abonnement Unibet Coolblue
pi_53299285
ik sloot het vorige topic

de laatste schoentjes uit het topic:

















quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef pinquit het volgende:
zijn die niet vreselijk stug en zwaar renz?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 19 september 2007 @ 13:58:53 #2
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53299388
Oh, ha ha,. die van jou is beter. Jij hebt allerlei plaatjes gekopieerd. Laat iemand die andere maar sluiten. Ik knal mijn reactie wel hier neer.
  woensdag 19 september 2007 @ 13:59:35 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53299411
Nee, Pinquit. In het begin natuurlijk wel, maar Juul loopt al zo lang en zo goed, dat het voor hem juist wel fijn is (hij raust en springt nogal, en is ook een beetje een 'zwabberaar', vind ik. Hij kan wel wat stevigheid gebruiken om zijn enkels). En dat leer wordt op den duur natuurlijk echt wel soepel al zal het wat langer duren dan met het gemiddelde schoentje van van Haren. Juul draagt ze, en vindt ze fijn. Hij vraagt zelf om zijn Dr Martens... Dus sja, het zal wel goed zijn.
pi_53299459
ok, hier verder dan

ze zijn wel superstoer die dr martens
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 19 september 2007 @ 14:13:07 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53299748
Ja, dat vind ik dus ook!

Ik zat me alleen wel af te vragen of het wijs is om zelf stevigheid om de enkels te gaan geven met schoenen ipv de enkeltjes zelf die kracht te laten ontwikkelen, maar goed... dat is dan weer een CB vraag denk ik?
***
  woensdag 19 september 2007 @ 14:28:04 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_53300073
ik zie die blauw met witte streepjes en denk leuk voor Liam
zie ik dus in het oude topic dat ze van Marietje zijn nou, ik ga it weekend toch even kijken denk ik.
Liam moet nodig nieuwe schoenenmorgen in Amsterdam maar langs de H&M voor die sokslofjes, dat lijkt me wel fijn voor Ezra
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 september 2007 @ 14:30:55 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53300147
Maar volgens mij zijn het ook wel jongensschoentjes, hoor Belana!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53301920
veel leuke schoenen weer! en die van Maria vind ik inderdaad ook echt superleuk. waar had je die vandaan, sugar? [edit] oh ik lees net in het vorige topic dat je dat er al bij gezet had. C&A dus, en niet duur! [/edit]
pi_53307838
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53307949
Mini dr martens
pi_53308736
Zijn die dr Martens eigenlijk net zo stug
als de grote versie? Eer ze ingelopen zijn, zijn ze er ook uitgegroeid lijkt me dan.
Ze zijn wel erg leuk!
Zolang er was is, is er leven.
pi_53308781
Vanaf wanneer zijn jullie schoenen gaan kopen? Anna zet nu pas wat voorzichtige stapjes, dus we hebben nog even. Over een maandje moeten we wel op zoek denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 19:54:28 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53308963
Als ze buiten wil gaan lopen Yp, ben je vroeg genoeg. Hoe meer ze op blote voetjes (leren) lopen hoe beter het is, dus ik zou niet te snel aan schoentjes beginnen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53309012
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef YPPY het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie schoenen gaan kopen? Anna zet nu pas wat voorzichtige stapjes, dus we hebben nog even. Over een maandje moeten we wel op zoek denk ik.
De eerste buitenschoentjes die wij hadden waren van Difrax, die hingen gewoon in het rek bij de DA drogist. Die hadden ook flexibele zooltjes. Ik vond ze handig en ze kostten ook geen kapitaal.
Zolang er was is, is er leven.
pi_53309170
Anna kennende wil ze buiten lopen meteen wanneer ze dat kan. Het zal voorlopig niet voor lange stukken zijn, maar bijvoorbeeld bij het kinderdagverblijf. Daar spelen ze veel buiten en ze gaat zich natuurlijk steeds meer optrekken en stapjes zetten lang het speelhuis en de tafel.
Het wordt nu natuurlijk ook best koud en ik zou het jammer vinden als ze niet buiken kan spelen omdat ze dan koude voetjes krijgt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:06:52 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53309335
Je hebt hele mooie eerste schoentjes van bijv. Difrax inderdaad, of als je iets stevigers zoekt dan heb je bijv Elefanten (bij van Haren). Die laatste heb ik bij beide kinderen gekocht toen ze buiten wilden gaan lopen en ik vind het een enorme aanrader.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53309889
Yppy, ik heb destijds voor Emma in de uitverkoop schoentjes van hush puppiesgekocht (in de uitverkoop dat wel) heel soepelmaar wel met een 'buitenzool' stukje
zoals deze:

Daar heeft ze heerlijk haar eerste paar stapjes buiten mee gezet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 september 2007 @ 22:32:09 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53313883
Ik wilde foto's maken van Isa's nieuwe schoenen, maar lief had fototoestel in zijn zak... Dus die houden jullie te goed
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53321554
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, ik vind kleine Dr Martens ook leuk maar heb je ze wel eens vast gehad? Ik vind ze namelijk echt zwaar voor kinderenschoentjes en zou ze daarom niet kopen. Ik ben wel echt een trut hoor met die dingen dus misschien ligt het daar aan.
Ik heb ze nooit vast gehad nee, heb de kindermaatjes zelfs nog nooit in de winkels gezien. Waar hebben ze die dan? Behalve die winkel in Rotterdam dan... Zou het sowieso wel fijn vinden ze even in het echt te kunnen zien, voordat ik ze zou bestellen.

En renzell, vind jij ze groot vallen?

Ik heb Noah's voeten pas opgemeten en maat 25 zou echt nog ruim zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53324160
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Jelief het volgende:
Deze heb ik gezien bij de dolcis, ik ga even overleggen hier of we deze gaan kopen voor Emma.
[afbeelding]
Die zijn echt Mooi!

En ik ben gek op die mini martins, wij hebben laatst ook al eens gekeken voor Saartje, maar toch nog maar ff wachten. Echt heel erg leuk Renz!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 20 september 2007 @ 12:41:30 #21
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53324737
Ik weet niet zo goed of ze groot vallen Tex. Juul heeft ze pas net aan eigenlijk. Volgens mij kan ie nog net in z'n maatje 25, maar hij klaagt wel soms over pijn aan zijn voetjes dan, dus we zijn zo langzamerhand de overstap maar aan het maken. Ik moet zeggen; ze zien er wél groot uit, maar dat komt met name door die rand denk ik. Oh trouwens.... maatje 26 is de kleinste maat die er is. En ik weet niet waar je ze verder kunt kopen. Mijn zusje werkte in die winkel in Rotterdam en die kon ze voor 10 euro per paar meenemen. Mazzeltje dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 21-09-2007 19:55:21 ]
pi_53340151
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef Fuente het volgende:

[..]

Die zijn echt Mooi!

En ik ben gek op die mini martins, wij hebben laatst ook al eens gekeken voor Saartje, maar toch nog maar ff wachten. Echt heel erg leuk Renz!
Ik liet ze gisteravond ook aan Emma zien (ze wilde niet slapen) en zij vond ze ook wel mooi.
'Die kopuh, Emma?'

Volgens mij heb ik van mijn zus een paar docs gekregen met bloemetjes maar die zijn nog wel heel groot, we wachten nog maar een paar jaar
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:04:51 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53349639
Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht met Amber.
Het zijn laarzen van de Scpaino geworden (dr. visser)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_53349732
Wat een leuke schoenen!! Ik heb eergister nieuwe laarzen gekocht bij Van Haren voor Alys, ze draagt ze naar zwemles, ze doet ze uit en... ze heeft de rits in haar handen :S lekker dan. Vandaag maar weer terug.

Eigenlijk wil ze het allerliefste Lelli Kelly's maar hoe leuk die nieuwe ook zijn, ik weiger er E 99,95 uit te geven.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_53351200
foto, ladyS!

bibikuif, balen! maar 'gelukkig' is het zó snel dat je er nog goed mee terug kunt gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')