Jo, hoe oud ben jij, eerst nadenken voordat je wat roept of schrijft/tikt.quote:
Omdat de TS zeurt dat zijn Vista zo enorm veel trager is dan XP. Aero uitzetten zorgt voor bijna vergelijkbare prestaties op zijn hardware. Dus als hij dat nog niet heeft gedaan is het een goed alternatief voor een XP installatie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken
http://pro.tweakers.net/n(...)-door-Microsoft.htmlquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Heb er prima over nagedacht hoor.
LEGAAL!! Whoehahahahahhaaaa
Wat is je probleem eigenlijk?
Nou zeg... daar gaat het gebruikersgemak van omhoog!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:42 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ik draai bleediing-edge Linux met een 3d geaccellereerde interface waar de heren Gates en Jobs een puntje aan kunnen zuigen. Geen activatie nag, geen gezeik als ik een icoontje in de prullenbak wil gooien, betere hardware ondersteuning dan Vista, virus vrij en bovenal: gratis en vrije broncode.
Waarom Puch rijden als ik al een Harley heb?
Mensen die My First OS draaien
Als ze vragen welk apparaat, hoe dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:12 schreef soylent het volgende:
Officieel kan het niet, maar als je het Microsoft-nummer belt kan je wel degelijk een XP key krijgen. Dit wordt echter niet aan de grote klok gehangen. Vermeld gewoon dat Vista niet samenwerkt met een apparaat o.i.d.
Canon Scannerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als ze vragen welk apparaat, hoe dan?
Een oude HP Laserjet winprinter bijv., gewoon even van e.o.a. vendor de compatibility list bekijken en zoeken naar een "No", meestal niet te moeilijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als ze vragen welk apparaat, hoe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |