre (moooiii) een goede bruikbare keuken, 145 m2 (2 keer zo groot als het huis waar ik op geboden heb!) en netjes onderhouden. Ok niet helemaal mijn smaak vloer.. of keuken.. maar bewoonbaar! Vraagprijs 144K.. dus ik denk.. nou dit gaat hem dan misschien wel worden

    Wordt ik gebeld door m'n makelaar dat ze de verkopers gisteren niet meer kon bereiken (jaja... ) en dat ze vanmorgen mijn eindbod heeft neergelegd. De verkopers gaan het bod in beraad nemen

    Dus ik de makelaar van dat nieuwe huis bellen.. Blijkt er een oud mannetje zonder stem in te wonen die naar een aanleunwoning gaat. Z'n zoon doet de onderhandelingen.. Maar die heeft het zo druk dat de eerste bezichtiging pas zaterdag 3 november!!!!!!! ja je leest het goed... kan plaatsvinden...

    Stel dus dat mijn eindbod geaccepteerd wordt.. dan heb ik nog 3 dagen om er vanaf te zien.. maar ik heb dan nog geen kans om dat andere huis van binnen te bekijken.

    wat een k*t zoooi allemaal
    pi_54009477
    ok.. eindbod van de verkopers gekregen van 137.500. Heb tot dinsdag 12:00 de tijd om te reageren.
    pi_54009492
    Dash, zoals ik het lees klinkt het alsof je toch niet helemaal tevreden bent met het huis waar je nu een bod op hebt staan. Want je hebt nu al weer wat leukers gezien. Waarom zie je er dan gewoon niet van af en zoek je in alle rust verder? Straks heb je spijt van wat je hebt gedaan..
    pi_54009698
    Ik sluit me bij Appelsap aan Dash. Zie hier nog even vanaf en ga dan bij dat andere huis kijken. Ik vermoed dat het huis waar je nu mee bezig bent nog niet zo snel verkocht zal zijn dus als het andere huis niks blijkt te zijn kun je altijd nog op je besluit terug komen. (Ja, dat is irritant voor de verkopers maar dat is niet jouw zaak toch )

    Wel laat trouwens dat je 3 november pas terecht kunt!!
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54009721
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 07:19 schreef phluphy het volgende:

    Over nieuwsgierigheidsgehalte gesproken: hi Reese!
    Je bent aardig op de hoogte, wil je niet (onbezoldid) onze aankoopmakelaar worden?
    Brummen ken ik wel, daar heb ik vroeger gewerkt. Het is niet onaardig, maar het is me nét iets te ver weg van de uitvalswegen/snelweg. Dieren zou net kunnen qua bereikbaarheid/reistijd naar het zuiden. Maar daar trek ik dan ook de grens.
    De Steeg is wel leuk ja. Die moeten we nog even checken. Net als Oosterbeek trouwens. En anders gaan we de andere kant op om te kijken (Wageningen e.o.).
    Als je nog wat wil weten, pm gerust!


    Jullie 'zoekopdracht' lijkt zo op de onze, dat ik het erg leuk vind om mee te kijken inderdaad. En voor mezelf hoef ik niet meer te kijken...

    Richting Wageningen begint de prijs volgens mij net weer wat op te lopen, heb ik het idee. Zijn jullie al eens in Renkum of Heelsum gaan kijken? Ook mooi! Bosrijk en dicht bij uitvalswegen en openbaar vervoer.

    Wageningen zélf is ook een leuk dorp/stad (weet ik niet zeker). Jammer trouwens dat Velp afviel voor jullie, daar heb ik destijds ook wel sfeervolle huizen zien staan .

    Hoe dan ook, ben benieuwd naar hoe jullie eerste bezichtiging is verlopen!
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_54011265
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 13:30 schreef appelsap het volgende:
    Dash, zoals ik het lees klinkt het alsof je toch niet helemaal tevreden bent met het huis waar je nu een bod op hebt staan. Want je hebt nu al weer wat leukers gezien. Waarom zie je er dan gewoon niet van af en zoek je in alle rust verder? Straks heb je spijt van wat je hebt gedaan..
    Ik ben in princiepe wel tevreden met het huis.. maar ik heb liever iets meer ruimte voor ongeveer dezelfde prijs. En dat andere huis heeft dat (voor zover ik aan de specs en foto's kan zien). Ook is de indeling en de keuken goed.

    Ik kan pas zo laat bezichtigen omdat er een oud mannetje in zit die niet kan praten en af en toe in het ziekenhuis ligt.. en die kan niet zomaar weg bij een bezichtiging en vind het misschien ook niet prettig als er mensen rondlopen terwijl hij erbij is.. Ik ga die makelaar nog bellen voor meer foto's en de vraag of ik eerste bezichtiger zal zijn.. dan maak ik iig de meeste kans.
    pi_54011418
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef Keiichi het volgende:
    Ik en m'n vriendin zijn van plan zeil en/of tapijt te leggen. Heeft iemand een idee hoe de woonkamer gedaan zou kunnen worden? Die rollen zijn vaak maar 4m breed.
    Geen idee. Het ziet er moeilijk uit

    @ Dash: ik zou niet verder gaan met die bieding als je nu al twijfelt en een ander huis leuker vindt. Je bent nog maar net op zoek...

    Zelf begin ik een beetje te twijfelen over de keuken en de badkamer. Ik weet op zich zeker dat wat we uit hebben gezocht heel mooi is maar als ik nu in de bladen kijk vind ik andere dingen ook wel weer erg mooi
    De keuken en badkamer hebben we al een jaar geleden uit moeten zoeken
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54011538
    Dash, ik zou er niet mee doorgaan. Je wilt groter dan ga je zo niet tevreden zijn en je had een eindbod gedaan waar ze toch over heen zijn gegaan en je zou dus meer gaan betalen dan je eigenlijk zou willen.

    Oei snoopy, kan je eventueel nog verwisselen?
    pi_54011643
    Ik denk het wel Appelsap maar ik denk ook dat dat geld kost en dat mijn vriend er niet blij mee zou zijn
    En wat ik zeg: ik weet dat het mooi is wat we hebben uitgezocht. Maar heel stiekem, als ik nu zou mogen kiezen...
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54013260
    Ik wist dat ik een vraag over sloeg toen ik net postte.

    Keiichi, Er bestaat ook tapijt van 5 meter breed hoor en als je kamer dan nog te breed is dan 'plakken' ze er eer stuk aan en is het haast niet meer zichtbaar. Je hebt sowieso een lastig huis qua vorm om welke vloerbedekking dan ook te laten leggen. Ik ben benieuwd of de tapijtmeneer daar nog moeilijk over gaat doen.

    Snoop, Dat zijn pré verhuis kriebels hoor. Als jullie straks jullie huisje in kunnen ben je vast nogsteeds blij met wat je gekozen hebt.

    Phluph, Heb je al iets te melden?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      donderdag 18 oktober 2007 @ 17:45:35 #53
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54013970
    Ik vind het maar moeilijk, dat huizengedoe. Aan de ene kant leuk en spannend, en aan de andere kant altijd onzekerheden, twijfels.

    Het huis dat we hebben bekeken vond ik gaaf!
    Met name de benedenverdieping is erg groot, je kan prima beneden een slaapkamer maken, badkamer is ernaast.
    Bovenverdieping wordt dan voor studie en hobby, er is daar ook een mega-dakterras.
    En nog een slaapkamer op zolder!

    Voordelen:
    - instapklaar
    - ruim
    - alles geheel naar smaak
    - binnen budget
    - supermooie, leuke en gezellige wijk (oud)
    - garage groot genoeg voor J.'s motoren
    - gunstige overdrachtstermijn

    Nadelen:
    - inrit en achtergedeelte heeft recht van overpad (buren moeten eroverheen om bij hun garage te komen)
    - horecapleintje 200 m verderop (geluidsoverlast)?

    Vragen die we ons stellen:
    - mocht er geluidsoverlast zijn, in hoeverre "wen" je hieraan?
    - in hoeverre worden we "ooit" het huis weer makkelijk kwijt door het recht van overpad?
    Volgens de makelaar is zo'n recht van overpad heel gebruikelijk in dit soort oude wijken.

    Het huis heeft echt potentie, maar toch zijn er 2 nadelen. Maar zal elk huis niet zijn nadelen hebben?
    "Bij twijfel niet doen" zeggen ze, maar is dit echt twijfel?

    Ik ben zo bang om lang te moeten wachten op een ander geschikt huis. Onze keuze is gewoon erg beperkt, omdat ik echt niet in een standaard woonwijk wil.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54014060
    dash, ik zou als ik jou was ook even wachten. of bedenk eens wat je zou voelen als het huis al verkocht zou zijn, als het niet uitmaakt dan zou ik er zeker niet mee doorgaan.

    hier nog geen andere berichten dan dat het verkocht is. maar goed, de makelaar zal er wel meebezig zijn nu.

    ja snoopy lastig is dat he! ik zit ook heeeeeel hard te denken wat ik nu dan echt precies wil! stel dat we iets uitkiezen en ik vind het nét niet mooi... ik wil het héél mooi haha.
    helemaal naar wens! de keuken die we uit hebben gezocht is dat ook, en de badkamer is vrij standaard maar wel mooi denk ik
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54014116
    lastig phuphy, eigenlijk zou je er eens langs moeten gaan op zaterdagavond ofzo? eens kijken of en hoeveel overlast evt hebt?
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54015101
    Pff phluph wat moeilijk... Zoveel voordelen, maar toch die twee nadelen.

    Weet je toevallig of het recht van overpad blijft als er nieuwe eigenaars komen in het huis van de buren? (waarschijnlijk wel aangezien hun garage er is)
    Het is natuurlijk wel vervelend dat iemand over uw eigendom mag om aan hun garage te raken, maar mits goede afspraken (nl er niet parkeren) moet zoiets wel vlot lopen, nietwaar?

    Over dat geluidsoverlast zou ik inderdaad eens op een uitgaansavond langsgaan, maar dan nog weet je het niet goed aangezien je daarvoor in het huis zelf moet zijn om te weten of je er veel last van hebt. Bij mijn neef passeert de trein achter zijn tuin (geen ultragrote tuin ofzo) en hij zei ook dat het went en dat ze het nu bijna niet meer merken. Beetje gewenning...

    Maar wat is het leuk dat je al zo vlug iets vindt waar je je toch redelijk goed bij voelt Ik weet dat het bij ons een paar maand heeft geduurd vooraleer we écht iets gevonden hadden dat we ook wilden bezichtigen (moeilijke mensen dat we ook zijn )
    pi_54015137
    snoopy ik denk dat jouw smaak altijd zal veranderen, hoor. Toen we twee jaar geleden wilden bouwen waren we er van overtuigd dat we een geel-achtige gevelsteen gingen kiezen. Nu zijn we aan het bouwen en hebben we een bruin-grijze steen gekozen en hebben we allebei zoiets van: omg hoe konden we het in ons hoofd halen? Terwijl er toen helemaal geen twijfel was over de gevelstenen
    pi_54018200
    Jeetje Phluph, meteen bij het eerste huis al zo'n goed gevoel over alles op die paar puntjes na dan. Ik kan niet anders zeggen dan wat de rest al aangegeven heeft en slaap er gewoon nog een nachtje (of 2...of 3) over voor jullie definitief besluiten een bod uit te gaan brengen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54018376
    Phluph, wat spannend! Vinden jullie het allebei leuk? Eigenlijk moet je er dan wel voor gaan hè? En tja, die horeca. Wat voor horeca is het precies? Wij hebben hier aan de overkant een cafe en daar hebben we eigenlijk alleen last van met koninginnedag.
    Je zou misschien heel brutaal moeten zijn en aan de buren vragen hoe en wat. Maar dat zou ik zelf denk ik niet durven
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54021015
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 07:19 schreef phluphy het volgende:
    Welkom, Deirtje!
    Wanneer is de overdracht ongeveer? En heb je foto's, of een link?
    Het nieuwsgierigheidsgehalte in dit topic is hoog!

    Over nieuwsgierigheidsgehalte gesproken: hi Reese!
    Je bent aardig op de hoogte, wil je niet (onbezoldid) onze aankoopmakelaar worden?
    Brummen ken ik wel, daar heb ik vroeger gewerkt. Het is niet onaardig, maar het is me nét iets te ver weg van de uitvalswegen/snelweg. Dieren zou net kunnen qua bereikbaarheid/reistijd naar het zuiden. Maar daar trek ik dan ook de grens.
    De Steeg is wel leuk ja. Die moeten we nog even checken. Net als Oosterbeek trouwens. En anders gaan we de andere kant op om te kijken (Wageningen e.o.).
    Als je nog wat wil weten, pm gerust!
    We hebben vandaag te horen gekregen dat de overdracht in de laatste week van november is! Hopelijk gaat de kopers van ons huidige huis ook akkoord met eind november, want eigelijk staat 18 nov. als overdrachts datum.

    Hier is alvast 1 foto!
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
    pi_54025643
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Deirtje het volgende:

    [..]

    We hebben vandaag te horen gekregen dat de overdracht in de laatste week van november is! Hopelijk gaat de kopers van ons huidige huis ook akkoord met eind november, want eigelijk staat 18 nov. als overdrachts datum.

    Hier is alvast 1 foto!
    [ afbeelding ]
    Leuk hoekhuis! Ziet er erg ruim uit
    pi_54025661
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef phluphy het volgende:
    Ik vind het maar moeilijk, dat huizengedoe. Aan de ene kant leuk en spannend, en aan de andere kant altijd onzekerheden, twijfels.

    Het huis dat we hebben bekeken vond ik gaaf!
    Met name de benedenverdieping is erg groot, je kan prima beneden een slaapkamer maken, badkamer is ernaast.
    Bovenverdieping wordt dan voor studie en hobby, er is daar ook een mega-dakterras.
    En nog een slaapkamer op zolder!

    Voordelen:
    - instapklaar
    - ruim
    - alles geheel naar smaak
    - binnen budget
    - supermooie, leuke en gezellige wijk (oud)
    - garage groot genoeg voor J.'s motoren
    - gunstige overdrachtstermijn

    Nadelen:
    - inrit en achtergedeelte heeft recht van overpad (buren moeten eroverheen om bij hun garage te komen)
    - horecapleintje 200 m verderop (geluidsoverlast)?

    Vragen die we ons stellen:
    - mocht er geluidsoverlast zijn, in hoeverre "wen" je hieraan?
    - in hoeverre worden we "ooit" het huis weer makkelijk kwijt door het recht van overpad?
    Volgens de makelaar is zo'n recht van overpad heel gebruikelijk in dit soort oude wijken.

    Het huis heeft echt potentie, maar toch zijn er 2 nadelen. Maar zal elk huis niet zijn nadelen hebben?
    "Bij twijfel niet doen" zeggen ze, maar is dit echt twijfel?

    Ik ben zo bang om lang te moeten wachten op een ander geschikt huis. Onze keuze is gewoon erg beperkt, omdat ik echt niet in een standaard woonwijk wil.
    Recht van overpad.. waarom zou dat echte problemen gaan opleveren.. Denk dat de kans erg klein is dat je daar problemen mee gaat krijgen. Wat betreft geluidsoverlast.. je zou eens op een zaterdagnacht daar buiten kunnen gaan staan om te kijken of je er iets van merkt. Er natuurlijk rekening mee houdend dat als je binnenzit je een stuk minder hoort.

    Maar het klinkt verder allemaal bijna als een droomhuis als ik je moet geloven. Als ik jou was zou ik er voor gaan! Hoe lang staat het al te koop? Denk je dat je snel moet handelen om het te krijgen?
    pi_54025686
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef CarOnline het volgende:
    dash, ik zou als ik jou was ook even wachten. of bedenk eens wat je zou voelen als het huis al verkocht zou zijn, als het niet uitmaakt dan zou ik er zeker niet mee doorgaan.
    Tja ik heb nu zoiets van 137.5K is al meer dan ik er in eerste instantie voor wilde geven. Ik ga (met het andere huis in mijn achterhoofd) dit bod dan ook niet accepteren en ga voor het andere huis.

    Ik ga in ieder geval nog wel de verkopende makelaar van dat nieuwe huis bellen om te vragen of ik echt de eerste bezichtiger ben omdat het nog zo lang duurt voor ik het kan bezichtigen.. ik wil dan niet in een positie komen te zitten dat er dalijk nog 10 afspraken voor die van mij worden gepland (wat volgens de makelaar niet mogelijk was, maar wil dit even duidelijk hebben) .

    Ben dus gisteren bij dat andere huis gaan kijken en de buurt is ietsjes minder.. er is wel heel veel aan renovatie gedaan in de buurt waardoor het allemaal zeer netjes oogt. De voorkant zag er van buiten netjes uit. Alle kozijnen en deuren goed in de verf. Van achter een hele brede brandpoort voor de motor en de serre zag er ook goed uit (moest door de schutting gluren want alle hekken en schuren zijn erg hoog).

    Al met al voor iets meer geld heb ik een veeeel betere en grotere woning.
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:51:24 #64
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54025758
    Dank voor adviezen.
    Ik denk dat we inderdaad eens op een uitgaansavond moeten gaan kijken wat daar allemaal "loos" is. Aan de ene kant vind ik het ook best gezellig, zo'n uitgaangspleintje in de buurt. Er zitten 3 kroegjes, een pizzeria/shoarmazaak en een snackbar. Het is wel een leuk pleintje.

    Het recht van overpad raak je niet zomaar kwijt Leonieke. Was het maar waar.
    Het is dan zo, dat als je achter buiten wil gaan zitten, je nooit gegarandeerde privacy hebt, want de buren kunnen er opeens doorheen lopen. Als je leuke buren hebt is dat geen probleem, maar ja, wat als de buren volgend jaar verhuizen en er komen mensen met oudere kinderen met veul scooters en zo? Die razen dan ook voorbij je huis/door je "tuin".
    Verder is er geen tuin dus, maar wel een groot dakterras. Misschien moeten we gewoon wennen aan het idee dat het allemaal "anders dan standaard is".

    @Snoopy: ja, we vinden het beide leuk! En bij de buren aanbellen vind ik niet zo'n probleem hoor!


    @Deirtje: leuke hoekwoning! Is dat een overkapte uitbouw aan de zijkant van het huis?


    @Dash-X: knap hoor, dat je er waarschijnlijk vanaf gaat zien en min of meer "gokt" op dat andere huis. Ik hoop dat het beloond gaat worden.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54027552
    Gisteravond ben ik weer even in mijn nieuwe huis wezen kijken. Verkoopster wilde weten of ik meubels wilde overnemen. De kledingkast neem ik in ieder geval over.

    Verder zijn alle problemen met de hypotheek het dubbel en dwars waard. Het blijft echt een heerlijk huis. Ben er stiekem een beetje verliefd op....
    pi_54030645
    Hallo!

    Vanavond ga ik beginnen met het verplaatsen van de stopcontacten en het verwijderen van alle behang. Nou heb ik één muur die een reliëfverf/structuurverf heeft. Nou wil ik dat die weer egaal wordt. Is dan de enige manier om de muur te stucen? Ik heb bij de Gamma naar oplossingen gevraagd. Daar zei iemand een hogedrukspuit, maar dat lijkt me lastig. Bij Boels heeft men er ook geen machine voor, of één die heel erg duur is en waardoor je er alsnog een dag mee bezig bent.

    Heeft iemand hier tips of is de enige manier inderdaad stucen?
    pi_54037329
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 07:51 schreef phluphy het volgende:

    @Deirtje: leuke hoekwoning! Is dat een overkapte uitbouw aan de zijkant van het huis?
    Dat is een soort van mini schuurtje, voor opslag van fietsen. Orgineel staat er een standaard schuurtje, maar de huidge bewoners hebben dat weg gehaald en in plaats daarvan een kleine houten schuurtje neergezet. In dat houten schuurtje past geen fiest, dus vandaar heeft de bewoner zelf een afdakje gemaakt voor fietsen. Erg handig al zeg ik het zelf!

    Als ik vanavond niet al te laat thuis ben zal ik alle foto's posten die er zijn!
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
    pi_54083303
    Vandaag de makelaar bellen dat ik het eindbod van huis 1 niet ga accepteren Ik ga volledig voor het huis wat ik pas op 3 november kan bezichtigen. Mocht dat dan niets zijn dan zoeken we rustig verder
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:56:02 #69
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54086502
    Volgens mij sta je helemaal achter je beslissing, of niet, Dash-X? Soms voelt alles opeens anders na een paar dagen.

    Bij ons werkt het zo (ook) in elk geval. Ik was vorige week echt enthousiast over dat huis, maar het recht van overpad staat me inmiddels erg tegen. Je hebt echt nooit gegarandeerde privacy, elke moment kan de buuf of buum langs je keukenraam/woonkamerraam lopen.

    Leonieke, hoe gaat het bij jullie?
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:21:26 #70
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54086932
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 08:06 schreef Dash-X het volgende:
    Vandaag de makelaar bellen dat ik het eindbod van huis 1 niet ga accepteren Ik ga volledig voor het huis wat ik pas op 3 november kan bezichtigen. Mocht dat dan niets zijn dan zoeken we rustig verder
    Een juiste beslissing!!! Je kan beter wat langer de tijd nemen om het juiste huis voor de juiste prijs te vinden, dan dat je straks spijt hebt!! Wel jammer dat de andere woning pas op 3 nov te bezichtigen is, maar wie weet is dat het straks allemaal dubbel en dwars waard!!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:23:54 #71
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54086982
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef phluphy het volgende:

    Bij ons werkt het zo (ook) in elk geval. Ik was vorige week echt enthousiast over dat huis, maar het recht van overpad staat me inmiddels erg tegen. Je hebt echt nooit gegarandeerde privacy, elke moment kan de buuf of buum langs je keukenraam/woonkamerraam lopen.
    Bij mijn schoonouders is ook het recht van overpad, maar daar merk je weinig van. Het loopt langs de tuin en er niet doorheen. Ik denk dat ik het zelf niet zou willen, anderen door mijn tuin heen. Niet alleen de privacy, maar ook met kinderen en in mijn situatie mijn honden..... Ik wil gewoon alles af kunnen sluiten
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_54086997
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef phluphy het volgende:
    Volgens mij sta je helemaal achter je beslissing, of niet, Dash-X? Soms voelt alles opeens anders na een paar dagen.

    Bij ons werkt het zo (ook) in elk geval. Ik was vorige week echt enthousiast over dat huis, maar het recht van overpad staat me inmiddels erg tegen. Je hebt echt nooit gegarandeerde privacy, elke moment kan de buuf of buum langs je keukenraam/woonkamerraam lopen.
    Ja redelijk wel. Ondertussen weer een huisje op de markt gekomen waar ik wellicht wil gaan kijken. Er staat alleen nog een foto en meer info volgt. Ben benieuwd naar de indeling en de keuken enzo. Ach ik heb geen haast. Misschien dat bij het eerste huis het toch allemaal wat te snel is gegaan voor m'n gevoel. Kan het moeilijk plaatsen. Vind het nu ook wel lekker om weer wat tijd te hebben om rustig rond te kijken.

    Kan me jouw gevoel ook wel voorstellen! Ken de situatie natuurlijk niet zo goed maar het lijkt me inderdaad vrij irritant als er steeds mensen door je tuin lopen. Is dat niet anders te regelen door ze achter je tuin langs te laten lopen (stukje gemeentegrond kapen)?
      maandag 22 oktober 2007 @ 12:28:30 #73
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54087065
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 12:56 schreef dennisdotcom het volgende:
    Hallo!

    Vanavond ga ik beginnen met het verplaatsen van de stopcontacten en het verwijderen van alle behang. Nou heb ik één muur die een reliëfverf/structuurverf heeft. Nou wil ik dat die weer egaal wordt. Is dan de enige manier om de muur te stucen? Ik heb bij de Gamma naar oplossingen gevraagd. Daar zei iemand een hogedrukspuit, maar dat lijkt me lastig. Bij Boels heeft men er ook geen machine voor, of één die heel erg duur is en waardoor je er alsnog een dag mee bezig bent.

    Heeft iemand hier tips of is de enige manier inderdaad stucen?
    Is het er niet af te steken?? De structuurverf in mijn vorige woning kon ik zo los steken met een plamuur mes!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      maandag 22 oktober 2007 @ 18:29:41 #74
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54093637
    We hebben definitief besloten dat dat huis het niet gaat worden. Ben er totaal niet rouwig om, dus dat is een goed teken.

    Vanmiddag is de optie "wonen in Duitsland" genoemd....
    Qua afstand t.o.v. werk is het even ver als waar we nu wonen, en de prijzen zijn vele malen gunstiger daar.
    Wie weet... we gaan ons eens inlezen in alles wat erbij komt kijken.
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 22 oktober 2007 @ 18:38:49 #75
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54093831
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef phluphy het volgende:
    We hebben definitief besloten dat dat huis het niet gaat worden. Ben er totaal niet rouwig om, dus dat is een goed teken.

    Vanmiddag is de optie "wonen in Duitsland" genoemd....
    Qua afstand t.o.v. werk is het even ver als waar we nu wonen, en de prijzen zijn vele malen gunstiger daar.
    Wie weet... we gaan ons eens inlezen in alles wat erbij komt kijken.
    Duitsland

    Mijn vader zit er nu elk weekend, heeft daar een huis gekocht waar hij met zijn vrouw definitief gaat wonen zodra hij met pensioen gaat. Voor hem is de afstand naar zijn werk veel te groot (R'dam) anders hadden ze er al gewoond!! Als we daar zijn is het net alsof je op vakantie bent, het huis is GROOT, een mega lap grond, midden in de natuur en voor veel minder geld dan hier!!!

    Als je die mogelijkheid hebt, dan zou ik dat zeker overwegen!!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_54098589
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef phluphy het volgende:
    We hebben definitief besloten dat dat huis het niet gaat worden. Ben er totaal niet rouwig om, dus dat is een goed teken.

    Vanmiddag is de optie "wonen in Duitsland" genoemd....
    Qua afstand t.o.v. werk is het even ver als waar we nu wonen, en de prijzen zijn vele malen gunstiger daar.
    Wie weet... we gaan ons eens inlezen in alles wat erbij komt kijken.
    Hee leuk Phuph, wij gaan ook naar Duitsland

    Hier het voorlopigkoopcontract binnen, we krijgen nog bericht wanneer we moeten tekenen. Spannend, zal blij zijn als we horen dat ze het financieel allemaal rondkrijgen. Tot zover nog geen vlag uit hier!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54098638
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Deirtje het volgende:

    [..]

    We hebben vandaag te horen gekregen dat de overdracht in de laatste week van november is! Hopelijk gaat de kopers van ons huidige huis ook akkoord met eind november, want eigelijk staat 18 nov. als overdrachts datum.

    Hier is alvast 1 foto!
    [ afbeelding ]
    Leuk huis! Spannend, eind november is het al bijna
    Ben benieuwd naar de verdere fotos!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54103517
    Donderdag ga ik trouwens geheel over naar mijn nieuwe app. Dat word hard werken
    pi_54103598
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef phluphy het volgende:
    We hebben definitief besloten dat dat huis het niet gaat worden. Ben er totaal niet rouwig om, dus dat is een goed teken.

    Vanmiddag is de optie "wonen in Duitsland" genoemd....
    Qua afstand t.o.v. werk is het even ver als waar we nu wonen, en de prijzen zijn vele malen gunstiger daar.
    Wie weet... we gaan ons eens inlezen in alles wat erbij komt kijken.
    Dan is het inderdaad gewoon goed geweest. Duitsland lijkt me wel een hele stap! Niks voor mij maar je hebt er inderdaad wel hele leuke betaalbare huisjes
    pi_54103599
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 07:21 schreef Keiichi het volgende:
    Donderdag ga ik trouwens geheel over naar mijn nieuwe app. Dat word hard werken
    Nou succes dan maar he Wat moet je allemaal nog doen voor je over gaat?
    pi_54103692
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 07:43 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Nou succes dan maar he Wat moet je allemaal nog doen voor je over gaat?
    Eerst wachten tot vloerbedekking er in ligt (maar dat gebeurd woensdag ) en dan nog alles inpakken en oververhuizen (inpakken zijn we al mee bezig)
    pi_54104504
    Als alles mee zit krijg ik volgende week ook de sleutels.
    Ben al druk bezig met inpakken. Heb echt zin om in mijn nieuwe huis te trekken
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:25:14 #83
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54105547
    @Diesz:
    We hebben ons gisteren al wat ingelezen en volgens mij behoort het zeker tot de mogelijkheden.
    Nu nog een gaatje vinden in de agenda om er eens te gaan kijken.

    @ CarOnline:
    Landgenote
    Waar gaan jullie bouwen? Ik neem aan bij Enschede ergens de grens over? Wij gaan het zoeken in (de buurt van) Emmerich.
    Waarom de vlag nog niet uit bij jullie? Ben je huiverig voor het financiële traject? Of hang je die pas echt uit als alles 100% rond is?

    @Keichi:
    Da's overmorgen al! Succes!

    @Dash-X:
    Het voelt niet echt als een "grote stap". Het is echt nét over de grens. We blijven beide in Nederland werken dus echt vervreemd raak je niet.
    Heb jij trouwens al nieuws over de mogelijkheid om eerder naar dat ene huis te kijken?

    @linebear:
    Nu breekt het echt werk voor jou ook al aan!
    De Grote Gemengde Gevoelens van Voorpret en Stress.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54106334
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:25 schreef phluphy het volgende:
    @ CarOnline:
    Landgenote
    Waar gaan jullie bouwen? Ik neem aan bij Enschede ergens de grens over? Wij gaan het zoeken in (de buurt van) Emmerich.
    Waarom de vlag nog niet uit bij jullie? Ben je huiverig voor het financiële traject? Of hang je die pas echt uit als alles 100% rond is?
    Ah, gutentag Landsmännin
    Ja, we gaan bouwen bij Enschede de grens over, Epe. Klein dorpje maar, en ergens in een uithoek van het dorp staat een nieuwbouwwijk. Vol met Nederlanders. En Duitsters
    Gemengd dus. Het is iets van 14 km verderop en vlak achter ons de N35 dus ik zit met een kwartiertje alweer in het centrum van Enschede. 't Was voor ons kiezen: of een net zo'n groot huis als we nu hebben, of naar Duitsland en een groter huis. En ik wil zó graag wat meer ruimte!
    Heb me er jaren tegen verzet, maar ja... als je dan een kavel kan kopen waar je droomhuis op kan staan. Nou ja, droomhuis.. tot zover financieel mogelijk hé!

    Ja, ik wil het eerst echt zeker hebben dat ze het kunnen betalen! En dat zal dan ook wel, maar zolang dat nog niet 100% gaan wij nog niet bouwen
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54106757
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:25 schreef phluphy het volgende:
    @Dash-X:
    Het voelt niet echt als een "grote stap". Het is echt nét over de grens. We blijven beide in Nederland werken dus echt vervreemd raak je niet.
    Heb jij trouwens al nieuws over de mogelijkheid om eerder naar dat ene huis te kijken?
    Ik heb al nieuws in zoverre dat het echt niet mogelijk is om eerder te bezichtigen... Ben dus in afwachting van 3 november
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:39:47 #86
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54115331
    Ik heb echt medelijden met je Dash-X! Ik zelf heb absoluut geen geduld met dit soort dingen en elke dag wachten zou er één te veel zijn. Tip: zorg voor veel afleiding, dan gaat de tijd sneller om.

    Ha, Frau CarOnline, ich verstehe! Ik zou ook terughoudend zijn wat die vlag betreft. Maar theoretisch is het voor jullie mogelijk om over ca. een half jaar te verhuizen? Of ben ik wat al te positief?

    Wij zijn vanmiddag gaan touren in de buurt Elten / Emmerich / Rees. We zijn best enthousiast. Rees is echt een beeldschoon plaatsje, maar nét iets te ver (toch nog 45 km van Arnhem).
    We gaan 'gewoon' wat leuke huisjes scoren op internet en kijkafspraken maken.
    Und schnell, bitte!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54123653
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 18:39 schreef phluphy het volgende:
    Reese is echt beeldschoon
    Danke schön!
    Eeuwig vijfentwintig
      woensdag 24 oktober 2007 @ 07:14:56 #88
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54127280
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 24 oktober 2007 @ 09:51:07 #89
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54128749
    We gaan vrijdagochtend al 3 of 4 huizen bekijken!

    Leonieke Wat ben je stil? Ben je op vakantie? Hoe gaat het met de bouw?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54132683
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 10:25 schreef phluphy het volgende:

    @ CarOnline:
    Landgenote
    Waar gaan jullie bouwen? Ik neem aan bij Enschede ergens de grens over? Wij gaan het zoeken in (de buurt van) Emmerich.
    Mijn paps zit iets verder omhoog dan jullie beiden, in de omgeving van Nordhorn
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_54132696
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef phluphy het volgende:
    We gaan vrijdagochtend al 3 of 4 huizen bekijken!
    Spannend!!! In welke plaatsjes???
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_54132826
    Vanochtend is de nodige vloerbedekking gelegd

    Vanavond matras over en ik en m'n vriendin zijn dan officieel oververhuisd
      woensdag 24 oktober 2007 @ 13:02:05 #93
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54132903
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Diesz het volgende:
    Spannend!!! In welke plaatsjes???
    Allemaal in hetzelfde plaatsje: Elten (<20 km van Arnhem). Mochten we daar niet "slagen", kunnen we Emmerich nog proberen.


    Succes Keiichi! Altijd spannend, zo'n eerste nacht in een nieuw huis!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54133040
    Keiichi, Gefeliciteerd!! Is de vloerbedekking helemaal geworden wat jullie ervan gedacht hadden?

    Phluph, Spannend hoor! Ik ben ook erg benieuwd welke huisjes jullie gaan kijken en waar.

    Dash, Wat ontzettend balen dat het wachten nog zo ontzettend lang moet duren. Hopelijk is het het allemaal waard.

    Caronline, Wanneer moeten de kopers de financiering rond hebben en kunnen jullie dus opgelucht adem halen?

    Linebear, Succes met inpakken en veel klusplezier volgende week.

    Wij hebben deze week de eerste storting uit het bouwdepot ontvangen en tegen alle verhalen in hebben ze het laminaat gewoon uitgekeerd vanuit het depot. Volgende kostenpost...de badkamer, ik heb er zin in.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54133092
    Dat krijg je ervan als je te lang niet post, dan moet je te veel teruglezen en kunnen anderen je voor zijn met posten.

    Phluph, ik ga duimen dat er iets moois bij zit voor jullie. Hou je er wel rekening mee dat die gekke Duitsers hun keuken (meestal) meenemen als ze gaan verhuizen dus dat dat nog een kostenpostje is wat er bij de kosten van het huis komt.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      woensdag 24 oktober 2007 @ 13:18:20 #96
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54133257
    Oh Nanook wat een heerlijke meevaller! Dat er nog maar vele mogen volgen!
    Dat van die keukens is me bekend. Raar fenomeen, inderdaad.

