abonnement Unibet Coolblue
pi_53266678
Sinds een paar weken is m'n buik extreem opgezwollen, echt van boven tot onder en voornamelijk bij m'n darmen. De huisarts zei dat het gewoon lucht was, en dat ik maar een scheet moest laten. Dat is het probleem, dat lukt niet. Er zit daar een paar liter lucht wat er met geen mogelijkheid uitwil.

Waarmee kan ik dat een beetje opwekken? Volgens de huisarts zou het vanzelf wel een keer komen, maar het zit er nu al een heel tijdje en ik heb er echt last van, dus versnellen zou fijn zijn.

Lekker onderwerp trouwens
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:44:50 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53266706
pruimen eten
ham eten
bonen eten
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53266724
Pruimen eet ik me al klem aan, bonen kan ik wel proberen maar hoopt dat niet ook op dan?
pi_53266728
Lichaamsbeweging? Flink eind lopen, hardrennen ofzo zou kunnen werken? Heb je daarbij ook last van obstipatie?
Het mooi kotsende meisje.
pi_53266767
Chili Con Carne


zal wel enorm meuren lijkt me
pi_53266772
Buikoefeningen doen, situps enzo.
pi_53266791
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lichaamsbeweging? Flink eind lopen, hardrennen ofzo zou kunnen werken? Heb je daarbij ook last van obstipatie?
Tot vorige week gehad ja, toen hebben ze me twee keer doorgespeold in het ziekenhuis maar dat had geen effect, nu begint het los te komen.

Beweging gaat door fysieke redenen wat lastig nu, maar ik zal proberen een stukje te wandelen straks
pi_53266913
Probeer het eens met een klisma? Microlax of dulcolax, verkrijgbaar bij kruitvat, DA of gewoon de apotheek
pi_53266914
maarja gewoon vezelrijk eten en bewegen dus.. vezelrijk dieet heb ik al gekregen. Dingen als Yakult, kan dat helpen? (Activia heb ik al geprobeert maar dat hielp niet)
pi_53266933
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef duckes het volgende:
Probeer het eens met een klisma? Microlax of dulcolax, verkrijgbaar bij kruitvat, DA of gewoon de apotheek
Heb ik in het ziekenhuis al gehad, m'n hele darmstelsel is 2 keer uitgespoeld daar maar dat had ook geen effect omdat m'n verstopping daarna pas los was gekomen, maar die lucht blijft zitten.
pi_53266954
Of ga zonnebloemolie zuipn.. voor je het weet schijt je heel je maag leeg, wellicht inclusief lucht?
pi_53266965
Toch is beweging vak de best oplossing voor lucht. Niet zozeer voor verstopping, maar lucht kan bij een goede wandeling wel eens "los schieten" en dan zou ik even apart gaan staan

Sterke in ieder geval, is vrij lastig en pijnlijk...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53266982
Ben je nu eerst naar de huisarts geweest en daarna naar het ziekenhuis (voor de obstipatie) of andersom (dat je daarna nog problemen had)?
Is er naar de reden gezocht, kwam daar wat uit?
Het mooi kotsende meisje.
pi_53267061
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben je nu eerst naar de huisarts geweest en daarna naar het ziekenhuis (voor de obstipatie) of andersom (dat je daarna nog problemen had)?
Is er naar de reden gezocht, kwam daar wat uit?
Eerst naar het ziekenhuis, ben daar nog opgenomen geweest en ben net thuis en daarom moest ik naar de huisarts (voor controle ed), die er meteen even naar keek. Moet morgen nog terug naar het ziekenhuis voor de uitslag van ontlasting onderzoek. Voor de rest zeiden ze dat er geen ontlasting zat en dat het tussen m'n oren zat.

De ontlasting komt nu wel los, heb al gauw een emmer geloosd nu en er komt nog steeds meer uit dan ik eet, maar die bal in m'n buik blijft.
pi_53267086
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:55 schreef The_stranger het volgende:
Toch is beweging vak de best oplossing voor lucht. Niet zozeer voor verstopping, maar lucht kan bij een goede wandeling wel eens "los schieten" en dan zou ik even apart gaan staan

Sterke in ieder geval, is vrij lastig en pijnlijk...
Ik ga zo wel even een stukje wandelen dan, hopen dat het werkt

Bedankt voor alle reacties zover.
pi_53267144
gaatje in je buik prikken?
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_53267346
Gewoon even iemand je buik flink laten masseren, en dan geen zacht gedoe maar even flink kneden. Dan komt de boel wel los.
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_53267416
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef Intermec het volgende:
gaatje in je buik prikken?
omg darmperforatie gek, dat is gevaarlijk
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:50 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_53267447
Klisma?
pi_53267896
koop anders een pakje norrit, dan is het zo weg
"Believing is overrated; The solution is Secularization by the concept op Disenchantment"
"This can only be archieved by placing the authority of man-made law above Religious Doctrine"
pi_53268049
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef Adjeuj het volgende:
Gewoon even iemand je buik flink laten masseren, en dan geen zacht gedoe maar even flink kneden. Dan komt de boel wel los.
Vriendelijke masseur
waarom..?
pi_53268105
Oh man, jij gaat straks een aanslag doen op de ozonlaag ^^
Woei!
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:50:37 #23
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53268148
Hardlopen inderdaad, laat dan ook vaak grote scheten.

PS: jij gaat straks een scheet laten, waar de honden geen droog brood van lusten
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53268171
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:46 schreef LiQu1D het volgende:

[..]

Vriendelijke masseur
's Niet helemaal wat ik bedoel.. Bwegh.

Niettemin is het toch echt zo dat je je darmen op gang kunt helpen door af en toe even flink te kneden als het ware.

En vezels eten inderdaad, ik ken mensen (typisch genoeg allemaal vrouwen) die zweren bij Kellog's All-bran..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_53268247
Al een zwangerschaptest overwogen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')