abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:49:03 #251
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53983412
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:28 schreef SunChaser het volgende:
De enige mogelijkheid dei de McCans nog nietg hebben aangevoerd is dat Maddy ontvoerd is door Ewoks
Nou, dan is het simpel, bel Luke en Leia, neem C3PO mee, die hebben ze toch gebombardeerd tot godheid?
Dan is ze zo terug.

The parents of missing Madeleine McCann accept she is now probably dead, their spokesman has admitted for the first time.

But while Kate and Gerry McCann knew there was a "probability" she was dead they had not given up all hope.
quote:
"Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead" - Clarence MitchellFamily spokesman Clarence Mitchell said: "Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead.

"They have not given up hope that she is still alive and is being looked after somewhere.

"But human nature is that you always fear the worst and they need to know what has happened."

Mr Mitchell also dismissed reports that a computer used by Mr McCann had been seized by Portuguese police, saying officers would find nothing of interest on it.

"There is nothing incriminating on it because there is nothing incriminating to find," he said.

"It was only used to print out statements for Gerry and Kate to read out and as a rudimentary database of press contacts."
http://itn.co.uk/news/86fbaaafdeae6473422bd122c921a13f.html

Ze hebben er zelf ook niet meer alle vertrouwen in, net alsof ze zich er bij neer beginnen te leggen dat ze nooit meer gevonden wordt.
be nice or go away
pi_53985490
Toch 'lijkt' er verschil van inzicht wat betreft de McCanns en hun woordvoerder Clarence Mitchell. Iets wat mij ook al opvalt: De BBC:
quote:
"Gerry McCann played down comments by his spokesman suggesting the family now believed there was a "probability" the four-year-old was dead. In his internet diary he wrote: "Contrary to some other reports, Kate and I do not accept that Madeleine is 'probably' dead."
quote:
Clarence Mitchell, the McCann family spokesman, told reporters yesterday: "Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead. "They have not given up hope that she is still alive and is being looked after somewhere. But human nature is that you always fear the worst and they need to know what has happened."
Kennelijk zijn de advocaten en het PR-team meer realistisch dan de 'formeel verdachten' zelf, maar dat is hartstikke speculatief van mij... Maar de telegraph.co.uk meldt ook de tegenstelling: McCanns 'didn't say Madeleine probably dead.
pi_54026265
Ach ja, heb al eerder gelezen dat het team van de McCanns verwacht dat het stel met de kerst 'gecleard' zal zijn. Heel toevallig kwam vorige week het Britse labrapport uit, heel toevallig vlak voor deze EU-top in Lissabon, alles is geregeld voor de EU waaraan Lissabon ook de naam verbonden wil zien, zoiets al een Lissabon-akkoord. Daarvoor moesten natuurlijk o.a. de relaties tussen de UK en Lissabon opgepoest worden, er was echter nog één obstakel, Madeleine...
quote:
Brown discusses missing Madeleine
Prime minister Gordon Brown has raised the case of missing Madeleine McCann with his Portuguese counterpart. He held a "brief discussion" with Portuguese prime minister Jose Socrates in Lisbon where a two-day European summit is taking place.

Mr Brown's spokesman said they agreed there should be the "closest possible co-operation" between the Portuguese and British police. The talks came after the head of the police investigation was removed. Paulo Rebelo took over the Portuguese police inquiry from Goncalo Amaral who is thought to have been removed for criticising UK police.

Gerry and Kate will naturally be pleased to hear that Mr Brown is seeking such assurances. Clarence Mitchell, McCann family spokesman.

Since Madeleine went missing from a holiday apartment in the Algarve on 3 May, Mr Brown has received regular briefings on the case. He is known to have spoken to the Portuguese premier in early July when he thanked him for his help in the search for the four-year-old.

On occasions, he has had telephone contact with the missing girl's parents, Kate and Gerry McCann. Clarence Mitchell, the McCann family spokesman, said: "We are aware that the British government has maintained an interest in Madeleine's case as a bilateral issue of importance whenever there has been ministerial contact between the two countries.

"Gerry and Kate will naturally be pleased to hear that Mr Brown is seeking such assurances and they welcome his continued interest in Madeleine's case." Earlier this week, Mr McCann welcomed a review of the case by Mr Rebelo, the deputy national director of Portuguese police. Madeleine vanished from an apartment in Praia da Luz, Portugal, just days before her fourth birthday." BBC
Case almost closed..

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 19-10-2007 12:18:42 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:10:50 #254
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54031937
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:52 schreef Suko het volgende:
Ach ja, heb al eerder gelezen dat het team van de McCanns verwacht dat het stel met de kerst 'gecleard' zal zijn. Heel toevallig kwam vorige week het Britse labrapport uit, heel toevallig vlak voor deze EU-top in Lissabon, alles is geregeld voor de EU waaraan Lissabon ook de naam verbonden wil zien, zoiets al een Lissabon-akkoord. Daarvoor moesten natuurlijk o.a. de relaties tussen de UK en Lissabon opgepoest worden, er was echter nog één obstakel, Madeleine...
[..]

Case almost closed..
Nu weten we ook op welk niveau er aan de touwtjes is getrokken, het gaat helemaal niet meer over een vermist meisje maar over internationale betrekkingen, het kind is enkel een pionnetje op het bord.
be nice or go away
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:15:52 #255
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54032032
Wel een beetje een rare bron, maar goed:
quote:
New Madeleine case details revealedPublished: Friday, 19 October, 2007, 10:55 AM Doha Time

LONDON: Crucial new details of the day Madeleine McCann went missing were revealed yesterday. The Evening Standard has learned that Gerry McCann asked one of their friends to check on Kate and the children while he had a tennis lesson.
Gerry spoke to David Payne shortly before 6.30pm while playing on the court at the Mark Warner Ocean Club resort in Praia da Luz.
A source told the Evening Standard: “David Payne saw Madeleine at around 6.30pm. He popped in because Gerry wanted to make sure Kate was OK. Gerry was playing tennis and David said he was going past.
“I expect it was said (by Gerry) as: ‘If you are heading back that way, stick your head in and see if Kate is all right’.”
The exchange between Payne and Gerry had fuelled Portuguese suspicions about Kate McCann’s frame of mind on the day Madeleine disappeared.
Detectives in Portugal suspect she killed Madeleine by accident and that Gerry helped her cover up the death - a theory which is vehemently denied by the McCanns as a smear.
Payne’s evidence, now part of the Portuguese investigation, is one of several new details of the day which the Standard revealed.
A source close to the McCanns has spoken of events as they unfolded before Madeleine went missing from her family’s apartment on May 3.
The source said Kate went jogging around Praia da Luz while Madeleine and twins Sean and Amelie played in the resort’s children’s club.
The McCanns then took the children for tea before Gerry went for an hour-long tennis lesson - starting at 6pm - with the resort’s coach.
During that time, Kate was alone with the children in their two-bedroom apartment except for the crucial few minutes during which Payne made his visit. Payne is understood to have told police he found Kate happily coping with her three children, including Madeleine.
Payne is bound by Portuguese secrecy laws and cannot speak out about the events on that night.
But yesterday he told the Standard: “Kate is a fantastic mum. She can cope. She is a very able person.”
Payne, who has known the couple for at least five years, added: “I have never witnessed anything untoward in all that time.”
The source said there was now a fear Portuguese police may have misinterpreted Gerry’s request as some indication his wife was struggling with the children and needed help.
The evidence of Payne, 41, and the McCanns’ dining companions that night is vital in clearing the couple of any involvement in Madeleine’s disappearance.
The Standard understands that none of their friends has been interviewed by Portuguese police since giving official witness statements back in May.
Portuguese newspapers claim police want to interrogate them again and that a judge has given the go-ahead. – London Evening Standard


Het begint er op te lijken dat de gelederen dermate gesloten worden dat er geen mogelijkheid meer is om de zaak te onderzoeken, dit is wel de grootste doofpotaffaire die ik ooit heb gezien.
http://www.gulf-times.com/site/topics/article.asp?cu_no=2&item_no=179339&version=1&template_id=38&parent_id=20
be nice or go away
pi_54032911
quote:
Het begint er op te lijken dat de gelederen dermate gesloten worden dat er geen mogelijkheid meer is om de zaak te onderzoeken, dit is wel de grootste doofpotaffaire die ik ooit heb gezien.
of er word eindelijk gekeken naar evtle misinterpretaties door foutieve/slechte vertalingen helemaal in het begin
pleased to meet you
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:19:38 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54033232
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef moussie het volgende:

[..]

of er word eindelijk gekeken naar evtle misinterpretaties door foutieve/slechte vertalingen helemaal in het begin
Dat zou ook kunnen, alleen jammer dat de Prime Minister van Engeland daar dan eerst op moet aandringen om het zover te laten komen.
be nice or go away
pi_54033455
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen, alleen jammer dat de Prime Minister van Engeland daar dan eerst op moet aandringen om het zover te laten komen.
mwah, als je bedenkt hoe dat zo is gegaan tot nu toe is het mi meer dan terecht dat die zijn bezorgdheid "verwoord"
pleased to meet you
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:03:13 #259
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54033972
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:32 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, als je bedenkt hoe dat zo is gegaan tot nu toe is het mi meer dan terecht dat die zijn bezorgdheid "verwoord"
Dat ben ik met je eens, het politieapparaat daar is wel aan enige herziening toe, maar wat hebben de McCanns met de PM te maken?
Straks mag hij bij ieder vermist kind komen opdraven, dat zal hij echt niet doen, maar nu er een stok is waar hij de hond mee kan slaan, immers Portugal wil iets van Europa, dan wordt het wel besproken, was dit in Spanje gebeurd had hij heus geen vragen gesteld.
Ik vind het een beetje dubieus allemaal.
be nice or go away
pi_54043543
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, het politieapparaat daar is wel aan enige herziening toe, maar wat hebben de McCanns met de PM te maken?
Straks mag hij bij ieder vermist kind komen opdraven, dat zal hij echt niet doen, maar nu er een stok is waar hij de hond mee kan slaan, immers Portugal wil iets van Europa, dan wordt het wel besproken, was dit in Spanje gebeurd had hij heus geen vragen gesteld.
Ik vind het een beetje dubieus allemaal.
Ik denk dat dat weinig met de McCanns zelf te maken heeft .. tenzij die speculatie over het lidmaatschap bij de loge klopt .. maar meer met wat er kort voor dit gebeuren in Engeland zat te spelen ..

Daisy Angus was toen net terug in Engeland na jaren onschuldig te hebben vastgezeten in India, en media en publiek waren nogal verontwaardigd over het gebrek aan hulp dat zij in al die tijd heeft gekregen van de britse overheid .. ik vermoed dat dat door heeft gespeeld in dit gebeuren ..
pleased to meet you
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:38:58 #261
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54053688
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat weinig met de McCanns zelf te maken heeft .. tenzij die speculatie over het lidmaatschap bij de loge klopt .. maar meer met wat er kort voor dit gebeuren in Engeland zat te spelen ..

Daisy Angus was toen net terug in Engeland na jaren onschuldig te hebben vastgezeten in India, en media en publiek waren nogal verontwaardigd over het gebrek aan hulp dat zij in al die tijd heeft gekregen van de britse overheid .. ik vermoed dat dat door heeft gespeeld in dit gebeuren ..
Maar dan gaat het alsnog niet over Madeleine maar over politiek, het meisje wordt gebruikt zelfs al is ze verdwenen.

Oh, testresultaten:
quote:
PRAIA DA LUZ, Portugal, Oct. 20 (UPI) -- Tests ordered by Madeleine McCann's parents refute Portuguese media reports the missing girl's siblings were sedated the night she disappeared.

Kate and Gerry McCann, both doctors, ordered the forensic tests on hair samples from Madeleine's brother and sister, Sean and Amelie, after reports they sedated Madeleine and the two-year-old twins, The Times of London reported Saturday.

The family's forensic results showed no trace of sedatives, the Times reported.

“I’m more than happy yet again to confirm that Kate and Gerry have never used sedatives on their children," said family spokesman Clarence Mitchell. "Any suggestion that they did so is both hurtful and defamatory."

Madeleine disappeared May 3 from a vacation apartment in Praia da Luz, Portugal. Any traces of drugs would remain in the children's hair for months after, said Rachel Woods, manager of TrichoTech, a private laboratory.

“Anything that enters the bloodstream also enters the root of hairs and stays in the same position as the hair grows," Woods said. "If there was nothing found in the hair, that’s pretty clear-cut.”

http://www.upi.com/NewsTr(...)w_no_sedatives/3826/


Nog niks concreets dus, alleen maar meer vragen.
be nice or go away
  Redactie Frontpage zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:01:18 #262
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54054019
Die tests die de ouders laten uitvoeren geloof ik geen reet van. En wat dan nog dat die andere 2 geen slaapmiddelen hebben gekregen. Maddy was een moeilijk kind, de moeder had er genoeg van, dus zij kreeg wellicht wel wat
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:10:11 #263
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54054134
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:01 schreef SunChaser het volgende:
Die tests die de ouders laten uitvoeren geloof ik geen reet van. En wat dan nog dat die andere 2 geen slaapmiddelen hebben gekregen. Maddy was een moeilijk kind, de moeder had er genoeg van, dus zij kreeg wellicht wel wat
Precies, mijn idee ook, wat maakt het uit dat die 2 niks hebben gehad, dat zegt helemaal niets over Maddy of haar ontvoering/verdwijning/moord.
be nice or go away
pi_54055701
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Precies, mijn idee ook, wat maakt het uit dat die 2 niks hebben gehad, dat zegt helemaal niets over Maddy of haar ontvoering/verdwijning/moord.
de hele theorie dat Maddie gedrogeerd zou zijn, overleden door een overdosis, is anders ontstaan omdat de tweeling zo diep bleef slapen .. het kon niet anders dan dat de kinderen verdoofd waren was het verhaal .. dus om dan nu te stellen dat een bewijs dat de tweeling "schoon" is op zich niets zegt is ergens wel heel zuur
pleased to meet you
  Redactie Frontpage zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:52:23 #265
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54058128
Ze hebben toch lijkvocht gevonden met slaapmiddel?
pi_54058486
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben toch lijkvocht gevonden met slaapmiddel?
Nee, humbug, volgens mij. .
De McCanns zouden op dit moment niet vrij rondlopen, denk je ook niet?

Dit topic is Loose Change, zoals 'Loose Change 2nd edition' van Alex Jones toch.
I´m back.
pi_54059503
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben toch lijkvocht gevonden met slaapmiddel?
er was sprake van "bodily fluids" .. maar wat voor fluids en van wie weten wij nog steeds niet, en dus ook niet of er slaapmiddelen in hebben gezeten ..
pleased to meet you
pi_54062028
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:01 schreef SunChaser het volgende:
Die tests die de ouders laten uitvoeren geloof ik geen reet van. En wat dan nog dat die andere 2 geen slaapmiddelen hebben gekregen. Maddy was een moeilijk kind, de moeder had er genoeg van, dus zij kreeg wellicht wel wat
Die testresultaten zouden voor mij allleen zin hebben als deze net zo zijn uitgevoerd als het welbekende Britse lab. Voor nu hecht ik er geen geloof aan.

Overigens schrijft een Portugese krant vandaag over die ontmoeting tussen PM Gordon Brown en José Sócrates, premier van Portugal: "The hypothesis that the parents are involved (in the disappearance) has been an uncomfortable one for the British (govt) who prefer to have some time to prepare public opinion for a turnaround. According to sources contacted by the CM, this could explain the reason why the British Prime Minister has asked Jose Socrates that the results of the tests (from Birmingham) are not published immediately in Portugal." Bron Of het echt letterlijk zo is weet ik niet, het is wel opvallend dat ik niks lees uit dat uiteindelijke testrapport van het Britse lab, iets wat posters op diverse fora zich eveneens afvragen waaronder deze.

Voor het overige lees je nu vrijwel alleen maar berichten van vrienden en vooral familie van Kate (hoe moeilijk zij het heeft en altijd heeft geleefd voor de kinderen) er opeens niet voor terugdeinzen tegen tabloids te beppen, het is te zielig voor woorden. Verder komen er veel so called experts aan het woord die eigenlijk alleen maar roepen dat de Portugese politie in het begin zoveel fouten heeft gemaakt en dat daarom het nu eigenlijk niet (meer) mogelijk is de McCanns te beschuldigen van wat dan ook. Daar kan ik mij deels in vinden maar het blijft onverteerbaar dat de McCanns, met alle middelen die ze tot hun beschikking hebben, vanwege die vele fouten klaarblijkelijk de dans ontspringen, een gedegen rechtzaak zie ik er dan ook niet eens van komen om hun schuld/onschuld te bewijzen. Nog afgezien van de politieke spelletjes tussen de UK en Portugal.

Zelden heb ik zoiets meegemaakt; gemanipuleer > verdoezelen > gehuichel > zwijgen > verd(f)raaien van feiten > gestuntel, eigenlijk van alle kanten. Het is misschien te makkelijk te stellen (heb wel de neiging maar ik hou me in) dat dit alles niet was gebeurd als de McCanns in een vreemd land niet avond aan avond de kids alleen hadden gelaten, terwijl er wel oppas was te krijgen maar het niet deden omdat ze geen vreemden wilden, en die mensen in de crèche kende ze wel??? Het had waarschijnlijk overal kunnen gebeuren, maar ze hebben wel vet de schijn tegen, een ontzettende nonchalance ook, en ze hadden misschien kunnen weten dat Portugal (met name in de Algarve) een pedofielen-(vlucht)paradijs is alwaar de Britse pers een aantal jaren (2003) geleden uitvoerig over heeft bericht. De McCanns zullen toch wel een beetje het nieuws bijhouden dacht ik zo, ook via hun collega's en vrienden die al jaren in Portugal op vakantie gaan. Je zou bijna kunnen bedenken dat ze van die wetenschap nu ge(mis)bruik maken.

Ik heb nog steeds voor 75% het vermoeden dat ze iets met de dood van Madeleine te maken hebben, al of niet met opzet, maar opgelost zal het wel niet worden. Teveel belangen zijn er mee gemoeid. Nee, met de kerst is het wel gedaan, tot die tijd zullen er nog wel veel berichten verschijnen van het PR-team met tegenbewijsjes, met slur naar Portugal, van de ouders van Kate, vrienden en collega's, misschien nog een 'vergeten' getuige, incidenteel van geldschieters indien nodig, etc etc...arme Madeleine en misschien arme tweeling < wat moeten die twee kids later met dit wereldgebeuren, ik moet er niet aan denken.
pi_54066698
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef Suko het volgende:
Die testresultaten zouden voor mij allleen zin hebben als deze net zo zijn uitgevoerd als het welbekende Britse lab. Voor nu hecht ik er geen geloof aan.
het lab zelf word niet genoemd, maar mijn gok is dat het niet het eerste het beste uit de yellow pages is
quote:
Overigens schrijft een Portugese krant vandaag over die ontmoeting tussen PM Gordon Brown en José Sócrates, premier van Portugal: "The hypothesis that the parents are involved (in the disappearance) has been an uncomfortable one for the British (govt) who prefer to have some time to prepare public opinion for a turnaround. According to sources contacted by the CM, this could explain the reason why the British Prime Minister has asked Jose Socrates that the results of the tests (from Birmingham) are not published immediately in Portugal." Bron Of het echt letterlijk zo is weet ik niet, het is wel opvallend dat ik niks lees uit dat uiteindelijke testrapport van het Britse lab, iets wat posters op diverse fora zich eveneens afvragen waaronder deze.
huh, wat nou weer, nu zou de britse premier gevraagd hebben de resultaten nog niet bekend te geven omdat die eerst een goede smoes moet verzinnen, waarom die erin is getrapt of zo ? Want dat een riant gedeelte van het publiek al lang denkt dat zij schuldig zijn is zo klaar als een klontje, dus die hoef je niet voor te bereiden op een "turnaround"

en volgens de daily mail van gisteren werden de resultaten gisteren pas verwacht
quote:
Further test results carried out at the Forensic Science Service laboratory in Birmingham are due back in Portugal as soon as today.
en tja, dat kan wel zo ongeveer kloppen .. het zal een aardige stapel papieren zijn en ik neem aan dat het allemaal via speciale kanalen moet, iemand "eventjes snel" die papieren in laten vliegen oid zal denk ik niet mogen zonder beveiliging
quote:
Voor het overige lees je nu vrijwel alleen maar berichten van vrienden en vooral familie van Kate (hoe moeilijk zij het heeft en altijd heeft geleefd voor de kinderen) er opeens niet voor terugdeinzen tegen tabloids te beppen, het is te zielig voor woorden.
nah, dat zij hun vrienden om te beginnen hebben gevraagd om zich afzijdig te houden vind ik heel begrijpelijk .. ik zou mijn vrienden zo'n mediacircus voor de deur niet toewensen namelijk ..

maar ja, ondertussen zijn wij een paar maanden verder en weten uit ervaring dat er bij gebrek aan nieuws wel iets bedacht word .. dus voor er weer iemand komt met een waanzinnige theorie, deze keer van de stoel gevallen misschien, na de sofa en de trap (gewoon uit bed vallen kan blijkbaar niet ?) vertel je zelf maar iets
quote:
Verder komen er veel so called experts aan het woord die eigenlijk alleen maar roepen dat de Portugese politie in het begin zoveel fouten heeft gemaakt en dat daarom het nu eigenlijk niet (meer) mogelijk is de McCanns te beschuldigen van wat dan ook. Daar kan ik mij deels in vinden maar het blijft onverteerbaar dat de McCanns, met alle middelen die ze tot hun beschikking hebben, vanwege die vele fouten klaarblijkelijk de dans ontspringen, een gedegen rechtzaak zie ik er dan ook niet eens van komen om hun schuld/onschuld te bewijzen. Nog afgezien van de politieke spelletjes tussen de UK en Portugal.
je bedoelt deze experts ?

en welke politieke spelletjes heb je het over .. een of andere krant die meld dat de britse premier iets gezegd zou kunnen hebben ?
Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat jij nog een woord geloofd uit een portugese krant, na al die onzin die ze ons al voorgeschoteld hebben
quote:
Zelden heb ik zoiets meegemaakt; gemanipuleer > verdoezelen > gehuichel > zwijgen > verd(f)raaien van feiten > gestuntel, eigenlijk van alle kanten.
doe bij de kanten een r .. daar komt al dat gehuichel, gemanipuleer etc namelijk vandaan
quote:
Het is misschien te makkelijk te stellen (heb wel de neiging maar ik hou me in) dat dit alles niet was gebeurd als de McCanns in een vreemd land niet avond aan avond de kids alleen hadden gelaten, terwijl er wel oppas was te krijgen maar het niet deden omdat ze geen vreemden wilden, en die mensen in de crèche kende ze wel???
zoals ik al eerder zei, een oppas in het openbaar is iets anders dan een oppas alleen bij je kinderen .. weet jij veel wat zo'n nanny doet met een huilend kind ?
quote:
Het had waarschijnlijk overal kunnen gebeuren, maar ze hebben wel vet de schijn tegen, een ontzettende nonchalance ook, en ze hadden misschien kunnen weten dat Portugal (met name in de Algarve) een pedofielen-(vlucht)paradijs is alwaar de Britse pers een aantal jaren (2003) geleden uitvoerig over heeft bericht. De McCanns zullen toch wel een beetje het nieuws bijhouden dacht ik zo, ook via hun collega's en vrienden die al jaren in Portugal op vakantie gaan. Je zou bijna kunnen bedenken dat ze van die wetenschap nu ge(mis)bruik maken.
ook dit zei ik al eerder, de Mark Warner resorts worden juist de hemel in geprezen voor hun kindveilige opzet, en die boden een service aan die suggereert dat eens in de zoveel tijd aan de deur luisteren voldoende is in die omgeving ..

en of de McCanns in 2003 het nieuws gevolgd hebben .. I dunno .. 2003 was het jaar waarin na lang proberen eindelijk hun eerste kind werd geboren, en die was, naar eigen zeggen van Kate, nogal een huilbaby het eerste halve jaar, ze moesten constant met die kleine meid lopen .. dus of je dan nog de puf hebt om het nieuws te volgen en ook te onthouden wat je ziet is nog maar de vraag ..
ik weet iig dat ik destijds in een soortgelijke situatie het een en ander gemist heb .. Lockerbie bvb, daar kwam ik 3 maanden later achter
quote:
Ik heb nog steeds voor 75% het vermoeden dat ze iets met de dood van Madeleine te maken hebben, al of niet met opzet, maar opgelost zal het wel niet worden. Teveel belangen zijn er mee gemoeid. Nee, met de kerst is het wel gedaan, tot die tijd zullen er nog wel veel berichten verschijnen van het PR-team met tegenbewijsjes, met slur naar Portugal, van de ouders van Kate, vrienden en collega's, misschien nog een 'vergeten' getuige, incidenteel van geldschieters indien nodig, etc etc...arme Madeleine en misschien arme tweeling < wat moeten die twee kids later met dit wereldgebeuren, ik moet er niet aan denken.
we weten nog niet eens of dat kind überhaupt dood is Suko, daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor, alleen maar door de kranten opgeblazen vermoedens ..
Maar ik verwacht niet dat het helemaal uit het nieuws verdwijnt, ik vermoed dat de McCanns blijven zoeken cq eens in de zoveel tijd even die ogen van dat kind weer onder de aandacht brengen
Of het ooit opgelost gaat worden, geen idee, misschien weet een blond meisje met een heel vreemd oog over een jaartje of wat aan haar ontvoerder te ontsnappen .. dat soort dingen gebeuren

en tja, hoe dat verder moet met dat gezin .. poeh .. arme tweeling
pleased to meet you
pi_54071889
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 03:44 schreef moussie het volgende:

[..]

het lab zelf word niet genoemd, maar mijn gok is dat het niet het eerste het beste uit de yellow pages is
[..]Als het een gererommeerd lab was, dan is er niks mis mee de naam te noemen, dus...

huh, wat nou weer, nu zou de britse premier gevraagd hebben de resultaten nog niet bekend te geven omdat die eerst een goede smoes moet verzinnen, waarom die erin is getrapt of zo ? Want dat een riant gedeelte van het publiek al lang denkt dat zij schuldig zijn is zo klaar als een klontje, dus die hoef je niet voor te bereiden op een "turnaround"

en volgens de daily mail van gisteren werden de resultaten gisteren pas verwacht
[..]Ach die eindresultaten, officieel niet misschien in handen, maar off the record...? En wordt/is er niet mee gerommeld?

en tja, dat kan wel zo ongeveer kloppen .. het zal een aardige stapel papieren zijn en ik neem aan dat het allemaal via speciale kanalen moet, iemand "eventjes snel" die papieren in laten vliegen oid zal denk ik niet mogen zonder beveiliging
[..]

nah, dat zij hun vrienden om te beginnen hebben gevraagd om zich afzijdig te houden vind ik heel begrijpelijk .. ik zou mijn vrienden zo'n mediacircus voor de deur niet toewensen namelijk ..

maar ja, ondertussen zijn wij een paar maanden verder en weten uit ervaring dat er bij gebrek aan nieuws wel iets bedacht word .. dus voor er weer iemand komt met een waanzinnige theorie, deze keer van de stoel gevallen misschien, na de sofa en de trap (gewoon uit bed vallen kan blijkbaar niet ?) vertel je zelf maar iets
[..]

je bedoelt deze experts ? Ja die onder andere, daar is onder meer een reportage mee gemaakt in Portugal, uitgezonden op channel 4 dacht ik. Maar goed, van die David Canter komt deze maand een tweede boek uit over deze zaak, uitgever > Virgin Books... En die Stevenson zal best wat zaken op z'n naam hebben staan maar over Prinses Di toch niet echt, anders had dat nu niet aan de orde geweest. Toch weer even dat linkje ondanks dat ze in het verleden een verkeerde fomilierelatie hadden gelegd: http://gazetadigitalmadeleinecase.blogspot.com/
en welke politieke spelletjes heb je het over .. een of andere krant die meld dat de britse premier iets gezegd zou kunnen hebben ?
Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat jij nog een woord geloofd uit een portugese krant, na al die onzin die ze ons al voorgeschoteld hebben
[..]

doe bij de kanten een r .. daar komt al dat gehuichel, gemanipuleer etc namelijk vandaan
[..]Daarover heb ik het voornamelijk, van beide kanten rotzooi waarbij je een geoefend oog moeten hebben om shit en waarheid te kunnen onderscheiden.

zoals ik al eerder zei, een oppas in het openbaar is iets anders dan een oppas alleen bij je kinderen .. weet jij veel wat zo'n nanny doet met een huilend kind ?
[..]Waarbij ik er maar gemeen aan toevoeg, weet jij veel wat een nanny misschien niet mag zien???

ook dit zei ik al eerder, de Mark Warner resorts worden juist de hemel in geprezen voor hun kindveilige opzet, en die boden een service aan die suggereert dat eens in de zoveel tijd aan de deur luisteren voldoende is in die omgeving .. dat was al tijden niet meer operatief dacht ik.

en of de McCanns in 2003 het nieuws gevolgd hebben .. I dunno .. 2003 was het jaar waarin na lang proberen eindelijk hun eerste kind werd geboren, en die was, naar eigen zeggen van Kate, nogal een huilbaby het eerste halve jaar, ze moesten constant met die kleine meid lopen .. dus of je dan nog de puf hebt om het nieuws te volgen en ook te onthouden wat je ziet is nog maar de vraag ..
ik weet iig dat ik destijds in een soortgelijke situatie het een en ander gemist heb .. Lockerbie bvb, daar kwam ik 3 maanden later achter
[..]Net wat ik schreef, dat hadden ze alleen al via hun vrienden aldaar kunnen weten. Bovendien zullen zij en hun familie in Engeland dat best weten, zoiets worft daar altijd breed uitgemeten omdat de Algarve van oudsher een geliefd vakantiegebied is van de Engelsen.

we weten nog niet eens of dat kind überhaupt dood is Suko, daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor, alleen maar door de kranten opgeblazen vermoedens ..
Maar ik verwacht niet dat het helemaal uit het nieuws verdwijnt, ik vermoed dat de McCanns blijven zoeken cq eens in de zoveel tijd even die ogen van dat kind weer onder de aandacht brengen
Of het ooit opgelost gaat worden, geen idee, misschien weet een blond meisje met een heel vreemd oog over een jaartje of wat aan haar ontvoerder te ontsnappen .. dat soort dingen gebeuren

en tja, hoe dat verder moet met dat gezin .. poeh .. arme tweeling
Nog even dit, Gerry McCann zit in een adviserend comitee o.a. voor de regering, COMARE, (COMARE is an independent expert advisory committee with members chosen for their medical and scientific expertise and recruited from Universities, Research and Medical Institutes. Members have never been drawn from the Nuclear or Electrical Power Supply Industries), interessant leesvoer waar ik zelf niet al te vlug conclusies aan wil verbinden... maar Branson sluit nuclear energy niet uit en kan tegen die tijd best wel orders gebruiken. Oja, Gerry gaat mogelijk weer aan 't werk, onder politiebegeleiding. Niet direct, over een paar maandjes, verrek, dan is het kerst, schreef ik niet dat ik had gelezen dat ze verwachten met de kerst geen formeel verdachten meer te zullen zijn? Maar voorlopig lurk ik een tijdje mee, ben McCann-moe...

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 21-10-2007 16:15:43 ]
pi_54080423
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:09 schreef Suko het volgende:

[..]

Nog even dit, Gerry McCann zit in een adviserend comitee o.a. voor de regering, COMARE, (COMARE is an independent expert advisory committee with members chosen for their medical and scientific expertise and recruited from Universities, Research and Medical Institutes. Members have never been drawn from the Nuclear or Electrical Power Supply Industries), interessant leesvoer waar ik zelf niet al te vlug conclusies aan wil verbinden... maar Branson sluit nuclear energy niet uit en kan tegen die tijd best wel orders gebruiken. Oja, Gerry gaat mogelijk weer aan 't werk, onder politiebegeleiding. Niet direct, over een paar maandjes, verrek, dan is het kerst, schreef ik niet dat ik had gelezen dat ze verwachten met de kerst geen formeel verdachten meer te zullen zijn? Maar voorlopig lurk ik een tijdje mee, ben McCann-moe...
wauw, high profile commity dus, ondanks de onafhankelijkheid van de leden behoorlijk wat macht als ik het goed begrijp .. dus er zou best eens iemand een kind van een van de leden kunnen ontvoeren om een bepaalde beslissing af te dwingen ?

en tja, over dat weer aan het werk gaan zat ik van de week ook na te denken .. hoe vreemd dat moet zijn, al die mensen, al die verschillende reacties

ik lees trouwens dat de nieuwe chef absoluut niet blij is met de puinhoop die zijn voorgangers hebben achtergelaten
quote:
Paulo Rebelo, the new police chief leading the Madeleine McCann investigation, is furious at how it was left in disarray by his predecessor.

According to reports, officers have spent the past fortnight processing information left lying around on scraps of paper and following leads ignored by police working under Chief Inspector Goncalo Amaral.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=488802&in_page_id=1770&ito=1490
pleased to meet you
pi_54100346
Het wordt hier stiller en stiller...waarschijnlijk bloedt het hele Maddie verhaal langzaam dood...Ik kan me niet zo gauw voorstellen dat ze Maddie snel zullen vinden. Ook zullen de ouders nu niet meer gepakt worden...Ik geloof niet meer zo in de sporen die ze vinden. Ik heb altijd in de onschuld van de ouders gelooft en dat doe ik nog steeds. We zullen zien...
pi_54102624
tja, het wachten is op de DNA resultaten

Een uitspraak trouwens die ik vandaag tegen kwam en waardoor ik denk dat er toch nog hoop is voor Portugal
quote:
Portugal's top law officer, attorney general Fernando Jose Pinto Monteiro, compared the public prosecutors and police involved in the investigation to a medieval fiefdom.

He said the Ministerio Publico, the equivalent of the Crown Prosecution Service, "is a feudal power at the moment. There is a count, a viscount, a marquis and a duke".

He admitted he had no control over the police and could not guarantee they were not acting outside the limits of the law. Mr Monteiro also conceded that mistakes had been made in the investigation.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=488987&in_page_id=1770&ito=1490
jammer alleen dat dit Maddie niet meer kan helpen
pleased to meet you
  Redactie Frontpage dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:57:00 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54104230
Er wordt gewoon een politiek spel egspeeld. Die moeder heeft dr dochter vermoord en om de betrekkingen goed te houden komt ze er mee weg. Ik hoop dat ze elke nacht schreeuwend om Maddy wakker wordt
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:01:07 #275
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54131560
quote:
Detectives searching for Madeleine McCann have told a Portuguese newspaper she WAS at the home of official suspect Robert Murat.

Officers claim traces of the missing four-year-old's hair and body fluid's were found in at the Briton's villa.

The new allegations come as Mr Murat was due to be removed from the suspects' list after detectives failed to provide enough evidence to charge him.

Scroll down for more...


Suspect Robert Murat: traces of Madeleine's DNA were allegedly found at his house

But according to sources quoted in the newspaper 24 Horas DNA samples found in his house was Madeleine's.

Detectives claimed they matched traces found in the hire car rented by the Kate and Gerry McCann 25 days after Madeleine disappeared.

Mr Murat,33, an Anglo-Portuguese who lives at his mother's rambling walled villa Casa Liliana, was arrested two weeks after the youngster vanished from her parents's holiday apartment in Praia da Luz, 60 yards away.

He became the first and only official suspect in the case until Kate and Gerry, both 39, were named by Portugal's Justice Ministry six weeks ago.

Sources alleged Mr Murat did not return to the house after his arrest on May 14 on suspicion of havimg been involved in Madeleine's disappearance.

The tell-tale traces were reportedly discovered during searches between June 10 and August 4.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=489408&in_page_id=1770&ito=newsnow

Als dit waar is dan is dat een hele goede reden v oor Murat om bovenop het onderzoek te zitten.
Hij heeft iig een boel uit te leggen.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')