RiaBrink
Het is niet netjes mij heden tendage nog een ONDERWERELDFIGUUR te noemen terwijl alles in de vorige eeuw plaatst vond en na 1986 het afgelopen was.
En het staat mij niet bij jou uitgescholden heb kan het tenminste heel goed dat klopt ook wel
Als jij in Louwes gelooft is prima maar Wij, JANJANJAN / Bommenlegger MIchmek de anderen, denken daar toch heel anders over en dat willen jullie niet zien!! BLINDEVINKEN
Louwes heeft dit klusje gewoon geflikt. Dacht daar mee Michael de Jong mee op te zadelen met Meike, een heel smerig duivels plan. daar zou hij nog voor gestraft moeten worden het liefst 20 netto er bij...
Ook Anneke deze heeft weldegelijk meegewerkt haar HANNIBALL uit de wind moest houden daarom kijkt deze ook zo duister uit haar ogen!!! haar ziel wordt nooit meer schoon.
Maar hij zal zijn straf niet ontlopen twas toch een koopje om 8jaar van die 12jaar uit te zitten, terwijl TBS met dwangverpleging op haar plaatst was:
Mijn Koffie leg altijd een deken van aroma om haar wijk Hmmmm zeggen ze dan daar kan Rietje B. niet tegen op
Was je je wel? ik ruik iets uit de computer
Karel de EX onderwereldfiguur PASOP!!!