Ik ben vrij snel gaan overgeven na mijn operatie. Na een tijdje viel ik niet meer af. Toen ben ik op second opinion geweest in België. En daar ontdekte ze 2 dingen een verbinding tussen de 2 magen een zogenoemde fistel en iets dat achtergebleven is na de operatie.
In Januari ben ik door een andere chirurg geopereerd hij heeft mijn maagje weer verkleind (deze was groot gelaten tijdens de 1ste operatie) de fistel en het achtergebleven ding verwijderd. Operatie is goed gegaan alleen na een dag kon ik weer niet eten en drinken
(ook mijn eigen spuug kwam weer naar boven). Na veel onderzoeken hebben ze eigenlijk niks gevonden, behalve dat mijn pouch (het kleine maagje) te weinig knijpt.
Ze hebben na een week een sonde bij mij in gebracht zodat ik weer wat voedsel binnen kreeg en ik naar huis mocht. Dat ging vrij snel beteren toen mocht de sonde er uit. Maar ik bleef geregeld overgeven. Maar kon nog zwelling etc zijn. Daarna kreeg ik last van mijn maag echt pijn en kon ik steeds minder vast voedsel hebben.
En zo is het nu nog de 23ste moet ik op controle en krijg ik weer een slikfoto om te kijken hoe het vanbinnen zit. Ben zelf weer bang voor een fistel hopelijk is dat het niet.
Dit is mijn verhaal in samenvatting

. In de tussentijd (sinds mei vorig jaar) heb ik ook last gekregen van mijn spieren wij denken zelf dat dit met elkaar te maken heeft op een of andere manier maar wat en hoe weten we dus nog niet.
Meestal gaat het goed ik ben gelukkig een uitzondering