abonnement Unibet Coolblue
pi_53247625
Hallo!

Morgen wilde ik uit eten in Eindhoven,

Weet iemand een leuk, LEKKER en beetje normaal (of goedkoop ) geprijst?

bij voorbaat dank! (en uiteraard volgt achteraf een rescensie !)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  maandag 17 september 2007 @ 17:12:05 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_53247793
tvp
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_53247915
http://www.leconnaisseur.nl/
http://www.popocatepetl.nl/
http://www.touchofindia.nl/
http://www.tapaseindhoven.nl/

La Fontana Pizzeria Ristorante
Stratumseind 50
Eindhoven
Telefoon: +31-40 244 4617
Goede pizzeria op Stratumseind, de Canneloni is er altijd errug lekker
#geen
pi_53247971


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 17-09-2007 18:10:33 (doe normaal) ]
fijn!
pi_53248136
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 september 2007 @ 17:37:39 #6
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_53248344
NewsCafe - Nieuwstraat 20
Effenaar
Listers
De Bengel
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
pi_53248788
Zorba de griek in eindhoven, ligt bij de kerk bij stratumseind.

Normaal geprijsd, leuk aangekleed, gezellig personeel en goed eten.
pi_53249066
sizzling! erg gevarieerd, rond de 25 euro voor een 3 gangen menu, vrolijke bediening, en erg lekker eten.
www.sizzling.nl

ook lekker en niet duur is het restaurant van het filmhuis in eindhoven, de plazafutura. Niet reserveren helaas , dacht ik. Ze hebben vaan wel een beetje een alternatieve kaart, meestal geen biefstuk en tomatensoep zeg maar

www.plazafutura.nl
pi_53249081
nieuwscafe snap ik trouwens echt niet wat iedereen daar zo leuk aan vindt, de hamburgers zijn bagger en de salades nog meer.
pi_53250126
Le connaisseur zijn wij ook wel eens geweest, was wel een leuke tent, goed (vooral veel) eten voor een nette prijs. Let niet op de slechte verhalen die je er wel eens over leest.
Listers Zijn we wel eens geweest in Valkenswaard. Dat is zo'n formule restaurant met een aantal, niet heel spannende, menu's voor een bepaalde prijs.
Sizzling Is wel een aanrader van mijn kant!! Super lekker gegeten een keer in combinatie met een Pathe bioscoopkaartje. was toen ook echt niet duur en echt heerlijk!!

Oja grote NO GO is die groene tent recht tegenover het centraal station. Weet eigenlijk de naam niet meer, maar dat was echt verschrikkelijk, kleffe opgewarmde frieten en een stuk vlees wat je je hond niet zou geven.

Naja hopelijk kan je er wat mee, tevens tvp

---- nog bijna MOVIES vergeten! Hier gingen we vroeger met klasgenoten altijd eten in mijn schooltijd! Ook lekker, gewoon normaal eten voor niet zo'n gekke prijs!
pi_53251349
hahaha, bedankt voor alle tips tot dusver.
Kwist niet dat er zoveel mensen zouden reageren, anders had ik gelijk gezegd : dichtbij het station (NIET de groene vreettent) en bij voorkeur geschikt voor een beetje intiem diner...

maar 4azen leek me al super en de baron ook, sorry Pipo-de-clown, maar Connaisseur heeft echt half om half goede en zeer slechte recensies, daar durf ik niet meer heen!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_53251830
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef single_queen het volgende:
hahaha, bedankt voor alle tips tot dusver.
Kwist niet dat er zoveel mensen zouden reageren, anders had ik gelijk gezegd : dichtbij het station (NIET de groene vreettent) en bij voorkeur geschikt voor een beetje intiem diner...

maar 4azen leek me al super en de baron ook, sorry Pipo-de-clown, maar Connaisseur heeft echt half om half goede en zeer slechte recensies, daar durf ik niet meer heen!
Snap ik snap ik! weet ook niet wat de reden van het etentje is.. maar om "gewoon met vrienden" oid of even snel een keer met vriend/vriendin uit eten te gaan is het wel leuk!!

Van mijn eigen lijstje bedenk ik me net dat ik snel weer eens naar Sizzling moet Veel plezier iniedergeval!
pi_53252691
sizzling ziet er idd GOED uit!
maar ik ga met mijn vriend uit eten! das de gelegenheid! en we wilden gewoon een leuke avond met zijn tweetjes!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  maandag 17 september 2007 @ 20:14:07 #14
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_53252761
4azen voor 2 personen is gezellig
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_53254760
Connaisseur is echt goed te doen voor het luttele bedrag dat je ervoor kwijt bent
Let niet op de slechte recensies en neem vooral een heerlijk ijsje na (niet het standaard ijs )
Tis er áltijd druk (zegt al genoeg imho) dus reserveren is wel gewenst
#geen
pi_53255742
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef DuchessX het volgende:
La Fontana Pizzeria Ristorante
Stratumseind 50
Eindhoven
Telefoon: +31-40 244 4617
Goede pizzeria op Stratumseind, de Canneloni is er altijd errug lekker
Deze moet je hebben! Vlak naast de Pathe Bioscoop midden in het centrum, kan niet missen.

