Denk dat de tellers van telfort en orange nog wel hoger staan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:49 schreef nattermann het volgende:
Klacht 23775327 over vodafone.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:54 schreef Randy_S het volgende:
1200 bellen is gratis... optie 1 en dna nog een 1, krijg je een gratis sms...
hahaha... tel die allemaal bij elkaar op en je komt in de buurt van Debitelquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:54 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Denk dat de tellers van telfort en orange nog wel hoger staan.
maar zoals hierboven al staat, kan je 1200 bellen, dan 1 en dan weer 1, dan krijg je een smsje,quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef koejoeloek het volgende:
Het bellen naar 1200 is gratis ja, maar om te spreken met een helpdesk medewerker kost wel degelijk geld! En je kan op geen enkele andere manier erachter komen hoever je over je tegoed heen zit.
Nee dat staat er dus niet nee, anders zou mijn klacht kant nog wel rakenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
maar zoals hierboven al staat, kan je 1200 bellen, dan 1 en dan weer 1, dan krijg je een smsje,
staat er dan niet hoeveel je dr over zit?
aBBoquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Nee dat staat er dus niet nee, anders zou mijn klacht kant nog wel rakenmaar tis dus echt zo dat als je nu over je abbo heen zit, je niet kan zien hoeveel, je kan alleen zien dat je er overheen zit.
Ach ga huilen joh, ik zal een beetje op me spelling van ieder woord gaan letten hierzo. Als ik huis met een -z ga schrijven, dan is het anders.quote:
Hoeso dan? Wat is hui-z?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:47 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ach ga huilen joh, ik zal een beetje op me spelling van ieder woord gaan letten hierzo. Als ik huis met een -z ga schrijven, dan is het anders.
Nee als je erover zit moet je dus ook 1200 bellen, optie 2 kiezen, en daarna weer 2... Ook gratis...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
maar zoals hierboven al staat, kan je 1200 bellen, dan 1 en dan weer 1, dan krijg je een smsje,
staat er dan niet hoeveel je dr over zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |