Ik heb van een bepaald persoon iets gelezen over 8.6 naar de 100.. dus dat valt wel tegenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:52 schreef Prutsovic het volgende:
[..]
Hey, die ken ik.
Zie ik heel erg vaak.
Geinig apparaatje hoor.
4,5 litertje v8, paar pk-tjes, wat kilotjes, best grappig allemaal.
Zal vast rap gaan.
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef estranged het volgende:
[..]
Ik heb van een bepaald persoon iets gelezen over 8.6 naar de 100.. dus dat valt wel tegen
Die badges zijn gewoon voor een paar tientjes te koopquote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
Als laatste nog even over die S..
Volgens mij is het wel zo dat de AMG badge bij het AMG pakket zit, en dat je pas van een echte AMG kan spreken als er ook S63 of S65 aan de linkerkant staat. Bij een BMW zie je ook wel eens een ///M logo rechts zitten, inplaats van dat er ///M3 zou staan. Ook alleen het pakket dus.
Vrij lame om op je 645 een M badge te plakken.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Die badges zijn gewoon voor een paar tientjes te koop
Een BMW 316 uit 1985 met //M logo heeft niets aan M onderdelen in zich. Behalve een pauper van een bestuurder die zijn pauper auto wat status wil geven.
Bij de introductie van de 6-serie een paar jaar terug was er ook een gozer in Delft die een 645 met //M badge had. Badge had ie erop geplakt zonder dat er maar IETS van M-power erop zat
En zie hier met de AMG-badges hetzelfde.
PS. als je een echt stoere Ster wil, moet je een Brabus nemen
Is het niet een 4,5?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef j0rrit het volgende:
[..]
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.
Kort daarop had ie de M5 (gloednieuw, net uit) De gast is een beetje een patsertje. Een "gewone" BMW is dan niet goed genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrij lame om op je 645 een M badge te plakken.
Alsof een 645 zo'n pauperkar is
Was ook meer een 'inside-joke' he, prutsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef j0rrit het volgende:
[..]
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Kort daarop had ie de M5 (gloednieuw, net uit) De gast is een beetje een patsertje. Een "gewone" BMW is dan niet goed genoeg.
Oh, ja, zeker.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor bovenstaande S500 hoor
De Bently's zijn een stuk rapper hoor De Spur dan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef jp84 het volgende:
de enige snelle limo die nog echt chique is.
Van Brabo Cars te Hillegom?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Toempf het volgende:
Heeft Rolls Royce een soort van eigen mobiele pechhulp? Ik reed vandaag achter een blauwe Ford Transit waar Rolls Royce Service opstond
Ik zie dat een RR Phantom in iets meer dan 6 seconden op de 100 zit en een top heeft van 240 km/uur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
De Bently's zijn een stuk rapper hoor De Spur dan.
Enkel RR is flink aan het verzaken met de Rolls Royce Phantom boot.
Zou best kunnen, Ferrari heeft d'r natuurlijk ook één, maar dat hoef ik jou niet te vertellen Bloemencorsoquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Toempf het volgende:
Heeft Rolls Royce een soort van eigen mobiele pechhulp? Ik reed vandaag achter een blauwe Ford Transit waar Rolls Royce Service opstond
die 996 turbo met 997 turbo velgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Porsche 911 Carrera 4 (beetje jammer alleen van de achterkant )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porsche 911 Turbo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Audi S5 (was een beetje te donker, maar ach )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |