Zoquote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef jannet1234 het volgende:
Wat betekend TVP eigelijk? Zie het elke keer staan.
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?quote:Op zondag 16 september 2007 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zoik ben nog nooit zo vaak in een topic genoemd
TVP=Terug Vind Post, een verkapte book mark eigenlijk
psies en dat overkomt me nooitquote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?![]()
thanks!quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
goede OP
hoezo opzich? Twas mooi weer, veel mensen, gezellig, drinken, eten, things 2 do. Top dag!quote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Opzich? niet zo heel erg dus? ;pquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neequote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opzich? niet zo heel erg dus? ;p
Okequote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neeMaar vond t wel sfeer hebben heur...
![]()
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?quote:Op maandag 17 september 2007 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie gaan er donderdag naar het Noord Nederlands Orkest?
Nummers zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 18:51 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?
bedoelde ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nummers zelfsik heb geen idee, Noord Nederlands Orkest iig, de kolk (je weet wel, dat water naast de Waterpoort), en ;t is gratis
Als ;t maar gratis is he ;pquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:55 schreef MagiLune het volgende:
[..]
bedoelde ik ook![]()
nou als ik het gratis is dan fiets ik er wel ffkes heen! nice!!!
doe je alquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
ze zijn al druk aan t opbouwen daar bij de waterpoort. Mag ik mee MagiLune?Please?
![]()
![]()
Ow en watskeburt in de Grote Kerkstraat? FIRE IN THA HOLE WALRUS
Heb er maar 1 foto van indd. Wou niet al te ramptoeristerig overkomen...![]()
maar nou heb ik nog geen antwoord op mn vraag hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |