abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:19:29 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54238478
Ja, Miss_Sly, dat lijkt me ook heel moeilijk, nu 'gewoon' door te moeten.
Veel sterkte vandaag en aan jezelf denken, he? Wat niet gaat, gaat nu niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54238510
Heftig allemaal voor jullie Diesz en Miss-sly. Heel veel sterkte wens ik jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54238704
Sterkte met werken Miss_Sly, en inderdaad; wat niet gaat, gaat niet! Ik ben een week na mijn curretage weer begonnen, maar in het begin halve dagen. Op zich fijn om afleiding te hebben, maar ik was echt nog heel gammel, emotioneel dan.

Inderdaad, wat we al eerder zeiden; opeens ben je maar weer "gewoon", zonder geheimpje bij je. Vond (en vind) ik ook erg moeilijk. Het leven lijkt haar glans even verloren te hebben. En, zoals eerder gezegd, ik ben sindsdien een ander mens.

Wat ik dus eigenlijk, weer, wil zeggen: Zorg goed voor jezelf!
pi_54239147
Miss_sly, heel veel succes vandaag. Probeer het rustig aan te doen. Het is niet niets..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:12:45 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54239361
Miss_sly, heel veel sterkte, en je bent wél bijzonder
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54240835
Miss_sly! Ik schrok hier echt van. Sterkte
Diesz...jij ook heel erg veel sterkte
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:03:23 #282
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54248141
Een heftig weekend gehad, zowel lichamelijk als psychisch. Het is heel verwarrend om eerst een miskraam te hebben en als je daar lichamelijk bijna klaar mee bent blijkt dat je nog een vruchtje in een eileider hebt zitten. Dat was (en is) moeilijk te behappen. Was van het weekend dan ook flink van de leg, maar vriendlief en ik hadden het rijk voor ons tweetjes en hebben dus ook alleen maar tegen elkaar aangehangen, geknuffeld en gekletst.

Vandaag moest hij weer werken, de kids gewoon naar school en voor het eerst dus weer alleen thuis. Moet me koest houden, dus lig op de bank en zag erg tegen de stilte op. Het is me uiteindelijk mee gevallen. Vanmiddag wel langs de huisarts geweest, die afspraak stond ivm de miskraam. Hij begon uit zichzelf over het feit dat ik gewoon zwanger moet zijn geweest van een tweeling. Onze vermoedens werden dus bevestigd. 1 ukkie in mijn baarmoeder en 1 in een eileider..... Ik heb mazzel gehad, want daar ik al een miskraam had gehad én ik geen buikpijn had, had het ook te laat ontdekt kunnen worden. Daar tegenover staat dat we over 8 maanden 2 ukkies er bij hadden kunnen hebben...... heel dubbel!!

miss_sly...... wat een kanjer heb jij naast/achter je staan!!! Hoe was je eerste dag? Wat betreft die krampen, heb je de gyn al gebeld?? Ik zou het even navragen als ik jou was!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 19:02:21 #283
5428 crew  miss_sly
pi_54249239
Diesz, kan me voorstellen dat je een heftig weekend hebt gehad. Fijn dat jullie samen waren en niets moesten doen.
Kan het trouwens niet zo zijn dat het eerste bloedverlies juist door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap kwam, en het dus nog geen miskraam was?

Ja, mijn schaapje is een kanjer Ik wist dat natuurlijk al, maar de afgelopen weken hebben me dat nog eens heel duidelijk laten zien.
De eerste dag ging aardig. Mijn collega's zijn gewoon lief, dus dat scheelt al heel veel. Daarnaast was het natuurlijk erg druk, er was nogal wat biljven liggen, dus kon ik me er helemaal in storten. Ging nog niet helemaal gestructureerd en geconcentreerd, maar niemand die daar een probleem mee heeft, dus dat ga ik er ook niet van maken. Het ritme en de structuur komen vanzelf wel weer terug.

