abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:26 #101
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_61316709
Foifoifoi Gateway
Ik heb een nieuwe computer en moest natuurlijk uitproberen hoe goed die het deed op dit soort projecten. Heb daarom ook kleine boinc projecten gedaan, je kunt nu in het programma meteen de link van andere projecten aanklikken, is makkelijk switchen dus.

Hey LightLuke zag dat je nu ook Rectilinear Crossing Numbers aan het proberen bent...
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_61317713
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Eronymus het volgende:
Foifoifoi Gateway
Ik heb een nieuwe computer en moest natuurlijk uitproberen hoe goed die het deed op dit soort projecten. Heb daarom ook kleine boinc projecten gedaan, je kunt nu in het programma meteen de link van andere projecten aanklikken, is makkelijk switchen dus.

Hey LightLuke zag dat je nu ook Rectilinear Crossing Numbers aan het proberen bent...
Jep klopt alleen jammer dat mijn dual core laptop uitvalt door dat ie te heet wordt. (Tijdens het draaien van Boinc)
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_64997894
Aangezien dit topic nu al ruim een jaar mee gaat, is er nog iemand die dit project levende houd?
Of zijn de Fokschaapjes een stille dood gestorven?
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:10:08 #104
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_64998790
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef LightLuke het volgende:
Aangezien dit topic nu al ruim een jaar mee gaat, is er nog iemand die dit project levende houd?
Of zijn de Fokschaapjes een stille dood gestorven?
Ik draai rosetta, op een boinc client...
Dat ding doet al jaaaren hetzelfde , is een tijdje dood geweest, omdat door proxy wijzigingen geen bestandjes meer binnenkwamen, maar ging vanzelf weer goed...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:10:44 #105
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:53:01 #106
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_65007611
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef gateway het volgende:
* gateway doet niet meer mee
als die ene pc die dat nog draait straks vervangen wordt, draai ik het denk ik ook niet meer...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_65012776
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

als die ene pc die dat nog draait straks vervangen wordt, draai ik het denk ik ook niet meer...
Dan blijf ik als laatste over die nog Rectilinear crossing numbers draait
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 15 februari 2009 @ 18:25:34 #108
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_66091407
Pssst ik draai ook nog Rectilinear crossing numbers en Milkyway@home
ben nu ook Superlinkattechnion aan het proberen. Kijk af en toe naar de vault om te zien waar de meeste punten gehaald kunnen worden.
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:25:13 #109
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_66491342
De 8e stampede wordt alweer voorbereidt, zijn er nog FOK!schapen die mee gaan stampen? Zoals het nu lijkt wordt het dit jaar World Community Grid, wat vorig jaar op de 2e plaats eindigde.
In de wiki staat meer info over WCG.
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
pi_66492219
Ach waarom ook niet
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:41:44 #111
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_66494389
Ik doe niet mee, geen pc die 24/7 aan kan blijven & ook nog eens dat progje trekt
pi_66532083
Ik doe niet meer mee.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:17:03 #113
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_66546524
trouwens, over fokcshaap gesproken: waar is mama-schaap?? daar heb iktoch al wel heeeel lang niks meer van gehoord?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:17:40 #114
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_66665434
Geen idee, niet meer gezien... of gesproken.
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:38:57 #115
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_66669067
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Eronymus het volgende:
Geen idee, niet meer gezien... of gesproken.
maar eens mailen
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:26:22 #116
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:31:37 #117
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_66795048
* Fjolle leeft nog *o*

Zal binnenkort eens kijken of we nog eens een fokschaap-meet en greet kunnen organiseren.

Als iemand ideeen heeft laat het weten/horen.

Tis te lang geleden schaapjes.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_66795828
Ik doe mee,Draai op dit moment Rosetta@home.
hoop dat dit project dan nog een beetje leeft?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_66813391
Mijn PC is momenteel weer idle want Rectilinear Crossing Numbers geeft geen werk meer af
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 8 maart 2009 @ 18:37:27 #120
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_66833508
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef LightLuke het volgende:
Mijn PC is momenteel weer idle want Rectilinear Crossing Numbers geeft geen werk meer af
Had ik nog niet gemerkt, maar ik heb dan ook meerdere projecten lopen. Altijd handig als er een project is dat geen werk uitgeeft of als er geen verbinding gemaakt kan worden met de server.
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_66945282
*Weer binnen komt vallen
Ik draai alvast warm op WCG
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:30:58 #122
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_66982805
Laat even horen hoe het gaat!
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_66987139
Al bekend onder welk Tagje ik me mag aanmelden?
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:10:44 #124
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_66991889
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef valing het volgende:
*Weer binnen komt vallen
Ik draai alvast warm op WCG
Ik zag dat je je eerste punten bij WCG al gescoord hebt, hopelijk komen we weer in de top 100. In de [World Community Grid] hitparade van 10 maart op tweakers blijkt wel dat de FOK!schapen een naam hoog hebben te houden! Ook is daar te lezen dat herder Dukebox op zoek is naar nieuwe weidegronden voor zijn immense kudde...

@LightLuke: ik neem aan dat je dit bedoelt:
[DPC]FOKschaap.LightLuke
meer info over de naam en het aanmelden staat in de FOKwiki

[ Bericht 0% gewijzigd door puss_in_boots op 12-03-2009 23:16:32 (link aangepast) ]
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
pi_66996950
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef puss_in_boots het volgende:
@LightLuke: ik neem aan dat je dit bedoelt:
[DPC]FOKschaap.LightLuke
meer info over de naam en het aanmelden staat in de FOKwiki
Jep dat is em
* LightLuke aanmeldt
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 15 maart 2009 @ 17:08:42 #126
172183 LightLuke
Radio49 DJ
pi_67074857
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef puss_in_boots het volgende:
De 8e stampede wordt alweer voorbereidt, zijn er nog FOK!schapen die mee gaan stampen? Zoals het nu lijkt wordt het dit jaar World Community Grid, wat vorig jaar op de 2e plaats eindigde.
In de wiki staat meer info over WCG.
Is er al gemeld dat FOKschaap weer van de partij is?
Ik doe met minstens 3 pc's mee
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 15 maart 2009 @ 23:33:20 #127
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_67088208
Nee, nog niet. Wie heeft een Tweakers account? Ik niet.

Ik zie dat Valing met 2 computers bezig is, Eronymus met 1, ikke met 1, maar ik zie jou naam er nog niet bijstaan. Of heb je een andere nickname?

Dus voor de duidelijkheid: team FOKschaap:
[DPC]FOKschaap.Valing
[DPC]FOKschaap.Eronymus
[DPC]FOKschaap.KEESsie
[DPC]FOKschaap.LightLuke ??
[DPC]FOKschaap.amvrosios ???
.....
Het is niet meer wat het geweest is, maar dan laten we in ieder geval zien dat we er nog zijn

Hopelijk lezen nog wat ´verdwaalde´ FOKschapen het stampede nieuws, ik heb het idee dat dit topic nog maar weinig lezers heeft.

[ Bericht 22% gewijzigd door puss_in_boots op 15-03-2009 23:37:59 (link doet het niet, verwijderd) ]
Join World Community Grid today!
Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
pi_67088888
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:08 schreef LightLuke het volgende:

[..]

Is er al gemeld dat FOKschaap weer van de partij is?
Ik doe met minstens 3 pc's mee
Controleer even of je ook bij Dutch power cows meedoet. (bij teams)
Anders komen je punten wel binnen, maar telt het niet mee voor de stampede
pi_67091928
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:33 schreef puss_in_boots het volgende:
Nee, nog niet. Wie heeft een Tweakers account? Ik niet.

Ik zie dat Valing met 2 computers bezig is, Eronymus met 1, ikke met 1, maar ik zie jou naam er nog niet bijstaan. Of heb je een andere nickname?

Dus voor de duidelijkheid: team FOKschaap:
[DPC]FOKschaap.Valing
[DPC]FOKschaap.Eronymus
[DPC]FOKschaap.KEESsie
[DPC]FOKschaap.LightLuke ??
[DPC]FOKschaap.amvrosios ???
.....
Het is niet meer wat het geweest is, maar dan laten we in ieder geval zien dat we er nog zijn

Hopelijk lezen nog wat ´verdwaalde´ FOKschapen het stampede nieuws, ik heb het idee dat dit topic nog maar weinig lezers heeft.
Moet me nog steeds even aanmelden
Ik heb wel een Tweakers account en zal het wel even doorgeven
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  maandag 16 maart 2009 @ 20:35:37 #130
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_67114303
Ik heb net twee jobs afgemaakt, moest even proberen hoe 't gaat en zo ben ik meteen in de stats te zien. Heb slechts 1 pc die alleen 's avonds aanstaat maar alle punten helpen, zal nog eens kijken of m'n laptop op werk mee kan doen.

Iemand al een idee welke soort projecten aan te zetten? 2 jobs af, huidig resultaat:

Human Proteome Folding - Phase 2 // valid // 4.69 cpu time // 70.8 claimed / 88.7 granted credit.
Help Conquer Cancer //invalid // 3.79 cpu time // 57.2 claimed / 27.2 granted.

[ Bericht 30% gewijzigd door Eronymus op 16-03-2009 20:41:46 ]
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_67229093
Goed bezig hier
quote:
Points Generated 2,454
En dan draait de 3e dual core pc nog niet mee
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_67370945
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:09 schreef LightLuke het volgende:
Goed bezig hier
[..]

En dan draait de 3e dual core pc nog niet mee
Nou waar wacht je nog op? hup meedoen met die 3e pc
pi_67453269
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef valing het volgende:

[..]

Nou waar wacht je nog op? hup meedoen met die 3e pc
Draait inmiddels mee
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:49:03 #134
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_67489576
Hé Schapen, leuk dat dit topic weer een beetje leeft. Maar al te hard loopt het nog niet voor de stampede, hebben jullie er wel echt weer zin in? Deed voorgaande jaren meestal met Fok! mee in de stampede, maar twijfel nu nog

Misschien dat een vers topic met wat info over WCG + stampede kan helpen om er wat van maken komende maand?!
pi_67489722
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:49 schreef Mist het volgende:
Hé Schapen, leuk dat dit topic weer een beetje leeft. Maar al te hard loopt het nog niet voor de stampede, hebben jullie er wel echt weer zin in? Deed voorgaande jaren meestal met Fok! mee in de stampede, maar twijfel nu nog

Misschien dat een vers topic met wat info over WCG + stampede kan helpen om er wat van maken komende maand?!
Ik draai al een tijdje warm hoor voor de stampede mja misschien is een nieuw topic wel handig aangezien deze al een aantal jaar mee gaat
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:05:43 #136
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_67494085
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:56 schreef LightLuke het volgende:

[..]

Ik draai al een tijdje warm hoor voor de stampede mja misschien is een nieuw topic wel handig aangezien deze al een aantal jaar mee gaat
topic recycling
  maandag 30 maart 2009 @ 17:29:34 #137
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_67552288
Maar zien jullie het ook zitten om wat moeite in een doorstart van Fokschaap te steken? Bijv. dus een nieuwe topicstart. Wie nu zomaar dit topic aanklikt, komt zeker niet bij de WCG stampede terecht, als het überhaupt ergens van komt. Jullie zijn nogal verspreid en uitgedund geraakt de laatste paar jaar. Volgens mij heb je met een stampede en dit project (met in feite meerdere projecten waar iedereen wel wat van zijn/haar gading kan vinden) een mooie kans om weer wat van Fokschaap te maken.

Ik vind het natuurlijk leuk dat jullie iig weer een stampedeteam hebben, maar echt veel energie wordt er niet in gestoken dit keer, dat bedoelde ik een beetje...
pi_67553817
Ik heb ook vaak het idee dat ik tegen me zelf praat in dit topic.
Anyway mijn barebone pc is afgelopen zaterdag overleden.
En heb vandaag weer een nieuw monster gekocht a la quad core
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  maandag 30 maart 2009 @ 19:45:31 #139
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_67555755
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Mist het volgende:
Maar zien jullie het ook zitten om wat moeite in een doorstart van Fokschaap te steken? Bijv. dus een nieuwe topicstart. Wie nu zomaar dit topic aanklikt, komt zeker niet bij de WCG stampede terecht, als het überhaupt ergens van komt. Jullie zijn nogal verspreid en uitgedund geraakt de laatste paar jaar. Volgens mij heb je met een stampede en dit project (met in feite meerdere projecten waar iedereen wel wat van zijn/haar gading kan vinden) een mooie kans om weer wat van Fokschaap te maken.

Ik vind het natuurlijk leuk dat jullie iig weer een stampedeteam hebben, maar echt veel energie wordt er niet in gestoken dit keer, dat bedoelde ik een beetje...
ergens heb je wel gelijk. maar ik laat me laptop echt niet 24/7 aanstaan, en verder is het een oudje... 1,4 ghz, 512 mb ram, dus als er dan ook nog een ding op de achtergrond meedraait....
En hij wordt nu al zo warm....

Denk dat meerdere mensen met dit probleem zitten.... dus ja....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:22:05 #140
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_67572294
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:31 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle leeft nog *o*

Zal binnenkort eens kijken of we nog eens een fokschaap-meet en greet kunnen organiseren.

Als iemand ideeen heeft laat het weten/horen.

Tis te lang geleden schaapjes.

het is echt te lang geleden.... maarja hoe kom ik hier nou terecht he
Ik zal de eens op mijn computer gaan zetten.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:56:53 #141
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_67585492
Ok ik kon het niet laten en ben voor de stampede bij FOKschaap gegaan

En omdat ik voor elders ook al wat had getypt, hier meteen een voorstel voor een nieuwe openingspost. Als jullie het wat vinden, laat ik graag de eer aan een vast FOKschaap om een nieuw topic te openen (let op dat je de plaatjes nog ff meeneemt). Hopelijk stroomt het team dan nog wat voller tijdens de stampede!
En anders staat hier iig alvast wat info voor wie toevallig dit topic aanklikt

FOKschaap vs Tweakers bij de World Community Grid stampede

Welkom bij [DPC]Fokschaap!!!!!!!

Zet je computer in voor een goed doel!! Doe mee met FOKschaap en help mee met het zoeken van medicijnen. Het gaat allemaal heel simpel, met een software programma doe je berekeningen; het zogenaamde Distributed Computing. De software is zo gemaakt dat het je computer absoluut niet langzamer maakt, het gebruikt je idle CPU time en draait dus geruisloos op de achtergrond. Hierbij wordt precies bijgehouden hoeveel jij hebt bijgedragen aan het project. Zo kun je de competitie met anderen aangaan, met Fok! doen we dat in teamverband!

World Community Grid Stampede

April staat in het teken van de stampede bij World Community Grid. WCG is een project dat door IBM wordt gerund en waarbij met één software client aan diverse onderzoeken kan worden gerekend. Momenteel lopen:

- FightAIDS@Home
- Human Proteome Folding Project - Phase II
- Discovering Dengue Drugs - Together
- Help Conquer Cancer
- Nutritious Rice for the World
- The Clean Energy Project
- Help Fight Childhood Cancer

Er zit vast een project tussen waarvoor je je pc wilt inzetten!

FOKschaap is een subteam van de Dutch Power Cows, een van de grootste teams ter wereld en opgericht door Tweakers. Eens per jaar bundelen de koeien hun rekenkracht op één project en vormen zo een stampede. Wij schapen stampen vrolijk mee en gaan de stijd aan met de diverse teams die door tweakers gevormd zijn!

Hoe doe ik mee?

Ben je enthousiast geraakt om je pc in te zetten voor de wetenschap en met FOKschaap de strijd aan te gaan met de tweakers? Heel mooi, doorloop een paar stappen en je bent een FOKschaap!

1) Registreer je op de site van World Community Grid
Kies je naar als volgt:
[DPC]FOKschaap.NAAM (NAAM moet je veranderen in wat je maar wilt)
Door "[DPC]FOKschaap." voor je naam te plakken, zit je meteen bij FOKschaap. Bedenk een password en vul je e-mailadres in. Je ziet dat Dutch Power Cows als team is geselecteerd. Laat dit zo, want FOKschaap is een subteam binnen DPC.

2) Kies de projecten uit waaraan je je pc wilt laten meewerken
Houd rekening met de systeemeisen. Help Conquer Cancer en Nutritious Rice kun je op elke pc wel draaien, maar voor bijv. Clean Energy heb je een recente pc nodig (vooral vanwege geheugengebruik)!

3) Download en installeer de client
Simpelweg de stappen op de site volgen

4) Klaar!
Welkom bij FOKschaap! De client doet vanaf nu alles vanzelf, je hoeft er niet meer naar om te kijken. Kan natuurlijk wel, via de client kun je bijv. naar "My Grid" om je statistieken te bekijken. Ook op GoT worden stats gepost, zie de linkjes onderaan. Dit alles kan in dit topic besproken worden

Nog vragen?
Kijk eens naar de FOKschaap wiki. Of stel je vragen gerust in dit topic, wij helpen je er wel doorheen... en anders kom naar irc kijk op irc.tweakers.net in het #fokschaap kanaal. Dit kan ook via IRC applet.

Nuttige programma, info & links:
FOKschaap wiki
|| WCG site || GoT forum || Laatste WCG stats op GoT || DPC site || DPC WCG Wiki || FOKschaap site || BOINC DPC stats ||
  woensdag 1 april 2009 @ 11:41:35 #142
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_67606684
Welkom [DPC]FOKschaap.Playdoh !

Volgens mij al eens eerder meegedaan, of niet?

Voor de stampede hebben we er op het laatst in de persoon van M_P_G nog iemand met een aardige output bijgekregen. Daarmee lijken we toch aan te kunnen haken bij andere teams
pi_67607831
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Mist het volgende:
Ok ik kon het niet laten en ben voor de stampede bij FOKschaap gegaan

En omdat ik voor elders ook al wat had getypt, hier meteen een voorstel voor een nieuwe openingspost. Als jullie het wat vinden, laat ik graag de eer aan een vast FOKschaap om een nieuw topic te openen (let op dat je de plaatjes nog ff meeneemt). Hopelijk stroomt het team dan nog wat voller tijdens de stampede!
En anders staat hier iig alvast wat info voor wie toevallig dit topic aanklikt
Zal ik het topic opengooien?
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  woensdag 1 april 2009 @ 14:15:08 #144
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_67611717
Als je je erin kunt vinden, vooral doen!
Merk op dat bijv. R@H en F@H niet genoemd worden, maar ik had het idee dat daar toch weinig leven meer inzit, en voor nieuwelingen werkt het wellicht onduidelijkheid in de hand. En het staat natuurlijk leuk als je die plaatjes nog ff meeneemt.
pi_67628981
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef Mist het volgende:
Welkom [DPC]FOKschaap.Playdoh !

Volgens mij al eens eerder meegedaan, of niet?
Klopt, alleen met een andere username
Je vindt zelfs m'n schaapje nog steeds terug
Ik moet gewoon reageren :')
  donderdag 2 april 2009 @ 19:46:13 #146
106559 puss_in_boots
[DPC]FOKschaap.KEESsie
pi_67655163
Gelukkig dat er toch nog meer FOKschapen mee willen helpen stampen! En natuurlijk de anderen niet te vergeten die ons teampje komen helpen!!

Ik heb even rondgekeken en een overzichtje gemaakt met het aantal computers erachter:
  • [DPC]FOKschaap.Valing 3
  • [DPC]FOKschaap.Eronymus 1
  • [DPC]FOKschaap.KEESsie 3
  • [DPC]FOKschaap.LightLuke 4
  • [DPC]FOKschaap.Playdoh 2
  • M_P_G 22
  • Sekerob 20
  • cctl01 1
  • zakjapannertje 1
  • [DPC] Mist 1
  • Ongeduldige
  • [DPC]FOKschaap.amvrosios ???

    [DPC]FOKschaap.Ongeduldige staat wel in de stampede lijst, maar graast allang ergens anders, laatste result is 11,979+ hour(s) ago.
    Zakjapannertje, waar heb jij al die tijd gezeten? Ik weet niet eens meer bij welk project we samen aan het grazen waren.
    Amvrosius, nog niet aangemeld

    Succes met het stampen
  • Join World Community Grid today!
    Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
    pi_67661660
    zitten hier ook stats in ?
    Redacted
      donderdag 2 april 2009 @ 23:19:26 #148
    14720 Mist
    #1 FOK! F1-voorspeller
    pi_67662077
    Ja, volop zelfs.
    Zie bijv. hier, klik op Fokschaap (magere 53e plek gister binnen DPC, maargoed net gestart daar) voor onderlinge stats. En er is ook een stampede hitparade