    @ allen: ik heb de OP in de WIKI even flink opgeschoond en bijgewerkt. Ik zal zo in FB vragen of ze de OP even willen aanpassen.
    Deirtje, Dash-X, CarOnline: ik heb jullie erbij gezet. Hopelijk heb je hier geen bezwaar tegen! Als je het weg wil halen of anders wil omschrijven, roept u maar!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54133669
    Phluphy veel plezier met het huizen kijken! Wat gaat het ineens allemaal snel hè.

    Nanook fijn dat jullie het uitgekeerd hebben gekregen. Wanneer willen jullie gaan beginnen met de badkamer?

    De keuken meenemen als je gaat verhuizen, apart zeg!
    pi_54133698
    Keichii veel plezier met jullie eerste nacht! Ik hoop dat het jullie goed bevalt.
    pi_54133824
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 13:07 schreef Nanook24 het volgende:
    Keiichi, Gefeliciteerd!! Is de vloerbedekking helemaal geworden wat jullie ervan gedacht hadden?
    Ik vind het mooi in de woonkamer hebben we vinyl met een tegel printje, op de slaapkamer pikzwart en voor op de overige kamers en gangen het goedkoopste tapijtachtig iets (Eur 1,99 per m2 ) Dat goedkope gaan we zelf leggen
    pi_54134175
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 13:38 schreef appelsap het volgende:

    Nanook fijn dat jullie het uitgekeerd hebben gekregen. Wanneer willen jullie gaan beginnen met de badkamer?
    Nu je het zegt, ik werd gisteren gebeld door onze tweede klusjesman dat hij onze offerte terug had gekregen vanwege een verkeerd adres. Hij zou hem opnieuw uitdraaien en opsturen maar hij zat daarnet nog niet bij de post. Waarschijnlijk morgen dan.

    We zijn nog even in afwachting van die offerte om te zien met wie we in zee gaan voor de verbouwing en dan is het van diegene afhankelijk wanneer hij tijd heeft maar als alles mee zit zal het nog wel voor het eind van het jaar lukken.

    Voor die tijd hopen we ook de dakkapellen rond te hebben. De offerte is getekend ontvangen bij de dakkapellen specialist alleen moeten we nu zelf de bouwvergunning nog regelen. is druk bezig met het maken van de benodigde tekeningen en als alles mee zit gaat dat ook eind dit jaar / begin volgend jaar rond zijn.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54137321
    Hey

    Ik ben er nog eens

    Wat is er nog gebeurd op de bouwgrond? Wel, niet zoveel De funderingen liggen er nu en de eerste 10 cm van de keldermuur is ook gebetonneerd. Vanaf nu kunnen ze metsen De kans bestaat dat zaterdag misschien de eerste steen zal gelegd worden, maar dat is nog niet zeker.

    Het is hier 'thuis' heel druk geweest. Wat familiaal gedoe waardoor we constant heen en weer moeten rennen/rijden. Geen tijd om me eens op mijn gemak neer te zetten en dit topic helemaal door te lezen.

    Iets wat ik nu eens ga proberen te doen En weer weg
    pi_54138479
    @Deirtje: wat een leuk hoekhuis Het ziet er wel groot uit Eind november de overdracht. Dat wil zeggen dat het maar een maand meer zal duren als je in jullie nieuwe huis zal zitten. Een heerlijk gevoel moet dat zijn

    @linebear: wat heerlijk als je zo'n verliefd gevoel hebt over jouw nieuw huis. Toen we een tijdje niet naar de bouwgrond waren gaan kijken, had ik de eerstvolgende keer ook zo'n gevoel: hier wil ik écht komen wonen Het was voor mij toch een geruststelling dat ik na een paar maand nog steeds datzelfde gevoel had Veel succes alleszins!

    @Dash-X: wat goed dat je het eindbod niet hebt geaccepteerd. Ik kreeg tijdens het lezen van het topic een beetje het gevoel dat het toch niet meer echt DAT was wat je wou. Hopelijk wordt dat huis dat je op 3nov (dat is trouwens niet meer zo ver af hoor ) echt hetgeen je zoekt

    @phluphy: lieve lieve phluph Duitsland Een nieuwe én goedkopere locatie waar je nu kan zoeken. Ligt Duitsland niet een beetje dichter bij Ninove dan de plaats waar je ging zoeken? Wie is het weer uit OUD die ook een huis in Duitsland heeft gekocht? Zo'n huis en zo'n lap grond... stel je maar voor dat je zoiets goedkoper kunt kopen dan een huis in Nederland. Overmorgen al drie of vier huizen gaan bekijken Ik verwacht uiteraard een héél uitgebreid verslag Spannend! Ik voel al wat kriebels in jouw plaats

    @Keiichi: het is morgen al donderdag Wauw! Een laatste nacht in jouw oud appartement? Of slaap je nu al in jouw nieuwe stekje?

    @Nanook: Hopelijk zijn de verbouwingen eind dit jaar al rond. Het zou wel leuk zijn om het nieuwe jaar te kunnen ingaan in een afgewerkt huis
    pi_54142388
    Pluphy, Elten/Emmerich is inderdaad heel goed te doen vanuit Arnhem. Ik ga er altijd tanken (Shell, goedkoop!), de broodjeszaak daar is top, dezelfde broodjes kun je ook bij 't tankstation halen, altijd hendig. Verder zijn het beiden rustige plaatsen. Emmerich zou meer mijn voorkeur hebben, is wat groter en o.a. leuke terrassen langs de Rijn en een heel fijn zwembad! Succes met zoeken! Oja, Elterberg is leuk, maar als je bovenaan woont en je gaat met de fiets boodschappen doen is het opeens niet meer zo prettig . Wat ook fijn is net over de grens is een heel groot bos, heerlijk daar altijd .
    I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:51:58 #104
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54153095
    Leonieke, wat zou het gááááf zijn als de eerste steen al gelegd gaat worden dit weekend.
    Ik hoop dat je het even kunt laten weten, dan trek ik een extra lekkere fles wijn open om erop te proosten!

    Enneh nee.... de bestemming die wij op het oog hebben ligt niet dichter bij Ninove.
    Maar niet getreurd, in mijn hart ben je altijd bij me!

    @Mikani: Wij vonden in eerste instantie Elten leuker ivm de groene(re) omgeving, vergeleken met Emmerich. Het is er nog nét een beetje heuvelachtig, en het bospad dat je bedoelt ken ik wel.
    We gaan morgen dus Elten nog eens goed bekijken. Misschien moeten we een dergelijke sessie ook eens in Emmerich doen. En dan kiezen. Zucht. Dilemma's !
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54165673
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef leonieke het volgende:
    @Dash-X: wat goed dat je het eindbod niet hebt geaccepteerd. Ik kreeg tijdens het lezen van het topic een beetje het gevoel dat het toch niet meer echt DAT was wat je wou. Hopelijk wordt dat huis dat je op 3nov (dat is trouwens niet meer zo ver af hoor ) echt hetgeen je zoekt
    Het is inderdaad niet eens zo heel gek ver meer :p Ik heb nog wel een voorproefje:





      donderdag 25 oktober 2007 @ 19:32:13 #106
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54165992
    Eén huis met twee woonkamers?
    Ik zie 2 verschillende vloeren en 2 verschillende zithoeken. Hoe zit dat?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54166188
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef phluphy het volgende:
    Eén huis met twee woonkamers?
    Ik zie 2 verschillende vloeren en 2 verschillende zithoeken. Hoe zit dat?
    Ja serre is later aangebouwd en heeft een andere (mooiere!) vloer. De witte vloer is dus de voorkant van het huis en de serre is de achterkant. Links naast de bank staat de eettafel en daar achter is een hoekkeuken.

    Als je goed naar deze foto kijkt door het glas dan zie je wel ongeveer hoe t zit



    Nu hebben jullie bijna alles gezien waarop ik heb besloten mn bod op het andere huis te laten varen
      donderdag 25 oktober 2007 @ 19:57:39 #108
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54166495
    Zo! Dan is het echt groot! Ik kan het me goed voorstellen. Serres zijn toppie!

    Keiichi, hoe was de eerste nacht?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54170626
    Ik heb eindelijk alle foto's online gezet!!! Het zijn een beetje veel foto's om hier neer te zetten, dus kijk zelf maar!
    Klik hier voor alle foto's !!!

    Zaterdag gaan we het koopcontract tekenen!! Wat is verhuizen via een verhuisbedrijf duuuuurr!!! We hebben een aantal offertes opgevraagd, we vroegen om alleen in en uit-laden en transport van rotterdam naar hellevoetsluis. We hebben offertes van tussen de 800 en 1200 euro ontvangen!!! Is verhuizen echt zo duur?

    @Leonieke: Heb echt zin om snel te verhuizen!! Ik kan niet wachten om het huis in te richten en echt ons huisje te maken!
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:20:36 #110
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54187432
    We hebben een huis gekocht!

    Ik ben nog een beetje in de war en zo, als ik wat gekalmeerd ben ga ik mijn eigen topic maken.


    Tipje van de sluier: geweldig vrijstaand huis uit 1750.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54188080
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
    [ afbeelding ] We hebben een huis gekocht!
    Ik ben nog een beetje in de war en zo, als ik wat gekalmeerd ben ga ik mijn eigen topic maken. [ afbeelding ]
    Tipje van de sluier: geweldig vrijstaand huis uit 1750.


    Waaat ? Nee ! Ja ? brrr ... zomaar ineens, toch maar .

    Kan mij voorstellen dat je hiervan even moet bijkomen !!! gefeliciteerd .
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:24:27 #112
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54188739
    Thanks. Tja, het kan snel gaan. Afgelopen weekend nog nagedacht over dat huis in Dieren.
    Maandag is voor het eerst "Duitsland" genoemd.
    Vrijdag: huis gekocht!

    phluphy heeft een huis gevonden!

    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54189794
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 20:24 schreef phluphy het volgende:
    Thanks. Tja, het kan snel gaan. Afgelopen weekend nog nagedacht over dat huis in Dieren.
    Maandag is voor het eerst "Duitsland" genoemd.
    Vrijdag: huis gekocht!

    phluphy heeft een huis gevonden!

    Pff ik dacht dat ik snel ging de eerste keer maar jij kan er ook wat van!! Gefeliciteerd iig!
    pi_54192147
    Oh Dash wat een mooi huis zeg! Das ff andere koek he
    Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt!

    Deirtje morgen tekenen? Hartstikke leuk huis zeg, en wat ruim. Dat zie je er aan de buitenkant niet meteen aan af he. Grote tuin ook, leuk!

    Leonieke, morgen de eerste steen? Spannend!

    Hier donderdag het voorlopig koopcontract tekenen. Das alweer een stapje in de goede richting. Ze kunnen het financieel wel rondkrijgen, voor zover duidelijk. Maar toch maar even wachten op officieel bericht! Nog even wachten dus!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54197314
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
    [ afbeelding ] We hebben een huis gekocht!

    Ik ben nog een beetje in de war en zo, als ik wat gekalmeerd ben ga ik mijn eigen topic maken. [ afbeelding ]


    Tipje van de sluier: geweldig vrijstaand huis uit 1750.
    Wauw wauw wauw!! Zo vlug, maar o zo leuk voor jullie.

    Proficiat!

    Ik kom straks jouw topic eens bezoedelen met mijn post
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:52:57 #116
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54197365
    Dank jullie wel! Mijn hoofd loopt helemaal over van alle beelden, plannen, mogelijkheden, wensen!

    Deirtje, veel plezier vandaag met ondertekenen.
    Leuke foto's btw. Huis ziet er keurig uit!

    Leonieke, gaat het door vandaag, de eerste steen?

    CarOnline, wat "raar" dat jullie een voorlopig koopcontract tekenen. Ons vertelde men dat dit niet gebruikelijk is in Duitsland. Je tekent meteen *boem*pats* het definitieve contract en daarna ga je aan de slag met financiering. Heeft dat misschien te maken met het feit dat jullie bouwen?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54197403
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 09:52 schreef phluphy het volgende:
    CarOnline, wat "raar" dat jullie een voorlopig koopcontract tekenen. Ons vertelde men dat dit niet gebruikelijk is in Duitsland. Je tekent meteen *boem*pats* het definitieve contract en daarna ga je aan de slag met financiering. Heeft dat misschien te maken met het feit dat jullie bouwen?
    Ach Phluphy toch.. we hebben ons éigenste huis toch verkocht? En die staat in NL en dáár is het wél gebruikelijk
    Ik snap dat je bolletje een beetje overloopt dus het geeft niet



    Ons nieuwe huis is al helemaal in kannen en kruiken enzo. Potten, pannen... nóem het maar!
    Screw them.
    We're going home.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:03:46 #118
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54197429
    Ach ja!
    Dat van die vlag en zo, heeft natuurlijk allemaal betrekking op de verkoop van je huidige huis.
    Wat een dummy ben ik! (Tijdelijk, tijdelijk!)

    Ha, dan duurt het niet lang (10 dagen na ondertekenen) dat je in elk geval 10% binnen hebt?
    Of zoiets? Toch? Please?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54197468
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 10:03 schreef phluphy het volgende:
    Ach ja!
    Dat van die vlag en zo, heeft natuurlijk allemaal betrekking op de verkoop van je huidige huis.
    Wat een dummy ben ik! (Tijdelijk, tijdelijk!)

    Ha, dan duurt het niet lang (10 dagen na ondertekenen) dat je in elk geval 10% binnen hebt?
    Of zoiets? Toch? Please?
    Dus we zitten eigenlijk al een week of wat langs elkaar heen te posten?

    Ja zoiets is het, toch, please

    Ze kopen beide en zij krijgt een hypo tot 160 en hij is zelfstandig ondernemer en kan de resterende hypo krijgen. Dus dat is al goed nieuws
    Doch... daar hij zelfstandig is wil de boekhouder van de bank het óók allemaal nog nakijken. Logisch ook, doen ze altijd, standaard procedure. Alleen... dat duurt natuurlijk ééuwen! Maar we slaan ons er wel doorheen en de makelaar zei ook:
    Ik heb geen glazenbol natuurlijk ( ) maar tot nu toe krijgen ze het gewoon allemaal rond ( )
    Screw them.
    We're going home.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:14:14 #120
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54197515
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 10:09 schreef CarOnline het volgende:
    Dus we zitten eigenlijk al een week of wat langs elkaar heen te posten?
    Ja zoiets is het, toch, please
    Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker! Dat wéét ik toch allemaal niet meer. Dat was in een ander leven, toen we nog geen huis hadden gekocht en zo!
    quote:
    Ze kopen beide en zij krijgt een hypo tot 160 en hij is zelfstandig ondernemer en kan de resterende hypo krijgen. Dus dat is al goed nieuws
    Doch... daar hij zelfstandig is wil de boekhouder van de bank het óók allemaal nog nakijken. Logisch ook, doen ze altijd, standaard procedure. Alleen... dat duurt natuurlijk ééuwen! Maar we slaan ons er wel doorheen en de makelaar zei ook:
    Ik heb geen glazenbol natuurlijk ( ) maar tot nu toe krijgen ze het gewoon allemaal rond ( )
    Ah, kijk. Hier kan ik over meepraten. Bij mijn vorige hypotheek (in Ned dus) hadden wij dezelfde situatie. Jeroen had vast inkomen, ik was zelfstandig ondernemer. Ze beoordelen dan de inkomsten van 3 jaar, liever nog 5.
    Het zal een beetje afhangen van hoe lang hij al zelfstandig is.
    Bij ons duurde het daardoor inderdaad langer, ze vragen echt een mega hoeveelheid papierwerk.
    Maar het is allemaal goed gekomen.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54197587
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 10:14 schreef phluphy het volgende:
    Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker! Dat wéét ik toch allemaal niet meer. Dat was in een ander leven, toen we nog geen huis hadden gekocht en zo!
    Jaaaaaa ach, dat was tóen, toen je nog helder en alert was
    Het geeft verder ook niet hoor. Echt, het geeft niet. Nee, écht niet. Ik meen het
    quote:
    Ah, kijk. Hier kan ik over meepraten. Bij mijn vorige hypotheek (in Ned dus) hadden wij dezelfde situatie. Jeroen had vast inkomen, ik was zelfstandig ondernemer. Ze beoordelen dan de inkomsten van 3 jaar, liever nog 5.
    Het zal een beetje afhangen van hoe lang hij al zelfstandig is.
    Bij ons duurde het daardoor inderdaad langer, ze vragen echt een mega hoeveelheid papierwerk.
    Maar het is allemaal goed gekomen.

    Niets om me zorgen over te maken dus! Hoera! Dan kan eindelijk die *@#$* vlag uit!!
    Screw them.
    We're going home.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:22:48 #122
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54197630
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 10:19 schreef CarOnline het volgende:
    Jaaaaaa ach, dat was tóen, toen je nog helder en alert was
    Het geeft verder ook niet hoor. Echt, het geeft niet. Nee, écht niet. Ik meen het
    [..]
    Het komt goed.
    Ik maak het goed met je.
    So bald ich wieder Mensch bin.
    quote:
    Niets om me zorgen over te maken dus! Hoera! Dan kan eindelijk die *@#$* vlag uit!!
    Nederlandse vlag? Of Duitse vlag?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54197684
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 10:22 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Het komt goed.
    Ik maak het goed met je.
    So bald ich wieder Mensch bin.

    Ik zei toch dat het niet gaf! Tssss!
    quote:
    Nederlandse vlag? Of Duitse vlag?
    Euh.. das een goeie
    Duits heb ik nog niet. Dan zal het de NLse worden!
    Die kleuren vind ik ook mooier. Ben niet zo gek op geel, tis niet echt mn kleur
    Screw them.
    We're going home.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:59:02 #124
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54198101
    De Europese vlag is een veilig alternatief, CarOnline.

