DR878, gaat het je puur om het cosmetische aspect? zo ja: kan je eens een foto van je profiel en op 3/4 laten zien?
Edit: ik heb nog even zitten kijken, en volgens mij heeft een kaakcorrectie geen zin:
bij mensen met echt problematisch long face syndrome zie je enorm veel tandvlees als ze lachen. Dit komt omdat de lengte van de onderkant van de neus (vomer) t/m het tandvlees veel langer dan normaal is. Hier kan je mooi een stukje bot tussen weghalen (je kan niet de volledige onderkant van de neus straffeloos verplaatsen.)
Bij jou zou dit misschien een abnormaal kleine bovenlip opleveren.
Een andere reden dat jouw gezicht wellicht wat lang lijkt, is dat je een wat mager gezicht hebt. Je jukbeenderen zijn dan goed te zien, en omdat die relatief hoog 'eindigen' (een breed gezicht heeft ook wat dikkere botten) en daar weinig vet onder zit, wordt de illusie van een lang gezicht gecreeerd.
Ik heb het over zone 5, in het onderstaande plaatje als SMS aangegeven.

Je zou kunnen proberen om wat meer te gaan eten. Met plastische chirurgie kan je een gezicht ook vullen (submalar implantaten of lipofilling), maar je bent van jezelf knap genoeg om niet dat risico te nemen; mss een klein kinimplantaatje als je profiel je niet bevalt
Hopelijk heb je hier wat aan. Dan ga ik nu tukken
[ Bericht 32% gewijzigd door anastomose op 10-10-2007 02:23:08 ]