abonnement Unibet Coolblue
pi_53350709
quote:
Pizzakoerier rijdt fietser dood
Uitgegeven: 21 september 2007 10:41
Laatst gewijzigd: 21 september 2007 10:43

DEN HAAG - Een 32-jarige vrouw uit Den Haag is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden nadat zij was aangereden door een pizzakoerier op een scooter. Dat maakte de politie vrijdag bekend.

De vrouw wilde donderdag rond 20.30 uur op haar fiets de Loosduinseweg oversteken toen zij in botsing kwam met de 20-jarige pizzabezorger. De vrouw overleed in een ziekenhuis aan haar verwondingen.
Trieste zaak zeg. Pizzakoeriers rijden altijd ook zo ontieglijk hard zonder zich ook maar iets aan te trekken van de verkeersregels en de verkeersdeelnemers om hen heen. Geen wonder dat het dan een keer mis gaat.

Ik vraag me af in hoeverre hard rijden door de baas van de pizzeria wordt gestimuleerd? Hoe harder die mannetjes rijden, hoe sneller de pizza bij de klant is en dat is natuurlijk goed, helaas met alle gevolgen van dien
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_53350752
ze rijden idd als gekken en dit zat er natuurlijk een keer aan te komen. zwaar straffen. de baas ook.

misschien iets van een snelheidsgrens van 35 km pu?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53350772
Kutmarokkaan

Geef mij maar Amsterdam
pi_53350821
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:57 schreef Bullebak het volgende:
Kutmarokkaan

Er zijn ook low-life blanke koeriers die als debielen door iedereen heen crossen met hun scooter/brommer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:00:16 #5
192140 Tolkien
Knowledge is power
pi_53350832
Rot dat zoiets gebeurd maar wil je dan op een koude pizza herkouwen of heb je hem liever warm?
Daar keur ik het rondscheuren niet mee goed maar die bezorgers moeten er wel voor zorgen
dat de klant tevreden is. IMHO.
pi_53350848
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn ook low-life blanke koeriers die als debielen door iedereen heen crossen met hun scooter/brommer.
Leugens.

Ik eis kamervragen van Wilders!
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:01:36 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_53350866
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
misschien iets van een snelheidsgrens van 35 km pu?
Die grens is er al, 5 km lager.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 11:01:41 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53350869
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:56 schreef zoalshetis het volgende:

misschien iets van een snelheidsgrens van 35 km pu?

Ja dat geldt toch sowieso voor brommers binnen de bebouwde kom.
pi_53350872
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:00 schreef Tolkien het volgende:
Rot dat zoiets gebeurd maar wil je dan op een koude pizza herkouwen of heb je hem liever warm?
Daar keur ik het rondscheuren niet mee goed maar die bezorgers moeten er wel voor zorgen
dat de klant tevreden is. IMHO.
isoleren ze die kastjes maar beter. het gaat de baas natuurlijk ook om de snelheid, want hoe eerder de koerier terug is, hoe sneller hij weeer de volgende bestellingen kan bezorgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:02:10 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53350885
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


Ja dat geldt toch sowieso voor brommers binnen de bebouwde kom.
ik ben niet zo thuis in de brommerologie. doe dan maar 20. en ik bedoel een begrenzer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:03:37 #11
192140 Tolkien
Knowledge is power
pi_53350932
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

isoleren ze die kastjes maar beter. het gaat de baas natuurlijk ook om de snelheid, want hoe eerder de koerier terug is, hoe sneller hij weeer de volgende bestellingen kan bezorgen.
* Tolkien is het daarmee eens.
Maar dan moet er weer geld tegenaan worden gegooid en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_53350983
Er is een wettelijke limiet, maar ik moet de eerste pizzakoerier die zich daar aan houdt nog tegenkomen.

Meer controle op die scooters zelf vind ik een goed idee. Dat heb ik liever dan zo'n pauperige milieupolitie die vuilniszakken meenemen in hun kar. Hier redt je tenminste levens mee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:16:31 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53351267
Paupers met scooters

Die gasten rijden ook zo fakking hard, blinde mongolen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:19:17 #14
3767 Herald
Come get some
pi_53351325
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef Nielsch het volgende:
Er is een wettelijke limiet, maar ik moet de eerste pizzakoerier die zich daar aan houdt nog tegenkomen.

