abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:41:03 #151
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_53385895
likken

kan niet vaak genoeg als het aan mij ligt
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  zondag 23 september 2007 @ 17:47:36 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53410820
ik hou er ook wel van, is zeker weten nix mis mee vooral als je haar ziet twitchen/kronkelen van genot
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53411461
Dus ehhh hoe je daar nou op komt ... dat mannen daar niet van houden????
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53415244
Het idee alleen al
  zondag 23 september 2007 @ 22:07:59 #155
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_53417348
Het idee alleen al
Wat je vindt, ...
pi_53417370
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Het idee alleen al
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 23 september 2007 @ 22:21:04 #157
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_53417855
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee? - zie je signature
Wat je vindt, ...
  zondag 23 september 2007 @ 23:31:15 #158
3869 David
Drum the drums
pi_53420197
Ik vind het super lekker . En ik ben ook niet vies van (een beetje) schaamhaar, in tegenstelling tot heel veel andere mannen.
pi_53420247
tuurlijk, ik ben ook niet vies van schaamhaar, en een bos boeit me ook niet...

maar het beft wel lekkerder als het geschoren is.. het is geen ramp ofzo
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_53424295
Ik mag het juist nooit Ze vindt het wel lekker, maar heeft liever gewoon een piemel erin.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_53425561
mijn ex houd er ook niet van, een ander weer wel maarja
ik ben er heel eerlijk in hij niet oraal, dan ik ook niet
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53427510
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Meeka het volgende:
mijn ex houd er ook niet van, een ander weer wel maarja
ik ben er heel eerlijk in hij niet oraal, dan ik ook niet
eensch...
  maandag 24 september 2007 @ 16:25:39 #163
38509 Phate
But Seriously
pi_53435065
juist wel!
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  maandag 24 september 2007 @ 16:51:56 #164
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53435817
Goed de stelling was: Mannen houden niet van likken en m.i. is dat nu wel weerlegt met allerlei praktijkvoorbeelden. Likken/beffen of hoe je het noemt is - mits goed gedaan - voor de liefhebbers het moment om hun kwaliteiten te tonen.
verpachten & verpachten
pi_53435950
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef unox_worst het volgende:
Als een meisje ervan geniet vind ik het leuk om te doen
Eensch
pi_53437299
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Meeka het volgende:
mijn ex houd er ook niet van, een ander weer wel maarja
ik ben er heel eerlijk in hij niet oraal, dan ik ook niet
nogal kinderachtig vind je niet?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:31:48 #167
19456 bolk
Tweaker :P
pi_53459945
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:47 schreef don-diablo het volgende:
ik hou er ook wel van, is zeker weten nix mis mee vooral als je haar ziet twitchen/kronkelen van genot
Eens
pi_53466151
Mijn vriend: "ik houd er niet van, vind het niet lekker ruiken...." voor de duidelijkheid, mijn exen hadden er geen problemen mee, ligt niet aan mij "... maar voor jou liefje, als je het waardeert wil ik het wel doen."
Das dan wel lief!

Ok, uiteindelijk gebeurt het eigenlijk niet, op de een of andere manier past zijn stijl niet bij mij. Ik heb weleens aanwijzingen geprobeert te geven, maar 'to no avail'. Gelukkig kan ik met alleen de sex goed leven
And the druids turn to stone...
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:42:47 #169
192020 Furunkel
Op je reet !!!!!!!
pi_53471533
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn vriend: "ik houd er niet van, vind het niet lekker ruiken...." voor de duidelijkheid, mijn exen hadden er geen problemen mee, ligt niet aan mij "... maar voor jou liefje, als je het waardeert wil ik het wel doen."
Das dan wel lief!

Ok, uiteindelijk gebeurt het eigenlijk niet, op de een of andere manier past zijn stijl niet bij mij. Ik heb weleens aanwijzingen geprobeert te geven, maar 'to no avail'. Gelukkig kan ik met alleen de sex goed leven
Een heel leven lang?
Nooit lekker op je knieen op de bank met je kontje de lucht in terwijl zijn tong dwaalt door je vochtige huidplooien?
Nooit zijn mond op je kutje, sabbelend en zuigend?
Nooit een "Damn, wat smaak je toch lekker" als hij je vleesch-kelkje leegslurpt?
Nooit zijn tong op je klitje, waardoor je de controle verliest en al blozend een ongecontroleerde scheet laat?
Nooit een passioneel "Ik wil je likken!!!!" als je hem je binnenste schaamlippen toont die uit je kut hangen als een roze tong, hijgend om gebeft te worden?

Wat een egoist is die vriend van jou

Ehm, veel plezier dan met hem, heel je lange leven lang



[ Bericht 9% gewijzigd door Furunkel op 25-09-2007 22:38:19 ]
Een steenpuist is te herkennen aan een rode, harde en pijnlijke plek in de huid. Vaak is dit in de oksels, tussen de billen of liezen. Na een paar dagen rijpt de steenpuist en ontstaat een zwarte, harde plek die uiteindelijk openbarst.
pi_53477099
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef Furunkel het volgende:

[..]

Een heel leven lang?
Nooit lekker op je knieen op de bank met je kontje de lucht in terwijl zijn tong dwaalt door je vochtige huidplooien?
Nooit zijn mond op je kutje, sabbelend en zuigend?
Nooit een "Damn, wat smaak je toch lekker" als hij je vleesch-kelkje leegslurpt?
Nooit zijn tong op je klitje, waardoor je de controle verliest en al blozend een ongecontroleerde scheet laat?
Nooit een passioneel "Ik wil je likken!!!!" als je hem je binnenste schaamlippen toont die uit je kut hangen als een roze tong, hijgend om gebeft te worden?

Wat een egoist is die vriend van jou

Ehm, veel plezier dan met hem, heel je lange leven lang


Wel waar.
pi_53478699
Wie heeft het over een heel leven lang dan?
Misschien gaan de meeste mensen nog relaties aan met het idee 'voor altijd' maar ik geloof meer in 'voor zolang het goed voelt'.
En dan ga ik wel uit van langere periodes, maar veel langer dan tien jaar plan ik toch niet.
Je hoeft een liefde (beantwoord) toch niet af te kappen omdat een klein gedeelte in bed niet voldoet? Hij werkt nu ook part-time, ik heb aangegeven dat ik vind dat hij zijn best mnoet doen om een full-time baan te krijgen, want hij mankeert niks, hij heeft aangegeven het 'heerlijk' te vinden part-time te werken. waarop ik altijd terug sneer: "ik denk dat ik dat ook heerlijk vind, alleen ik heb het nog nooit meegemaakt".

euhm, on topic? nee, dat nu even niet, want.. zoals jij dat omschrijft, zo doet hij dat niet. Dan moet ik inderdaad een ander zoeken.
And the druids turn to stone...
pi_53484120
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn vriend: "ik houd er niet van, vind het niet lekker ruiken...." voor de duidelijkheid, mijn exen hadden er geen problemen mee, ligt niet aan mij "... maar voor jou liefje, als je het waardeert wil ik het wel doen."
Das dan wel lief!

Ok, uiteindelijk gebeurt het eigenlijk niet, op de een of andere manier past zijn stijl niet bij mij. Ik heb weleens aanwijzingen geprobeert te geven, maar 'to no avail'. Gelukkig kan ik met alleen de sex goed leven
Als iemand het niet erg graag doet wordt het ook niet echt fantastisch lekker, dat is heel simpel.

Een man dient met overgave te beffen, er heerlijk van snoepen, ervan genieten, dat geeft die leuke vonken.
Seks, waar het ook om gaat, zit grotendeels tussen de oren, als het daar niet goed zit zit de seks op dat gebied niet goed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53489338
wat is er nou lekkerder dan
  woensdag 26 september 2007 @ 16:23:48 #174
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_53490072
Ik hou wél van likken hoor!
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_53490593
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef Furunkel het volgende:

[..]

Een heel leven lang?
Nooit lekker op je knieen op de bank met je kontje de lucht in terwijl zijn tong dwaalt door je vochtige huidplooien?
Nooit zijn mond op je kutje, sabbelend en zuigend?
Nooit een "Damn, wat smaak je toch lekker" als hij je vleesch-kelkje leegslurpt?
Nooit zijn tong op je klitje, waardoor je de controle verliest en al blozend een ongecontroleerde scheet laat?
Nooit een passioneel "Ik wil je likken!!!!" als je hem je binnenste schaamlippen toont die uit je kut hangen als een roze tong, hijgend om gebeft te worden?

Wat een egoist is die vriend van jou

Ehm, veel plezier dan met hem, heel je lange leven lang


have to agree with him
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')