Ik heb niet gebeld met de gyn over de krampen. Ik vind het zo moeilijk te bepalen wanneer je wel moet bellen en wanneer niet. Bel je te snel, ben je een zeurpiet (of erger), bel je te laat, is het niet goed voor je. Maar goed, ik had vanochtend nog krampen, maar sinds vanmiddag helemaal niet meer en ik heb ook bijna geen bloedverlies meer. Vind het van het bloedverlies wat snel, dus daar zal nog wel wat volgen, maar als ik verder geen krampen meer krijg, zal het wel een paar dagen zo gehoord hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:33:15 #284
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54249918
Dat we even niks anders moesten dan doen wat we wilden doen was erg fijn ja!

Dat bloedverlies was dusdanig heftig en met zulke grote stolsels dat dat niet uit een eileider gekomen kan zijn. Ik heb ook geen buikpijn gehad ofzo. Daarnaast heb ik het vruchtje zelf ook in mijn baarmoeder op de echo gezien de 15e, de dag dat het echt mis ging. Verder was het bloedverlies zo goed als weg op de dag dat ik ineens werd geopereerd. Terwijl dat dan juist meer had moeten worden lijkt me zo?? Mijjn HCG daalde ook na de miskraam, maar niet genoeg. Bij 'alleen' een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het HCG niet gedaald, daar het eitje er nog zat. Nu werd dat minder doordat er al wat 'kwijt' was en het dus 'gehalveerd' was (klinkt heel raar, maar weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen).

Fijn hoor!! Je hoort ook wel eens anders in dit soort situaties.

Je hebt je eerste dag dus gehad en het ging best goed ook lees ik. Dat geeft ook een lekker gevoel denk ik. Dat je ook daar gewoon jezelf kan en mag zijn en dat je nu weer rustig je draai weer mag vinden. Het is heel belangrijk dat dat zonder stress gaat, je hebt het al moeilijk genoeg!!!

Je belt in dit soort situaties volgens mij nooit te snel. Ik was namelijk niet ziek, twijfelde alleen over het laatste btje vloeien en heb daar voor gebeld. Anders had ik pas donderdag a.s. bloed moeten gaan prikken. Wie weet wat er was gebeurd als ik zelf geen vragen had gesteld?? Dus wat dat betreft.... als je weer last zou krijgen, dan zou ik wel even navragen hoor!! Op zich zouden het misschien een soort naweeën kunnen zijn van de medicijnen woensdag, maar dat is een gok. Wel lekker dat het nu over is, ik zou alleen wel bellen als het weer terug zou komen!!

Moet nog even kwijt dat ik vind dat je heel sterk overkomt en dat je heel erg trots op jezelf mag zijn dat je je er zo doorheen slaat!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 20:14:27 #285
5428 crew  miss_sly
pi_54250688
Jeetje, Diesz, als je het zo beschrijft, klinkt het inderdaad niet als 'alleen maar' een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is allebei apart al zo ontzettend heftig, maar beiden...niet te bevatten gewoon. En inderdaad het idee van 2 kindjes. Kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt om dit te verwerken.

Bedankt voor het compliment Ik voel me nog helemaal niet sterk, maar wel alweer een tikje sterker. En tja, hoe dan ook, we moeten toch verder. Hoe naar het ook is, en hoe vreemd het ook voelt en lijkt, de rest van de wereld is doorgegaan, en ik moet mijn plekje daarin ook weer innemen. Een hele verdrietige maar ook bijzonder kostbare ervaring rijker
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:48:36 #286
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54252893
Dat is precies wat mijn huisarts ook tegen me zei vanmiddag...... Dit is echt weer iets voor jou! Het loopt bij mij altijd anders dan 'normaal'. Kijk maar naar mijn borstverkleining en nog geen 4 weken later ontdekken dat ik diabeet ben. Zo zijn er meer dingen in mijn leven die gewoon niet op de 'normale' manier gaan. Ik weet inmiddels niet beter

Geen dank, ik reageer op wat ik lees en ik zeg wat ik denk

Hoe moeilijk ook, het is inderdaad waar dat het dagelijkse leven weer doorgaat. Het is ook heel raar om te zien dat alles gewoon verder is gegaan, terwijl je eigen wereld even stil heeft gestaan. Voor anderen is er niks veranderd, voor jou wel, en dat moet een plekje krijgen.

Heel mooi uitgedrukt, verdrietig, maar inderdaad bijzonder kostbaar!!

We komen er wel en ooit heb je dat prinsje of prinsesje in je armen!!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:19:31 #287
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54272302
Lieve miss_sly, lieve Diesz, wat een rotverhalen, sterkte beiden!
Ik ben bang dat ik in hetzelfde schuitje ben beland, misschien dat iemand van jullie mij wat meer hierover kan vertellen?
1,5 week geleden heb ik positief getest en ben dus zwanger (waarschijnlijk een week of 6 a 7 al).
Echter 3 dagen geleden, begon ik ineens te bloeden, en dat is tot nu toe nog niet opgehouden.
Sorry nu komt een smerig stukje dus wie niet wil lezen moet hier stoppen.

Ik verloor 3 dagen geleden alleen oud bloed, maar gisteren zat er ook wat nieuw bloed bij. Verder verlies ik nu vooral oud bloed met wat " bloederige slijmdraadjes". Ik heb aan 1 maandverbandje per dag meer dan genoeg, want eigenlijk komt het er niet echt uit maar veeg ik het uit me nadat ik geplast heb.
Zijn dit nou dé tekenen voor een miskraam? Ik ben zo bang!
En ja, ik ga morgen de verloskundige bellen, maar ik wil eerder gerust gesteld worden!
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:17:20 #288
5428 crew  miss_sly
pi_54273643
klonelin, wat een vervelende situatie. ik zou willen dat ik je gerust kan stellen, maar je had waarschijnlijk al bedacht dat niemand op het forum dat werkelijk kan.
Vloeien gedurende de zwangerschap kan gebeuren. Het hoeft niets te betekenen en kan uiteindelijk leiden tot een heel gezond kindje. het kan echter ook een miskraam betekenen. De enige die je iets meer kan vertellen na onderzoek is een verloskundige of echoscopist. En ook die kunnen misschien nog niet meteen uitsluitsel geven.

Morgenvroeg eerste werk maar bellen! Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:53:02 #289
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54274425
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:19 schreef klonelin het volgende:
Lieve miss_sly, lieve Diesz, wat een rotverhalen, sterkte beiden!
Ik ben bang dat ik in hetzelfde schuitje ben beland, misschien dat iemand van jullie mij wat meer hierover kan vertellen?
1,5 week geleden heb ik positief getest en ben dus zwanger (waarschijnlijk een week of 6 a 7 al).
Echter 3 dagen geleden, begon ik ineens te bloeden, en dat is tot nu toe nog niet opgehouden.
Sorry nu komt een smerig stukje dus wie niet wil lezen moet hier stoppen.

Ik verloor 3 dagen geleden alleen oud bloed, maar gisteren zat er ook wat nieuw bloed bij. Verder verlies ik nu vooral oud bloed met wat " bloederige slijmdraadjes". Ik heb aan 1 maandverbandje per dag meer dan genoeg, want eigenlijk komt het er niet echt uit maar veeg ik het uit me nadat ik geplast heb.
Zijn dit nou dé tekenen voor een miskraam? Ik ben zo bang!
En ja, ik ga morgen de verloskundige bellen, maar ik wil eerder gerust gesteld worden!
het kan ook innestelingsbloed zijn, maar jeetje, ga gewoon naar de dokter en ;aat je uit die onzekerheid helpen.. Sterkte (en ik hoop dat ik gelijk heb)

Diesz en Sly:
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:08:21 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278246
Klonelin, wat een nare situatie. Maar zoals miss_sly al zegt, het hoeft niet per sé iets te betekenen.

Vestig trouwens niet al je hoop op de verloskundige. Zeker als het nog zo heel pril is krijg je vaak het advies om af te wachten.
Een echo zou eventueel kunnen, maar je vruchtje is nu zo klein dat er vaak nog geen hartactiviteit te zien hoeft te zijn, dus dat zou ook niet heel veel uitsluitsel hoeven geven.

Sterkte ermee iig!
***
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:11:02 #291
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54279265
Klonelin, het hoeft inderdaad niks te betekenen. Ik ken iemand die echt flink heeft gevloeid, weken achter elkaar, en toch nog steeds zwanger is van een gezond ukkie.

Je bent te pril zwanger om een hartje te kunnen horen, maar misschien dat de gyn wat kan zien. Ik was ook pas 5,5 week zwanger met mijn 1e echo.

Sterkte en ik duim voor je dat het allemaal goed komt!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54279589
Klonelin, wat een angstige situatie voor je, ik kan me voorstellen dat je nu bang en verward bent.

Ik heb de afgelopen weken veel gelezen over miskramen en echt heel verschillende verhalen gehoord! Van vrouwen die niets merkten en waarbij het toch fout ging (zoals ik) en van vrouwen die veel bloed verloren maar bij wie het gewoon goed ging daarna..alles is mogelijk eigenlijk.
Veel sterkte in ieder geval, ik hoop voor je dat het goed afloopt!

[ Bericht 16% gewijzigd door peterfan op 31-10-2007 10:56:44 ]
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:42:36 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54285143
Goh Diesz, wat een verhaal... Nou ja, voor jullie geen verhaal maar reality.
En Miss Sly....sterkte met het vinden van een plekje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 18:47:24 #294
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54287859
Vanochtend even gebeld met de verloskundige (direct ons eerste gesprek) en ik kan er helaas pas maandag terecht, want dan kan er direct een echo gedaan worden. Ik ben al een tijdje zwanger, half augustus was ik namelijk voor het laatst ongesteld alleen ik had niet eerder getest omdat ik dacht dat ik nog onregelmatig ongesteld was na het stoppen met de pil.
Het is dus nog even afwachten! Maar help zeg, ik ben echt bang dat ik een miskraam heb gehad, misschien zelfs vandaag. Ik heb namelijk vandaag een best grote prop slijm/bloed verloren
Jeetje wat duurt het lang om tot maandag te wachten, en dan weet ik het natuurlijk nog niet zeker.
pi_54296457
Jemig, wat rot voor je klonelin. En wat ontzettend vervelend dat ze je zo lang in spanning laten!
Heel veel sterkte, ik hoop echt dat het allemaal goed komt.
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 07:46:57 #296
5428 crew  miss_sly
pi_54308302
klonelin, naar dat je pas maandag terecht kunt. Hbe je nog bloedverlies gehad?
Ik hoop dat je maandag al zekerheid krijgt!

peterfan en Diesz, alles goed met jullie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:09:37 #297
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54308451
Ik heb over de dag van gisteren een énorme hoop bloed verloren.. nieuw bloed met een lange sliert aan rood slijm (sorry voor de details). Dit was stukken erger dan dat het woensdag was.
Mijn hoop om zwanger te zijn is nu toch wel echt vervlogen
En maandag kan ik helaas pas terecht, omdat dat de dag is dat ze nieuwe mensen ontvangen. Dat is de eerstvolgende dag wanneer ze iemand in huis hebben die de echo kan doen.
Heeft het trouwens nog zin om deze te doen?

Miss_Sly, Peterfan en Diesz, hoe gaat het nu eigenlijk met jullie, hoe voelen jullie je?
Voelen jullie je nou ook onzeker voor wat als je weer zwanger bent?
Ik ben zo bang dat eens een miskraam altijd een miskraam is ofzo, maar dat zal vast niet zo zijn.
Weten ze bij jullie misschien de reden van een miskraam?

[ Bericht 24% gewijzigd door klonelin op 02-11-2007 08:14:40 ]
pi_54308713
Wat een onzekerheid klonelin. Het heeft wel zin om te gaan denk ik, al was het alleen maar om zekerheid te hebben.
Volgens mij zijn er hier heel veel moeder die 1 of meerdere miskramen hebben gehad maar waarbij het daarvoor of daarna wel goed ging. Heb je het idee dat er een speciale reden kan zijn voor je miskraam? Misschien dat je kunt kijken naar de uitzending van babyboom van gisteren. Daar legde iemand uit hoe een miskraam ontstaat.
Sterkte met wachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54309282
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:09 schreef klonelin het volgende:
Ik heb over de dag van gisteren een énorme hoop bloed verloren.. nieuw bloed met een lange sliert aan rood slijm (sorry voor de details). Dit was stukken erger dan dat het woensdag was.
Mijn hoop om zwanger te zijn is nu toch wel echt vervlogen
En maandag kan ik helaas pas terecht, omdat dat de dag is dat ze nieuwe mensen ontvangen. Dat is de eerstvolgende dag wanneer ze iemand in huis hebben die de echo kan doen.
Heeft het trouwens nog zin om deze te doen?

Miss_Sly, Peterfan en Diesz, hoe gaat het nu eigenlijk met jullie, hoe voelen jullie je?
Voelen jullie je nou ook onzeker voor wat als je weer zwanger bent?
Ik ben zo bang dat eens een miskraam altijd een miskraam is ofzo, maar dat zal vast niet zo zijn.
Weten ze bij jullie misschien de reden van een miskraam?
Bij de eerste, wist ik nog helemaal niet dat ik zwanger was.... Moest ongesteld worden en werd dat ook gewoon.... Nou ja gewoon... Het leek wel of ik in 1 "Plons" leegliep.... Daarna was het eigenlijk gelijk over.... Vond ik nogal vreemd, maar ja, ik zat op Aruba, werm weer ander leven.... Zou daar wel mee te maken hebben, dacht ik...
Weer terug in ons kikkerlandje(Bloeding was de nacht voor vertrek terug) Ging ik een week later naar de huisarts omdat ik een blaasontsteking dacht te hebben ( Had ik ook) Dokter vroeg of ik misschien zwanger was, want meer vatbaar enz... Voelde me wel adners dan anders, dus voor de gein een tesje gedaan..... En hartstikke zwanger!!! Dat moest van voor de bloeding zijn, geen andere mogelijkheid!!

Bij nr 2 had ik in de eerste weken ook een enorme bloeding, rook ook een beetje naar vruchtwater ( die geur kende ik inmiddels wel.... ) Volgende dag kon ik gelukkig terecht voor een echo en een maand of 7,8 later werd mn zoon geboren!!

Wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus gewoon wel!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:20:27 #300
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54313522
miss_sly, hier gaat ie wel. Vloeien is nu eindelijk weg, alleen is HCG nog steeds geen 0 Moest gisteren na overleg toch weer bloed prikken. Vandaag krijg ik de officiële uitslag. Hij zit in elk geval wel onder de 1000. Hoe voel jij je???

klonelin, kl*te dat je zo in onzekerheid zit! Kan je niet via de huisarts naar de gyn?? Ik zou niet zo lang gewacht hebben denk ik.

Wat betreft angst voor een eventuele volgende zwangerschap. Die heb ik niet, ik ben niet bang dat ik weer een miskraam krijg. Ik heb namelijk al 2 gezonde knullen lopen, 1 van ruim 11 en 1 van 9. Die zwangerschappen zijn volledig probleemloos geweest, dus ik weet dat het ook goed kan gaan. Ik kan me voorstellen dat die onzekerheid bij een eerste kindje er wel heel sterk is. Maar een miskraam zegt helemaal niks voor een volgende zwangerschap!! Een miskraam is volgens mij iets wat voornamelijk aan het kindje ligt, of dat gezond is. Het lichaam breekt de zwangerschap af bij ernstige afwijkingen. Een gezond mechanisme vind ik zelf.

Het enige wat ik wel 'spannend' vind is of het allemaal wel goed zal gaan ondanks mijn suiker. Of het niet weer buitenbaarmoederlijk wordt. Maar goed, ik sta nu al onder begeleiding en dat zal dan alleen maar aangescherpt worden!

Sterkte de komende dagen!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')