Been there done that, maar ik zal dan is een andere toko proberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou eens een toko proberen.
Specifieker een Surinaamse of Indonesische toko. Daar verwacht ik het eerder dan bij een Chinese.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Been there done that, maar ik zal dan is een andere toko proberen![]()
aziatische tokoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Specifieker een Surinaamse of Indonesische toko. Daar verwacht ik het eerder dan bij een Chinese.
Ik kan 't je niet vertellen. Ik heb niet zo veel ervaring met taartglazuur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:45 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
aziatische toko![]()
Maar kan je eventueel ook (room)boter als alternatief gebruiken?
babylonquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Bij 'de Tuinen van (insert willekeurige grote stad)' hebben ze het ook...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:44 schreef Muck het volgende:
is kokosvet niet wat aziaten kroesharigen in hun haar smeren?
Pestkopquote:
nou, dat zal toch wel meevallen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:32 schreef Trusten het volgende:
Ik denk dat je het niet kan vinden omdat
"In Nederland is altijd de boosdoener verzadigd vet geweest en werden roomboter, kokosvet, palmvet in de ban gedaan en vervangen door verharde oliën en margarines"
Maar het gekke is, dat wikipedia zegt dat het wel afbreekbare vetten zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:32 schreef Trusten het volgende:
Ik denk dat je het niet kan vinden omdat
"In Nederland is altijd de boosdoener verzadigd vet geweest en werden roomboter, kokosvet, palmvet in de ban gedaan en vervangen door verharde oliën en margarines"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |