abonnement Unibet Coolblue
pi_53573038
What the FAQ is dit? .

Hoi, je zit hier in het Idols 4-forum. . In dit forum vind je een hoop gezelligheid en draait alles om het tv-programmma Idols, dat alweer aan zijn vierde seizoen bezig is.

He bah, alweer Idols, kan dat programma niet eens van de buis af? .

Tja, als je Idols niks vindt, heb je hier ook eigenlijk niks te zoeken. Hou het leuk voor de mensen die Idols wél de moeite waard vinden, en spui je gal in het speciaal daarvoor gemaakte topic: [Centraal] Anti-Idols . Ga dus niet in het wilde weg "Idols is kut"-topics openen, deze topics zullen namelijk voorzien worden van een speciaal Idols-slotje . Wat je natuurlijk ook kunt doen is het forum handmatig uit je opties slopen.

OMG, Idols is tof, ik ga dit in alle topics even melden! .

Nou nee, dat is ook weer niet de bedoeling . Post gewoon leuk mee, ga niet onnodige reacties posten, spammen wordt ook niet gewaardeerd. En oh ja, je dient je natuurlijk te houden aan de over heel FOK! geldende policy. Moet je iets kwijt, maar heeft het eigenlijk niks met Idols te maken, gebruik dan ons slowchat-topic (dit is het topic dat Blue Room heet). En denk je van: "OMG, dat topic van Zhenar is keidubbel! .", dan kun je dit melden in ons feedbacktopic.

Ik was vroeger verliefd op Jamai, waar meld ik dit? .

In dit forum is niet alleen plaats voor de huidige serie van Idols, maar je kunt uiteraard ook terugblikken op vorige edities. Ook voor buitenlandse Idols-series kun je hier terecht. Maar wederom geldt: ga niet als een dolle topics lopen openen, hou het leuk voor iedereen. .

Die PeRi is MissCrew toch? . Ik wil haar mailen! .

Dat kan uiteraard, je kunt de mods bereiken via e-mail of PM:

PeRi: -
Svensational: -


Ja, vrij boeiend allemaal, maar wanneer kan ik nu eigenlijk mijn tv aanzetten om naar Idols te gaan kijken? .

Idols is elke zaterdagavond om 20.00 uur te zien op RTL4. De herhalingen zijn op zondagavond om 20:30 op RTL 8.

Damn, is iedereen ziek ofzo? . Het is keirustig op het forum, wat doe ik met al mijn tijd? .

Rustig, rustig, grote kans dat er wel mensen aanwezig zijn maar gewoon even niks te melden hebben over Idols. Waarschijnlijk zit iedereen gezellig op IRC te kletsen met elkaar. IRC is een chatprogramma dat te bereiken is via: http://irc.tweakers.net/fok. Hier is een speciaal Idols-kanaal: #IDO. Neem eens kijkje en ontdek de gezelligheid! Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.

[ Bericht 10% gewijzigd door Svensational op 22-10-2007 11:41:15 ]
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')