    En je twijfel kun je daarin prima verwerken! :
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54205078
    De eerste steen is vandaag gelegd En uiteraard een paar sfeerbeelden en meer uitleg op onze blog
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:50:08 #126
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_54209829
    Ik heb er al jawel 2 nachten geslapen nu Het was ruuuuussssttttiiiiiggg

    Maar ik denk dat dat zowiezo niet zo moeilijk was ten opzichte van de oude 'woning'


    We hebben nog wel een situatie met de electriciteit binnenhuis gehad hier. De aardlek schakelaar kwam om de haverklap zomaar in. Soms werkte ie uren wel en daarna kon je blijven switceh wat je wou, hij bleef inkomen. En dat terwijl er werkelijk niets aangesloten was.

    Donderdag de eerste monteur lang laten komen. Aardlek kwam vanzelfsprekend dus niet in, monteur heeft ook niet heel ver gezocht.
    Gisteren weer, was net na 5 uur, bel de spoeddienst, monteur langsgekomen. Gelukkig knalde de aardlek er wel elke keer uit, zodat het duidelijk was dat er iets mis was. Na een paar uur zoeken (!!!) zijn we er achter gekomen dat de bekabeling in de muren beschadigd was EN dat er, waarschijnlijk, bouwwater in de leidingen stond. De stopcontacten waren ook redelijk vreemd aangesloten, op 1 contact kwam die van de meter kast, werd doorgelust naar de volgende en van daar weer naar de volgende en weer en weer. Zo zitten er zeker 8 of 9 stopcontacten achter elkaar

    Nu zijn ze losgekoppelt, draad uit de muur gehaald en de aardlek is sindsdien niet meer ingekomen . Licht hebben we nu gelukkig wel Volgende week word er een afspraak gemaak om de leidingen leeg te zuigen en nieuwe bedrading te trekken.


    Heeft iemand trouwens nog ideeen hoe je een lamp op, laat zeggen, 4 of 5m hoogte ophangt (hoog plafond )
      zondag 28 oktober 2007 @ 07:01:20 #127
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54217226
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef leonieke het volgende:
    De eerste steen is vandaag gelegd En uiteraard een paar sfeerbeelden en meer uitleg op onze blog
    Geweldig !!!

    Van harte gefeliciteerd Leonieke (+ Phille ook natuurlijk) !!

    Wat kunnen stenen, cement en mortel mooi zijn.

    Jammer dat er natte dagen aankomen. Maar het begin is er in elk geval, en er is toch best al veel gebeurd de afgelopen weken. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn (jammer genoeg)!
    ... ♥ ik mis je ♥
      zondag 28 oktober 2007 @ 07:02:40 #128
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54217230
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 21:50 schreef Keiichi het volgende:
    -knip-

    Heeft iemand trouwens nog ideeen hoe je een lamp op, laat zeggen, 4 of 5m hoogte ophangt (hoog plafond )
    Een hele lange ladder huren?
    Ik heb geen idee. Misschien is dit niet het juiste topic voor dit soort moeilijke vragen.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54223156
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 07:01 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Geweldig !!!

    Van harte gefeliciteerd Leonieke (+ Phille ook natuurlijk) !!

    Wat kunnen stenen, cement en mortel mooi zijn.

    Jammer dat er natte dagen aankomen. Maar het begin is er in elk geval, en er is toch best al veel gebeurd de afgelopen weken. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn (jammer genoeg)!
    Ja hé... Ik vind ze er fantastisch uitzien

    Mijn schoonvader zei gisteren nogmaals dat er maandag (morgen dus) nog stenen zouden geleverd worden. Waarop ik antwoordde: "maar ze geven toch heel wat regen uit?" Waarop hij zei dat metsers van regen niet sterven
    Inderdaad, ik begrijp er ook niets meer van maar als ze dit weekend, ondanks de regen, blijven verder werken, kan ik natuurlijk alleen maar juichen
    Alleen mag ik er niet té veel op rekenen/hopen. Beetje zin voor realisme moet er natuurlijk nog zijn Maar stel je maar eens voor dat ze heel de week zouden verder metselen
    pi_54229134
    Wat een geweldig nieuws hier allemaal

    Echt super... ik zit hier inmiddels echt helemaal tussen de dozen en zo. Woensdag de contracten tekenen en dan krijg ik de sleutels. Helemaal spannend....
    Vandaag al een super tv gekocht Vorige week een enorm mooie bank. Nu donderdag nog even naar Ikea... Dan lekker verven en verhuizen.

    Zal foto's plaatsen komende week
      zondag 28 oktober 2007 @ 19:39:53 #131
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54229433
    Dus, linebear, morgen kun je zeggen: overmorgen krijg ik mijn huis!

    En wat ben je lekker aan het inkopen zeg! Geld te veel?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54229846
    Leonieke, Wat een goede berichten allemaal, ze zijn echt goed begonnen nu en uit de woorden van je schoonvader lees ik toch dat ze voorlopig ook niet van plan zijn om ermee te gaan stoppen.

    Linebear, Zijn de levertijden van je nieuwe spulletjes een beetje schappelijk? Heel veel klusplezier in elk geval vanaf woensdag.

    Keiichi, Wat een gedoe zeg met de aardlekschakelaar, je zou toch zeggen dat ze dat beter hadden kunnen doen, maarja, het gaat dus opgelost worden. Wat die hoge lamp betreft weet ik ook geen andere oplossing dan een lange ladder regelen maar ook dat is niet echt practisch bedacht bij de bouw dus.

    CarOnline, Donderdag het voorlopig koopcontract tekenen, dat is inderdaad goed nieuws. Hoe was het ook al weer, daarna hebben ze toch nog 48 uur bedenktijd en anders zitten ze aan de boeteclausule vast, toch?

    Hier weinig vorederingen i.v.m. complete ziekenboeg hier in huis. Ik ziek, kind ziek, ander kind doodmoe maar 's middags slapen daar vind ze zichzelf toch echt te groot voor en 's morgens is ze gewoon om 6 uur wakker en manlief is ook niet helemaal lekker, eerst dus allemaal maar even uitzieken en dan weer vol er tegenaan.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      maandag 29 oktober 2007 @ 06:54:25 #133
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54237415
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
    Leonieke, Wat een goede berichten allemaal, ze zijn echt goed begonnen nu en uit de woorden van je schoonvader lees ik toch dat ze voorlopig ook niet van plan zijn om ermee te gaan stoppen.
    Dat viel mij ook al op, die voortvarendheid van de afgelopen weken.
    Misschien dat het gesprek van laatst toch geholpen heeft?!
    quote:
    Hier weinig vorederingen i.v.m. complete ziekenboeg hier in huis. Ik ziek, kind ziek, ander kind doodmoe maar 's middags slapen daar vind ze zichzelf toch echt te groot voor en 's morgens is ze gewoon om 6 uur wakker en manlief is ook niet helemaal lekker, eerst dus allemaal maar even uitzieken en dan weer vol er tegenaan.
    Da's naadje. Wel "gezellig" om allemaal tegelijk ziek te zijn.
    Beterschap!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54237676
    Er zit inderdaad de laatste tijd schot in de zaak. Ik weet niet of het met ons gesprek te maken heeft of het gewoon toeval is, maar ik vind het alleszins wel heerlijk op die manier
    Vandaag geven ze heel wat regen op en onweer, dus ik denk dat ze ten laatste vanmiddag gaan stoppen met metselen (als ze al gaan beginnen) maar voor de rest van de week geven ze goed weer op

    En zowel mijn schoonvader als ikzelf waren gisteren stokstijf Grappig, tegen elkaar klagen over dezelfde pijntjes De kuiten, achterste dijspieren, onderarm en pols: aiaiai. Zoals ik zaterdag al zei: den bouw is ne harde stiel (maar ik vind het stiekem wel leuk om af en toe een beetje te helpen aan de bouw van ons huis, ook al beperkt het zich tot stenen verleggen en mortel op de stenen doen).
      maandag 29 oktober 2007 @ 08:06:38 #135
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54237713
    Help je zelf mee? Wat gááf!!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54237924
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 19:59 schreef Nanook24 het volgende:

    Linebear, Zijn de levertijden van je nieuwe spulletjes een beetje schappelijk? Heel veel klusplezier in elk geval vanaf woensdag.
    Ja, valt reuze mee... De bank krijg ik over twee weken. Was een showmodel. Een mooi strakke leren bank.
    Ook de tv is een showmodel. Die kan ik vandaag ophalen. Scheelde echt super veel geld (1200 euro)
    Wel een tv van 40 inch
    pi_54237939
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 08:06 schreef phluphy het volgende:
    Help je zelf mee? Wat gááf!!
    Ja, als ik mezelf Bobette De Bouwer noem, heb ik niet zoveel keus he

    (Verwacht niet dat ik daar hele muren ga metselen he ofzo, maar waar ik kan, probeer ik wel te helpen (maar dat moet dan weer te combineren vallen met mijn werk... Maar zo werkjes die het kleinste kind kan, daar kan ik niet veel mee verkeerd doen he )
    pi_54237943
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
    Dus, linebear, morgen kun je zeggen: overmorgen krijg ik mijn huis!

    En wat ben je lekker aan het inkopen zeg! Geld te veel?
    Ja heel raar idee Raar, maar heb erg moeite met slapen de laatste dagen. Hoe zou dat komen
    pi_54237984
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 08:35 schreef linebear het volgende:

    [..]

    Ja heel raar idee Raar, maar heb erg moeite met slapen de laatste dagen. Hoe zou dat komen
    Dus hoe dichter de verhuis nadert, hoe slechter je slaapt?
    Dan kan ik binnen x aantal maand gewoon de nacht doortrekken (vannacht een nachtmerrie gehad over de bouw, een binnenmuur stond verkeerd dus gingen ze ons plan eventjes helemaal veranderen waardoor we in de breedte moesten bouwen en onze woonkamer uitkeek op een betonnen plaat ipv onze tuin. We hadden wel een supergrote inkomhal )
    pi_54238116
    droomde vannacht dat ik mijn bed op het dak ging vervoeren en dat op de snel weg de planken los schoten. We moesten op de rem trappen en het bed vloog door de auto voor ons...
    pi_54238239
    zaterdag naar Final Destination gekeken. Dus dat zal wel mee geholpen hebben
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:59:42 #143
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_54257262
    http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article2081661.ece

    * Keiichi leeft nog een hoefde niet z'n app uit
    pi_54257387
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 06:59 schreef Keiichi het volgende:
    http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/article2081661.ece

    * Keiichi leeft nog een hoefde niet z'n app uit
    Zelfde complex??
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:39:13 #145
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_54257405
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 07:35 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Zelfde complex??
    Nee, ik woon paar honderd meter verder op
    pi_54257455
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 07:39 schreef Keiichi het volgende:

    [..]

    Nee, ik woon paar honderd meter verder op
    Heb jij even mazzol
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:54:57 #147
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54258111
    Linebear! Linebear! Linebear! Nog één nachtje!!

    Heb je weer leuk gedroomd?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54259165
    Nog een nachtje inderdaad... rete spannend

    Droomde vandaag dat ik dozen aan het sjouwen was en dat uit alle dozen de bodem viel
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:54:10 #149
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54259981
    Hoort er allemaal bij. Lekker hé die spanning!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54263175
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 10:54 schreef phluphy het volgende:
    Hoort er allemaal bij. Lekker hé die spanning!
    en ik maar wachten op m'n bezichtiging
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:15:14 #151
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54263344
    Jij bent ook bijna aan de beurt. Duurt niet lang meer.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54264478
    dat is een mooi huis zeg
    Amstelveen de beste
    pi_54267245
    Morgen een extra dag verlof (ook al moet ik naar dokter) maar dan kan ik gaan kijken hoe het met de bouw is
    Gisteren hebben ze door de regen niet kunnen metselen, maar deze voormiddag was het toch goed weer, dus ik hoop dat ze wat zijn opgeschoten.

    Morgen misschien foto's nemen
    pi_54267254
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 14:03 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    en ik maar wachten op m'n bezichtiging
    Maar dat is niet meer zo lang he Ook wel spannend he
    pi_54267279
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 18:18 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Maar dat is niet meer zo lang he Ook wel spannend he
    spannend en frustrerend
    pi_54267287
    het is zo 3 november joh
    pi_54268627
    Dash, het komt allemaal goed, ieder op zijn beurt. Morgen krijgt Linebear zijn sleutel (ben ja al uren aan het aftellen linebear?) en daarna is het voor jou nog maar 3 nachtjes slapen voor jij je bezichtiging hebt. Ik moet zeggen dat ik zelf ook erg benieuwd ben hoe het huis je gaat bevallen als je er echt gaat kijken. En kijk naar Phluphy, het kan zomaar ineens allemaal geregeld zijn als het een huis is dat je bevalt.

    Leonieke, Niet gemetseld omdat het regende?? Je schoonvader zei toch dat de metselaars niet van suiker waren?? Succes bij de huisarts in elk geval, ik hoop maar dat het niets ernstigs is waarvoor je heen moet.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54269717
    nog 15 uur of zo
    het is echt een zooitje nu hier. Maar lekker belangrijk. Als alles mee zit, slaap ik zondag in mijn nieuwe huisje
    pi_54270037
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 20:24 schreef linebear het volgende:
    nog 15 uur of zo
    het is echt een zooitje nu hier. Maar lekker belangrijk. Als alles mee zit, slaap ik zondag in mijn nieuwe huisje
    En dat is precies de goede instelling, houden zo en niet in paniek raken als je straks de sleutel in handen hebt.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:46:07 #160
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54270132
    Inderdaad. Nooit in paniek raken met een sleutel in je hand, straks valt-ie in de rioolput en kun je nog niet in je nieuwe huis.

    Zo Linebear, heb je wat om over te dromen vannacht!


    Leonieke leuk! Ik hoop op nieuwe foto's morgen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54271740
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef Nanook24 het volgende:
    Dash, het komt allemaal goed, ieder op zijn beurt. Morgen krijgt Linebear zijn sleutel (ben ja al uren aan het aftellen linebear?) en daarna is het voor jou nog maar 3 nachtjes slapen voor jij je bezichtiging hebt. Ik moet zeggen dat ik zelf ook erg benieuwd ben hoe het huis je gaat bevallen als je er echt gaat kijken. En kijk naar Phluphy, het kan zomaar ineens allemaal geregeld zijn als het een huis is dat je bevalt.
    I know I know Heb vanavond nog een huisje op internet gezien en ben er meteen met de auto even heen gereden om te kijken. Oude woning volledig gerenoveerd. Maar waarschijnlijk te klein. Maar 2 kamers en ik denk niet dat mijn 2 persoons bed + kledingkast in die kamer gaan passen. Wel is de prijs iets schappelijker maar daar heb je helaas niks aan als je spullen er niet in passen
      woensdag 31 oktober 2007 @ 08:53:33 #162
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54278051
    Veel plezier vandaag linebear!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54278056
    Ik heb vannacht niet gedroomd... heb gewoon echt niet geslapen. Nou ja, een paar uurtjes maar.
    Was om 3 uur al wakker. Maar even tv gekeken. De herhaling van de wereld draait door
    Om half 5 weer gaan slapen en om half 7 werd ik wakker. Voel me een beetje verrot.
    Maar dat zal wel over gaan als ik de sleutel krijg
    pi_54278070
    Thanks, zal foto's maken en hopelijk vanavond plaatsen...

    Vanmiddag de eerste dingen al verhuizen... Morgen gaat mijn vriend schilderen en ik rij even op en neer om dozen te sjouwen. Dan ook nog even naar de Ikea om meubels in te slaan
    pi_54281505
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 18:19 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    spannend en frustrerend
    Je hoeft mij niet te vertellen dat wachten zo frustrerend kan zijn
    pi_54281544
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef Nanook24 het volgende:

    Leonieke, Niet gemetseld omdat het regende?? Je schoonvader zei toch dat de metselaars niet van suiker waren??
    Ik dacht mij ook zoiets te herinneren ja Maar het moet blijkbaar nogal heel hard geregend hebben en ik denk dat hij met die regen doelde op af en toe een bui. Blijkbaar heeft het maandag praktisch niet gestopt.

    Straks eens gaan kijken hoe ver het nu staat

    En nu off-topic
    quote:
    Succes bij de huisarts in elk geval, ik hoop maar dat het niets ernstigs is waarvoor je heen moet.
    Ik moest naar de gyn Jaarlijks onderzoek en info vragen rond die PCO. Nog 2 voorschriften gekregen voor mijn pil en dat mogen nu echt wel de laatste zijn wat mij betreft
    pi_54281568
    Linebear: veel plezier vandaag
    pi_54283102
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
    Afgelopen maandag heb ik de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen! Werd wel tijd, want ik had een hoop gezeik met de hypotheek. Ik ga daar samenwonen met Kimsalabim.

    Eind deze week ga ik het behang eraf halen en een muur schuren, daarna schilderen en misschien nog twee muurtjes stukken (hoe schrijf je dat?). Volgende week woensdag komen de grote witgoedapparaten en vanmiddag ga ik vloerbedekking en gordijnen kopen!

    Het behang eraf halen zie ik wel een beetje tegenop, maar het komt vast goed!!
    Zo, twee weken verder en al een heel eind opgeschoten!!

    Vorige week was wel de week van de deadlines... al het behang verwijderen (echt een K-klus), betonmuren uitfrezen om inbouw i.p.v. opbouw te maken, woonkamer stucen, woonkamer schilderen. Daarnaast kwam vorige week woensdag de electrische apparatuur en vrijdag de vloerbedekking voor de slaapkamer.

    In de woonkamer zijn de grote klussen nu klaar. Er moet nog één kleine muur geschilderd worden en gordijnen, verlichting, vloerkleed, schilderijen en decoratie moeten daarna nog geregeld worden. De drie slaapkamers zijn nu kaal qua muren, daar moet ik ergens deze week gaan inplannen om alle stopcontacten uit te frezen. Ik ga denk ik niet stucen (te duur) en in plaats daarvan dus gewoon 1 keer voorstrijken en 2 keer latexen.
    pi_54283926
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 13:52 schreef dennisdotcom het volgende:

    [..]

    Zo, twee weken verder en al een heel eind opgeschoten!!

    Vorige week was wel de week van de deadlines... al het behang verwijderen (echt een K-klus), betonmuren uitfrezen om inbouw i.p.v. opbouw te maken, woonkamer stucen, woonkamer schilderen. Daarnaast kwam vorige week woensdag de electrische apparatuur en vrijdag de vloerbedekking voor de slaapkamer.

    In de woonkamer zijn de grote klussen nu klaar. Er moet nog één kleine muur geschilderd worden en gordijnen, verlichting, vloerkleed, schilderijen en decoratie moeten daarna nog geregeld worden. De drie slaapkamers zijn nu kaal qua muren, daar moet ik ergens deze week gaan inplannen om alle stopcontacten uit te frezen. Ik ga denk ik niet stucen (te duur) en in plaats daarvan dus gewoon 1 keer voorstrijken en 2 keer latexen.
    we willen foto's zien Maaruh al lekker wat werk achter de rug zo te horen.
    pi_54283987
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 14:39 schreef Dash-X het volgende:

    we willen foto's zien Maaruh al lekker wat werk achter de rug zo te horen.
    Wat hij zegt! (En dan wel voor en na foto's )
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      woensdag 31 oktober 2007 @ 14:55:50 #171
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54284264
    Wat hij en zij zeggen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54286128
    Oké oké, ik post sebiet wel wat foto's van onze kelder

    pi_54286361
    Zoals beloofd



    Meer op onze blog

    [ Bericht 2% gewijzigd door leonieke op 31-10-2007 18:40:05 ]
      woensdag 31 oktober 2007 @ 17:41:22 #174
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54286848
    Leonieke, je foto zie ik niet, maar ik heb even op je blog gekeken.

    Wat gaan ze lekker snel!

    En de rest van de week zullen ze ook wel flink doorgaan, denk / hoop ik?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54287039
    Zo, even zitten hoor... vanmiddag sinds 12 uur ben ik de bezitter van een leuk huisje

    Daarna met mijn zus even wezen kijken. Daarna naar huis toe en de auto ingeladen met de eerste dozen.
    Gelukkig woon ik op de begane grond (oude woning) en is er een lift in mijn nieuwe woning.
    Twee keer heen en weer gereden met een volle auto vanmiddag.

    Morgen nog een paar keer heen en weer. En dan naar de Ikea

    Vanavond op tijd naar bed toe. Ben echt gaar nu.... Hopelijk slaap ik beter vanavond beter (zonder dromen)
    Denk dat ik er zondagnacht wel kan slapen

    Heb foto's gemaakt. Moet even kijken of ze wel een beetje gelukt zijn.... zo ja, dan plaats ik ze. Anders maak ik morgen even nieuwe
    pi_54287207
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 17:57 schreef linebear het volgende:
    Zo, even zitten hoor... vanmiddag sinds 12 uur ben ik de bezitter van een leuk huisje

    Daarna met mijn zus even wezen kijken. Daarna naar huis toe en de auto ingeladen met de eerste dozen.
    Gelukkig woon ik op de begane grond (oude woning) en is er een lift in mijn nieuwe woning.
    Twee keer heen en weer gereden met een volle auto vanmiddag.

    Morgen nog een paar keer heen en weer. En dan naar de Ikea

    Vanavond op tijd naar bed toe. Ben echt gaar nu.... Hopelijk slaap ik beter vanavond beter (zonder dromen)
    Denk dat ik er zondagnacht wel kan slapen

    Heb foto's gemaakt. Moet even kijken of ze wel een beetje gelukt zijn.... zo ja, dan plaats ik ze. Anders maak ik morgen even nieuwe
    Gefeliciteerd hoor Ga je nog wat klussen? Ben benieuwd naar je foto's
    pi_54287280
    Ik hoef alleen maar 2 muren te schilderen.... roze is toch niet echt mijn kleur

    Ben de foto's aan het bekijken...
    pi_54287401
    Hal:


    Keuken:


    Slaapkamer:


    Woonkamer:


    Uitzicht vanaf het balkon:


      woensdag 31 oktober 2007 @ 18:34:19 #179
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54287628
    Oh wat ziet het er netjes uit Linebear! Daar hoef je inderdaad niet veel aan te doen. Heerlijk!

    Gefeliciteerd!
    Tuurlijk ga je lekker slapen vannacht. Bijtanken en vóór-rusten voor de komende dagen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54287772
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 17:41 schreef phluphy het volgende:
    Leonieke, je foto zie ik niet, maar ik heb even op je blog gekeken.

    Wat gaan ze lekker snel!

    En de rest van de week zullen ze ook wel flink doorgaan, denk / hoop ik?
    Morgen is het een betaalde feestdag in België (allerheiligen) maar vrijdag wordt er weer volop gemetst en zaterdag gaan we normaalgezien de folie tegen de buitenmuur hangen en de put al wat aanvullen met aarde (de wanden beginnen in te storten).

    Maar wat was het heerlijk om daar toe te komen en 4 metsers bezig te zien die constant muurtjes aan het metselen waren
    pi_54287785
    Lineabear Wat heerlijk, je kan er gewoon zo intrekken Leuk leuk
    pi_54287867
    ja zeker... morgen lekker schilderen....
    en verder sjouwen. Gelukkig is mijn droom over de verhuisdozen nog niet uitgekomen
    pi_54287883
    Huur is inmiddels ook opgezegd Goed gevoel...
    pi_54287954
    Ik kan me goed voorstellen dat dat roze niet zo jouw ding is nee. Al plannen welke kleur het wel gaat worden? Ze hebben de boel in elk geval netjes achter gelaten voor je dus dat is wel prettig.

    Leonieke, Morgen een feestdag ze moeten werken hoor Nouja, dan maar duimen dat ze er nog even zin in hebben zo vlak voor het weekend en flink aan de gang gaan. en natuurlijk duim ik met je mee dat dit de laatste keer is geweest dat je je pil voorschriften gekregen hebt.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54289049
    Aangezien mijn schoonvader constant op de werf rondloopt, is het eigenlijk niet zo belangrijk of ze zin hebben of niet Werken moeten ze toch en doordoen ook (thx voor het meeduimen ik wil de kinderkamer namelijk inrichten )
    pi_54289403
    @Lineabear Ziet er goed uit! Makkelijk als je er maar zo weinig aan hoeft te doen. Lekker uitzichtje ook wel
    pi_54308247
    Zo, gisteren is er weer flink wat gebeurt.
    De slaapkamer is niet meer roze. Alleen boven de kast nog. Dat blijft zo. Beetje roze is op zich niet erg. Het is ook niet erg zichtbaar. Aangezien de kast vrij hoog is.
    Verder ben ik naar de Ikea geweest. Meubels gekocht. De dozen pasten niet allemaal in de auto. Dus de verpakkingen maar uitgepakt en zonder dozen in de auto gestopt. Stom, maar het is gelukt. Was wel 1 plakje met een deukje, maar die zit toch aan de achterkant.

    Vandaag is het de dag van inruimen, nog wat kastjes in elkaar schroeven en lampen ophangen.

    Zal vandaag weer wat foto's maken van de vorderingen
    pi_54324022
    Even een update:

    Woonkamer:





    Keuken:







    Mijn eerste house warming cadeau

      vrijdag 2 november 2007 @ 20:45:42 #189
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54325029
    Toepasselijk cadeau op Allerzielen!

    Jullie zijn al behoorlijk opgeschoten zeg! Ziet er gewoon al leefbaar uit!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54326644
    Ziet er goed uit Linebear! Ze moeten bij Ikea gewoon wat minder piepschuim in die verpakkingen doen dan passen kasten e.d. veel makkelijker in auto's.

    Leonieke, Zijn de mannen weer lekker opgeschoten vandaag of hadden jullie vandaag geen tijd om langs de bouwplaats te rijden en is het dus een verrassing hoe ver ze nu zijn?

    Ik ga dit weekend solliciteren op een andere baan. (wat inhoud dat ik na bijna 10 jaar weg ga bij mijn huidige werkgever ) Het zou me 40 minuten reistijd schelen dus duimen jullie mee dat het wat gaat worden?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54326780
    Oeps, ik vergeet Dash nog heel veel kijkplezier te wensen voor morgen!!! Hoe laat kunnen we je kijkverslag verwachten???
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54326786
    iemand behoefte aan deze lamp !? Heeft de vorige bewoonster laten hangen...

    pi_54327078
    Jeetje, er is weer een hoop gebeurd hier

    Wij zijn afgelopen weekend stiekem ons huis ingegaan. Zo lang de bouw duurt is dat verboden en mag je alleen op officiële kijkdagen naar binnen. Maar ja, het was zondagochtend en het hek stond een stukje open
    De leidingen liggen er allemaal en de vloeren ook. Ze moeten nu nog binnenmuren neerzetten, de trappen en de ramen moeten er nog in. En natuurlijk de badkamers. De keuken wordt pas na de oplevering geplaatst. Maar een leverdatum is nog steeds niet bekend.

    Afgelopen maandag hebben we tegels uitgezocht voor de keukenvloer en de hal. In de rest van het huis willen we graag hout op de vloer. We moeten nog beslissen of we donker of licht willen.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      zaterdag 3 november 2007 @ 08:35:25 #194
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54333595
    Nanookje, ik ga zeker duimen. Is dat 40 minuten per enkele reis?

    DashX, this is your day! Ik hoop dat het huis leuk is en dat je wachten beloond wordt!

    Linebear, ik vind het wel een leuke lamp maar bij ons zou hij niet passen. Zet 'm opV&A, dan ben je 'm zo kwijt denk ik!

    Snoopy! Is dat een vorm van zwart"kijken" ?
    Wat voor tegels heb je uitgezocht voor de keukenvloer en hal?
    En over de houten vloer: je hebt ook nog iets tussen donker en licht in, heur! Ik vind overigens alle kleuren wel een bepaalde charme hebben, maar de beste keuze hangt af van de afmetingen van de ruimte waar ze gaan komen, en (de kleur van) je meubels.
    Klein detail, maar niet onbelangrijk wanneer je kinderen hebt: op donkere vloeren zie je het vuil minder snel.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54335805
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 08:35 schreef phluphy het volgende:
    Nanookje, ik ga zeker duimen. Is dat 40 minuten per enkele reis?
    Ja per enkele reis inderdaad. Ik zit nu als het verkeer mee zit voor een enkele reis een uur in de auto. Op zich heb ik het nog prima naar mijn zin bij mijn huidige baas maar de afstand is gewoon te groot, als je 2 kindertjes hebt wil je gewoon op tijd thuis kunnen zijn en nu ben ik op een werkdag van 6.30 uur tot 18.00 uur van huis weg en dat is gewoon te veel van het goede. De sollicitatie heb ik gisteravond nog weg gedaan dus nu is het afwachten of en zo ja wanneer ik op gesprek mag komen.

    Snoopy, Het lijkt me heerlijk om zo productief bezig te kunnen zijn met je nieuwe huisje. Je bent toch steeds maar in afwachting van... en er dan even echt mee bezig kunnen zijn maakt het toch weer een beetje realistischer.

    Dash, Weet je al iets???
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54335891
    De tegel:



    EN! we hebben net een mail gekregen dat de oplevering in februari zal zijn. Een vriend van ons berekende dat je dan nog zo'n 5 weken nodig hebt voor je kan verhuizen. De muren moeten nog gladgemaakt en geschilderd. Die muren moeten drogen en dan is het pas zinvol om een houten vloer te leggen.
    Hij kan ons die vloer leveren voor de helft van de prijs die de winkel zou berekenen.
    Dus

    Nu nog even overleggen met de kopers van de boot of we iets later mogen leveren.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54337669
    We zijn net bij het huisje gaan kijken. Helaas was het (zoals altijd) op de foto's mooier dan in het echt. Daar had ik wel enigzins rekening mee gehouden maar dat het er zo uitzag...

    Boven was het houtwerk (ramen) echt aan vervanging toe. Ook alle vloeren waren in zeer slechte staat. Ook hebben ze in het verleden deuren verplaatst en deurposten gemaakt zonder te letten op goede ondersteuning. De uitkomst hiervan was dat op de bovenverdieping toch wel een aantal muren en deurposten verzakt. Om dit alles weer in goede staat te brengen is zoveel geld nodig dat ik hier niet aan ga beginnen. Helaas pindakaas dus!

    We gaan wel weer verder zoeken. Ik ga een tweede bezichtiging overwegen van het vorige huis. Als ze het voor eind van het jaar kwijtwillen moeten ze gewoon nog wat zakken . Eerst even rustig nadenken wat of hoe. Ik zit niet op de schopstoel dus in princiepe tijd genoeg.
      zondag 4 november 2007 @ 13:27:16 #198
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54354190
    Wat een domper Dash-X. Was je erg teleurgesteld, of viel het mee?
    In elk geval kun je nu weer concreet verder kijken en zo, da's wel fijn!

    Snoop, mooie tegels! En een goede deal voor de vloer!
    Maar wat doe je als de kopers van de boot jullie aan de leverdatum houden?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54354746
    Dan moeten we tijdelijk bij mijn schoonouders wonen. Dat komt ook wel weer goed.

    Dash, jammer dat het niet was wat je hoopte. Succes met de verdere zoektocht.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54356102
    Snoop, Fijn dat er in elk geval een oplossing is voor het geval het niet gaat lukken met de opleverdatum. En die vloer voor een vriendenprijsje is ook wel heel prettig!

    Dash, Ontzettend balen dat het uiteindelijk allemaal zo tegen viel. Wat dat andere huis betreft zou je idd nog eens kunnen gaan kijken en dan nogmaals jouw uiterlijke bod neerleggen en zeggen dat ze maar contact met je op moeten nemen mochten ze zich nog bedenken wie weet komt het allemaal goed als ze er uiteindelijk toch vanaf moeten.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54364893
    over 2 weken ga ik samenwonen met mijn vriend in Utrecht.. Ik trek bij hem in <3
    Dus samen de slaapkamer verbouwen (aangezien er alleen een bed staat en de muren groen waren :S.. dus dat word sausen, behangen en timmeren
    liever een gat in je broek dan een broek in je gat
      zondag 4 november 2007 @ 20:58:03 #202
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54365010
    Welkom shereentjuh.

    Hoe is de rest van zijn huis, sluit dat wel een beetje aan bij jouw smaak?
    Kun je ook wat van je eigen spullen meenemen en zo?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54365608
    hij heeft een kleine slaapkamer van 3 x 3, een huiskamer van 10 x 4, een toiletje van 2 x 1, keuken is 3, 3 en badkamer 2 x 2

    veel kleine kamers, maar de grote huiskamer maakt veel goed. Het is is precies naar mijn smaak ingericht dus dat is een pro.. veel van mijn meubels blijven thuis, behalve een vitrine kast en tv, kleding en overige spullen.

    De slaapkamer mag ik helemaal inrichten, omdat hij eigenlijk de huiskamer en alles al gedaan heeft. Ik zit te denken aan zwarte meubels (want die hebben we al) en dan 1 muur mooi behangetje met print en dan veel grijs en wit tinten gebruiken. maar moet ik nog even over denken

    eerst maar eens verhuizen en inpakken
    liever een gat in je broek dan een broek in je gat
    pi_54372934
    We zijn zaterdag wat gaan werken op de bouwgrond en hebben uiteraard foto's genomen

    Maar door minder goed nieuws in de familie is het er nog niet van gekomen om ook maar iets met de foto's te doen (één muur is volledig gemetseld, afgecementeerd en de plastiek staat er al tegen), de rest moeten ze nog verder metselen. Normaalgezien werken ze vandaag verder.

    En er is een bak bier gestolen Nu eerst uitzoeken waar die naartoe is vooraleer ze een nieuwe krijgen.
    pi_54379636
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 07:57 schreef leonieke het volgende:
    We zijn zaterdag wat gaan werken op de bouwgrond en hebben uiteraard foto's genomen

    Maar door minder goed nieuws in de familie is het er nog niet van gekomen om ook maar iets met de foto's te doen (één muur is volledig gemetseld, afgecementeerd en de plastiek staat er al tegen), de rest moeten ze nog verder metselen. Normaalgezien werken ze vandaag verder.

    En er is een bak bier gestolen Nu eerst uitzoeken waar die naartoe is vooraleer ze een nieuwe krijgen.
    Hopelijk is het minder goede nieuws niet heeeeel erg? Ben wel weer benieuwd naar je foto's hoor

    Ik heb dit weekend weer lekker lopen nadenken over hoe en wat met de huizenjacht. Ben met de maten van het eerste huis waar ik al op geboden had aan de slag gegaan en heb van het huisje een floorplanner gemaakt In princiepe kan ik er wel alles kwijt wat ik heb. Ik ga deze week goed nadenken en overwegen en wellicht ga ik aan het einde van de week de makelaar bellen om te vragen hoe het met de verkoop van dat huisje staat.

    De floorplannertjes:
    Beneden

    Boven


    De maten kloppen niet 100% maar het geeft iig een redelijk beeld.
      maandag 5 november 2007 @ 14:10:57 #206
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54379837
    succes met het familienieuws Leonieke

    Dash-X, zet je nu alles op dat huis dan? Of kijk je ook nog verder?
    En je kan die makelaar toch nu al bellen? Als het nog te koop is, vraag je een 2e bezichtiging.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54380018
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X, zet je nu alles op dat huis dan? Of kijk je ook nog verder?
    En je kan die makelaar toch nu al bellen? Als het nog te koop is, vraag je een 2e bezichtiging.
    Nee ik zet niet alles op dit huis. Ik ga het zoiezo rustig aan doen en ga ook nog wel verder kijken. De makelaar bellen kan idd al eerder maar ik wil niet te overhaast te werk gaan zoals de eerste keer. Ik ben nu hele budgetten aan het uitwerken om te kijken of alles wat ik wil ook echt haalbaar is of wat ik misschien nog later kan doen. Het feit blijft dat dit voor mij wel een flinke investering is, zeker omdat ik sowieso een nieuwe keuken nodig heb en nieuwe vloeren.. en eigenlijk ook een nieuwe trap. Al met al ben je dan snel 8 tot 10K kwijt. Das wel een hoop geld voor mij iig.

    Wensenlijstje voor verbouwing:

    Nieuwe keuken (5000)
    Nieuwe trap (? +/- 3000)
    Nieuwe vloer beneden (750)

    En dan nog misschien stucken en zekerweten verven..
      maandag 5 november 2007 @ 14:24:08 #208
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54380177
    Je moet eens even hier kijken: http://www.showroommodellen.nl/
    (niet alleen voor keukens!)

    Wie weet, kan het je budget vergemakkelijken.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54380261
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:04 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Hopelijk is het minder goede nieuws niet heeeeel erg? Ben wel weer benieuwd naar je foto's hoor
    Het is niet goed Helemaal niet goed eigenlijk Misschien vanavond de foto's. Hangt beetje af van de toestand waarin we gaan thuiskomen en of we al dan niet naar het ziekenhuis gaan vanavond na het werk. Maar ze komen hoor

    Ik ga nu vergaderen en lees straks op mijn gemak eens het hele topic door sinds vrijdag ofzo.
    pi_54380295
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:24 schreef phluphy het volgende:
    Je moet eens even hier kijken: http://www.showroommodellen.nl/
    (niet alleen voor keukens!)

    Wie weet, kan het je budget vergemakkelijken.
    Bedankt! Ik heb idd al sites bekeken voor showroomkeukens en dat gaat het ook wel worden gok ik. M'n pa kan zo'n keuken best plaatsen dus dat is geen probleem. De trap.. tja dat moet je gewoon laten doen.. en dat kost geld Van de week nog eens timmerbedrijven bellen om te vragen wat een trapje bouwen +plaatsen kost ongeveer.
    pi_54380345
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:27 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Het is niet goed Helemaal niet goed eigenlijk Misschien vanavond de foto's. Hangt beetje af van de toestand waarin we gaan thuiskomen en of we al dan niet naar het ziekenhuis gaan vanavond na het werk. Maar ze komen hoor
    Vergaderze en sterkte iig!
    pi_54386952
    Lieve leonieke, Heel veel sterkte met wat er ook gaande is in jullie leven. Die foto's daar kunnen we best even op wachten.

    Dash, Succes met de hernieuwde huizenjacht. Ik ben benieuwd in wat voor huis je uiteindelijk terecht gaat komen.

    Shereentjuh, Welkom hier en heel veel klus en woonplezier met je

    Wat mijn sollicitatie betreft...ze belden vandaag al op maar ik was op mijn werk ( was thuis) morgen bellen ze terug. Ik ben heel benieuwd wat dit allemaal gaat brengen. Reactie op de dag van ontvangst van je sollicitatie zegt toch wel iets over de behoefte aan personeel lijkt mij.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      maandag 5 november 2007 @ 19:57:26 #213
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54387642
    Zeker, Nanook, en ook over hun enthousiasme van het "aangebodene"
    Spannend!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54388428
    Leonieke, sterkte!
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54388473
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:27 schreef leonieke het volgende:

    Misschien vanavond de foto's.
    Vanavond de foto's dus Toch een paar

    En nu ga ik eens teruglezen

    Ik hoor trouwens net van mijn schoonvader dat als ze deze week zouden kunnen doordoen (ze geven wel wat regen op, maar hopelijk hebben we er niet te veel last van) op het einde van de week de binnenmuren ook zouden kunnen gemetseld worden. Met goed weer morgen, zouden de buitenmuren misschien af zijn morgenavond

    [ Bericht 24% gewijzigd door leonieke op 05-11-2007 20:40:23 ]
    pi_54388775
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef phluphy het volgende:
    Zeker, Nanook, en ook over hun enthousiasme van het "aangebodene"
    Je maakt me verlegen Phluph

    Leonieke, Ik zie een echte kelder. De hoogte van die gecementeerde muur gaat dat ook de hoogte van het plafond van de kelder worden? (M.a.w. wordt het echt zo'n kelder waar je rechtop in kunt staan? en wijn kunt bewaren

    Het moet wel super leuk zijn om zelf je bijdrage te kunnen leveren aan de bouw, al is het 'maar' het verven van die stalen balken.

    Oeh, je hebt stiekem meer goed nieuws ge-edit, daar doe ik nog een paar jompels voor.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54389512
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Nanook24 het volgende:

    [..]
    Leonieke, Ik zie een echte kelder. De hoogte van die gecementeerde muur gaat dat ook de hoogte van het plafond van de kelder worden? (M.a.w. wordt het echt zo'n kelder waar je rechtop in kunt staan? en wijn kunt bewaren
    Ik ben die ene foto vergeten te uploaden Die krijgen jullie daarom als extraatje Uiteraard sta ik er onnozel op en is het ook nog eens fuzzy

    quote:
    Het moet wel super leuk zijn om zelf je bijdrage te kunnen leveren aan de bouw, al is het 'maar' het verven van die stalen balken.
    Dat vind ik ook wel leuk Alleen moet ik echt goed opletten met mijn rug Maar ik kan later toch zeggen dat er geen roest is (god beware mij dat er ooit roest zou opkomen ) omdat ik ze geschilderd heb
    quote:
    Oeh, je hebt stiekem meer goed nieuws ge-edit, daar doe ik nog een paar jompels voor.
    Thx

    (ik pm je straks nog hoor, vandaag op het werk gelezen, maar ik had geen tijd meer om te reageren)
    pi_54392312
    Hihihi, ja zeg het zal je toch gebeuren dat ze gaan roesten, is het nog je eigen schuld ook! Maar op de foto zag het er allemaal keurig netjes uit.

    En die kelder is echt sta-hoogte dus. Wow, daar kun je echt een hoop spulletjes in opslaan dus, echt heel fijn!

    Ik had je pm gevonden en alweer terug gereageerd
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      dinsdag 6 november 2007 @ 11:37:20 #219
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54400977
    Wat gaat het hard, Leonieke!
    En doe voorzichtig met je rug hé, helpen is o.k., maar niet ten koste van je gezondheid!

    Nog één nachtje slapen. Morgen gaan we naar ons a.s. huis om vanalles op te meten.
    Ik ga héél veel foto's maken!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54425082
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef phluphy het volgende:
    Nog één nachtje slapen. Morgen gaan we naar ons a.s. huis om vanalles op te meten.
    Ik ga héél veel foto's maken!
    Foto's! Foto's! Foto's! Foto's!
    pi_54426893
    Zo, na wat hectische dagen op mijn werk kan ik weer even wat posten.

    Vanaf zondag slaap ik in mijn nieuwe huis. Echt helemaal te gek. Was wel vreemd om er te slapen. Toen ik ook wekker werd, had ik zoiets van in welk hotel ben ik nu weer beland

    Morgen komt mijn bank en verder moeten er nog wel wat kleine dingen gebeuren. Maar dat gaat wel lukken.

    Straks mijn zwarte kroonluchter voor de slaapkamer ophalen
    pi_54427050
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 11:28 schreef Dash-X het volgende:
    Foto's! Foto's! Foto's! Foto's!


    En natuurlijk heel veel kijk en meetplezier vandaag Phluphy.

    Linebear, Lekker dat alles naar wens verloopt daar. Voelt het ook al een beetje als thuis of heb je nogsteeds dat hotel gevoel?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54427671
    Kan nog niet helemaal mijn draai vinden, maar dat komt vast wel... Ik moet nu savonds op een stoel hangen, straks als mijn bank er is zal het beter gaan....
    pi_54435650
    Ben nu druk bezig met de laatste inrichting van mijn huis....

    Zoals ik al zei, morgen komt de bank.... nu nog wat lampen, een tafeltje en vloerkleed.

    Mijn oog is gevallen op dit vloerkleed:



    Vind hem echt stoer
      woensdag 7 november 2007 @ 19:22:28 #225
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54436526
    Het was fijn om vandaag in het huis te zijn!

    In mijn topic staan nieuwe foto's!

    En Leonieke, kijk eens? :
    Het meetlint hangt er. Stand van zaken: 84 dagen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54437396
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:
    Het was fijn om vandaag in het huis te zijn!

    In mijn topic staan nieuwe foto's!

    En Leonieke, kijk eens? :
    Het meetlint hangt er. Stand van zaken: 84 dagen!
    [ afbeelding ]
    Wat een leuk idee

    Ik ga snel je foto's bekijken
    pi_54438352
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:
    Het was fijn om vandaag in het huis te zijn!

    In mijn topic staan nieuwe foto's!

    En Leonieke, kijk eens? :
    Het meetlint hangt er. Stand van zaken: 84 dagen!
    [ afbeelding ]
    Wat heerlijk 84 dat is gewoon niets meer (in vergelijking met mijn nog minstens 237 (meest optimistische datum) ik ben stiekem wel een beetje jaloers eigenlijk )
    pi_54450157
    Ze zijn sinds gisteren bezig met de binnenmuren in de kelder We zijn vanmorgen gaan zien (en ik heb een paar foto's getrokken) maar ik moet nog even het kabeltje zien te vinden om de foto's op mijn pc te zetten

    Wordt vervolgd

    Er is wel één probleem. De welfsels kunnen voor het ogenblik nog niet geleverd worden. Niet omdat ze nog helemaal moeten gemaakt worden of nog niet besteld zijn, maar omdat de vrachtwagen niet tot aan de bouwgrond kan komen (er staat een elektriciteitspaal in de weg). Nu gaan ze uitmeten of het met een kleinere vrachtwagen eventueel kan en als dat niet lukt, zitten ze denk ik allemaal met de handen in het haar.
    pi_54455764
    Leonieke, Wat zijn welfsels op zijn nederlands? Zijn dat de vloerplaten voor de volgende verdieping?

    In elk geval vroeg ik me nu ze zo hard gaan af of er al bekend is wanneer ze daarmee gaan beginnen.

    Dash, Heb jij nog nieuws?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54456429
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 14:35 schreef Nanook24 het volgende:
    Leonieke, Wat zijn welfsels op zijn nederlands? Zijn dat de vloerplaten voor de volgende verdieping?

    In elk geval vroeg ik me nu ze zo hard gaan af of er al bekend is wanneer ze daarmee gaan beginnen.
    Euh ja het plafond van de kelder / basis voor vloer van het gelijkvloers.

    Ik denk dat de planning maar zal opgemaakt worden als ze weten of ze ze al dan niet kunnen plaatsen. Voor het ogenblik kunnen ze gewoon niet geplaatst worden door die elektriciteitspaal Hopelijk lukt het met een kleinere vrachtwagen. Maar hoe en wanneer? Dat weet ik niet... En door het overlijden van de grootvader van mijn man is het nu niet echt de moment om er naar te polsen. Maar voor de welfsels moeten er eerst nog een paar andere zaken gebeuren: afcementeren, folie, grond aanvullen... Hopelijk doen ze daar mee door
    pi_54457020
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 14:35 schreef Nanook24 het volgende:
    Dash, Heb jij nog nieuws?
    Nog geen nieuw nieuws hier. Morgen de makelaar bellen. Als het nog niet verkocht is dan ga ik klusjesmannen zoeken die met mij een bezichtiging willen doen en een offerte maken van wat moet gebeuren. Op basis daarvan zou ik dan eventueel een nieuw bod uitbrengen. A.s. woensdag wel nog een hypotheekmeneertje over de vloer. Eens kijken wat die allemaal te vertellen heeft.
    pi_54457418
    Tja, dat is inderdaad wel behoorlijk problematisch zoiets. Maar even met jullie meedenkend...zou anders een grote hijskraan een oplossing zijn voor het op zijn plaats krijgen van die platen?

    Maar dat is van later zorg, jullie hebben nu andere zaken aan jullie hoofd. Heel veel sterkte daarmee

    Dash, Als ik het zo lees ben je goed bezig. Niets overhaast en eerst eens kijken wat alles gaat kosten. Hopelijk heeft de hypotheek meneer goed nieuws voor je a.s. woensdag en ga je een leuk bedrag kunnen lenen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54458766
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Nanook24 het volgende:
    Tja, dat is inderdaad wel behoorlijk problematisch zoiets. Maar even met jullie meedenkend...zou anders een grote hijskraan een oplossing zijn voor het op zijn plaats krijgen van die platen?

    Maar dat is van later zorg, jullie hebben nu andere zaken aan jullie hoofd. Heel veel sterkte daarmee
    Ik weet niet of die hijskraan er zou kunnen geraken. We zitten echt in zo'n smal doodlopend straatje. Heerlijk rustig natuurlijk maar we hebben er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan dat het zo'n problemen ging kunnen geven. Maar de welfsels zijn max 5.5m lang/breed en er is ooit al een grotere vrachtwagen binnengeraakt. Ik hoop gewoon dat die kerel van welfsels een goeie vrachtwagen heeft met daarop eventueel een kraan (ik denk dat ze dat sowieso nodig hebben want dat lijkt me wel heel zwaar. En anders moet er een oplossing komen door de welfsels eventueel wat kleiner te maken (al heb ik geen idee of dat echt kan )

    Thx
    quote:
    Dash, Als ik het zo lees ben je goed bezig. Niets overhaast en eerst eens kijken wat alles gaat kosten. Hopelijk heeft de hypotheek meneer goed nieuws voor je a.s. woensdag en ga je een leuk bedrag kunnen lenen.
    Ik ga hier helemaal mee akkoord Dash
    pi_54459263
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Nanook24 het volgende:Dash, Als ik het zo lees ben je goed bezig. Niets overhaast en eerst eens kijken wat alles gaat kosten. Hopelijk heeft de hypotheek meneer goed nieuws voor je a.s. woensdag en ga je een leuk bedrag kunnen lenen.
    Ja dat gevoel heb ik zelf ook wel eigenlijk Op deze manier werkt het gewoon beter voor mij merk ik. Als het allemaal zo snel gaat dan ben je heeeel enthousiast en ga je dingen te rooskleurig bekijken. Nu kan ik er redelijk afstand van nemen en op mn gemakje een keuze maken.
    pi_54460890
    hey allemaal !

    ik ben atm druk bezig met de koop van n huis , 2 weken terug bod gedaan op n woning , en aankomende donderdag moet alles klaar zijn ( n weekje nog dus ) .

    n oud huisje uit 1920 , zit helemaal niks in , maar dan dus ook echt niks behalve muren en ramen .

    ik heb alleen klein probleempje miss dat iemand weet waar ik ermee terecht kan .

    de makelaar bij wie ik dit koop is n eikel en heeft gister tegen me gezegd dat we het maar niet moeten kopen omdat hij er 99.9% zeker van is dat we hem toch niet krijgen en dus beter maar gelijk kunnen stoppen zodat het doorverkocht kan worden want er is al n bieder gevonden die meer ervoor wilt geven .
    kortom we worden beetje weggepest door de makelaar van de verkoper .
    weet iemand of dat uberhaupt mag ?? lijkt mij dat de makelaar maar lekker moet afwachten en ons niet in n hoekje moet drijven om eraf te zien .

    hier linkje : http://www.deleeuw.nl/woning_overzicht.php?result=2&objectID=922

    de bedoeling is dat we alles zelf gaan opknappen , als alles goed gaat ofc met de hypotheek .
    pi_54461126
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:18 schreef Dash-X het volgende:

    [..]


    Nieuwe trap (? +/- 3000)
    nieuwe trap , wil je em echt nieuw , anders ff kijken op marktplaats .
    slooptrappen kun je mooiopkanppen likje verf of lak .
    heb ze gezien gratis af te halen of 50 - 150 euro hardhouten trap
    pi_54462155
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 18:18 schreef kovenant het volgende:

    [..]

    nieuwe trap , wil je em echt nieuw , anders ff kijken op marktplaats .
    slooptrappen kun je mooiopkanppen likje verf of lak .
    heb ze gezien gratis af te halen of 50 - 150 euro hardhouten trap
    Ja dat lijkt me de beste optie. Ik heb inderdaad een paar trappen zien staan op marktplaats alleen moet alles wel precies op maat zijn en dat is het probleem. Vandaar dat ik hem gewoon laat inmeten en maken door een timmerbedrijf.

    Wat betreft jouw situatie, ik zou me door een makelaar echt niet weg laten pesten. Gewoon lekker doorgaan hoe het nu gaat. Hij mag in princiepe volgens mij niet tegen de verkopers zeggen dat er een hogere bieder is maar hij kan natuurlijk wel op de verkopers inpraten dat ze beter jouw bod niet aan kunnen nemen. Tsja.. daar doe je niks aan helaas. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe graag je het wil hebben en wat voor prijs je er voor over hebt. Blijft klote natuurlijk als je zo'n makelaar treft. Zo 1 had ik ook mijn allereerste bezichtiging.. die makelaar ga ik ook liever niet mee in zee.
    pi_54462236
    nou de vragaprijs is 139 k we hadden 150 k geboden dus bod is accepted en we zijn er al tijdje mee bezig een en ander te regelen .
    maar n paar dagen nadat ie verkocht onder voorbehoud is aan ons , hebben ze n nog hoger bod gekregen prolly van iemand die het braakliggende stuk grond ook wilde hebben .

    en over de trap .
    ga op zoek naar n sloopbedrijf van panden .
    die houden vaak puien / deuren / kozijnen en trappen apart voor n zacht prijsje ,.
    je kan er iig info winnen of ze hebben al zoiets staan .
    dit soort dingen moet je echt 2e hands zoeken , want het is zoiezo niks voor de meerwaarde .
    pi_54462313
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 19:02 schreef kovenant het volgende:
    nou de vragaprijs is 139 k we hadden 150 k geboden dus bod is accepted en we zijn er al tijdje mee bezig een en ander te regelen .
    maar n paar dagen nadat ie verkocht onder voorbehoud is aan ons , hebben ze n nog hoger bod gekregen prolly van iemand die het braakliggende stuk grond ook wilde hebben .

    en over de trap .
    ga op zoek naar n sloopbedrijf van panden .
    die houden vaak puien / deuren / kozijnen en trappen apart voor n zacht prijsje ,.
    je kan er iig info winnen of ze hebben al zoiets staan .
    dit soort dingen moet je echt 2e hands zoeken , want het is zoiezo niks voor de meerwaarde .
    Als zij in op jullie bod zijn ingegaan en daadwerkelijk akkoord zijn gegaan dan is het in princiepe gewoon voor jou als je de financiering rondkrijgt.
      donderdag 8 november 2007 @ 19:22:01 #241
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54462759
    Leonieke, wat moeilijk hé, verdriet en vreugde door elkaar heen. Sterkte ermee.

    Dash-X, jij bent goed (in de zin van verstandig) bezig! Ik gun het je heel erg dat je krijgt wat je wil voor een lief prijsje.

    Kovenant, volgens mij is die makelaar knetter illegaal bezig. Als jullie bod is geaccepteerd, dan is het klaar!
    Waarschijnlijk willen ze over jullie rug een nog aantrekkelijkere deal sluiten. Jammer dan!
    Laat je niet wegpesten! Sterker nog, ik zou de NVA eens bellen (overkoepelend orgaan).
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54462872
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X, jij bent goed (in de zin van verstandig) bezig! Ik gun het je heel erg dat je krijgt wat je wil voor een lief prijsje.
    Thnx Ja ik hoop ook heel erg dat ik eindig met iets moois wat helemaal naar mn zin is of wat ik naar m'n zin kan maken


    Ook nog ff een footootje van de keuken die ik op het oog heb als ik het huis ga kopen


    (4500 euri)
    pi_54474347
    Gisteren zou mijn bank geleverd worden. Mijn vriend was er om ze op te vangen.
    Bleek dat mijn lift (we hebben twee liften in het gebouw) net even buiten werking was.
    En ze weigerden om naar de 7de verdieping te gaan en dan nog even 1 trap op te gaan.
    Toen kwamen ze met de smoes dat de bank niet in de lift paste, want hij stak echt meer dan een meter uit.
    Hebben ze de bank weer mee terug genomen.
    Ik smiddags naar de winkel, willen ze mij het geld niet terug geven.
    Heb nu de keuze tussen of mijn aanbetaling kwijt zijn of voor het zelfde bedrag nieuwe dingen uitzoeken.
    Ik ga voor de eerste optie. Wil niks meer met TRENDHOPPER te maken hebben...
    Zij hebben hun werk niet goed gedaan. Die bank past echt wel in de lift. En die verhuizers hebben een ander verhaal tegen de afdeling logistiek gehouden. Dat ze wel naar de 7e wilden en dat ze alles er aan gedaan hebben. Nou niet dus.... en nu is het dus hun woord tegen de mijne.

    Ik ga eens kijken of ik mijn rechtsbijstandsverzekering aan kan spreken
      vrijdag 9 november 2007 @ 08:56:48 #244
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54474454
    Wat belachelijk!

    Ik zou nog met geen enkel voorstel instemmen, en nu al duidelijk aangeven dat je het niet eens bent met de gang van zaken. Het liefst schriftelijk, waarin je al aangeeft dat je juridische stappen zult nemen.

    Nadeel is wel dat je hierdoor nog steeds geen bank hebt ...
    Kun je niet een deal maken dat je de bank zelf wel naar boven brengt? Tegen een aantrekkelijke korting of zo?

    Succes ermee. Wat een gezeik zeg!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54474907
    ik zie het toch niet zo zitten om die bank naar 8 hoog te sjouwen...

    Er komt vast wel weer een leuke bank. Ga morgen even naar Loods 5 in Zaandam...
    pi_54474939
    Tot overmaat van ramp heeft UPC me tijdelijk een ander telefoonnummer gegeven. Omdat ze hun eigen administratie niet goed op orde hebben.
    Ik krijg mijn oude nummer wel terug, maar hoe lang dat gaat duren !? Dat is de vraag...
      vrijdag 9 november 2007 @ 09:43:34 #247
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54475229
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 09:25 schreef linebear het volgende:
    ik zie het toch niet zo zitten om die bank naar 8 hoog te sjouwen...

    Er komt vast wel weer een leuke bank. Ga morgen even naar Loods 5 in Zaandam...
    8 hoog? Ik dacht dat je op de 7e woonde?
    En hoezo sjouwen? Hij past toch wél in de lift, zei je?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54475361
    nee woon op 8 hoog...
    ga gewoon op zoek naar een nieuwe bank, het is me het gezeur niet waard...
    vanmiddag even mijn geld terug vragen...
    pi_54475866
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 08:49 schreef linebear het volgende:
    Wil niks meer met TRENDHOPPER te maken hebben...
    Hier nog 1. Ik heb begin dit jaar een boxspring 2 persoons bed gekocht. In de showroom was de kleur grijs blauw. Op de bon stond ook "antraciet". Wordt ie geleverd.. is ie bruin!! Ik dus terug naar de winkel. Daar stond het showroom model ondertussen niet meer en beweren ze dat hij er nooit in blauw/grijs is geweest en dat ik het er maar mee moest doen. Dat er "antraciet" op de bon stond maakte niets uit.. dat was namelijk de donkerbruine kleur volgens de verkoper/bedrijfsleider

    Ook nevernooit geen Trendhopper meer voor mij
    pi_54478222
    Ik ga ook weer verhuizen. Eigenlijk totaal onverwacht.. Een vriend van me was op zoek naar een nieuwe woonruimte en kwam op de appartementen langs de A2 in Maastricht. Omdat deze in 2010 gesloopt gaan worden kun je er tot die tijd vrij goedkoop in. Lijkt me heerlijk al die ruimte, eindelijk een fatsoenlijke keuken en plaats voor een kantoortje thuis.

    Nog geen jaar geleden verhuisde ik van mijn studentenkamer naar een studio in de binnenstad (die locatie ga ik wel missen), er staan zelfs nog wat dozen die niet uitgepakt zijn. Ik heb tot nu toe nog nergens langer gewoond dan een jaar, volgens mij. Maar ben wel van plan om de twee jaar hier uit te zitten.
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
      vrijdag 9 november 2007 @ 14:00:36 #251
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54481293
    Welkom SlaggY! Per wanneer ga je dan verhuizen?
    Ik heb zelf ook een tijd in M'tricht gewoond, dus ik ken die appartementen wel. Goede oplossing zo, voor alle partijen, die goedkope tijdelijke verhuur.
    Alhoewel ik me ook heel goed kan voorstellen dat het jammer is uit de binnenstad weg te moeten!

    Dash-X, heb je de makelaar al gebeld? En?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54482786
    ik heb vandaag de notaris gebeld , en die heeft me ook verteld dat ze niet goed bezig zijn .
    als het huis door gaat of niet hoor ik morgen dan ga ik er gelijk achteraan om de makelaar publiekelijk voor lul te zetten
    pi_54542736
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 14:59 schreef kovenant het volgende:
    ik heb vandaag de notaris gebeld , en die heeft me ook verteld dat ze niet goed bezig zijn .
    als het huis door gaat of niet hoor ik morgen dan ga ik er gelijk achteraan om de makelaar publiekelijk voor lul te zetten
    en?
    pi_54542760
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X, heb je de makelaar al gebeld? En?
    Ik heb nog niet gebeld wil eerst even reactie van de trappenmeneer afwachten. Als ik de makelaar bel wil ik ook meteen concrete afspraken maken over bezichtiging en daarvoor moet ik nog een aantal dingen weten.
    pi_54547699
    Vreeeeemd verhaal kovenant! Dat kan écht zo maar niet!

    Spannend Dash, weet je zeker nu dat je dat huis echt wil?

    SlaggY welkom

    Hier hebben de kopers eindelijk het voorlopig kc getekend
    T duurde even, maar afgelopen donderdag was het zo ver. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk doorgaat, maar ze hadden er nog heel veel zin in, zei de makelaar.
    Over 2 weken loopt de termijn pas af waarin ze er nog financieel onderuit kunnen. Maar ik hoop eigenlijk dat ze eind deze week de spullen van de bank terug krijgen. Hij dan, omdat zijn spullen nagerekend moeten worden. Tis dan al een tijdje onderweg, dan mag het toch ook wel een keertje! Ik wil uitsluitsel!
    Woensdagmorgen gaan we naar de makelaar van ons duitse huis, eens kijken of we een datum kunnen krijgen wanneer ze kunnen gaan beginnen
    (Onder voorbehoud weliswaar)

    Fluf hoest met de spanning en de voorbereidingen van jouw duitse huis? De fotos zien er goed uit! Maar die kelder...... brrrr
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54548757
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef CarOnline het volgende:
    Spannend Dash, weet je zeker nu dat je dat huis echt wil?

    Hier hebben de kopers eindelijk het voorlopig kc getekend
    T duurde even, maar afgelopen donderdag was het zo ver. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk doorgaat, maar ze hadden er nog heel veel zin in, zei de makelaar.
    Over 2 weken loopt de termijn pas af waarin ze er nog financieel onderuit kunnen. Maar ik hoop eigenlijk dat ze eind deze week de spullen van de bank terug krijgen. Hij dan, omdat zijn spullen nagerekend moeten worden. Tis dan al een tijdje onderweg, dan mag het toch ook wel een keertje! Ik wil uitsluitsel!
    Woensdagmorgen gaan we naar de makelaar van ons duitse huis, eens kijken of we een datum kunnen krijgen wanneer ze kunnen gaan beginnen
    (Onder voorbehoud weliswaar)
    Ben nog steeds niet voor de volle 100% overtuigd. Het is welliswaar een goed onderhouden huis en voor mij alleen in princiepe ruim genoeg. Maar toch vind ik het niet heel groot :p Maar ik moet niet miepen.. ben allang blij dat ik een huis kan betalen.

    Mooi dat jullie huis verkocht is! Je weet het natuurlijk nooit zeker maar als ze enthousiast zijn mag je wel hopen dat ze er zelf ook een beetje vaart achter zetten.
      dinsdag 13 november 2007 @ 07:07:19 #257
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54567223
    Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat aflopen Dash-X.
    Ben je ondertussen eigenlijk nog wel naar andere huizen aan 't kijken?

    Gefeliciteerd CarOnline met de ondertekening van het voorlopig koopcontract.
    Dat is toch al een hele stap in de goede richting. Nog 9 daagjes en dan zijn we weer een (grote) stap verder!
    Veel plezier morgen!

    De spanning zit er hier goed in, maar het is wel positieve spanning. Voorpret dus. Ik ben letterlijk aan het aftellen. Nog maar 79 dagen.... da's niet veel hé, toch? Toch?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54567551
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 07:07 schreef phluphy het volgende:
    Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat aflopen Dash-X.
    Ben je ondertussen eigenlijk nog wel naar andere huizen aan 't kijken?
    Ik ben ook benieuwd Ondertussen houd ik Funda en wat andere sites wel goed in de gaten maar vooralsnog weinig nieuws wat een klein beetje aan mijn wensen voldoet helaas.
      dinsdag 13 november 2007 @ 09:13:34 #259
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54568447
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 08:03 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Ik ben ook benieuwd Ondertussen houd ik Funda en wat andere sites wel goed in de gaten maar vooralsnog weinig nieuws wat een klein beetje aan mijn wensen voldoet helaas.
    Wat je ook doet, zet de vaart er eens in, man! Ik word ongeduldig!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54570339
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 09:13 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Wat je ook doet, zet de vaart er eens in, man! Ik word ongeduldig!
    Moet jij nodig zeggen Jij krijgt pas de sleutel 1 feb of maart (toch?)

    Als ik dit huis zou kopen zou ik de sleutel nog voor 1 januari in handen hebben waarschijnlijk
    pi_54570984
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Moet jij nodig zeggen Jij krijgt pas de sleutel 1 feb of maart (toch?)

    Als ik dit huis zou kopen zou ik de sleutel nog voor 1 januari in handen hebben waarschijnlijk
    En jij durft het woord 'pas' te gebruiken in deze zin?
    pi_54571032
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    En jij durft het woord 'pas' te gebruiken in deze zin?
    Ik had het toch ook niet over jou nog 200zoveel dagen wachten is gewoon ondraagelijk

    zijn ze nog een beetje opgeschoten?
    pi_54571128
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef phluphy het volgende:
    Welkom SlaggY! Per wanneer ga je dan verhuizen?
    Ik heb zelf ook een tijd in M'tricht gewoond, dus ik ken die appartementen wel. Goede oplossing zo, voor alle partijen, die goedkope tijdelijke verhuur.
    Alhoewel ik me ook heel goed kan voorstellen dat het jammer is uit de binnenstad weg te moeten!

    Dash-X, heb je de makelaar al gebeld? En?
    Ik moet per 15 december uit m'n huidige woning. Vandaag wordt ik gebeld of ze al iets voor me hebben gevonden. Mocht er niets zijn voor die tijd, dan trek ik zo lang even bij die vriend in, die deze week in hetzelfde complex intrekt.

    Hoop dat ik een beetje geluk heb met mijn nieuwe appartement, ze schijnen onderling nogal veel te verschillen in kwaliteit (Qua muur, vloeren of zelfs een compleet andere keuken / badkamer).
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
    pi_54571310
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Ik had het toch ook niet over jou nog 200zoveel dagen wachten is gewoon ondraagelijk

    zijn ze nog een beetje opgeschoten?
    1 februari of maart is gewoon vlug (nee hoor, ik vind dat persoonlijk ook nog lang wachten en helemaal niet fijn ).
    En dat ondraaglijke? 1 dag per keer bekijken.. Elke avond kruip ik in mijn bed met het gevoel: jeuj, weer een dacht dichter bij onze verhuis Beetje zielig eigenlijk

    Ik heb nog een paar foto's genomen vandaag Als het weer goed blijft vandaag zouden alle keldermuren vandaag af moeten zijn En mijn ma heeft de kelder zaterdag ook voor de eerste keer gezien Vond ik wel fijn. Is het voor haar ook "echter" want op foto zie je toch niet zoveel he
    pi_54571995
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    1 dag per keer bekijken.. Elke avond kruip ik in mijn bed met het gevoel: jeuj, weer een dacht dichter bij onze verhuis Beetje zielig eigenlijk
    Ach wat heet zielig Ik denk dat ik ook iedere dag zou gaan kijken
    pi_54573585
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 11:59 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Ach wat heet zielig Ik denk dat ik ook iedere dag zou gaan kijken
    En aangezien wij zo vaak gaan kijken, willen we jullie uiteraard laten meegenieten
      dinsdag 13 november 2007 @ 13:20:09 #267
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54573799
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef Dash-X het volgende:

    Moet jij nodig zeggen Jij krijgt pas de sleutel 1 feb of maart (toch?)
    Ehm ja, maar ik heb het niet zelf in de hand. Eerder kon niet!
    quote:
    Als ik dit huis zou kopen zou ik de sleutel nog voor 1 januari in handen hebben waarschijnlijk
    Als je nog lang wacht is het verkocht aan iemand anders! Hup! Bellen!
    ... ♥ ik mis je ♥
      dinsdag 13 november 2007 @ 13:21:03 #268
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54573821
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef SlaggY het volgende:
    Ik moet per 15 december uit m'n huidige woning. Vandaag wordt ik gebeld of ze al iets voor me hebben gevonden. Mocht er niets zijn voor die tijd, dan trek ik zo lang even bij die vriend in, die deze week in hetzelfde complex intrekt.

    Hoop dat ik een beetje geluk heb met mijn nieuwe appartement, ze schijnen onderling nogal veel te verschillen in kwaliteit (Qua muur, vloeren of zelfs een compleet andere keuken / badkamer).
    Spannend dagje dus! Succes!
    ... ♥ ik mis je ♥
      dinsdag 13 november 2007 @ 13:22:16 #269
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54573852
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef leonieke het volgende:

    En aangezien wij zo vaak gaan kijken, willen we jullie uiteraard laten meegenieten
    Híeeeháaa! Da's bijna de eerste laag klaar!
    Hoe gaat het nu verder met het afleveren van die welvendingesse? Al iets over bekend?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54573881
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Híeeeháaa! Da's bijna de eerste laag klaar!
    Hoe gaat het nu verder met het afleveren van die welvendingesse? Al iets over bekend?
    Nopez Nog niets over bekend. Ze zijn nog op zoek naar de juiste vrachtwagen denk ik. Het is wel een beetje omdat ik me toch zorgen begin te maken dat ze nu nog geen oplossing hebben gevonden. Maar het zal wel in orde komen, dat moet gewoon, hé

    Maar idd bijna 1 laag af
    pi_54574315
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef phluphy het volgende:
    Als je nog lang wacht is het verkocht aan iemand anders! Hup! Bellen!
    Dan mocht het gewoon niet zo zijn
    pi_54577434
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Dan mocht het gewoon niet zo zijn
    Dan maakt het plaats voor iets beters

    Kutopmerking, hé?
    pi_54579762
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 15:46 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Dan maakt het plaats voor iets beters

    Kutopmerking, hé?


    idd
      dinsdag 13 november 2007 @ 19:08:45 #274
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_54582363
    uhmm weet niet of dit topic het juiste is hiervoor...
    Anders hoor ik het wel

    Ik ben met de keuken bezig, heb gisteren en vandaag de keukenkastjes allemaal een andere kleur gegeven, van bruin naar, creme wit
    Maar nu vind ik de keukenkastjes te wit, dus heb ik het idee om de kastjes op te vrolijken doormiddel van een Ierse Lelie erop te plaatsen
    Nu heb ik online zitten kijken wat zo een sjabloon nu kost, maar daar schrok ik beetje van de prijs om te versturen...
    Enig idee waar ik zulke sjablonen nog meer kan aanschaffen? buiten de gamma,praxis,karwij of hobbiewinkel...
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
    pi_54583417
    Bar, Kun je niet een groot plaatje proberen te zoeken op internet en het dan sjabloneren of met carbon papier overzetten op je kastjes?

    Dash, Fluf en Leonieke, ik heb hartelijk gelachen om jullie posts van vandaag. Het is zó herkenbaar allemaal.

    CarOnline, Hier wordt nogsteeds geduimd op de goede afloop. En voor een voorspoedig verloop van de bouw straks zodat jullie snel in jullie eigen huisje kunnen.

    Leonieke, Ze moeten wel een oplossing vinden voor die vloerplaten, jullie kunnen toch moeilijk in alleen de (onoverdekte) kelder gaan wonen.

    SlaggY, Ik duim voor een apartementje naar wens voor je.

    Ik ben vandaag bij onze oude buuf op visite geweest. Raar hoor om te zien hoe er in je oude huis geklust wordt en hoe het verandert is. Wij hadden de muren terra, zij hebben die nu lime groen met wit, en ze zijn de keuken ook opnieuw aan het verven. Maar toch heb ik nogsteeds geen spijt van onze verhuizing.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54585034
    Zojuist een eerste offerte binnengekregen voor de trap. Indicatie van de maakkosten 3000 euro. Indicatie van plaatsingskosten + aanpassen trapgat + verplaatsen muurtje 1000 euro

    Tering wat een geld Kan je nagaan als je wat meer wil dan een gemiddelde vurenhouten trap
    pi_54585969
    Mijn hemel wat een geld zeg! Toen jij het er over had heb ik er hier ook even over gedacht om hier de spiltrappen te laten weghalen maar nu ik de prijzen ervan zie ben ik alweer helemaal genezen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54586928
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 21:23 schreef Nanook24 het volgende:
    Mijn hemel wat een geld zeg! Toen jij het er over had heb ik er hier ook even over gedacht om hier de spiltrappen te laten weghalen maar nu ik de prijzen ervan zie ben ik alweer helemaal genezen.
    Ja inderdaad Brengt me wel weer aan het twijfelen. Kijk.. als zo'n ding nou in je hal zit.. maar deze zit dus gewoon in mijn kamer/keuken. Er moet dus gewoon iets mee gebeuren. Verven gaat niks oplossen.. er moet dus gewoon een andere oplossing komen als ik het huis wil kopen. Als er iemand een goedkopere offerte doet toekomen dan neemt dat weer wat druk van de ketel Ik heb iig een bedrag van maken en plaatsen in mn hoofd van 3000 euro. Als het daarvoor kan dan teken ik

    Morgenavond de hypotheekadviseur over de vloer en donderdag de makelaar bellen of het huis nog niet verkocht is
      dinsdag 13 november 2007 @ 22:04:32 #279
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54587120
    Aha! Donderdag! Daar hou ik je aan!

    Zonder gein: succes. Hoop dat het allemaal lukt!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54587326
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 22:04 schreef phluphy het volgende:
    Aha! Donderdag! Daar hou ik je aan!

    Zonder gein: succes. Hoop dat het allemaal lukt!
    Ja donderdag ga ik echttt bellen

    Als ze dan niet in onderhandeling zijn dan willen ze er gezien de tijd maar al te graag vanaf. Dubbele maandlasten en straks in het nieuwe jaar zouden ze zo'n energielabelkeuring moeten laten doen.. kost ook weer geld.. dus ze moeten van mij nog wel wat zakken. Mn tactiek zal dan ook zijn dat ik meldt dat ik een kostenberekening heb gemaakt en dat ik meteen een eindbod neerleg waar niet meer over te onderhandelen valt (en 1 of 2K lager ligt dan mijn vorige eindbod).

    Dussssssss
      woensdag 14 november 2007 @ 17:53:46 #281
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54606076
    Hoe laat ga je morgen bellen?
    En hoeveel later kun je posten?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54606795
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
    Hoe laat ga je morgen bellen?
    En hoeveel later kun je posten?
    Hoezo nieuwsgierig

    Ennuhm ik weet niet of ik wel kan posten want sinds vandaag zit er bij ons op het werk een filter op het internet verkeer.. en je raadt het al.. het forum wordt geblokkeerd. Nu heb ik daar wel een work around voor maar echt lekker werkt het niet echt. Ik zal proberen te posten maar kan niets beloven. Als het niet lukt Zit ik rond 5 uur weer thuis achter de compu
      woensdag 14 november 2007 @ 19:46:48 #283
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54608820


    Ga snel ergens anders werken!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54611196
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:


    Ga snel ergens anders werken!
    Heb toevallig in de laatste 2 weken 3 aanboden gehad van andere bedrijven

    Net de hypotheekadviseur gesproken en die heeft een hele goede indruk op me gemaakt. In ieder geval beter dan de Hypotheker. De zojuistgesproken man gaat allemaal berekeningen maken en kijken of ik nog in aanmerking kom voor koopsubsidie etc. Iets waar de hypotheker niet 1 woord over gerept heeft bijvoorbeeld. Vrijdag heeft hij als het goed is een heel pak met berekeningen met verschillende opties. Ik ben erg benieuwd maar in eerste instantie zullen de netto maandlasten niet zo gek veel verschillen.

    pi_54612641
    Dat klinkt heel goed Dash, echt iemand die met je meedenkt. Wie weet kun je met die koopsubsidie dan toch dit huis kopen én alles gaan doen wat je van plan bent. Maar goed, ik loop op de zaken vooruit...

    Phluph, Je kunt die jongen toch niet 'dwingen' ergens anders te gaan werken alleen omdat jij zo ontzettend nieuwsgierig bent!!
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54613530
    Yess! Ik heb iets toegewezen gekregen. Het was even spannend gister omdat er ineens nog iemand voor mij bleek te zijn, maar zij heeft het blijkbaar afgewezen. Toen was ik natuurlijk bang dat het niets zou zijn.

    Maar het is prima. Er moet wel het een en ander aan gebeuren: De woon, werk en slaap kamer moeten gewit worden, en de slaap en werk kamer moet (nieuwe) vloerbedekking in. Ik ben erg blij met de keuken, deze bleek in veel appartementen echt waardeloos te zijn. Hier zit zelfs een vaatwasser in.

    Morgen moet ik de sleutels terugbrengen en contract aanvragen. Dus volgende week zal alles definitief zijn.

    Een paar foto's:
    http://nicknl.vox.com/library/post/new-home-1.html
    http://nicknl.vox.com/library/post/new-home-2.html
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
    pi_54617870
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef SlaggY het volgende:
    Yess! Ik heb iets toegewezen gekregen. Het was even spannend gister omdat er ineens nog iemand voor mij bleek te zijn, maar zij heeft het blijkbaar afgewezen. Toen was ik natuurlijk bang dat het niets zou zijn.

    Maar het is prima. Er moet wel het een en ander aan gebeuren: De woon, werk en slaap kamer moeten gewit worden, en de slaap en werk kamer moet (nieuwe) vloerbedekking in. Ik ben erg blij met de keuken, deze bleek in veel appartementen echt waardeloos te zijn. Hier zit zelfs een vaatwasser in. [ afbeelding ]

    Morgen moet ik de sleutels terugbrengen en contract aanvragen. Dus volgende week zal alles definitief zijn.

    Een paar foto's:
    http://nicknl.vox.com/library/post/new-home-1.html
    http://nicknl.vox.com/library/post/new-home-2.html
    Gefelicteerd! Nu kan je zittend douchen
    pi_54617964
    Dank je!

    En ruige douche inderdaad. Net als die hendels bij het toilet.

    [ Bericht 56% gewijzigd door SlaggY op 15-11-2007 07:34:34 ]
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
      donderdag 15 november 2007 @ 07:53:46 #289
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54618182
    Nanook, ik dwing toch niemand? Ik maakte alleen een suggestie!

    Dash, mogen we wel weten hoe laat je gaat bellen? Anders weten we toch niet hoe laat we moeten duimen!!
    Enneh... succes he!

    Gefeliciteerd Slaggy, dat ziet er helemaal niet gek uit, toch?! Gaaf hoor, en die vaatwasser is een mooie bonus!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54618241
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 07:53 schreef phluphy het volgende:
    Nanook, ik dwing toch niemand? Ik maakte alleen een suggestie!

    Dash, mogen we wel weten hoe laat je gaat bellen? Anders weten we toch niet hoe laat we moeten duimen!!
    Enneh... succes he!

    Gefeliciteerd Slaggy, dat ziet er helemaal niet gek uit, toch?! Gaaf hoor, en die vaatwasser is een mooie bonus!
    Ik weet nog niet hoelaat Ik denk wel voor het middaguur nog Dus ga maar duimen van 10:00 tot 12:00
    pi_54618967
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 07:53 schreef phluphy het volgende:
    Nanook, ik dwing toch niemand? Ik maakte alleen een suggestie!

    Dash, mogen we wel weten hoe laat je gaat bellen? Anders weten we toch niet hoe laat we moeten duimen!!
    Enneh... succes he!

    Gefeliciteerd Slaggy, dat ziet er helemaal niet gek uit, toch?! Gaaf hoor, en die vaatwasser is een mooie bonus!
    Inderdaad, en dat alles voor 450 incl. stookkosten.

    Ik ben ook blij dat er een goede vloer in de woonkamer zit. Maar omdat bijna al mijn interieur (kasten, eettafel / -stoelen, tvmeubel) ook van donker hout zijn, ben ik bang dat het heel erg donker gaat worden in de woonkamer. Iemand hier tips voor? Ik zat zelf al te denken aan een licht tapijt ofzo? Er moet ook een nieuwe bank aangeschaft worden, maar ik heb liever geen al te lichte bank i.v.m. vlekken.

    Trouwens, net even de sleutels gaan terug brengen. Ik heb ook direct verteld dat ik het neem. 27 November krijg ik de sleutels.
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
    pi_54620399
    Lol De makelaar belde echt net uit haarzelf vlak voordat ik wilde gaan bellen

    Ik kreeg het verhaal te horen van dat ze het dossier weer voorbij zag komen en dat ze aan mij moest denken omdat het haar leek dat het een perfect huisje voor mij zou zijn etc. Lariekoek natuurlijk.. als ze hem voor het einde van het jaar kwijt wil dan moet ze nu verkopen!! Ook legde ze nog even wat druk op de ketel door te zeggen dat er zaterdag mensen gaan bezichtigen voor de tweede keer. In hoeverre dat dan weer waar is.. Ennuhm bezichtigen vond ze wel dat het snel moest (voor zaterdag) omdat anders die andere mensen misschien eerder waren met een bod (wat maakt haar dat nou uit...) maar dat vandaag niet ging lukken en morgen was ze vrij... maar nu gaat ze morgenochtend om 9 uur speciaal voor mij nog een keer met mij door het huis heen lopen. En dat ze wel wilde proberen om mijn vorige eindbod voor elkaar te krijgen bij de verkopers. Ik heb wel gezegt dat ik nog ging nadenken over wat voor bod ik uit ga brengen Het zal dus wat lager zijn dan mijn vorige eindbod. Als ze er zo graag vanaf willen dan accepteren ze het maar gewoon

    Kortom.. morgenochtend 9 uur nogmaals kijken. Eind van de dag (als ik alle papieren van de adviseur heb gekregen en door kunnen lezen) een bod uitbrengen en dan horen wat ze te melden hebben.



    Stiekum gaat het dan allemaal ineens toch weer snel
      donderdag 15 november 2007 @ 10:54:15 #293
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54620784
    Jeutje! Wat een maffe ontwikkeling ineens!

    Dat hele verhaal geeft mij ook het gevoel dat ze omhoog zitten. Dat van die kijkers zaterdag neem ik niet zo serieus.
    Dit zijn wel hele gunstige ontwikkelingen voor jou, het maakt je positie wel sterk!

    Leuk, hoor, en spannend

    Hoe laat kun je morgen op FOK! na de bezichtiging?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54620960
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef phluphy het volgende:
    Jeutje! Wat een maffe ontwikkeling ineens!

    Dat hele verhaal geeft mij ook het gevoel dat ze omhoog zitten. Dat van die kijkers zaterdag neem ik niet zo serieus.
    Dit zijn wel hele gunstige ontwikkelingen voor jou, het maakt je positie wel sterk!

    Leuk, hoor, en spannend

    Hoe laat kun je morgen op FOK! na de bezichtiging?
    Ja erg maf Ik heb inderdaad het idee dat het een smoesje is om de koop zo snel mogelijk rond te krijgen. Je weet het natuurlijk nooit... Ik ga me in ieder geval niet druk maken.

    Hoelaat ik gaop FOK! ben durf ik nog niet te zeggen Ligt er een beetje aan hoe de dag verder gaat verlopen
    pi_54644947
    Dash, Wat een ontwikkelingen ineens! Wel goed dat de makelaar jou eerst belde. Dat zegt toch wel iets over hoe 'wanhopig' ze zijn om het te verkopen en omdat jij nu geen contact met hun hebt opgenomen sta je toch iets sterker in de onderhandelingen.

    Ik ben benieuwd naar de verdere vorderingen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      vrijdag 16 november 2007 @ 12:10:09 #296
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54647376
    ATTENTIE!

    Wat duurt het lang ....


    Ik moet om 14.30 weg, en wil graag vóór die tijd iets weten!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54648127
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef phluphy het volgende:
    [ afbeelding ] ATTENTIE!

    Wat duurt het lang .... [ afbeelding ]


    Ik moet om 14.30 weg, en wil graag vóór die tijd iets weten!


    Nou ik ben wezen kijken en ga waarschijnlijk wel een bod doen. Ben nu een budgetplan aan het opstellen voor de verbouwing en wat er allemaal nog moet gebeuren. Ik zal in ieder geval niet alles in 1 keer kunnen doen. De woonkamer ga ik wel in 1 keer goed doen en dat gaat me waarschijnlijk wel 10K kosten.

    Als je zo'n tweede keer door het huis loopt dan gaan je in ieder geval meer dingen opvallen die niet helemaal snor zitten en ik toch wil aanpakken. Dat alles bij elkaar kost dan toch weer centen. Zoals bijvoorbeeld het gipsplaten plafond in de badkamer Die zijn vochtig geweest (logisch) en zijn nu gegolfd Daar moet dus ook weer wat tegenaan met nieuwe spotjes.. Kost op zich niet veel geld maar zo zijn er wel wat dingen die als je het opteld toch zo weer duizenden euro's gaan kosten.

    Ga zo naar de keukenboer om eens naar wat keukens te kijken en wat ik aan prijzen mag verwachten. Ik ga voor zo laag mogelijk om toch binnen het budget te blijven. Als starter heb ik namelijk helaas niet zoveel bufferruimte. De spaarcenten gaan al op aan inrichting

    Het is dus zaak om even goed te budgetteren en een strak plannetje op te stellen. Morgen ga ik waarschijnlijk mn bod doen als ik eruit kom met het financiele plan.

    Tot zover
      vrijdag 16 november 2007 @ 12:55:03 #298
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54648359
    Aaaaahhhh, dank je voor de update!
    Het is inderdaad -helaas- zo dat er steeds meer dingen opvallen/tegenvallen.
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Het is een leuke soap aan 't worden.

    Ik ga een weekendje weg, ik zal kijken of ik morgen ergens een pctje kan vinden!
    In elk geval blijf ik voor je duimen voor een goede afloop!
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 16 november 2007 @ 12:55:52 #299
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54648378
    Oh ja... en als je het huis mocht kopen en je wil er een naam aan geven, met zo'n mooi naambord aan de buitenmuur, dan vind ik "phluphy" wel het overwegen waard.
    Dat heb ik wel verdiend, na al die stress.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54648456
    Dat van die spaarcenten voor inrichting ken ik wel Met ons bouwbudget hadden wij niets meer over voor de inrichting en hebben we toen gezegd dat we vanaf het begin van de bouw gaan sparen voor de inrichting. Dus al ons spaargeld is nu voor de meubels (maar ook voor servies, potten, wasmachine, ...). Dat is dan weer wel een voordeel van bouwen, het duurt lang genoeg zodat je in tussentijd nog wat extra kunt sparen

    Maar wat fijn dat je toch hoogstwaarschijnljk een bod gaat uitbrengen. Ook al reageer ik niet constant, ik volg alles op de voet hoor.
    pi_54648479
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 12:55 schreef phluphy het volgende:
    Oh ja... en als je het huis mocht kopen en je wil er een naam aan geven, met zo'n mooi naambord aan de buitenmuur, dan vind ik "phluphy" wel het overwegen waard.
    Dat heb ik wel verdiend, na al die stress.
    Zolang dat hij er maar geen "kneusje" op zet, is het voor mij allemaal goed
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')