abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:32:56 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53966543
Volgend topic dan maar!

Gaarne

film (de ~ (m.), ~s)
1 dun vlies dat iets bedekt
2 strook lichtgevoelig materiaal voor foto- of filmopnamen => filmstrook, pellicule
3 werk, bestaande uit een reeks filmopnamen die bewegend beeld vormen => rolprent
4 geheel van instellingen, bedrijven en personen, die films maken en vertonen

+

ap·pre·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 waardering
2 beoordeling
3 [hand.] waardestijging van valuta

plaatsen.

Vorige topics:


Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXV
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXIV
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXIII
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXII
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXI
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien deel CVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien deel CV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel CI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel C (100!!!)
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCV.
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XC
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel 83
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part L
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part IL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel 43
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVI.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVII
Welke film heb je vandaag gezien? deel XVI
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XIV
Welke film heb jij vandaag gezien? Part XIII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XI
Welke film heb je vandaag gezien? (deel X)
Welke film heb je vandaag gezien? (deel 9)
Welke film heb je vandaag gezien? deel 8
Welke film heb je vandaag gezien? deel 7
Welke film heb je vandaag gezien? deel 6
Welke film heb je vandaag gezien? deel 5
Welke film heb je vandaag gezien? deel 4
Welke film heb je vandaag gezien? deel 3
Welke film heb je vandaag gezien (2) ???
Welke film heb je vandaag gezien?


[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 16-10-2007 12:38:55 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:36:12 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53966641
Ronja Rovardottar

jeugd herrineringen ophalen.
pi_53966711
Bedazzled
Gister op tv.

Edit:
En Stardust, vorige week in de bios
Ik wist niet precies wat ik kon verwachten van die film, maar viel me 100% mee



[ Bericht 66% gewijzigd door Locusta op 16-10-2007 17:38:38 ]
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:40:21 #4
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_53966744
Gisteren een stukje Rosemary's Baby gekeken, tot de dvd-speler vastliep. Vanavond weer een poging.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_53967047
Alles is liefde (Joram Lürsen, 2007)
Met enige tegenzin ging ik deze film bekijken in de bios, maar de film viel me 100% mee. De vergelijking met Love Actually is makkelijk te maken, toch weet Alles is liefde dit concept wel een eigen draai te geven. Dit vooral door het scenario van Kim van Kooten, leuke dialogen en enkele zeer vermakelijke situaties (vooral rondom Sinterklaas). Verder een zeer uiteenlopende cast, zo zien we naast acteurs ook o.a. presentatoren en cabaretiers. Deze cast zorgt er alleen ook wel voor dat er ook een groot verschil zit in de acteerprestaties. Valerio laat bijvoorbeeld zien dat acteren toch niet echt zijn roeping is. Michiel Romeyn (Jiskefet) is fantastisch als ingetogen Sinterklaas en verder leuke bijrollen van Marc-Marie Huijbregts (als pepernoot) en de Vliegende Panters. 7.8

Shooting Dogs (Michael Caton-Jones, 2005)
De afgelopen jaren kwamen er meerdere films uit over de genocide van 1994 in Rwanda. Hotel Rwanda had ik al gezien en Shooting Dogs en Sometimes in April stonden nog in de kast, ditmaal de beurt aan Shooting Dogs. John Hurt zien we in de hoofdrol en hij zet zijn rol zeer goed neer, daarnaast zijn de beelden nog een stuk heftiger dan bij Hotel Rwanda. Aangrijpende film dus waarbij ook duidelijk de rol van de blauwhelmen (in dit geval de Belgen) aan bod komt. 8.0

