Verbagger zijn topic eens nietquote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
DE voetbal, niet zomaar elke voetbal maar echt DE voetbal???
Wow.
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt te gek.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Wow.
Dat is gewoon Twents hoor. Niets mis mee.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Wow.
Wat Robbie zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou je bek die kutgrap is al gemaakt.
Wat een kuthumor heb jij.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef De_Postbode het volgende:
Wáárom zou je in godsnaam een weekend weggaan met een voetbal? ALSJEBLIEFT, IEMAND, LEG ME UIT WAT HIER AAN DE HAND IS WANT IK WORD GEK!!![]()
Je bent zelf een kutgrap. Maar serieus, wat is in dit geval 'de voetbal'? Je elftal?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou je bek die kutgrap is al gemaakt.
De voetbal is gewoon een afkorting voor de voetbalvereniging of het voetbalelftal, afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutgrap. Maar serieus, wat is in dit geval 'de voetbal'? Je elftal?
Vergeef me dat ik niet danig thuis ben in het Tukkernees.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |