quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:06 schreef safumufh het volgende:[..]
Niet al te veel ? Ik ken er in sousse wel een stuk of 20 hoor die vooral voor toeristen zijn. Samara, Nejma, Marhaba, Tej, Bonaparte en zo wel meer. Maargoed, mijn mening is niet helemaal eerlijk, ik heb dr 2 jaar gewoond 
Dat zijn toch vooral de discotheken die in de hotelcomplexen zitten neem ik aan. Tej en Marhaba bijvoorbeeld zijn toch hotels in Sousse?
Je kunt wel uitgaan in Tunesië, maar als je puur en alleen op vakantie gaat om uit te gaan dan kun je beter niet naar Tunesië gaan, dat is een beetje het punt dat ik wilde maken.
Wil je wel eens een keer wat anders als Spanje en Frankrijk, en wil je genieten van mooie en tamelijk rustige stranden gecombineerd met het bezichtigen van toeristische trekpleisters (er is echt heel veel te zien in Tunesie) dan is Tunesië wel degelijk een aanrader, zeker omdat als je echt wil, je er wel wat kunt uitgaan.
quote:
Ik zelf ging altijd naar de locale uitgaans gelegenheden, arabische muziek is best dansbaar 
Tsjah, daar moet je van houden inderdaad. Denk dat het de meeste toeristen niet echt trekt eerlijk gezegd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.