abonnement Unibet Coolblue
pi_54004222
Is de uitzending nog ergens te zien ?! Heb het gisteren helaas moeten missen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:12:45 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_54004625
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:25:56 #128
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_54004807
Maar die kamer van Biejankerd en Andries is lelijk en klein
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:35:06 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_54004944
Maar kreeg van de deskundigen wel een ruime voldoende....
pi_54004958
daar zit wel wat in pluis
pi_54005055
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
Pcies, ik vind Andries en Bianca meer ok dan Minke en Carlos.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:46:43 #132
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_54006253
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:35 schreef pluisje het volgende:
Maar kreeg van de deskundigen wel een ruime voldoende....
Dat begreep ik dan ook niet. Daar wil je toch niet in wonen? Met dat lelijke zilver en die discolampen. Brrr
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_54006612
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
Het gaat ook om smaak. Ik zou Biejankerd en Andries ook een mager cijfer hebben gegeven. Het kleinste hoekje wat je kunt verzinnen inrichten als woonkamer en dat zo vol mogelijk stouwen. Met spuuglellijke meubels en hoerig licht. Dat is een persoonlijke smaak; en een persoonlijk oordeel.
Maar de postzegel-werkers gaan er prat op dat ze zo ongelooflijk hard hebben gewerkt en nachten hebben doorgehaald om de oplevering te halen. Niemand die iets zegt dat het een poppenhuiskamertje is tegenover een hele ruime woonkamer bij de benedenburen...

Wat vooral héél kinderachtig is dat Biejankerd en Andries uit tactisch oogpunt een 4 geven voor een kamer die af is, en hogere cijfers voor kamers die niet af zijn. Dat klópt gewoon niet en ze laten zichzelf hiermee wel heel erg kennen.
Een kamer die af is moet toch minstens een 5 krijgen (zeker als die 3 keer zo groot is als de kamer die voor hen een 10 waard is).
pi_54006707
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.
pi_54007708
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nou, wat een slim plan. Na 1 oplevering de helft van je budget kwijt. .
Daar heb je gelijk in, ik bedoelde ook meer een tactisch plan zeg maar. Of ze het slim aangepakt hebben zal de komende weken moeten blijken uit hoe ze het gaan klaarspelen rond te komen met het restant van het budget. Ik neem aan dat ze vol gingen voor de winst van deze kamer en daar het geld voor over hebben gehad. En ja, nu zijn ze de helfst van hun budget kwijt, daar zullen ze het mee moeten doen bij de overige kamers. Feit blijft dat ze netjes binnen de regeltjes van het spel gewerkt hebben dus Biejankerd's gejank gaat nergens over.

Tweede feit blijft dat ik 100x liever de kamer van C&M heb dan die van A&B. De inrichting van een kamer is smaakgebonden natuurlijk en beide waren nou niet echt mijn smaak, waarbij die van A&B mij nog wel het minst aanspreekt, maar los daarvan zou ik nevernooitnie een huis kopen met zó'n kleine woonkamer. Misschien vertekent tv, maar het zag er voor mij uit alsof je er je kont niet kon keren. Een inrichting is eenvoudig aan te passen naar je eigen smaak, maar een kamerindeling is lastiger te veranderen. Dikke minpunt qua verkoopbaarheid als je het mij vraagt en ik dacht dat het daarom om draait in dit programma? (dàt én de amusementswaarde van het geruzie in het huis natuurlijk )
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_54008262
Eigenlijk vind ik het een beetje flauw dat de mening van de bewoners meeweegt.
Op deze manier wordt de nadruk teveel gelegd op de onderlinge verhoudingen.

Carlos had daar wel gelijk in: Ik ben niet gekomen om vrienden te maken maar om te winnen.
Toch vervelend als bij de oplevering blijkt (dit was hun eerste oplevering dus de rest wist al hoe ze het taktisch konden spelen) dat ook het sociale aspect blijkbaar meeweegt.

Ook slap dat Andries bleef volhouden dat het niet taktsich was en dat het niets te maken had of ze elkaar mogen of niet.
Volgens mij hoor je de kamer gewoon te beoordelen op wat je ziet en niet hoe het zover gekomen is (klusjesmannen of zelf gedaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door Utrecht op 18-10-2007 12:31:48 ]
pi_54008921
Ik vond die gekleurde lampjes wel leuk... en ik denk dat de kamer kleiner oogde dan dat hij was...hij was nogal volgestouwd..
pi_54012631
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef amaranta het volgende:
Ik vond die gekleurde lampjes wel leuk... en ik denk dat de kamer kleiner oogde dan dat hij was...hij was nogal volgestouwd..
Groter dan hij lijkt Je zag ze daarna met ze 5'en boven zitten nou sorry hoor maar me slaapkamer is nog groter dan dit...als je die lampjes op rood zou houden had je zo een mooi hoerenkamertje en kan die jankerd zo achter het raam gaan staan

En er wordt zoveel gezegd over de uitgaven van het stel beneden, maar die 2 poten hebben nog niks opgeleverd en nog maar 7500 over dus wie doet het nou slechter??

[ Bericht 2% gewijzigd door dronkeykong op 18-10-2007 16:38:51 ]
MOKUM XXX RATED
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:13:30 #139
3878 Vork
Manisch creatief
pi_54013398
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:23 schreef dronkeykong het volgende:
En er wordt zoveel gezegd over de uitgaven van het stel beneden, maar die 2 poten hebben nog niks opgeleverd en nog maar 7500 over dus wie doet het nou slechter??
Ja, ik vraag me ook echt af waar dat dan allemaal aan is opgegaan? Bij die Minke en Carlos is het duidelijk, maar die homo's hebben dus gewoon nog veel meer uitgegeven en minder opgeleverd.
pi_54015693
hebbendie nog maar 7500 over? wat was het startbudget?
pi_54015894
Maartje is terug!!
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:18 schreef amaranta het volgende:
hebbendie nog maar 7500 over? wat was het startbudget?
Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.
Het startbudget was 30.000, en zij hebben nog maar 14.500
pi_54016409
Ahhh ik ben 'm vergeten op te nemen. Maar ik heb dus echt wat gemist als ik zo lees. Grr. Maar Maartje terug is heel mooi
pi_54016410
[ edit: dubbelpost ]
pi_54017154
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ahhh ik ben 'm vergeten op te nemen. Maar ik heb dus echt wat gemist als ik zo lees. Grr. Maar Maartje terug is heel mooi
Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige aflevering .
pi_54019942
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige aflevering .
En natuurlijk bij elke commercialbreak een samenvatting van de resterende uitzending... Eigenlijk volstaat de terugblik en "Straks... In Het Blok"...
Trieste zendtijdvulling, zeg..!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:30:50 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54026773
dat is wel irritant ja, dat er een kwartier verloren gaat aan terug en vooruitblikken
pi_54028217
Mijn remedie is om programma's als Het Blok op te nemen en een kwartier na aanvang te gaan kijken. Dan spoel je door de aankondigingen en reclames heen, en ben je in 40 minuten klaar...
pi_54038733
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maartje is terug!!
[..]

Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.
Het startbudget was 30.000, en zij hebben nog maar 14.500
Maar zij hebben slechts 1 kamer opgeleverd.
Eric (en Maartje) hebben wel 2 kamers opgeleverd (en nog maar 7500 over).
Als Minke en Carlos de slaapkamer opleveren, zijn ze door hun budget heen....
pi_54142925
Ik kijk maar weer eens
pi_54143041
Goh die heks is er ook weer..zij slaat iedereen wel ff in elkaar. Wat een dom wicht
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')