abonnement Unibet Coolblue
pi_53531653
quote:
Manuel da Costa (Saint-Max, 6 mei 1986) is een in Frankrijk geboren Portugese voetballer die uitkomt voor PSV. Da Costa is een verdediger.

Da Costa begon zijn carrière als profvoetballer bij de Franse ploeg AS Nancy-Lorraine. Hij speelde 10 wedstrijden voor het eerste elftal, en staat te boek als een uitzonderlijk talent. Op 7 juli 2006 contracteerde PSV dit talent voor 5 seizoenen.

Bij PSV kreeg hij al snel een basisplaats naast de sterke Braziliaanse verdediger Alex. Op 26 september 2007 speelde hij mee tegen Jong Heerenveen in de KNVB-Beker terwijl hij geschorst was, hetgeen ertoe leidde dat PSV door de KNVB uit het bekertoernooi werd gezet.
Deze jongen verdient gewoon een eigen topic. Geweldige voetballer, moet gewoon altijd opgesteld worden
pi_53531995
held
  donderdag 27 september 2007 @ 23:28:19 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53532005
  donderdag 27 september 2007 @ 23:29:11 #4
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_53532040
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_53532088
Whehehe
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_53532243
Over 4 jaar staat ie bij AC Milan, Chelsea of Real Madrid in de basis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53532364
ik ben fan !

pi_53532393
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef cultheld het volgende:
Over 4 jaar staat ie bij AC Milan, Chelsea of Real Madrid in de basis.
Ook als ie geschorst is?
pi_53532451
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook als ie geschorst is?
dat merken ze daar zogenaamd toch niet met al die omkopingen
pi_53532479
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef cultheld het volgende:
Over 4 jaar staat ie bij AC Milan, Chelsea of Real Madrid in de basis.
Hij was wel zo'n belofte ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53532495
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij was wel zo'n belofte ja.


Hoezo was?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 september 2007 @ 23:48:04 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53532560
een belangrijke schakel in een uitgekiend plan van PSV om zich volledig op de competitie en de CL te kunnen richten.... maar wel te kunnen blijven zeggen dat we in de beker alle wedstrijden gewonnen hebben! Meesterlijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53532622
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef dndiek het volgende:

[..]



Hoezo was?
Met deze formulering gooi ik de deur nog niet helemaal dicht.. Maar hij maakt op mij nog altijd een vrij onbestendige indruk. Misschien komt dat omdat hij eerst heeft moeten wennen voor heel lang, maar als dat er niet snel uitgaat zou hij zo de nieuwe Addo kunnen worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53532647
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
een belangrijke schakel in een uitgekiend plan van PSV om zich volledig op de competitie en de CL te kunnen richten.... maar wel te kunnen blijven zeggen dat we in de beker alle wedstrijden gewonnen hebben! Meesterlijk
quote:
"Ik heb besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen", zei de algemeen directeur van PSV, Jan Reker, vanmiddag nadat PSV uit de KNVB Beker was gezet. Die wijzigingen zijn nodig ook omdat het niet voor het eerst is dat PSV een administratieve blunder maakt. In 2005 werd Jong PSV ook al eens uit de beker genomen.
Al jaren zo te lezen!
pi_53534142
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53534233
Goede speler, zonder echt op te vallen toch beslissend zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53535060
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:17 schreef venomsnake het volgende:
Goede speler, zonder echt op te vallen toch beslissend zijn.
En dat in het nadeel van PSV
pi_53535063
Als PSV-supporter met een beetje relativeringsvermogen (ok, het doet pijn, maar er zijn ergere dingen) kon ik hier wel om lachen:

Trainer: 'Jij spelen.'
Manuel: 'Nee, ik kaarten.'
Trainer: 'Nee, jij spelen op veld, niet kaarten.'
Manuel: 'Maar kaarten dan?'
Trainer: 'Wat nou kaarten, jij moet winnen op veld met bal.'
Manuel: 'Dan u zelf weten, ik kaarten, ik gezegd u niet luistert, ik kaarten.'

Bron: VI
pi_53538680
Maar het blijft een lekker ding
Keep the faith!!
pi_53539422
pi_53551776
Een Portugees die Frans spreekt, altijd leuk in de communicatie.

Dit is wel zijn beste actie, hoewel die breedtepass richting Slot ook niet gek was. Dit jaar PSV eigenhandig uit de beker gewerkt, vorig jaar bijna de competitie verloren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53815561
quote:
'Juve en Inter zitten achter Da Costa aan'

PSV-verdediger Manuel da Costa staat in de belangstelling van Juventus en Internazionale, bericht La Gazzetta Dello Sport.

Juventus en Inter zouden al lange tijd een oogje hebben op Da Costa. De 21-jarige centrale verdediger mag aan het einde van dit seizoen voor tien miljoen euro vertrekken bij PSV, beweert La Gazzetta.

Onder coach Ronald Koeman is Da Costa er sinds de zomer van 2006 nog niet in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde bij PSV. Vorig seizoen mocht hij veertien competitieduels meespelen, deze competitie verscheen hij pas één keer op het veld.

PSV had afgelopen zomer nog een bod van FC Porto op de Portugese verdediger afgeslagen. De kampioen van Portugal had acht miljoen euro geboden voor Da Costa, aldus de Italiaanse sportkrant. Maar de Eindhovense leiding weigerde in te stemmen met een overgang van de jeugdinternational.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53815678
Daar is die jongen echt nog niet stabiel genoeg voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53815750
Na niet eens een heel seizoen (weinig overtuigend) voetballen, zo'n waardevermeerdering. moet je je voorstellen als hij zich echt eens gaat bewijzen
pi_53816659
Als PSV m nou verkocht had van de zomer, hadden ze nog in de beker gezeten
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')