    Overigens is er inmiddels een nieuw topic! FOKschaap vs Tweakers bij de World Community Grid stampede
    pi_67662513
    ben lid van de world community grid
    Redacted
      zaterdag 2 mei 2009 @ 20:21:22 #150
    106559 puss_in_boots
    [DPC]FOKschaap.KEESsie
    pi_68599855
    Een verdwaald FOK!schaapje?
    Join World Community Grid today!
    Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
      Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 mei 2009 @ 21:12:52 #151
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.3
    pi_68602123
    [DPC]FOKschaap.Nizno
    doet ook mee met 1 laptop en 2 pc's

    Als het goed is tenminste
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      zaterdag 2 mei 2009 @ 22:09:00 #152
    47543 Eronymus
    [DPC]Fokschaap
    pi_68604522
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef puss_in_boots het volgende:
    Een verdwaald FOK!schaapje?
    [ afbeelding ]
    lijkt van wel, hij ziet nogal groen achter de oren
    <Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
      zondag 3 mei 2009 @ 13:52:45 #153
    106559 puss_in_boots
    [DPC]FOKschaap.KEESsie
    pi_68617137
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef Nizno het volgende:
    [DPC]FOKschaap.Nizno
    doet ook mee met 1 laptop en 2 pc's

    Als het goed is tenminste
    Zelfs al met een bronzen speldje voor FightAIDS@Home! Welkom!
    Join World Community Grid today!
    Help projects like: Discovering Dengue Drugs - Together, FightAIDS@Home, Help Conquer Cancer, Human Proteome Folding - Phase 2, Nutritious Rice for the World, The Clean Energy Project
      Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 6 mei 2009 @ 09:26:52 #154
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.3
    pi_68719840
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 13:52 schreef puss_in_boots het volgende:

    [..]

    Zelfs al met een bronzen speldje voor FightAIDS@Home! Welkom!
    Had me via FOKschaap vs Tweakers bij de World Community Grid stampede al een klein beetje ingelezen enzo....

    en met de 2 pc's gaat het natuurlijk lekker... Deze staan over het algemeen dag en nacht aan dus ja dan schiet het op.

    Zag gisteren nog een 2e brons staan... Human Proteome Folding - Phase 2

    Heb nu de influenza ook aangezet.... kan nooit kwaad
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      vrijdag 8 mei 2009 @ 22:06:46 #155
    47543 Eronymus
    [DPC]Fokschaap
    pi_68825622
    Ik ben weer terug naar m'n oude projecten Milkyway@home en Rectilinear crossing numbers.... misschien dat ik ook nog Enigma ga proberen... kunnen daar nog wat punten verdienen voor de Vault, DPC staat nu op plek 7.
    <Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
      Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2009 @ 22:52:03 #156
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.3
    pi_69587506
    Childhood cancer heeft wel een hele koele screensaver zeg!!

    Zit zo af en toe expres naar de screensaver te kijken
    Ben zelfs al zo ver dat overdag het beeldscherm van de pc niet uit gaat, alleen om de screensaver
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      dinsdag 3 november 2009 @ 18:53:07 #157
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_74358706
    ff een schop geven, leeft het nog?

    ik doe al tijden niet meer mee, laptop trekt het gewoon niet & is te weinig aan
    pi_74367598
    Seti@home draait hier
    Typ mee! FOK!Whatpulse
    PSN OnlineID: LightLuke92
    pi_74449627
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef gateway het volgende:
    ff een schop geven, leeft het nog?

    ik doe al tijden niet meer mee, laptop trekt het gewoon niet & is te weinig aan
    ik ben al een tijd geleden afgehaakt. Had toen het gevoel alsof ik de enige was.
    Het is wel leuk om de pc nuttig te laten zijn, dus misschien in de toekomst, maar ik vind het goed zo.
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_79801591
    * Valing schopt met beide achterpoten het topic omhoog
    Mag ik alle schaapjes er nog even op wijzen dat er weer een nieuwe stampede gaat beginnen?
    [Stampede] FOK!Schaap vs Tweakers Editie 2010.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')