abonnement Unibet Coolblue
pi_53855629
Welkom in alweer het achtste deel van het Killers topic



Bandleden

Brandon Flowers (zang, synthesizers)
David Keuning (Gitaar)
Mark Stoerner (Basgitaar)
Ronnie Vanucci (Drums)
+ een geheimzinnige 5de muzikant die ze in de coulissen verstoppen

The Killers is een indie rock band uit Las Vegas die opgericht werd in 2002. In 2005 breken zij met hun single Somebody Told Me door. Daarna volgen hits als Mr. Brightside, All these things I\'ve done en Glamorous Indie Rock & Roll.

Opvolger van Hot Fuss is hun tweede cd Sam's Town uit. Daarvan zijn When you were Young, Bones en Read my Mind op single verschenen. In november stonden ze in een uitverkocht Paradiso. Op 7 maart dedenze dit dunnetjes over in een uitverkocht HMH.

In november dit jaar komt er weer een nieuw album uit, Sawdust. Dit is een compilatie van nummers die het niet gehaald hebben om op Hot Fuss en Sam's Town te staan. Maar aangezien de B-kanten vaak ook leuk zijn, wellicht toch de moeite waard.





The Killers - Hot Fuss
The Killers #3: Sam's Town eindelijk in de winkel!
The Killers Topic #4 - Het aftellen is begonnen
The Killers Topic #5 - 'A Great Big Sled' (to the HMH)
The Killers # 6 Nog een nachtje slapen
The Killers #7 weer inclusief mysteryman

Sorry voor de grote foto, maar hij is nog niet kleiner beschikbaar
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:05:28 #2
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53856063
TVP!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53857341
Sawdust will be released on Nov. 13 through Island Def Jam. The album is a mix of unreleased tracks, B-sides and soundtrack contributions, along with a new track called "Tranquilize" recorded with Lou Reed.

A full track list hasn't been released, but surefire tunes will include "When You Were Young" B-side "All The Pretty Faces" and a cover of Joy Division's "Shadowplay" from director Anton Corbijn's Ian Curtis biopic, Control. Also included will be "Move Away" from Spider-man 3 and a cover of Mel Tillis' "Ruby, Don't Take Your Love To Town."

Songs that didn't make it on to last year's Sam's Town album are also expected to appear on Sawdust.
pi_53861338
oeh
pi_53867528


Er komt een nieuw album uit?

Yay!

Oh, eerdere unreleased tracks dus. Maar dan nog

Mooie cover trouwens.
pi_53905437
Sawdust Tracklisting

1. Tranquilize
2. Shadowplay
3. All The Pretty Faces
4. Leave The Bourbon On The Shelf
5. Sweet Talk
6. Under The Gun
7. Where The White Boys Dance
8. Show You How
9. Move Away
10. Glamorous Indie Rock and Roll
11. Who Let You Go?
12. The Ballad of Michael Valentine
13. Ruby, Don't Take Your Love To Town
14. Daddy's Eyes
15. Sam's Town (Abbey Road Version)
16. Romeo and Juliet
17. Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix)

Nieuwe single is Tranquilize, en te beluisteren op de site.

Wel jammer dat bijna alle nummers al bekend zijn, maar toch benieuwd naar wat ik niet ken.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:00:02 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53905504
Nieuw album . Ook al zijn het dan geen nieuwe nummers, ik ben benieuwd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:02:35 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53906416
Klinkt wel OK die single
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:31:10 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53908823
Ik dacht dat het zo stil was rondom The Killers, blijk ik gewoon een heel topic gemist te hebben

Maar een 'nieuw' album dus? Vet Ik ken overigens meer dan de helft er niet van dus ben benieuwd
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_53934742
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:48:21 #11
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54312815
Sam's town in de de Abbey Road version is ook zeker de moeite waard
Album is besteld trouwens, volgende week maandag binnen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 15:09:06 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54317574
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Sam's town in de de Abbey Road version is ook zeker de moeite waard Album is besteld trouwens, volgende week maandag binnen
Oeh vertel
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_54319314
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh vertel
Moet je ff zoeken op youtube.

Kijk ook erg uit naar het album. Cool dat Jacques Lu Cont's mix van Mr. Brightside erop staat.
pi_54550114
Album vorige week besteld, nog niet binnen .

Ik kon dit topic echt nergens vinden trouwens . Kwam het net toevallig tegen via Google toen ik naar iets anders zocht over the Killers .
Tap tap tap
pi_54597326
Wat een heerlijke cd is dit geworden!

Tranquilize: Nieuwe single en gewoonweg geniaal voor mij. Hoe opgefokt hij de lyrics er uit spat, als of hij door geesten word achtervolgd klinkt heerlijk.
Shadowplay: Joy Division meets Killers. Redelijk bij het origineel gebleven met hier en daar een Killers sausje overheen.
Sam's Town (Abbey Road Version): Dit vind ik de mooiste track van het album. Sam's town maar dan enkel op piano begeleid. Later komen subtiel een lichte drum en een bas er bij maar niks overheersend. Zo had het voor mij mogen klinken op het origineel. Dit raakte me.
Romeo & Juliet: De Killers wilde hun fans hun eigen idolen laten horen: The Dire Straits. Natuurlijk is Brandon geen Mark Knofler maar ze weten zich er aardig doorheen te slaan. Het origineel blijft beter maar toch een aardige poging.
Ruby, Don't Take Your Love To Town: Ik vind jammer dat deze track erop staat. Waarom? Zonder deze track had ik het makkelijk kunnen zien als hun 3e album. De stijl is het hele album hetzelfde en vloeit mooi in elkaar over. Totdat dit nummer voorbij komt. Sja, dan weet ik weer dat het een B-Sides album is. Jammer.
Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix): De reden dat mijn album altijd 10 minuten voor het einde stopt. Mr Brightside is een goed nummer maar word totaal ver***** in deze remix.

De rest raakt bijna het niveau Hot Fuss. Vele fans vinden deze compilatie beter als Sam's Town, maar zover wil ik niet gaan. Dit is wel de beste B-Sides album dat ik ooit heb gehoord (gevolgd door Steal this Album van System of a Down, maar misschien brengt D-Sides van Gorillaz daar verandering in)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_54597416
@ topicstarter: Hier is de link naar een kleine cover van het album
http://img.tesco.com/pi/entertainment/CD/LF/818023_CD_L_F.jpg
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_54597907
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:01 schreef chansadres het volgende:
Wat een heerlijke cd is dit geworden!

Tranquilize: Nieuwe single en gewoonweg geniaal voor mij. Hoe opgefokt hij de lyrics er uit spat, als of hij door geesten word achtervolgd klinkt heerlijk.
Shadowplay: Joy Division meets Killers. Redelijk bij het origineel gebleven met hier en daar een Killers sausje overheen.
Sam's Town (Abbey Road Version): Dit vind ik de mooiste track van het album. Sam's town maar dan enkel op piano begeleid. Later komen subtiel een lichte drum en een bas er bij maar niks overheersend. Zo had het voor mij mogen klinken op het origineel. Dit raakte me.
Romeo & Juliet: De Killers wilde hun fans hun eigen idolen laten horen: The Dire Straits. Natuurlijk is Brandon geen Mark Knofler maar ze weten zich er aardig doorheen te slaan. Het origineel blijft beter maar toch een aardige poging.
Ruby, Don't Take Your Love To Town: Ik vind jammer dat deze track erop staat. Waarom? Zonder deze track had ik het makkelijk kunnen zien als hun 3e album. De stijl is het hele album hetzelfde en vloeit mooi in elkaar over. Totdat dit nummer voorbij komt. Sja, dan weet ik weer dat het een B-Sides album is. Jammer.
Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix): De reden dat mijn album altijd 10 minuten voor het einde stopt. Mr Brightside is een goed nummer maar word totaal ver***** in deze remix.

