Ook toevallig. Heel de nacht geen nieuw topic en nu 2 tegelijk .quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Haha, we waren tegelijk. Maar maak jij hem maar af, dan vraag ik een slotje op de mijne .
Mijn reactie toen:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Omaha het volgende:
Feli BazzieK!
Heb vanavond 2 uurtjes gereden, voor het eerst de snelweg, best relaxt. Wel even wennen om met 120 km per uur afstanden in te schatten, maar dat heb je snel onde de knie.
Maandag nog een les en woensdag examen! Ben benieuwd
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef Nashje het volgende:
Voor het eerst snelweg ja . Heb dinsdag m'n 3e les gehad en mocht al een klein stukje de snelweg op .
Ja dus de quote die ik heb gepost.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik reageer op één van de laatste posts uit deel 96. Iemand daar ging pas de één na laatste les voor zijn examen de snelweg op en dat vind ik een beetje aan de late kant. En de snelweg kan wel makkelijk zijn, maar zoals ik al zei: als er iets gebeurt, kan het meteen finito zijn.
Bovendien zijn er ook genoeg mensen die wel moeite hebben met de snelweg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik reageer op één van de laatste posts uit deel 96. Iemand daar ging pas de één na laatste les voor zijn examen de snelweg op en dat vind ik een beetje aan de late kant. En de snelweg kan wel makkelijk zijn, maar zoals ik al zei: als er iets gebeurt, kan het meteen finito zijn.
Eergisteren gehaald, proficiat!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Nu snap ik er nog minder van . Volgens mij lullen we hier een beetje langs elkaar heen. Laat ook maar .
even tellen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef CasB het volgende:
18 januari praktijkexamen
Meer dan de helft zakt voor de theorie. Maar als je gewoon leert is het niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef Sanderrrr het volgende:
Volgende week zaterdag begin ik met mijn spoedcursus.. Elke dag 2 uurtjes rijden, 16 november praktijk examen.
Is het theorie examen eigenlijk zo makkelijk als ze zeggen? Bij die online tests op theorie-leren.nl heb ik steeds zo'n 6-12 fouten.. Aan de hoge kant lijkt mij, en heb 1 november mijn theorie examen..
Heb nog 11 lessen en 14 weken te gaan, zoiets...Ik heb 1x per week les...in totaal 20 lessen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
even tellen:
nog 15 weken dus, als ik zo even goed tel (maar dat zal wel weer niet )
ik doe 2 lessen per week, dus dat zijn 30 lessen, ik heb er al 7 gehad, en hoef er hopelijk maar 35 (pakket) dus dan ergens moet ik ook
Het valt mee, maar je moet wel zorgen dat je de borden en verkeerstekens goed kent. Ook begripsbepalingen zijn belangrijk: wat wordt verstaan onder een bestuurder? wat wordt verstaan onder verkeer? wat wordt verstaan onder een motorvoertuig? Als je die dingen weet, heb je vanzelf ook geen moeite meer met het interpreteren van de verkeersborden .quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef Sanderrrr het volgende:
Volgende week zaterdag begin ik met mijn spoedcursus.. Elke dag 2 uurtjes rijden, 16 november praktijk examen.
Is het theorie examen eigenlijk zo makkelijk als ze zeggen? Bij die online tests op theorie-leren.nl heb ik steeds zo'n 6-12 fouten.. Aan de hoge kant lijkt mij, en heb 1 november mijn theorie examen..
Ja, ik weet het, het is ook raar. Heb altijd in de stad gereden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Overigens: inderdaad een beetje raar dat je pas de één na laatste weg de snelweg op gaat . Nu is de snelweg niet heel moeilijk (makkelijker dan in de bebouwde kom rijden imho), maar ik ging na een paar lessen al de snelweg op. Ik vind het wel belangrijk dat er voldoende tijd aan wordt besteed. Als je een ongeluk krijgt op de snelweg, heb je meteen ook een flink ongeluk .
Whahahaha die kwam ik echt vaak tegen op die cd-roms tijdens het oefenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het valt mee, maar je moet wel zorgen dat je de borden en verkeerstekens goed kent. Ook begripsbepalingen zijn belangrijk: wat wordt verstaan onder een bestuurder? wat wordt verstaan onder verkeer? wat wordt verstaan onder een motorvoertuig? Als je die dingen weet, heb je vanzelf ook geen moeite meer met het interpreteren van de verkeersborden .
En tuin vooral niet in instinkers. Ik had bijv een vraag over een auto met aanhangwagen op een snelweg. Vraag : hoe hard mag deze auto? Ik hoorde overal om me heen drie bliepjes (120), terwijl het natuurlijk twee bliepjes (80) moesten zijn.
ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Whahahaha die kwam ik echt vaak tegen op die cd-roms tijdens het oefenen.
En dan maken ze die foto echt ook naast een bordje waarop staat 100km max.
Ik heb mn theorie gelukkig in 1x gehaald, 2 foutjes.
Zn brommercertificaat, niet zijn B-theoriequote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik had eerst ook veel fouten bij de oefenexamens, maar hoe vaker ik ze deed, hoe beter het ging . Maar waar maak je je druk om? Je hebt het toch al gehaald? .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |