abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 13:14:09 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53861785

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beīnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

    Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

    Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

    Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beīnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

    Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

    Anna staat iedere dag voor je klaar!

    En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

    En dan mijn post waarmee ik het vorige topic sloot:

    Ik heb een vraag: ik heb een paar jaar geleden een aantal Kämpe-kastjes gekocht. Zowel de vierkante als de "halve". Ze zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar.

    Bij mijn verhuizing is door toedoen van de verhuizer het grootste deel van de kastjes beschadigd geraakt Ze hebben het voor elkaar gekregen om een complete wand om te laten donderen. Ze hebben me destijds gemeld dat er twee kastjes stuk waren maar dat blijken er nu veel meer te zijn

    Ik ben nu vanwege de verzekeringsclaim op zoek naar de nieuwprijs van de Kämpekastjes, maar omdat ze uit het assortiment zijn, is dat lastig. Is er hier iemand die me daar alsnog aan kan helpen? Daar zou je me erg blij mee maken!

    [ Bericht 30% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 13:21:42 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53861892
    Zal deze ook weer in de gaten houden.
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      donderdag 11 oktober 2007 @ 13:29:23 #3
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_53862082
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_53862378
    Op internet staan ook IKEA gidsen van buitenlandse filialen.. ,
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 14:15:36 #5
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53862957
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    Op internet staan ook IKEA gidsen van buitenlandse filialen.. ,
    En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

    Edit: niet in de mij bekende talen helaas...

    [ Bericht 7% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 14:33:52 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53864879
    het assortiment is overal gelijk, is iets eruit is het eruit welk jaar heb je ze ongeveer gekocht?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 17:21:54 #7
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53866616
    Ik schat een jaar of 3 terug
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53867531
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    Heb ik ook soms IKEA is toch gewoon TE leuk
    pi_53869571
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_53870955
    TVP
    pi_53873829
    Goeie TT

    Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 22:39:45 #12
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53874132
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Allan24 het volgende:
    Goeie TT

    Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Hartstikke fijn Bedankt alvast!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53874164
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    Op internet staan ook IKEA gidsen van buitenlandse filialen.. ,
    Op een paar kleine dingen na zijn die praktisch gelijk aan die van Nederland
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 11 oktober 2007 @ 23:23:13 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53875446


    ALLEBY roos is ook eindelijk de status free range ontgroeid
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_53879427
    Terug vind Ikea
    pi_53943792
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

    Edit: niet in de mij bekende talen helaas...
    \

    Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 11:02:39 #17
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53944206
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 10:41 schreef JC-Rags het volgende:
    Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
    Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53948651
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    Over welke onderdelen zoek je prijzen dan? In de catalogus van 2004 staan namelijk prijzen...


    Volgens de 2004 catalogus:
    quote:
    Basiselement,
    98x40x97, 45.-
    50x40x97, 35.-
    98x40x49, 35.-
    98x60x26, 35.-

    Plint
    50x40x3, 8.-
    98x40x3, 13.-
    98x60x3, 16.-

    Onderstel
    50x40x23, 27.-
    98x40x23, 35.-
    98x60x23, 39.-

    Wandplank in rood of wit
    50x97, 12.95 (prijs catalogus 2003)

    Plank/plankinzet
    Plankinzet, 46x15x24, 5.-
    Plank, 46x37, 4.50

    Deur/ladefront in zwart, rood of wit
    Deur, 46x46, 8.50
    Ladefront, 45x23, 3.-

    SAMLARE accessoires:
    Cd-rek, 46x38, 6.90
    Lade, 46x40, 7.-
    Lade, 46x60, 10,-
    Verder was de serie uit te breiden met RATIONELL en KOMPLEMENT accessoires.
    Als je het geld van de verzekering hebt... kies je dan iets beters uit?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 14:33:14 #19
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53948736
    Je bent geweldig!

    En ja, ik ga er wel iets anders voor kopen

    Hartstikke bedankt!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53953179
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      maandag 15 oktober 2007 @ 21:24:40 #21
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_53954922
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

    ALLEBY roos is ook eindelijk de status free range ontgroeid
    Zo zo . Ik denk dat ie onderhand wel verzadigd is, lees: 1 op de 4 huishoudens heeft er een thuis hangen .
    pi_53977611
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

    Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!


    AARGH (frustratie alom!)
    pi_53977780
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

    Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!


    AARGH (frustratie alom!)
    Volgens mij druk je eerst de voorkant erop en "klik" je daarna de achterkant erop...

    Dat palletje gebruik je alleen wanneer je de deur weer los wilt halen...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_53978542
    Al geprobeerd... Werkt niet. Morgen maar weer eens langs gaan na school
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:39:38 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53978703
    heb je de bevestiging aan de binnenkant van de kast wel juist bevestigd, dwz met de pijl naar buiten?

    volgens mij werken de scharnieren hetzelfde als die van koplement en dat wil zeggen er tegen aan houden op de juiste hoogte en dan aan de achterzijde er in klikken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')