abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 1999 @ 19:16:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204383
Goeiedag !

Ik baal nog steeds stevig dat Mona niet genomineerd is ! Kijk, je moet ieder mens in z'n waarde laten, maar ik denk dat Mona een paard is met kleren aan die niet hoelahoepen kan. Vandaar m,n topic. Ze is gewoon een bitch die radicaal moet worden afgeslacht !
Oh, ja , Sabine is ook een bitch en ik ben blij dat ze zo goed als zeker vertrekt ! Mag ik jullie mening ook nog effe horen ?! Bedankt voor uw aandacht, Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 20 oktober 1999 @ 19:20:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204384
quote:
op 10-20-1999 om 07:16 PM schreef Djeez het volgende:
Goeiedag (bla bla...)voor uw aandacht, Djeez


Ik ben blij dat iemand het eindelijk eens genuanceerd weet te beargumenteren, al zullen er natuurlijk wel weer mensen zijn, beste Djeez, die zich aan jouw boodschap zullen ergeren omdat je er paarden mee beledigt.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_204385
Wat voor Streetgang taal is dit joh?

She's a bitch...

Ga zakdoekje leggen...

niemand zeggen

Je vervuilt mijn territorium met je onzintopics

FAR OUT, HELEMAAL
TE WOW, GREAT
DIE VUILE ANTFUCKERS,
LEKKER SCOREN

Uwe gefrusteerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left


pi_204386
quote:
op 10-20-1999 om 07:16 PM schreef Djeez het volgende:
Goeiedag !

Ik baal nog steeds stevig dat Mona niet genomineerd is ! Kijk, je moet ieder mens in z'n waarde laten, maar ik denk dat Mona een paard is met kleren aan die niet hoelahoepen kan. Vandaar m,n topic. Ze is gewoon een bitch die radicaal moet worden afgeslacht !
Oh, ja , Sabine is ook een bitch en ik ben blij dat ze zo goed als zeker vertrekt ! Mag ik jullie mening ook nog effe horen ?! Bedankt voor uw aandacht, Djeez


wat hebben jullie toch tegen Mona???
Mona doet net erg haar best om in het geheel te passen,ze valt op zich best mee dacht ik zo.In het begin moest ik ook niks van har hebben,maar ze doet het toch goed,voor iemand die twee weken later erin is gekomen.Is moeilijk geweest voor haar,maarze doet haar best

Lucky 13
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 1999 @ 21:35:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204387
Beste mensen en Fokzine medewerkster !!!

Hartelijk dank voor de aandacht die jullie hebben geschonken aan m'n goed bedachte topic. Vandaag hoorde ik,ik dacht dat het Willem was,: "De TERUGkeer van Mona in BB " Ik dacht: He, is die Mona er al eerder in geweest dan ?! Dan hadden ze toch beter moeten weten en haar dan niet terug laten komen. Wederom bedankt voor de aandacht.

PS: Sorry aan alle paarden: Het was niet de bedoeling jullie te beledigen. Jullie kunnen er ook niks aan doen dat Mona op jullie lijkt ! De groeten van
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zondag 21 mei 2000 @ 03:58:00 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204388
En dit was dus mijn allereerste topic, ik word er weemoedig van ... Oja, ik denk dat we nu Cristine vd Horst gaan vergiftigen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_204389
Ook bedankt namens mij
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')