abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_53503808
Kijk ik een keer niet, spelen ze weer fantastisch..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_53505118
Net terug uit het stadion...

Was geweldig inderdaad. Na 15 minuten 3-1. Messi speelde weergaloos de eerste helft. Tweede helft was minder, maar ook nog leuk om te zien.
Minpuntje was dat Henry er twee had mogen of moeten maken.

De sfeer in het stadion was ook top. Elke speler werd wel toegezongen. En voor Ronaldinho werd er misschien nog wel het hardst gezongen, het publiek heeft zijn mening gegeven.
pi_53505168
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:17 schreef JeroenV het volgende:

. En voor Ronaldinho werd er misschien nog wel het hardst gezongen, het publiek heeft zijn mening gegeven.
Was goed te horen, klonk fantastsisch.
kippevel

Henry had eigenlijk moeten scoren idd, maar het zat hem ook niet echt mee.
Speelde verder wel een goede wedstrijd imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53515189
quote:
Puyol dicht bij rentree voor Barça

Carles Puyol is weer inzetbaar voor Barcelona. De verdediger werd donderdag voor het eerst vrijgegeven door de medische staf, die hem precies een week geleden al lieten deelnemen aan de groepstraining.

De aanvoerder was de afgelopen drie maanden uit de roulatie met een knieblessure, nadat hij in een oefenduel tegen het Zuid-Afrikaanse Mamelodi Sundowns een band in zijn linkerknie scheurde.

Voor trainer Frank Rijkaard is de aanstaande terugkeer van Puyol positief nieuws. In de ogen van de Amsterdammer moet de Catalaan samen met Gabi Milito het hart van de verdediging vormen. De rol van Puyol werd tot dusverre met wisselend succes door Lilian Thuram en Rafael Márquez overgenomen.

Voor het komende competitieduel tegen Levante lijkt Márquez echter niet van de partij te zijn. De Mexicaan hield een lichte achillespeesblessure over aan het thuisduel van woensdagavond tegen Real Zaragoza. Dit geldt ook voor Gianluca Zambrotta, wiens blessure in de komende uren duidelijk zal worden.
quote:
'Barça plet Zaragoza zoals Roadrunner de coyote'

Het Madrileense sportdagblad Marca sprak over La Maquinha Azulgrana: de blauwrode machine. En waarom ook niet? In Camp Nou had niemand het woensdagavond over de vormcrisis van Ronaldinho of de waarschuwing die voorzitter Joan Laporta aan coach Frank Rijkaard zou hebben gegeven.

Barcelona wervelde en speelde niet tégen maar mét Real Zaragoza. De Catalanen lieten zien dat zij nog immer één van de best voetballende ploegen ter wereld zijn. De bal ging snel rond, een keer raken was de norm en fraaie steekpasses en acties waren talrijk.

Deco, Andres Iniesta en Lionel Messi speelden indrukwekkend goed en het was aan het zwakke afronden van Thierry Henry en aan de talloze reddingen van doelman César te wijten dat er na afloop geen monsterscore maar slechts 4-1 op het scorebord stond.

'Ik heb een geweldige ploeg gezien, een groots collectief', complimenteerde Rijkaard zijn spelers. 'Het was niet makkelijk, want Zaragoza is een elftal met veel kwaliteit. Het is alleen jammer dat we er niet in geslaagd zijn méér te scoren.'

De Spaanse media zijn vol lof, zoals sportkrant As. 'De Blaugranas lieten een verpletterd silhouet achter van Zaragoza, te vergelijken met dat van de coyote tijdens diens pathetische pogingen Roadrunner te vangen.'

Voorzitter Laporta, die vorige week nog Rijkaard een ultimatum zou hebben gesteld, straalde in de ereloge. 'We hebben drie belangrijke thuiswedstrijden op rij gewonnen, bovendien met goed voetbal', verwees hij ook naar de zeges op Olympique Lyon en Sevilla. 'De hele ploeg heeft vanavond goed gespeeld. Ik zou niet één speler in het bijzonder willen eren.'

De enige die een beetje uit de toon viel was Thierry Henry. De Franse international werkte hard en kreeg een handvol goede kansen, maar miste het killersinstinct. Rijkaard liet hem tot het slotsignaal staan en medespelers probeerden Titi opvallend vaak in stelling te brengen, maar zonder succes. Rijkaard blijft Henry steunen. 'Het belangrijkste is dat hij doorgaat met het creëren van heel veel kansen én deelneemt aan het spel. En hij had een belangrijke bijdrage aan de 1-0 van Messi. Het is een kwestie van tijd.'

De spelers zelf reageerden terughoudend. De reactie van uitblinker Iniesta was typerend. 'De ploeg is in vorm en door te winnen krijgen we nog meer zelfvertrouwen. Onze vorm groeit en dat is het belangrijkste.'

vi.nl
Barcelona - Zaragoza

1-0 Messi
2-1 Messi
3-1 Iniesta
4-1 Marquez
Bovenstaande filmpjes zijn van goede kwaliteit. AVI (divx)

Samenvatting op youtube

[ Bericht 28% gewijzigd door venomsnake op 27-09-2007 14:31:41 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53521047
quote:
Barcelona maand zonder Zambrotta

Gianluca Zambrotta staat de komende vier weken aan de kant bij Barcelona. De verdediger hield aan het competitieduel met Real Zaragoza een spierblessure in zijn linkerbovenbeen over.

De Italiaan moest woensdagavond na twintig minuten vervangen worden door Oleguer. Uit nader onderzoek kwam donderdagmiddag het fysieke ongemak aan het licht.

Door het euvel mist Zambrotta vijf wedstrijden: drie competitiewedstrijden (Levante, Atlético Madrid en Villarreal) en twee Champions League-duels (VfB Stuttgart en Glasgow Rangers). In de thuiswedstrijd tegen Almería maakt hij mogelijk zijn rentree.

Trainer Frank Rijkaard weet nog niet of hij komend weekeinde tegen Levante over Rafael Márquez kan beschikken, die pijntjes overhield aan het duel van gisteren. Ook de inzetbaarheid van Ronaldinho, die nog altijd apart traint, is nog twijfelachtig.
Bagger
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53521083
Nee niet Oleguer
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_53521092
Eto'o lijkt ook nog maar een maand nodig te hebben voor ie zn rentree kan maken.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53521243
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef Saviola het volgende:
Nee niet Oleguer
Hij had gister trouwens een schitterende actie, nam de bal heerlijk aan en dolde met een fraaie beweging twee man uit.
Hele maffe ingeving was dat.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef WeebI het volgende:
Eto'o lijkt ook nog maar een maand nodig te hebben voor ie zn rentree kan maken.
Ja ik las het net, dat zou erg fijn zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53521297
Volgens mij is Oleguer een beetje de Raúl Bravo van Barça. Hij zit wel in de selectie maar niemand wil eigenlijk dat ie speelt.

Ik wil wel dat ie speelt
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53521470


Ik vind het opzich niet erg als hij speelt, zo slecht is ie nu ook weer niet.
Maar hij heeft net als Sankoh bij Groningen vaak zijn momentje(s). Dan is het hopen dat het goed afloopt.
Gister speelde hij een uitstekende wedstrijd, al had ie ook niet zo heel veel te doen.
Ik heb natuurlijk ook liever dat Zambrotta speelt, dat is gewoon een betere verdediger, maar ik heb niets tegen Oleguer. Sterker nog, hij is één van mijn favo spelers bij Barcelona. Werkt altijd hard, zeurt niet, hoeft geen bakken met geld te verdienen, en ik mag zijn persoontje wel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53523474
Goede overwinning. Messi weer twee goals
pi_53578411
Ondertussen is het rust bij GetafeLevante-Barcelona. De stand is 0-2. Twee doelpunten van (jawel!) Thierry Henry. Leuk voor hem
pi_53578423
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ondertussen is het rust bij Getafe-Barcelona. De stand is 0-2. Twee doelpunten van (jawel!) Thierry Henry. Leuk voor hem


Verander Getafe maar in Levante
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53578433


Zaterdagavond he
pi_53578493
Fantastisch voor henry, hopen dat ie nu een beetje los komt..

Messi wordt met de week beter, het begint soms een beetje eng te worden hoe goed ie speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53578804
Na een uur spelen staat het ondertussen al 0-4.
Nog een goal van Henry en ééntje van (natuurlijk!) Messi
pi_53579643
Mooie overwinning, en een goede hattrick van henry.!

barcelona speelde de eerste 50 minuten weer zeer goed, opvallend goed. Ben benieuwd hoe lang we dit vol gaan houden.

Dik tevreden.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53580155
Toch opvallend, 2x zonder Dinho en 2 ijzersterke wedstrijden..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 00:49:12 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_53580552
Mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53580563
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef Saviola het volgende:
Toch opvallend, 2x zonder Dinho en 2 ijzersterke wedstrijden..
Verkopen aan ajax dan maar?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53580596
Wel weer een hele mooie goal van Messi ook.
Eerste helft was erg goed, tweede wat minder.
En rentree van Puyol!
pi_53580630
2e helft waren ze duidelijk krachten aan het sparen, er werd geen meter meer teveel gelopen..
Ook werden Milito, Messi, en Abidal eraf gehaald om te rusten.

Maak me wel enigzins zorgen om de blessure van Yaya. Die greep naar de hamstring.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53581219
is het nou Yaya Touré of Touré Yaya, als het de eerstgenoemde is, dan zit Barça TV er wel heel erg naast zeg
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53581285
Yaya bekt gewoon gewoon lekkerder.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53581346
Dat is natuurlijk wel weer waar
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')