Meer controle op die scooters zelf vind ik een goed idee. Dat heb ik liever dan zo'n pauperige milieupolitie die vuilniszakken meenemen in hun kar. Hier redt je tenminste levens mee.
als iemand zijn nek breekt over een rondslingerende vuilniszak piep je wel anders
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_53351334
Wow, een verkeersongeluk! Dat zie je niet vaak.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:20:35 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53351353
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
Wow, een verkeersongeluk! Dat zie je niet vaak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53351356
Gewoon met een mobiele rolbank langs bij de pizzeria's. Gaan de brommers over de limiet heen? Fikse boete voor de pizzeria! Dat zou een mooi begin zijn om het verkeer een stuk veiliger te maken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_53351401
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
Wow, een verkeersongeluk! Dat zie je niet vaak.
Het gaat niet zozeer om het ongeluk zelf, alswel om de oorzaak ervan. Spuitelf.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_53351426
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Trieste zaak zeg. Pizzakoeriers rijden altijd ook zo ontieglijk hard zonder zich ook maar iets aan te trekken van de verkeersregels en de verkeersdeelnemers om hen heen. Geen wonder dat het dan een keer mis gaat.

Ik vraag me af in hoeverre hard rijden door de baas van de pizzeria wordt gestimuleerd? Hoe harder die mannetjes rijden, hoe sneller de pizza bij de klant is en dat is natuurlijk goed, helaas met alle gevolgen van dien
pi_53351454
en je kan lekker chill rijden met zo een pizza brommer want die pizza blijft wel een half uurtje warm hoor in die box!

alle tijd van de wereld en in mijn brommertijd bij zeker 4 gewerkt en nooit enige druk gemerkt van de baas om snel te gaan rijden
pi_53351463
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het ongeluk zelf, alswel om de oorzaak ervan. Spuitelf.
Sorry, maar ik kan eenzelfde verhaal ophangen over brommende scholieren, hardfietsende moeders met haast, jakkerende forenzen in nieuwbouwwijken, etc, etc. Nieuwswaarde 0,0 en het is al helemaal compleet belachelijk om er een OHNOEZ-de-pizzeria's-vermoorden-onze-vrouwen-met-hun-scooterz doem ende ellende verhaal van te maken.

Ik dacht echt dat de komkommerperiode voorbij was?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:28:24 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53351561
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef rival het volgende:
en je kan lekker chill rijden met zo een pizza brommer want die pizza blijft wel een half uurtje warm hoor in die box!

alle tijd van de wereld en in mijn brommertijd bij zeker 4 gewerkt en nooit enige druk gemerkt van de baas om snel te gaan rijden
in purmerend is de tijdsdruk misschien wat lager dan in grote steden. net als de kans om een ongeluk te veroorzaken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:30:18 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53351614
Jaja geachte consument, door pizza's te bestellen werkt ook u mee aan dit soort praktijken!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53351617
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in purmerend is de tijdsdruk misschien wat lager dan in grote steden. net als de kans om een ongeluk te veroorzaken.
en dat ik het werk ook in amsterdam heb gedaan zegt natuurlijk niks!

en in purmerend maak ik dezelfde dingen mee op de weg als in amsterdam
pi_53351624
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan eenzelfde verhaal ophangen over brommende scholieren, hardfietsende moeders met haast, jakkerende forenzen in nieuwbouwwijken, etc, etc. Nieuwswaarde 0,0 en het is al helemaal compleet belachelijk om er een OHNOEZ-de-pizzeria's-vermoorden-onze-vrouwen-met-hun-scooterz doem ende ellende verhaal van te maken.

Ik dacht echt dat de komkommerperiode voorbij was?
Jammer joh, ik vond het wel nodig. Ik heb geen idee waar je woont, maar als je die lui door de grote stad ziet scheuren vraag je je af waarom ze niet nog veel meer slachtoffer maken. Ze vormen een veel groter gevaar dan andere weggebruikers en ik vraag me af of er hier druk van de baas achter zit. Absoluut geen stomme vraag. Ik vind het prima dat dit een keer besproken wordt.

Owja, en als je het niets vindt of er niet tegen kan, dan ga je toch gewoon lekker weg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')