En dan de specialiteiten van de kok bestellen, voor alle gangen. Dit is echt SUPER italiaans eten! En mocht je toch liever wat reguliers op je bordje willen: de T-bone steak is ook aan te raden......

Oh, edit: dicht bij het station (2 minuten lopen. Onder het station door, oversteken, straatje uitlopen en voila). En erg intiem (vooral de kerel met de gitaar die bij je tafeltje komt spelen)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_53260737
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Deze moet je hebben! Vlak naast de Pathe Bioscoop midden in het centrum, kan niet missen.

En dan de specialiteiten van de kok bestellen, voor alle gangen. Dit is echt SUPER italiaans eten! En mocht je toch liever wat reguliers op je bordje willen: de T-bone steak is ook aan te raden......

Oh, edit: dicht bij het station (2 minuten lopen. Onder het station door, oversteken, straatje uitlopen en voila). En erg intiem (vooral de kerel met de gitaar die bij je tafeltje komt spelen)
Deze zit op het Stratumseind zoals aan het adres al te zien is
Niks bioscoop en ook niet op 2 minuten van het station dus
#geen
pi_53260860
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef DuchessX het volgende:
Connaisseur is echt goed te doen voor het luttele bedrag dat je ervoor kwijt bent
Let niet op de slechte recensies en neem vooral een heerlijk ijsje na (niet het standaard ijs )
Tis er áltijd druk (zegt al genoeg imho) dus reserveren is wel gewenst
Als drukte een meetmethode is om de kwaliteit van een restaurant af te meten, kunnen we de TS ook naar van der valk of de mac.d sturen.
pi_53265222
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Deze moet je hebben! Vlak naast de Pathe Bioscoop midden in het centrum, kan niet missen.

En dan de specialiteiten van de kok bestellen, voor alle gangen. Dit is echt SUPER italiaans eten! En mocht je toch liever wat reguliers op je bordje willen: de T-bone steak is ook aan te raden......

Oh, edit: dicht bij het station (2 minuten lopen. Onder het station door, oversteken, straatje uitlopen en voila). En erg intiem (vooral de kerel met de gitaar die bij je tafeltje komt spelen)
is die jij bedoeld niet Da Verdi, ofzo?

die zit waar jij beschrijft en hebben ook een man-met-gitaar
pi_53271245
Lekker eten in Eindhoven

Hiet kun je veel vinden msischien, hoewel het al te laat is.
pi_53273311
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

is die jij bedoeld niet Da Verdi, ofzo?

die zit waar jij beschrijft en hebben ook een man-met-gitaar
Ja die bedoelde ik dus
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_53273612
El popo, erg lekker en een super bediening! Hun frozen margarita is echt een aanrader!
pi_53286101
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef Frappelsien het volgende:
Hun frozen margarita is echt een aanrader!
#geen
pi_53286147
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als drukte een meetmethode is om de kwaliteit van een restaurant af te meten, kunnen we de TS ook naar van der valk of de mac.d sturen.
Nah doe maar drukte icm goede naam dan
#geen
pi_53290182
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja die bedoelde ik dus
ik vind wel dat de bediening soms wat chagerijnig is... maar je krijgt wel waar voor j geld vind ik, een van de weinige plaatsen waar een karaf water en het brood op tafel nog gratis is, dat kan ik wel waarderen, En over extra frietjes ofzo doen ze ook niet moeilijk.
pi_53316576
Bedankt voor de goede tips,
uiteindelijk dus naar Sizzling gegaan.
Ik kwam om 17.00uur langs om te reserveren, menu bekeken (prima, 3gangen dus 21.50) en mocht gelijk een tafeltje uitzoeken (joehoe!)
Toen we daar half8 kwamen was het behoorlijk druk (dinsdag!) maar ons perfecte tafeltje lekker vrij.
Vrij snel kaart en drankje
brood + kruidenboter was 2.30 zag ik op de rekening, maaaaar de kruidenboter was zo lekker dat mijn vriend de hele pot heeft leeggegeten zelfs toen het brood op was (zelfgemaakt denk ik)

voorgerecht: hij carpaccio met oa truffelsaus en ik iets van geitenkaascreme met pancetta, rucola en walnoten (LEKKKKKUUUUR), was dik in orde dus
hoofdgerecht: hij argentijnse pepersteak (was ook lekker) en ik eendenbout met portsaus (WEDEROM lekker, evenals de gekrulde frieten en gestoomd groenten lekkere garnituur dus)

nagerecht viel me klein beetje tegen: tiramisu vond ik meer op een taart lijken gebaseerd op tiramisu (maar was voor vriend) en de aardbeientaart was qua smaak lekker, maar qua structuur en vettigheid had ik het idee dat ik een pakje roomboter met aardbeiensmaak aan het wegwerken was.

maar bediening was perfect en wij hadden het supergezellig en vooral superleuk. We hebben heeeel veel (en heel hard gelachen) en gelukkig deed niemand daar moeilijk over, goede sfeer!
ik zou het dus ook iedereen aanraden!

maar volgende keer zal ik eens een andere tip proberen. (nogmaals bedankt!)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_53339261
ah leuk om te horen dat je een leuke avond gehad hebt bij Sizzling! naja ik moet ook echt snel weer een keer gaan zo te horen

Weet je al waar de reis de volgende keer naartoe is?!
pi_53370539
Leuk te lezen dat het leuk en lekker was
#geen
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:38:42 #29
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53370642
bij de mundial kan je ook lekker eten, meestal wel fijne gerechten en natuurlijk een heerlijke cocktailkaart. Ik heb het er altijd naar mijn zin gehad.

en verder van het station: de thuys en de spijker, kan je ook zeker goed eten!!!
put
your
clothes
on!
pi_53383007
In de nabije toekomst ga ik ook uit eten in Eindhoven (met een groepje) en we zijn op zoek naar een indiaas restaurant in het centrum van Eindhoven, eentje waar je lekker kan eten. Weet iemand er toevallig eentje?
pi_53389747


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 23-09-2007 21:04:45 (Onzin zit op 49) ]
pi_53414092
quote:
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:32 schreef Pearl22 het volgende:
In de nabije toekomst ga ik ook uit eten in Eindhoven (met een groepje) en we zijn op zoek naar een indiaas restaurant in het centrum van Eindhoven, eentje waar je lekker kan eten. Weet iemand er toevallig eentje?
#geen
pi_53414700
Dankjewel: ziet er veelbelovend uit .
pi_53423395
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:40 schreef Pearl22 het volgende:
Dankjewel: ziet er veelbelovend uit .
Is ook heerlijk. Bediening is ook erg vriendelijk.
Ik had vorige week trouwens nr 71 (weet naam niet meer), was simpel heel erg leker. (Hele zachte, malse kipfilet in een romige, zachte kerriesaus met geschaafde amandelen op basis van tomaat, kerrie en nog wat.)
Onion bahjees als voorgerecht, erg jammie En Lassie (Mangoshake) als toetje mmmm..
#geen
  maandag 24 september 2007 @ 12:56:47 #35
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53429981
Valt me op dat niemand Ravensdonck noemt (tegenover Dorint). Ben daar een aantal keren wezen eten (ook in de tijd dat het Het Groote Genoegen heette) en ben daar altijd erg tevreden over geweest. Lijkt heel duur en chique aan de buitenkant maar valt heel erg mee!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_53431301
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Lips het volgende:
Valt me op dat niemand Ravensdonck noemt (tegenover Dorint). Ben daar een aantal keren wezen eten (ook in de tijd dat het Het Groote Genoegen heette) en ben daar altijd erg tevreden over geweest. Lijkt heel duur en chique aan de buitenkant maar valt heel erg mee!
dat vind ik echt zo'n toeristentent... ben er 1x geweest en het viel me -echt- onwijs tegen. Ik zag er ook geen Nederlander zitten, alleen maar (engespatende) zakenlui. Veel te duur voor ge gebonene kwaliteit vind ik. En de espresso is niet te drinken.

(ik was er met de ouders van mijn vriend, dat waren ook toeristen hier in eindhoven en die wilden perse daarheen omdat ze het woord mosselen zagen staan.. ik had ze nog zo gewaarschuwd!)
pi_53431407
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Lips het volgende:
Valt me op dat niemand Ravensdonck noemt (tegenover Dorint). Ben daar een aantal keren wezen eten (ook in de tijd dat het Het Groote Genoegen heette) en ben daar altijd erg tevreden over geweest. Lijkt heel duur en chique aan de buitenkant maar valt heel erg mee!
Is dat tegenwoordig een Eetcafe
Ken het alleen maar uit de tijd dat het een gerespecteerd restaurant was, waar je niet zomaar even een hapje ging eten.


Verder zelf ook goede ervaringen met o.a. Le connaisseur, Listers, de Bengel (toen het nog op het wilhelminaplein zat), Gaucho's (voor het betere en vleesschuiven ). ook het indonesische tentje tegenover de irish pub beviel goed.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53432699
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Lips het volgende:
Valt me op dat niemand Ravensdonck noemt (tegenover Dorint). Ben daar een aantal keren wezen eten (ook in de tijd dat het Het Groote Genoegen heette) en ben daar altijd erg tevreden over geweest. Lijkt heel duur en chique aan de buitenkant maar valt heel erg mee!
Klopt, hier kan je heel goed eten voor weinig geld. Bediening is erg vriendelijk.
#geen
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:54:30 #39
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_53613024
http://www.eetcafecarioca.nl/

Gisteravond geweldig genoten. Personeel is vriendelijk, komt vaak langs.
Het eten is echt super
Trotse mamma :)
pi_53621934
wij wilden afgelopen vrijdag naar Sizzling gaan, zonder te reserveren omdat we nog niet precies de tijd wisten.. naja niet dus was kei druk

toch maar naar de Connaiseur geweest! was echt top!
pi_53950753
Nou ik wil dit topic niet verpesten, maar ik heb zo mijn meningen over Le Connaisseur.

* Wel goedkoop eten en drinken, dat wel.
* Maar kwalitaitief vind ik het niet zo best. Voorbeelden: Yakatori was echt vies, rotzooivlees bijelkaar, salade was superlekker niks over te zeggen, maar die Schnitzel. Ook weer bij elkaar geperst vlees. Je ziet geen structuur zitten. Verder heb ik ook ooit de varkenshaas geprobeerd, die kon je vergelijken met een karbonade, zo taai vlees.

Sizzling: Echt een aanrader, lekker apart eten en super lekkere toetjes.

LAls ik echt krap bij kas zit, en ik wil toch uiteten dan word het le connaisseur, maar anders liever niet.
Sappig !!
pi_53950951
Rectificatie:

Van de week weer een keer naar indinesia geweest (tegenover de irish pub). Het eten was zeker niet slecht, maar de bediening was niet al te best. Sterker nog ik begon me er op een gegeven moment zelfs een beetje aan te irriteren.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:34:21 #43
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_53952026
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:49 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik wil dit topic niet verpesten, maar ik heb zo mijn meningen over Le Connaisseur.

* Wel goedkoop eten en drinken, dat wel.
* Maar kwalitaitief vind ik het niet zo best. Voorbeelden: Yakatori was echt vies, rotzooivlees bijelkaar, salade was superlekker niks over te zeggen, maar die Schnitzel. Ook weer bij elkaar geperst vlees. Je ziet geen structuur zitten. Verder heb ik ook ooit de varkenshaas geprobeerd, die kon je vergelijken met een karbonade, zo taai vlees.

Sizzling: Echt een aanrader, lekker apart eten en super lekkere toetjes.

LAls ik echt krap bij kas zit, en ik wil toch uiteten dan word het le connaisseur, maar anders liever niet.
Ben ik helemaal met je eens.

Over de schnitzel gesproken: een theelepel saus erbij

Niet normaal

En de pasta komt volgens mij rechtstreeks uit de vriezer. YUCK
Trotse mamma :)
pi_53966678
Toevallig heeft mijn vriend's zusje daar gewerkt, maar zelfs zij zegt dat ze er zelf niet eens wilt eten.
Kan je nagaan dat zij dan nog meer ziet als wij!
Sappig !!
pi_54003324
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Toevallig heeft mijn vriend's zusje daar gewerkt, maar zelfs zij zegt dat ze er zelf niet eens wilt eten.
Kan je nagaan dat zij dan nog meer ziet als wij!
Hmm ik neem meestal de carpaccio vooraf en daarna een salade en dat is altijd prima in orde.
Ik zou sowieso nooit ergens schnitzels gaan eten in een restaurant en pasta eet ik alleen bij een goede italiaan

Maandag nog naar Ravensdonck geweest, echt lekker gegeten daar
#geen
pi_54003907
Dan noem je ook dingen. Als een restaurant al geen fatsoenlijke carpaccio of een salade kan serveren is het wel heel erg ver heen.
Trotse mamma :)
pi_54013172
Salade moet gewoon vers opgemaakt worden, anders heb je geen verstand als kok zijnde.
Misschien maakt dat het verschil. Misschien is de biefstuk ook wel te eten. ( ik ben geen rood-vlees eter)

Dus no-go voor mij!
Sappig !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 oktober 2007 @ 22:09:58 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54019294
ben een keer wezen eten in een restaurant vol met boeken ben ff de naam kwijt, het was iig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54019448
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
ben een keer wezen eten in een restaurant vol met boeken ben ff de naam kwijt, het was iig
Le Connaisseur dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 oktober 2007 @ 22:31:39 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54019823
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef vliegtuigje het volgende:

[..]

Le Connaisseur dus
oke, ik was er bang voor. Nou daar heb ik dus echt heerlijk gegeten!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')