abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:12:06 #101
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54034099
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus, wat een feest zeg in BG! Te dik geluid, kleine underground locatie, goeie Becks uit fles. Wat een avond!

En Ozgur Can en Perry O'Neil waren er ook
Ja, bij ons in de Cineac ( ) ook Al zat ik toen net op de wc
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_54035973
Ja Ozgur is in Nederland om met een knaap een tune op te nemen (zal wel Perry zijn!)
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:15:07 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54037393
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus, wat een feest zeg in BG! Te dik geluid, kleine underground locatie, goeie Becks uit fles. Wat een avond!

En Ozgur Can en Perry O'Neil waren er ook
+1

Was echt dikke shit en ik zag ineens Perry lopen . Stond even met hem te praten over ADE en of hij nog draaide dit weekend en nog op Ibiza gestaan had dit jaar. Komt ineens Ozze eraan lopen . Ik zeg wacht ff ouwe ik heb iemand bij je die je kent. Ik Tomaz halen, Ozze helemaal enthousiast voor zover hij dat al niet was.

+ punten
Geluid
Prima sfeer
Alleen maar dikke minimal en techno de heeele avond. Geen echt slechte deun gehoord
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54038508
Als jullie NU intunen op http://live.radiocapelle.nl/radiocapelle.m3u (Cellection Music) dan horen jullie een About-Dance deun!
pi_54038759
Zeau... dat was dus Alpha Male - Monkey Business (John Enola Remix). Op 12 november te koop op de betere mp3-verkoop-sites!
pi_54038847
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als jullie NU intunen op http://live.radiocapelle.nl/radiocapelle.m3u (Cellection Music) dan horen jullie een About-Dance deun!
Yes yes! Ik was er op tijd bij! Goeie deun! About Dance for president!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:43:54 #107
67464 m-kay
Halloooo!
pi_54039293
Toolroom Labelnight was tof gister. .

http://www.youtube.com/watch?v=uxLdNXniU_k
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:01:35 #108
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54039675
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zeau... dat was dus Alpha Male - Monkey Business (John Enola Remix). Op 12 november te koop op de betere mp3-verkoop-sites!
Ah, dan zal ik binnenkort wel mail krijgen van About Dance met een dikke promo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54043970
Waarom vind niemand die Airbase remix van Lightwave goed ?

Bij 6.32 =
pi_54046162
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom vind niemand die Airbase remix van Lightwave goed ?

Bij 6.32 =
Prima deun hoor!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:57:12 #111
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54050197
Gaaar als de pest, maar ADE Label special was vetjes! Begin was t ekkerst, met Mischa Daniels en Stonebridge, toen t ook nog lekker rustig was (lees: iedereen aan de zijkant vd dansvloer). Fedde zn setje was weer zeer aangenaam, erg gaaf om Camille Jones en Ida Corr live te hebben gezien. t was wel duidelijk dat t sold out was.. wat een hitte en drukte! Armins set was redelijk goed, iets teveel beukwerk, maar voornamelijk een hooop trance, logisch ook. Markus Schulz was ook lekker bezig, maar halverwege zakte ik n btje in, dus ff gaan zitten, btje socializen enzo. Laatste half uurtje Funkerman gezien, die masterlijk afsloot met 3 minutes en Let me think about it...heerlijk!

Al met al weer n fijn avondje!

+ veel bekenden
+ lekkere afwisseling in trance/prog en house
+ weinig vervelende mensen
+ goedkoop cd's te koop

- drukte, hitte
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:16:09 #112
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54050436
Ben goed naar de klote vandaag van de ziekte. Mocht er iemand een kaartje zoeken voor Cocoon vanavond voor weinig. Let me know!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:30:05 #113
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54050620
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:16 schreef jackson het volgende:
Ben goed naar de klote vandaag van de ziekte. Mocht er iemand een kaartje zoeken voor Cocoon vanavond voor weinig. Let me know!
vervelend zeg aangezien ik verrot ben t feesten, blijf ik lekker thuis!


Wat nieuwe aankondigingen trouwens:

Intuition Winter Event, 22-12 Panama, Amsterdam

Intuition & Friends:
Guiseppe Ottaviani LIVE
Stoneface & Terminal
Progression
DJ Shah
Menno de Jong

House & Progressive:
Fine Taste
Marcus Schössow

Armada @ The Sand
- Armin (4 hr)
- Blake Jarrell
- ElSandro (dit keer overigens niet als opwarmertje maar juist na Armin, gaat goehoed!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:41:48 #114
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54050813
Guiseppe Ottaviani moet live zo geweldig zijn, ook volgens filmpjes die ik toen gezien heb in de asta. Dat klonk echt geweldig. Zijn producties vind ik gek genoeg allemaal matig.

Intuition in de Panama is wel weer een keer optie weer misschien
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:02:36 #115
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54051160
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom vind niemand die Airbase remix van Lightwave goed ?

Bij 6.32 =
Tuurlijk is dat goede tune
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:14:02 #116
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54051333
ADE was tof Redelijk relaxte muziek, al vond ik Blake Jarrell wel een beetje saai draaien, leuke set voor thuis op de bank op zondagmorgen, maar niet om volledig los op te gaan. Erick E begon ook wat moeizaam, maar kwam na een half uurtje wel een beetje los, jammer dat het alleen niet zo druk was daar. Fedde draaide heeel vet, ook tof om Ida Corr een keer in het echt mee te maken. Daarna naar Armin, die ook best relaxt draaide, zeker ivm met een paar eerdere optredens die ik van hem gezien had, was het een positieve uitzondering

Daarna hadden we nog naar Schulz/Funkerman gewild, maar omdat een vriend van ons zich (de hele avond al) niet goed voelde, zijn we maar om 3 uur naar huis gegaan. Al met al een tof feestje
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_54051364
Dj shah heb ik altijd al een keertje live willen zien. Dit is een mooie kans
zal t in mijn agenda schrijven
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:20:29 #118
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54051434
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:41 schreef jackson het volgende:
Guiseppe Ottaviani moet live zo geweldig zijn, ook volgens filmpjes die ik toen gezien heb in de asta. Dat klonk echt geweldig. Zijn producties vind ik gek genoeg allemaal matig.

Intuition in de Panama is wel weer een keer optie weer misschien
Met Andrea Ribeca samen was het beter kwa live en als producties. Hier tracklist liveset uit 2002, een van me favo hardtrance set alltime.


@Orgasmatron lang geleden.
New Energy - Illusion (Intro)
The Moon ft Nu-NRG - The moon loves the sun
Nu-NRG - Aloa P (Mr Spring Remix)
Nu-NRG - Dreamland
The Moon ft Nu-NRG - Supersonic
Nu-NRG - Take Your Air (New Energy Air Mix)
Angelic Touchdown - Marinero (Nu-NRG Remix)
Nu-NRG - Universe
New Energy - Illusion
The Moon feat Nu-NRG - Hi Volume
Nu-NRG - Overcraft
New Energy - One Turn
Nu-NRG - Energizer
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:24:43 #119
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54051513
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:16 schreef Argonath het volgende:
Dj shah heb ik altijd al een keertje live willen zien. Dit is een mooie kans
zal t in mijn agenda schrijven
Vanavond ook in Aachen
Maar dat feestje in panama ziet er ook goed uit! Shah en Ottaviani
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_54071172
Nou nou nou, dat was me weer een ADE hoor! Gisteren los in the Sand! Beredruk, maar wel te doen. Sven Vath, Dominic Eulberg, Extrawelt, Pig & Dan. Allemaal stuk voor stuk fantastisch. Muziek sloot goed op elkaar aan en publiek was dolenthousiast! Naast een zut hele dikke lasers ook een bescheiden stukje show en entertainment. Geluid was asociaal goed! 2e zaal net als vorig jaar weer niet bijzonder, maar wel gezellig en 45 gradenwarm Aan 't einde nog even geVIPt en om 6.45 in de trein! 8.15 te bed met een heerlijk gevoel over ADE 2007.

Minpunten? Mwah, wellicht de 30 minuten wachten in de rij of de tosti zonder ham, maar verder geen noemenswaardige tegenvallers

Opeens is http://partyflock.nl/party/107105 een hele leuke optie voor NYE!
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:34:08 #121
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54072292
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:18 schreef Tomaz het volgende:
Minpunten? Mwah, wellicht de 30 minuten wachten in de rij of de tosti zonder ham, maar verder geen noemenswaardige tegenvallers

Opeens is http://partyflock.nl/party/107105 een hele leuke optie voor NYE!
Ik zet dat feest net in mijn agenda voor oud en nieuw nadat ik er via PF een promo van kreeg !

Minpunten ADE: Ik zat gisteravond thuis
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:57:36 #122
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54072635
Anders moet iedereen ff Mihalis Safras - Sabbath (Mark Broom Jack Mix) checken, wat een nummer!!!

hier n preview
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:58:56 #123
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54072649
Gister dus naar Dj Shah, Pedro del Mar geweest.
Klein tentje, 3 tech-trance nummers gehoord tussen 00:15 en 5:00 verder alleen trance

Toen we binnen kwamen +/- 00:15 draaide nog ene Steven Liquid, klonk wel goed. Onbekende nummers, denk aantal eigen producties. Herkende nog wel Super8 & Tab - Suru.

Om 1 uur Pedro del Mar draaide wat harder, full - on trance met tussendoor een paar tech nummers.
Hoorde o.a. Tranquility Base - Oceanic, Cold Blue vs Del Mar - Seven Way en ook 11 Days. Hij sloot af met Tiesto - Break my fall (Airbase Remix), Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (Mexico Remix)

Toen dus dj Shah.
Begon met relaxte intro echt super, daarna onbekend nummer ook super.
Verder voorbij horen komen Glenn Morrison - Contact, Sequence 11 - Duality (Shah remix), Purple Mood - another night in tokyo (Shah remix), Shah - Who Will Find Me, Shah - Palmarosa, Pedro del Mar - Feel (?? Remix), Shah - Beautifull, Push - Universal Nation (Shah dub) , Guiseppe Ottaviani - Through your eyes, Delerium - Silence (Shah dub)
Tweede uur van Shah vond ik persoonlijk wat minder na een geweldig eerste uur. Maar was wellicht ook wat soft voor tussen 4:00 en 5;00
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_54088391
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:57 schreef DreamAway het volgende:
Anders moet iedereen ff Mihalis Safras - Sabbath (Mark Broom Jack Mix) checken, wat een nummer!!!

hier n preview
Jouw smaak wordt ook steeds breder!
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:21:29 #125
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54089155
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Jouw smaak wordt ook steeds breder!
goed toch!?

t gaat trouwens echt slecht met de kaartverkoop van Ferry... hoor van allerlei mensen om me heen dat ze n mailtje hebben gekregen of ze op de guestlist willen... heb zelf ook al een mailtje gehad, maar zou al een e-ticket krijgen. Arme Ferry !

[ Bericht 31% gewijzigd door DreamAway op 22-10-2007 22:41:10 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_54102381
Zonde zeg! Je zou bijna denken dat deze aanpak moest gaan lukken. Slam FM maakt 100.000 keer per uur reclame en geeft kaarten weg. Maar ik ben bang dat ik er ook niet bij ga zijn. Ahoy is niet m'n favoriete locatie, die artiesten zie je overal als je wil en belangrijkste, de harde kern vrienden hoeft ook niet zonodig
pi_54104449
Toch wel vreemd op zich hoor, met zo'n dikke line-up maarja, het was wel een beetje te verwachten. Naja, heb ik iig ruimte om hard te knallen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:22:09 #128
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54104542
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 01:33 schreef Tomaz het volgende:
Maar ik ben bang dat ik er ook niet bij ga zijn. Ahoy is niet m'n favoriete locatie, die artiesten zie je overal als je wil en belangrijkste, de harde kern vrienden hoeft ook niet zonodig
Zelfde hier, ben er ook waarschijnlijk niet bij. Mocht ik er nu gratig heen kunnen wil ik het nog overwegen. Wat Tomaz zegt, zeker niet de beste locatie en de housenamen zijn overal te zien evenals Secret Cinema (vaak in Arnhem). Christopher Lawrence is natuurlijk medestichter van waar we met zijn alle nu naar staan te luisteren dus die had ik wel graag gezien.

Ben blij om te zien dat DA naar een hoop meer luistert dan trance.... Ik deed zo mijn best om het haar wijs te maken 1,5 jaar geleden .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:16:41 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54106366
Ik heb nog geen mailtje voor een gratis kaartje Ferry, dan zou ik heengaan, nu financieel gezien niet mogelijk.

Overigens gisteren de setjes van Eulberg, Menno de Jong en Cosmic Gate binnengetrokken. Lekker hoor, met name Dominic Eulberg was lekker aan het knallen zeg!
langzaamaan verschijnen al die sets her en der.

Wat een feest moet met name Cocoon zijn geweest zeg.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:04:17 #130
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54107134
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:16 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nog geen mailtje voor een gratis kaartje Ferry, dan zou ik heengaan, nu financieel gezien niet mogelijk.

Overigens gisteren de setjes van Eulberg, Menno de Jong en Cosmic Gate binnengetrokken. Lekker hoor, met name Dominic Eulberg was lekker aan het knallen zeg!
langzaamaan verschijnen al die sets her en der.

Wat een feest moet met name Cocoon zijn geweest zeg.
Setje van Eulberg is een dikke monster ja. Ik had er godsknetters gewoon bij moeten zijn maar de rotheid (lees:ziek, maar heb een hekel aan het woord ziek ) sloeg toe!

De pre-set van Pig & Dan op Dance Department is ook erg prettig overigens
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:56:20 #131
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54108062
ik had Eulberg gisteravond nog even vol volume aan, ik vond het echt magistraal. Op een gegeven moment dat stukje met die vele bleepjes e.d.
gaat mijn huisgenootje vragen wat ringtone ik nou weer heb.
Echt geweldige muziek vind ze het niet, net als mijn vorige huisgenoot. Alleen die vond bv electro eerst ook maar niks, maar komt daar nu toch op terug.


(en nee, hij is niet verhuisd vanwege mijn muziek)
pi_54115757
Hoi centrale pillenslikkers,

Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de trance ondervertegenwoordigd is natuurlijk

Einde dienstmededeling
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:17:14 #133
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54116086
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi centrale pillenslikkers,

Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de trance ondervertegenwoordigd is natuurlijk

Einde dienstmededeling
Beste klootzak,

Nee, ik slik geen pillen en ik doe niet aan top 10's. Het kan me ook niets schelen dat er geen trance in dat topje zal staan.

Einde mededeling.


Damn, wat laten jullie mij en hp22 toch weer in de koude kleren staan bij Ferry.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_54116121
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Beste klootzak,

Nee, ik slik geen pillen en ik doe niet aan top 10's. Het kan me ook niets schelen dat er geen trance in dat topje zal staan.

Einde mededeling.


Damn, wat laten jullie mij en hp22 toch weer in de koude kleren staan bij Ferry.
Beste DreamAway,

Wist niet dat je geen humor had en lichtontvlambaar was. Sorry.

Einde dienstmededeling
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:20:58 #135
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54116162
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef jackson het volgende:

Ben blij om te zien dat DA naar een hoop meer luistert dan trance.... Ik deed zo mijn best om het haar wijs te maken 1,5 jaar geleden .
ik zal je in mn thank you lijstje zetten mocht ik ooit nog eens zelf iets gaan maken 'thank you, master Beat'
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:23:20 #136
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54116213
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Beste DreamAway,

Wist niet dat je geen humor had en lichtontvlambaar was. Sorry.

Einde dienstmededeling
Beste Sack_Blabbath,

ik wist niet dat jij van de clichés was. Ik ruim vooroordelen graag uit de weg.
Bedankt.

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_54116288
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Beste Sack_Blabbath,

ik wist niet dat jij van de clichés was. Ik ruim vooroordelen graag uit de weg.
Bedankt.

Lieve DA

De enige die de cliches bevestigd ben jij met je reactie. Maar goed, ik dacht dat het er wel heeeeeel erg bovenop lag, sorry dat ik dat overschatte. Zal het niet meer doen.

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:27:52 #138
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54116299
Zeg uuh DA en S_B, dat off-topic kibbelen doen jullie maar over PM, danku

OT
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:29:13 #139
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54116336
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Lieve DA

De enige die de cliches bevestigd ben jij met je reactie. Maar goed, ik dacht dat het er wel heeeeeel erg bovenop lag, sorry dat ik dat overschatte. Zal het niet meer doen.
jaja, tis best, ik had gewoon ff zin om ergens op te zeiken scuzi!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:12:41 #140
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_54117324
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi centrale pillenslikkers,

Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de trance ondervertegenwoordigd is natuurlijk

Einde dienstmededeling
Top 10 maken is zo moeilijk men, denk overigens dat als iedereen hier lijstje invuld dat iedereen weer andere nummers heeft.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:45:18 #141
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54119988
Mocht iemand nog een gratis e-ticket voor Ferry willen, ik heb er eentje over. Staat uiteraard wel een drankje tegenover
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_54122401
Black_Sabbath, let niet op DA, de rest zit wel gewoon aan de pillen .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:03:58 #143
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54122570
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef DreamAway het volgende:
Mocht iemand nog een gratis e-ticket voor Ferry willen, ik heb er eentje over. Staat uiteraard wel een drankje tegenover
*meldt*

Ik had je via msn er ook al een berichtje gestuurd. Drankje is geen probleem.. krijg je er ook nog een kusje bij
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:04:36 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54122592
Oohja.... Matige berichten zijn dit: Muzieksite Oink en videosite TV-links uit de lucht gehaald
http://tweakers.net/nieuw(...)e-lucht-gehaald.html
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54122925
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef jackson het volgende:
Oohja.... Matige berichten zijn dit: Muzieksite Oink en videosite TV-links uit de lucht gehaald
http://tweakers.net/nieuw(...)e-lucht-gehaald.html
TV-links! Ik hoop dat BREIN eens heel snel deaudt gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2007 23:15:03 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:34:55 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54123571
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Black_Sabbath, let niet op DA, de rest zit wel gewoon aan de pillen .
en poeders!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:20:46 #147
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54128185
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:03 schreef jackson het volgende:

[..]

*meldt*

Ik had je via msn er ook al een berichtje gestuurd. Drankje is geen probleem.. krijg je er ook nog een kusje bij
kaartje is gereserveerd voor heer jackson. Kusje hoeft niet! Mits je een vriend mee neemt die ik nog niet ken
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Black_Sabbath, let niet op DA, de rest zit wel gewoon aan de pillen .
DA dat is de drogist...de vriendelijke specialist
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:47:05 #148
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54128678
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik zal je in mn thank you lijstje zetten mocht ik ooit nog eens zelf iets gaan maken 'thank you, master Beat'
master beat klinkt niet zo best wel ?
Doe maar gewoon Beat of natuurlijk mijn gewone naam
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:20 schreef DreamAway het volgende:

kaartje is gereserveerd voor heer jackson. Kusje hoeft niet! Mits je een vriend mee neemt die ik nog niet ken
Whoei ! Helemaal tof!

Ok, dan geef ik je wel alleen een hand
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54132236
Ik had toch wel een beetje gehoopt op een volle zaal bij Full On Ferry. Mja is niks aan te doen, kan slecht op mijn kosten allemaal gratis kaartjes gaan verspreiden.
Ik heb er desondanks wel veel zin in, want het is weer een tijdje geleden voor mij om zo'n feestje mee te maken. De opzet van b2b lijkt me trouwens wel leuke combinaties opleveren. is weer es wat nieuws!

long distance van adam K & Soha is trouwens wel erg lekker met die mondharmonica erin!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:37:03 #150
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_54136260
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:47 schreef jackson het volgende:

[..]

master beat klinkt niet zo best wel ?
Doe maar gewoon Beat of natuurlijk mijn gewone naam
[..]

Whoei ! Helemaal tof!

Ok, dan geef ik je wel alleen een hand
Robeat tb?

hehe klein, klein kusje dan. handje is zo smetvreesachtig! mocht er iemand nog een maskertje zoeken, die heb ik ook nog. Een zwarte en een witte. Lijkt wel alsof ik hier van de merchandising ben


owja, Armin is officieel nummero 1 in de dj mag top 100! Ben blij voor hem, al word ik er zelf misschien niet blij van!
quote:
345,000 votes (60% increase since last year) from 220 countries came to a concluding 89,393 nominated DJ's
Spelling was a big issue yet again as 637 different versions of Armin van Buuren were nominated.

This year has 15 new entries, 12 re-entries, 4 non-movers and 45 DJ's moving up
The fight between Armin and Tiësto was long undecided but in the end Armin succeeded and took the first spot.
Techno is back.. Richie Hawtin is up 14 places, Sven Väth 17, Umek 53, Picotto 37, Anderson Noise 25, Kanzyani, Luciano and Booka Shade are new entries while Villalobos, Bailey, Mills, Magda, Beyer and Laurent Garnier are re-entering the top 100


01. Armin van Buuren (Highest Trance DJ) [UP 1]
02. Tiësto [UP 1]
03. John Digweed (Highest Prog DJ) [UP 5]
04. Paul van Dyk [DOWN 3]
05. Sasha [UP 5]
06. Above & Beyond [UP 3]
07. Carl Cox (Highest Techno DJ) [UP 4]
08. Ferry Corsten [DOWN 2]
09. Infected Mushroom (Highest PsyTrance DJ's) [UP 3]
10. David Guetta (Highest House DJ) [UP 21]

11. Deep Dish [DOWN 1]
12. Paul Oakenfold [UP 2]
13. Markus Schulz [UP 6]
14. Hernan Cattaneo [UP 1]
15. Sander van Doorn [UP 17]
16. Eddie Halliwell [UP 1]
17. James Zabiela [UP 4]
18. Astrix [UP 23]
19. Richie Hawtin [UP 14]
20. Marco V [DOWN 2]


[ Bericht 25% gewijzigd door DreamAway op 24-10-2007 15:44:45 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')