The Kingdom (Peter Berg, 2007)
In het begin van de film zien we een aanslag op een Amerikaanse nederzetting in Saoedi-Arabië. Wanneer de lokale autoriteiten weinig doen om de daders te pakken gaat een speciaal Amerikaans FBI-team zelf in het geheim op onderzoek uit in Saoedi-Arabië. Wat volgt is een onrealistische opeenvolging van aktie waarin vier Amerikanen Rambo-style de daders van de aanslag uitroeien. De film begint sterk, maar vervolgens loopt het uit in een typische Amerikaanse (propaganda) film. De kogels lijken niet op te kunnen en de Amerikanen lijken onsterfelijk, verder enkele grappen op totaal onlogische en niet gepaste momenten. Het acteerwerk is redelijk en helaas heeft Jeremy Piven een veel te kleine rol (eigenlijk precies het aantal scenes die je ook al in de trailer zag). Snap ook niet waar de 7.5 op imdb vandaan komt, waarschijnlijk van de Amerikaanse stemmen. De krappe voldoende heeft men vooral te danken aan het acteerwerk en de regie (die was namelijk wel zeer behoorlijk) 5.8
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:00:13 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53967265
1408 (2007, VS, Mikael Håfström)
Geslaagde King verfilming (al heb ik nog nooit een King boek gelezen, maar de film was iig geslaagd.) Een film, die gaat over één man in één kamer en van het begin tot eind spannend is, krijgt van mij altijd krediet. Dat komt ook door het goede spel van John Cusack. Met Samuel "t's an evil fucking room." L. Jackson in een geslaagd bijrolletje.
cijfer: 8je
pi_53968763
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1408 (2007, VS, Mikael Håfström)
Geslaagde King verfilming (al heb ik nog nooit een King boek gelezen, maar de film was iig geslaagd.) Een film, die gaat over één man in één kamer en van het begin tot eind spannend is, krijgt van mij altijd krediet. Dat komt ook door het goede spel van John Cusack. Met Samuel "t's an evil fucking room." L. Jackson in een geslaagd bijrolletje.
cijfer: 8je
Ik ga hem waarschijnlijk volgende week kijken.
pi_53969028




Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:28:55 #10
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53969160
Pan's Labyrinth!
En gister in de bios : Stardust! Ze waren beide leuk !
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53970034
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:23 schreef metalheadBOC het volgende:

Plaatjes
Leuke plaatjes, maar wat vond je ervan?
What's it going to be then, eh?
pi_53971043
Cloaca (Willem van de Sande Bakhuyzen, 2003) 8



Wat mij betreft een erg geslaagde vertolking van een toneelstuk naar een film, hoewel ik het toneelstuk zelf nooit gezien heb. Erg prettig om weer eens een goede Nederlandse productie te mogen aanschouwen, zeker zo vlak nadat ik het verrassende De Poolse Bruid heb gezien. Het script zit heel aardig in elkaar en dan met name de dialoog, waaraan ook duidelijk is te merken dat het oorspronkelijk een toneelstuk was. De film speelt zich dan ook voornamelijk op één locatie af. De scènes in het apartement waarin alle vier de hoofdpersonages aanwezig zijn, zijn tevens de sterkste en leukste. Het acteerwerk kan er ook zeker mee door.
What's it going to be then, eh?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:56:35 #13
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_53971654
*O*Zag ik daarstraks om vijf voor 1 dat om 2 uur the apartment in de bios was! *O* Ik snel onder de douche, m'n "I Billy Wilder" shirt aan en als de wiedeweerga naar Vlissingen! Ticket gekocht en snel de zaal in gekropen. En wat een perfecte film, wat was het genieten van Wilder z'n magie on the silver screen! Jack Lemmon, Shirley McLaine. . One of the greatest, movie wise.

Wel teleurstellend dat ik er in de bios achterkwam dat de film onder het ouderenprogramma valt. Zit ik als enige 65- er in de zaal, en bovendien blijft dit zo natuurlijk niet gezien onder de jeugd, welke jongeren gaan er nu naar een film in het ouderenprogramma. Wel opvallend dat ik de enige was die wist wie Billy Wilder was en wat The Apartment was.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:05:37 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53971800
Je hebt een I Billy Wilder shirt? Cool. Hoe kom je daaraan?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:21:52 #15
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_53971981
Haha, nee, die heb ik niet. Maar ik hou wel van Billy Wilder. Je kan wel voor niet zo heel veel geld zo'n t-shirt laten maken zie ik nu. Hmm..
pi_53972890
Michael Clayton met George Clooney. Wat een vette film is dat, erg goed in elkaar gezet.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:52:32 #17
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_53981642
Vind ze alle twintig!

Terwijl Bruce Willis onder het toeziend oog van Richard Gere een raar snorretje opplakte (1) besloot ik de laatste uren die wij als mensheid nog hadden door te brengen bij mijn ouders, die een kerstdiner hadden gepland (2). Er zaten helaas rattenharen in de soep (3), wat de goedgetrainde aziatische hond van mijn vader blijkbaar als een signaal beschouwde om wild in het rond te happen (4). Mijn vader, de plaatselijke sheriff die nog steeds achter een familie gestoorde psychopaten aanzit (5), vertelde een leuke anecdote over een collega, de slechte moederneuker die alle kuikentjes krijgt (6 & 7), en we lachten alsof we een grote A-cast waren in alweer het derde deel van een reeks caper-films (8). Alleen kleine Norville lachte niet mee, hij had het op dat moment te druk met vallen van de 44e verdieping (9). Gelukkig werd hij vlak voor hij de stoep raakte opgepikt door een goedaardige drakin die de meest stompzinnige dialogen uitkraamde (10), totdat Arnold Schwarzenegger haar uit de lucht schoot met een railgun (11). Vlak voordat Arnie zijn stompzinnige one-liner af kon maken schoot zijn kloon hem in de rug (12), niet gestoord door de orgie van overbodige subplotjes die vlak achter hem Johnny Depp probeerde te wurgen (13). Moeder keek vanuit het raam toe naar deze chaos, en vertrok geen spier. Typisch, zelfs als haar schoondochter zou overlijden zou ze geen traantje laten (14). Geen wonder dat mijn literair aangelegde vader bij d'r weg is gegaan en de hele tijd sarcastische opmerkingen maakt terwijl mijn broertje het bierkrat leegdrinkt (15). Mijn darmen trokken de soep niet echt, en dus rende ik snel naar de WC om daar in een weinig grappige sequentie alles over te laten lopen en mijn reet af te vegen met een handdoek (16). De man die ons van achter de muur afluistert lachte zich dood (17). Wat een lul, ik zou hem haast het extreem saaie vervolg op een gameverfilming (18) toewensen. Terug in de woonkamer vertelde mijn dertigjarige oom Billy over hoe hij die dag de tweede groep had gehaald (19), en oom Tom filmde vanuit de hoek deze vrolijke gebeurtenis voor het nageslacht.

Maar oom Tom? Wat doet u nou voor iets raars met dat statief? Oh shit! Oh shi- (20)
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:35:13 #18
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53983134
Sai. Tijd niet gezien.
pi_53984059
Gister Boyz n the Hood gezien op RTL7. Vertelt mooi het verhaal van jongens in een (Amerikaanse) achterstandswijk.
pi_53984374
Anche libero va bene
Geregisseerd door een man die Kim heet! Bwahaha
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:12 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53985074
Hercules in New York


Yeah, de eerste film met de huidige gouverneur van Californië . Hercules heeft het wel gezien op de Olympus (een park met New Yorks verkeer als achtergrondgeluid), besluit af te dalen naar de wereld van stervelingen en komt terecht in New York. Daar zet de protagonist de boel flink op stelten met allerlei dolkomische situaties, waarbij zijn bodybuilder-capaciteiten telkens toevallig heel goed van pas komen. Vooral de worsteling tussen Hercules en een uit de dierentuin ontsnapte man in een kruising van een beren- en apenpak is historische cinema. Er bestonden overigens twee versies van deze film: eentje gedubd en eentje met het originele emotieloze Schwarzenegger-gebrabbel. Ik keek de laatste en tsja het is niet om aan te horen, hoe zwaar zijn accent toentertijd was. Zijn tweede rol zou een een doofstomme kerel betreffen, wellicht een niet zo'n onverstandige keuze op dat moment van zijn carrière. Cijfer: 3,5

Donzoko
Oef, de eerste Kurosawa die me tegenviel en nog behoorlijk ook . In een pension is het een grote freakshow met allerlei bizarre karakters, waaronder vervelende krijsende vrouwen. Wellicht dat de matige ondertiteling debet was aan dat me dit niet echt wist te raken. Cijfer: 5

Take the Money and Run
De eerste echte (en tevens ook goede) film van Woody Allen! Hij speelt zichzelf als klunzige crimineel. Op het laatst zakt het allemaal een beetje weg, maar het eerste uur is heel vermakelijk met een paar erg leuke vondsten. Extra aardig is dat dit een van de eerste mockumentary's is, heel leuk uitgevoerd. Cijfer: 7,5

Tora no o wo fumu otokotachi
Vrij kort, maar effectief en genietbaar samurai-verhaal. Cijfer: 7

Ningen no joken I
Jaja, hij moest er maar eens aan geloven en het beviel wel hoor . Kaji, de grote held van het verhaal, wordt naar een mijn in China overgeplaatst en probeert daar het leven voor de gevangen aldaar prettiger te maken, dit tot grote tegenzin van de andere Japanners die aldaar de scepter zwaaien, een lastig conflict dus. Het duurt weliswaar ruim drie uur, maar echt vervelen doet het gelukkig nooit. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar deel II en deel III. Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_53985336
Alles is liefde

Vermakelijke film maar ook niet meer dan dat.
7.0
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:25:13 #23
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_53985468
Ik zag gister Novecento (1900), je weet wel, die epische film over de eerste helft van de 20e eeuw in Italie, verteld aan de hand van het leven van een boerenzoon en de zoon van een landeigenaar. De eerste wordt een communist en de ander sluit zich min of meer aan bij de fascisten. Een geweldig uitgangspunt natuurlijjk. Wel een lange zit, 5,5 uur ofzo iets.

De film van Bertolucci wordt veelal gezien als een meesterwerk, en dat is het in 1 opzicht naar mijn mening ook. Het is namelijk verdomd knap om in zo'n groot tijdsbestek nog geen fgoede karakters neer te zetten en een ongelovelijk rommelig, eenzijdig verhaal te tellen. Je moet het maar kunnen. De film heeft een aantal hoogtepunten en De Niro en Depardieu zijn best aardig, maar er zitten zoveel overbodige, saaie scenes in dat je er doodmoe van wordt. Ook al kijk je het niet in één keer. Allemaal leuk en aardig die verkrachtingen, feestjes etc., en af en toe belangrijk voor de morele verhoudingen, maar uiteindelijk dienen ze enkel de pretenties van de regisseur, en niet de film zelf. Doodzonde.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:29:00 #24
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_53991004
Der Fall Gleiwitz (Gerhard Klein; 1961)

Deze film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van het Gleiwitz incident dat plaatsvond op
31 augustus 1939. Deze actie was een onderdeel van Operatie Himmler dat tot doel had de Duitse invasie van Polen te rechtvaardigen. Een dag later zouden de Duitsers daadwerkelijk Polen binnenvallen.

We volgen een klein groepje hooggeplaatste nazi's die voorbereidingen treffen op een geënsceneerde inval in het Duitse radiostation in het plaatsje Gleiwitz op de Duits-Poolse grens. Het moest lijken alsof het plan was uitgevoerd door enkele Polen waardoor de suggestie zou worden gewekt dat Polen het op Duitsland hadden gemunt.

De film is echter meer dan alleen een weergave van een specifiek moment in de geschiedenis. Het geeft een beeld van een wereld die in opmars is naar een vernietigende oorlog (zoals ook de tekst "43.000.000 doden" in de laatste scene ons duidelijk maakt). De cinematografie is prachtig. Er is gebruik gemaakt van lage cameraperspectieven, relatief veel close-ups en enkele terugkerende visuele motieven. De experimentele montage en klassiek (moderne) soundtrack maken het geheel af en daarmee is deze korte film zeer de moeite waard.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:28:04 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53994638
Planet Terror (2007)
Heerlijk over de top zombie-geweld. Oud-filtrer is ook wel erg aardig.

cijfer 7 / imdb 8.0

Les Amants criminels (1999)
Een goede Hans&Grietje verfilming met een kinky-inslag.

Een meisje van jaar of 16/17 eist van haar vriendje om een vervellende marokkaan te vermoorden. UIt goodwil doet hij dat. Als ze dan het lijk gaan begraven in het bos worden ze gevolgd een heeft het nare gevolgen.
Middels flashbacks weet je het gehele verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 7.5 / imdb 6.5


Yogen (2004) - origenele Prominition
Man ziet in telefooncel een krantknipsel van dood dochter en prompt slaat het noodlot en en vrachtwagen beukt te de auto. Door dood dochter raakt hij gescheiden. En krijgt allerlei "verhalen" door van zaken die gaan gebeuren.

cijfer 6 / imdb 6.2

Prominition (2007)
Sandra Bullock verneemt dat haar man dood is. Als ze de volgende dag wakker wordt leeft hij weer. Volgende dag weer niet. Middels een rare tijdslijn komt ze erachter hoe en wat.

cijfer 6.5 / imdb 7.2

[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 17-10-2007 19:33:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')