De rest raakt bijna het niveau Hot Fuss. Vele fans vinden deze compilatie beter als Sam's Town, maar zover wil ik niet gaan. Dit is wel de beste B-Sides album dat ik ooit heb gehoord (gevolgd door Steal this Album van System of a Down, maar misschien brengt D-Sides van Gorillaz daar verandering in)
Ik heb hem slechts kort geluisterd, dus echt goed oordelen kan ik nog niet.
Mijn eerste indruk is erg positief, een heel goed album voor een album met B-kantjes en remixes. Tranquillize is echt heel goed. Andere nummers klinken zoals altijd eigenlijk, als je niet weet dat het B-kantjes zijn zou je het amper merken.
Ruby vind ik wel een leuk nummer eigenlijk

En wanneer komt D-sides uit?

(het plaatje kan ik niet meer verandere nu, moet een modje doen)
pi_54598078
CD-wow verstuurt m'n cd vrijdag pas .
Tap tap tap
pi_54598196
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef CherryLips het volgende:
CD-wow verstuurt m'n cd vrijdag pas [afbeelding] .
Annuleren en snel bij de VanLeest/FRS halen. Daar lag hij trouwens al veeel te vroeg in de schappen. Vorige week lag hij al in de winkel. Goede zaak natuurlijk
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 14 november 2007 @ 12:46:39 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54598458
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef CherryLips het volgende:
CD-wow verstuurt m'n cd vrijdag pas .
Mijne ook, prutsers. Pre-release kopen en dan nog een week moeten wachten
Wel goedkoop
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 14 november 2007 @ 12:47:20 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54598474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef chansadres het volgende:

[..]

Annuleren en snel bij de VanLeest/FRS halen. Daar lag hij trouwens al veeel te vroeg in de schappen. Vorige week lag hij al in de winkel. Goede zaak natuurlijk
Scheelt je dan ook gauw een Euro of 10. Annuleren geeft nog meer geouwehoer, aangezien je vooraf moet betalen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54598776
cd-wow heeft wel een goede klantenservice, ik had vorig jaar precies hetzelfde met Muse, na een week wachten heb ik de cd geannuleerd en voor dezelfde prijs bij de Mediamarkt gehaald waar hij toevallig in de aanbieding was. Kreeg binnen anderhalf uur antwoord dat ze m'n bestelling zouden annuleren en kreeg netjes binnen twee dagen m'n geld terug + een nieuwe kortingscode omdat ik er één had gebruikt. Maar nu is er wel een behoorlijk prijsverschil, bij muse toen niet .
Tap tap tap
  woensdag 14 november 2007 @ 13:05:55 #23
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_54598890
Stiekem even Sawdust "geluisterd".
Wat een heerlijk album
Sam's Town (Abbey Road Version) is erg goed.
Shadowplay is mijn favo op de cd, ik ben meer van de up tempo nummers.
Ga em van het weekend maar aanschaffen
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  donderdag 15 november 2007 @ 09:04:07 #24
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54618837
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef CherryLips het volgende:
cd-wow heeft wel een goede klantenservice, ik had vorig jaar precies hetzelfde met Muse, na een week wachten heb ik de cd geannuleerd en voor dezelfde prijs bij de Mediamarkt gehaald waar hij toevallig in de aanbieding was. Kreeg binnen anderhalf uur antwoord dat ze m'n bestelling zouden annuleren en kreeg netjes binnen twee dagen m'n geld terug + een nieuwe kortingscode omdat ik er één had gebruikt. Maar nu is er wel een behoorlijk prijsverschil, bij muse toen niet .
Klantenservice is daar inderdaad ok
Ik heb trouwens wel eens 2 maanden moeten wachten op een CD
Telkens werd die despatchdatum verzet...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54653235
Hij is nog steeds niet verzonden .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')