abonnement Unibet Coolblue
pi_53806081
quote:
(Novum) - Bram Zeegers is dood gevonden in een woning in Amsterdam. Dat meldt de NOS. De voormalige advocaat van de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra was kroongetuige in het proces tegen Willem Holleeder. Vorige week maandag legde Zeegers nog een belastende verklaring af tegen de Heineken-ontvoerder in de Bunker in Amsterdam-Osdorp.

Van Zeegers werd eerder in Vrij Nederland een foto gepubliceerd. Omdat hij persoonlijk niet opnieuw 'hinder' wil ondervinden van zijn getuigenis, zat hij vorige week achter een zwart kamerscherm, alleen zichtbaar voor de procesdeelnemers, en niet voor het publiek.
Nog wat extra info
quote:
Voormalig advocaat Bram Zeegers is dinsdagmorgen dood aangetroffen in zijn huis in Amsterdam. Dat heeft de politie dinsdagochtend gemeld.

Vorige week verhoorde de rechtbank Zeegers nog in het proces-Holleeder. Hij was jarenlang vertrouwensman en vriend van de in 2004 vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Zeegers heeft in het vooronderzoek vijftien uitvoerige verklaringen afgelegd die erg belastend waren voor Holleeder. Zeegers werd dan ook gezien als kroongetuige van justitie in de zaak tegen Holleeder.

Verdachte omstandigheden
Volgens de eerste berichten zou Zeegers onder 'verdachte omstandigheden' om het leven zijn gekomen. Volgens de NOS zou het mogelijk gaan om zelfmoord, omdat er een hoeveelheid drugs en/of medicijnen zou zijn gevonden. De informatie hierover is nog niet bevestigd.

Ook zou een nog onbekend persoon vannacht door de brandweer uit het huis van Zeegers zijn gehaald. Deze persoon zou ook onwel zijn geworden en is naar een ziekenhuis gebracht. Nadere informatie hierover ontbreekt nog.

Openbaar Ministerie
Volgens het Openbaar Ministerie doet de dood van Zeegers vooralsnog geen schade aan het proces. De verklaringen zijn al afgelegd en kunnen gewoon worden gebruikt. Misdaadverslaggever van den Heuvel verklaarde vanochtend voor radio 538 echter dat de verklaringen in een eventueel hoger beroep niet meer kunnen worden gebruikt, vanwege de dood van de getuige.
Bron: frontpage.fok.nl

Tsja.... Da's dan toch wel weer lekker beschermd die vent.... Welke minister zijn/haar kop gaat/moet hier voor rollen?



[ Bericht 50% gewijzigd door paddy op 09-10-2007 09:46:33 (Extra info toegevoegd.) ]
pi_53806093
omg, ik lees het net

wat een treurigheid, dit.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53806099
Ballin
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 07:41:05 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53806100
Waarom legden ze hem niet om VOOR zijn verklaring?
pi_53806101
misschien stierf hij wel zachtjes in z'n slaap door een hartstilstand.
maar dat zoeken ze wel even uit denk ik.
ook of er al eerder een paardenkop in dat bed is gerold.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53806117
mafia praktijken

je zou bijna zeggen dat je dit alleen in het buitenland verwacht, maar hier dus nu ook.
wat zal het volgende zijn in dit proces.
pi_53806121
quote:
Hij is dinsdag 'onder verdachte omstandigheden' om het leven gekomen, meldde BNR Nieuwsradio.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53806129
Het ligt er natuurlijk erg dicht op dat hij is omgelegd, maar het is ook nog steeds mogenlijk dat hij (bijvoorbeeld) is uitgegleden over een bananenschil.

Dus voordat ik ga roepen wat ik er van vind wacht ik nog even op de uitslag.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_53806174
quote:
Het lijkt erop dat Zeegers omgekomen is
door een overdosis medicijnen of drugs.

TT
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53806187
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 07:57 schreef Caesu het volgende:

[..]
dat is wel dé manier natuurlijk, iemand een overdosis toedienen, zelf laten toedienen met een pistool tegen zijn slaap
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:12:10 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_53806277
Vorige week nog met naam (en blijkbaar dus ook met foto) in diverse media. Onderschrift: "Holleeder: deze man probeert je te verlinken!". Goed, zelfs zonder dat komen ze er wel achter wie er geluld heeft, maar het is behoorlijk triest dat we getuigen in dit soort zaken niet wat beter kunnen beschermen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_53806329
De georganiseerde misdaad lijkt redelijk georganiseerd
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:23:35 #13
8781 crew  Frutsel
pi_53806353
ik hoorde vaag iets over 'zelfmoord / pillen' net bij 538 vlak voor 8.00 uur.

Maarja, erg ongeloofwaardig ineens
pi_53806361
Het kan ook dat hij door de druk en de stress van het proces zelfmoord heeft gepleegt.
pi_53806381
Dat hij niet aangaf zelfmoord te willen plegen of geen aanleiding gaf om daar aan te denken zegt nog niet dat hij vermoord is. Per ongeluk ODen is ook nog een optie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:27:01 #16
8781 crew  Frutsel
pi_53806382
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:24 schreef Wolkje het volgende:
Het kan ook dat hij door de druk en de stress van het proces zelfmoord heeft gepleegt.
Tja, of je houdt um een pistool voor zijn kop en zegt :"of je doet het zelf, of ik zoek je familie op"... dat soort dingen. We zullen het vermoedelijk nooit weten
pi_53806384
Ach, misschien kon ie er niet meer tegen..
pi_53806387
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 07:59 schreef milagro het volgende:

[..]

dat is wel dé manier natuurlijk, iemand een overdosis toedienen, zelf laten toedienen met een pistool tegen zijn slaap
Dan zou ik ze maar laten schieten .
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:29:28 #19
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53806395
of het nou moord of zelfmoord is... het zal altijd een dubieus overlijden blijven. Ben benieuwd wie er nu nog durft te getuigen tegen Holleeder...
* I intend to live forever, so far so good! *
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:32:49 #20
8781 crew  Frutsel
pi_53806425
Overdosis wordt nu gemeld bij 3FM door vd Heuvel...
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:33:34 #21
8781 crew  Frutsel
pi_53806433
Getuigen beweren dat er vannacht ook nog een "overlevende" uit dat huis gehaald is door de Brandweer?
pi_53806622
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:33 schreef Frutsel het volgende:
Getuigen beweren dat er vannacht ook nog een "overlevende" uit dat huis gehaald is door de Brandweer?
En dat is de persoon die hem gevonden heeft.
Ook 'onwel' geworden in dat huis en afgevoerd naar het ziekenhuis.
pi_53806714
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:51 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

En dat is de persoon die hem gevonden heeft.
Ook 'onwel' geworden in dat huis en afgevoerd naar het ziekenhuis.
Het wordt steeds verdachter.
Sportieve inbreng
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:59:28 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_53806725
Tja, op zijn minst "typisch"

Maar voordat we op de zaken vooruitlopen moeten we maar even afwachten wat er uitkomt.


Alhoewel het natuurlijk wel voor de hand liggend is
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_53806756
Een vrouw! een vrouvrouvrouvrouw!

EIn frouw hast aus der geboaude gekommen in der minnen nacht.

Moordenaar!!!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')