abonnement Unibet Coolblue
pi_53692127


South Park is een animatieserie, gecreëerd door Trey Parker en Matt Stone. Vanaf 1997 wordt deze serie in Verenigde Staten uitgezonden op Comedy Central. + - + - De serie gaat over de surrealistische avonturen van vier jongens uit South Park, een klein bergdorpje in Colorado. South Park staat bekend om zijn bedoeld simpele animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen. De tekenfilm is meer gericht op tieners en volwassenen dan op kinderen: geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag worden zelden geschuwd. + - + - + - De belangrijkste (beste) personages zijn: + - * Stan Marsh: het normaalste kind van de vier, vriendelijk en goedaardig.


Kyle Broflovski: het skeptische en neurotische Joodse kind.
-

Kenny McCormick: arm kind uit de arbeidersklasse. Hij draagt een oranje anorak die zijn mond bedekt. Hierdoor is hij slecht te verstaan. Kenny komt in de eerste vijf seizoenen meestal in iedere aflevering om het leven. Vanaf seizoen 7 gebeurt dit zelden meer. +
- + - * Eric Cartman: verwend, grofgebekt kind met overgewicht. + - + - * Leopold \"Butters\" Scotch: Hij zorgt met zijn dansjes en liedjes vaak voor een lach op het gezicht van de south park kijkers. + - + - * Ike:Het canadeese geadopteerde babybroertje van Kyle, misschien wel de slimste inwoner van South Park.

Jimmy: Lichamelijk Gehandicapte comedian met een spraakgebrek, die altijd een goeie wil heeft.


Timmy: Geestelijk Gehandicapte jongen, die niet meer zinnigs uit kan brengen dan zijn eigen naam
img]http://www.southparkstudios.com/img/content/characters/7a.gif[/img]

Mr. Garrison (of Mrs. Garrison na aflevering 901): De leraar van de jongens, die zijn homo-gevoelens maar slecht kan verbergen en zich er uiteindelijk aan toegegeven heeft door zichzelf te laten ombouwen tot vrouw. +
- + - * Chef: De kok van de school, waar de jongens altijd heengaan voor goeie raad, ingesproken door RnB artiest Isaac Hayes, die sinds seizoen 10 niet meer meedoet na de veelbesproken Scientology aflevering. + - + - * Officer Barbrady: De wijkagent van South Park, ondanks zijn goeie bedoelingen snapt hij er meestal niet veel van, misschien wel een van de domste politieagenten ter wereld. Vroeger mishandelt door zijn Oom. + - + - * Towelie: Een handdoek die altijd zin heeft in een blowtje en altijd gerant staat voor komische gebeurtenissen + - + - * Randy Marsh: De vader van Stan, ondanks het feit dat hij geoloog is is hij 1 van de domste en grappigste personages uit de serie, vooral door zijn overdreven reacties op alles (\"OH MY GOD!\") + - + - * Mrs. Cartman: Cartmans moeder (of vader), die ooit op de cover van \"Crack Whore Magezine\" stond, ze is heel makkelijk te manipuleren door Cartman en maakt de beste koekjes van south park + - + - * Terrance & Phillip: Twee sterren uit Canada die de jongens favoriete tv-show maken, hun humor bestaat vooral uit Scheet-grappen en homo dingen. + -
+ - * Wendy Testaburger, de grote liefde van Stan. Elk jaar wint ze de Halloween-contest met haar Chewbacca mask. Tevens gaat het gerucht dat ze achter de liquidatie van Ms. Ellen zit.
pi_53692310
leuke ep...goede zaak dat het niet weer een standaard film spoof is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53692392
ik heb genoten van de aflevering
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:17:46 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53692425
Omg zijn ze weer begonnen?!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:19:42 #5
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:40:08 #6
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_53693026
"I got it!"

"You know the code?!"

"Naw, this is the melody to funky town!"
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:41:55 #7
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53693071
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Rock-shocker het volgende:
"I got it!"

"You know the code?!"

"Naw, this is the melody to funky town!"
pi_53693082
-"piss out my ass!"
- " yeahh piss out your ass right onto Kyle's mom's fat fucking jew face! .... *oohh goodness, excuse me, that was a bad one!*"




toffe aflevering, super dat ze weer zijn begonnen!
so how's your evening so far?
pi_53693162
Hij was wel grappig maar heb toch wel (veel) betere afleveringen gezien, een beetje een zwak begin maar ik blijf hoop houden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_53693281
TVP met mijn ogen dicht, moet de nieuwe nog zien!
pi_53693302
Weer genoeg kunnen lachen deze aflevering.
Die tweede pedofiel leek trouwens wel erg veel op Marcel van Dam.
pi_53693367
Craig

If I could say shitballs to the principal, I'd be sooo happy
pi_53693718
Leuke aflevering, maar vind het geen topper. Kan niet wachten tot volgende week!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:12:20 #14
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_53693779
Nogmaals:
Ik vond het een leuke aflevering
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_53695064
Vermakelijk, maar inderdaad geen topper...
pi_53696483
Craig was echt een held deze aflevering De hele aflevering was trouwens tof
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_53696924
"Ey! There aren't brownies in here!"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_53699468
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:15 schreef kalinho het volgende:
"Ey! There aren't brownies in here!"
pi_53700144
Ehm... waarom zijn er 2 "South Park 28" topics??

[South Park - 28 ] waar Cartman Kyle bedankt
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_53700582
Deze was eerder..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:54:55 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53701064
zo, eens eventjes kijken of ik em ga diggen

-edit-

"crap filled vagina!"



[ Bericht 38% gewijzigd door Rickocum op 04-10-2007 20:12:58 ]
pi_53701790
zeer vermakelijk
pi_53702022
omg it's chris hansen!

why don't you take a seat!


pi_53702038
PIIISSSS COMING FROM MY AAAAASSSSSSS

pi_53702171
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Felixa het volgende:
Ehm... waarom zijn er 2 "South Park 28" topics??

[South Park - 28 ] waar Cartman Kyle bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')