abonnement Unibet Coolblue
pi_53200889
nou bij mij zijn ze niet bepaald hot
ja toen ik 17 was of zo las ik vaak de cosmo maar dat hoeft van mij nu ook niet meer
volkskrant magazine vind ik nog wel eens leuk om te lezen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:27:13 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201088
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
Ah, we hebben te maken met een kenner.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:17 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201117
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Ai, ik snap nu pas wat je met deze opmerking bedoelt. Ik dacht dat er iets mis was met je pc ofzo, dat het daardoor eerst niet kon.
Overigens kan je hier als niet-single ook prima posten. .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:56 #54
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53201128
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah, we hebben te maken met een kenner.
Ik zag het altijd staan, maar ben nooit in de verleiding gekomen om het ook daadwerkelijk te kopen (wat ook vast met mijn relationele status te maken had).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 18:35:17 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53201227
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Vraagje he. Schoot me vanmiddag ineens te binnen.
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle .
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53201686
Sowieso: Tijdschriften

(ok... ik kijk best graag in een FHM though... maar ik koop zelf echt nooit een tijdschrift)
pi_53201711
ja maar zelfs ik kijk graag in een FHM
maar dat is gewoon verstand op nul
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53201748
Steengoede artikelen altijd idd.
A little bit hateful
pi_53201794
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef freud het volgende:

[..]

Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
pi_53201878
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
Niet, daarom zijn ze ook zo éxtra succesvol.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:07:35 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53201881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

inhoud, inhoud, inhoud...
De inhoud komt ook goed over als je 1 zin maakt van tien regels...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53201929
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef liefie_ het volgende:
maar dat is gewoon verstand op nul
Tijdschriften zijn merendeels voor het verstand op nul. Als iets meer aandacht vereist, dan is een tijdschrift meestal te licht (tenzij het specifiek om actualiteit gaat).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:14:40 #63
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53202028
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef MNR het volgende:
Andere visie: verder denk ik ook dat als je keer op keer bij jezelf merkt dat je maar blijft flirten het ook te maken heeft met angst om jezelf te hechten aan de ander. Vermoed zelfs dat als je heel hard met flirt met anderen, je eigenlijk emotioneel verwijderd bent van je eigen partner. Want als je daar alles hebt wat je hartje begeeft qua warmte, veiligheid en zo.. dan heb je als vanzelfsprekend geen behoefte om aandacht te krijgen/zoeken bij anderen.

Flirteren daarentegen om de spanning op te zoeken, vind ik ook geen verkeerde instelling. Beetje proeven, aftasten. Kan me best voorstellen dat als je al een lange tijd in een relatie zit en je komt dit tegen, dat je daar even van wilt genieten. Bovendien, ik ga ervan uit dat ik dan ook op een bepaald punt (weer) realiseer wat ik heb, en die waardering ook weer positief om kan zetten in mijn relatie. Ook niets mis mee.
Still.. I don't agree. Maar goed, ieder zijn mening.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53206096
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.

Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).

Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53206384
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.

Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).

Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralen

(en in dit specifieke geval: als jij uitstraalt ow nee ik hoop dat ze niet opdringerig worden hoor oeh ik zou niet weten wat ik dan moet doen he bah ik hoop echt enz enz
wat je dus krijgt zijn van die mannen die je angst "ruiken" en denken hey daar kan ik lekker overheen donderen! easy as that)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53206424
Een opdringerige man... dat heb je als vrouw toch binnen 10 seconden door denk ik zo?
pi_53206497
Wat maakt deze kerel leuk genoeg om mee te zoenen terwijl hij opdringerig is? Valt er niet iemand beter te strikken voor zulks een snood plan? Of is dit een kauwgom situatie?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_53206575
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:07 schreef liefie_ het volgende:
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralen

(en in dit specifieke geval: als jij uitstraalt ow nee ik hoop dat ze niet opdringerig worden hoor oeh ik zou niet weten wat ik dan moet doen he bah ik hoop echt enz enz
wat je dus krijgt zijn van die mannen die je angst "ruiken" en denken hey daar kan ik lekker overheen donderen! easy as that)
Nou, lieve schat, dan begrijp je me verkeerd, het is niet dat een kerel over me heen loopt, ik kan heel goed mondig mijn grenzen aangeven. Ik probeer juist meer nuance erin te zoeken. En kan nou niet echt uit je post opmaken dat je begrip op wilt brengen voor mijn positie. Ben zelf ook slim genoeg om dat te begrijpen. Ben me ook bewust van mijn tegenstijdigheid, maar aan je reactie heb ik niet veel.

Uitstralen, handelen en guldenmiddenweg zoeken zijn verschillende dingen. Snap je wat ik wil zeggen?
You're never fully dressed until you wear a smile
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:17:46 #69
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53206634
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.

Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).

Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
Uhh ik denk dat zoenen die opdringerigheidsmachine wel in beweging zal zetten Als jij daarmee weg wilt gaan komen moet je het er gewoon letterlijk van tevoren bij zeggen ofzo, denk ik
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53206653
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Xeanor het volgende:
Een opdringerige man... dat heb je als vrouw toch binnen 10 seconden door denk ik zo?
Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo. Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde. Lijkt me duidelijk genoeg. Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef SuperMocio het volgende:
Wat maakt deze kerel leuk genoeg om mee te zoenen terwijl hij opdringerig is? Valt er niet iemand beter te strikken voor zulks een snood plan? Of is dit een kauwgom situatie?
Wat is een kauwgom situatie, haha!

Hij is wel leuk genoeg om mee te zoenen ja
Als hij daarna te opdringerig wordt niet nee..
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53206662
ja maar als je zelf al weet wat je moet doen? waaorm kom je het dan hier vragen?
wij kunnen het toch niet voor je gaan doen? behalve herhalen wat je moet doen en dat vind ik een beetje nutteloos worden eerlijk gezegd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53206701
Rol met je ogen, zeg "Tsk ughrrrr like whatevah" en loop gewoon weg.
A little bit hateful
pi_53206745
ja en als ik toch bezig ben...
ik vind persoonlijk dat je je nogal slachtofferig opstelt de laatste paar dagen...
zo van ja en dan ben ik gewoon aan t dansen en dan wil ie me kussen! he bah
of: waarom flirt iedereen met een vriendin toch met me ~diepe zucht~
ik kan me moeilijk voorstellen dat je dit zo vaak overkomt als jij echt niks doet om ze aan te moedigen

en no offence naar de mannen hier, maar als jij de avond met een jongen staat te dansen en sjansen die je dan wil zoenen en jij zegt nee maar gaat verder met dansen en sjansen... mannen zijn van het type nee betekend ja dus je kunt niet van ze verwachten dat ze (zonder verandering in jou gedrag en alleen het: nee ik wil echt niet met je zoenen hoor! ) dat snappen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53206758
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
ja maar als je zelf al weet wat je moet doen? waaorm kom je het dan hier vragen?
wij kunnen het toch niet voor je gaan doen? behalve herhalen wat je moet doen en dat vind ik een beetje nutteloos worden eerlijk gezegd
Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53206795
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:

Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo.
Klinkt alsof het gezellig was.
quote:
Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde.
Ok, je hebt dat waarschijnlijk dus niet duidelijk laten merken aan die gozer door de avond heen, of hij is gewoon debiel.
quote:
Lijkt me duidelijk genoeg.
Als je het recht zo in zijn gezicht zegt, dan is het wel duidelijk ja.
quote:
Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".
Tsja... dat is wmb nog wel wat meer dan opdringerig.
pi_53206811
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
ik zeg ook niet dat je het verkeerd bedoeld

maar ik persoonlijk heb eigenlijk weinig van doen met opdringerige mannen omdat ik gewoon vanaf het eerste moment heel duidelijk ben (en nee dat betekend niet dat ik een bitch ben)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53206889
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik gewoon vanaf het eerste moment heel duidelijk ben (en nee dat betekend niet dat ik een bitch ben)


Niks irritanter dan meisjes die 24/7 lief en alles tegen je doen en als je dan vraagt of ze eens me je uit wil (whatever) opeens iets hebben van "WTF? NEE MAN!"
pi_53206927
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef Xeanor het volgende:

[..]

[afbeelding]

Niks irritanter dan meisjes die 24/7 lief en alles tegen je doen en als je dan vraagt of ze eens me je uit wil (whatever) opeens iets hebben van "WTF? NEE MAN!"
idd
jongen aan het huilen om dat ze niet mee wil, meisje verontwaardigd om dat hij het durfde te vragen
daar heeft dus niemand iets aan
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53206963
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.
Weet niet of ik nu hierom moet huilen of lachen.

Vrouwen. Plannen. Alles.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2007 22:32:05 ]
pi_53206969
'Hey Annie, well, look at you!
Is that a new boy stuck on your shoe?
Come on Annie, how is it so?
You've always got a new bubble to blow

-I'm gonna tell you how it's gonna get done
I'm just a girl that's only chewing for fun
You spit it out when all the flavour has gone
Wrap him round your finger like you're playing with gum'


Overigens zou je natuurlijk gewoon kunnen doen zoals sommige vrouwen wel eens deden waar ik voor de lol een avondje mee gezoend heb: het als niet ter zake doen afdoen en verder doen alsof je neus bloedt. Afknapper genoeg. Maar goed, ik ben niet iemand die dan vervolgens nog gaat zitten doorzagen bij iemand die mij blijkbaar niet leuk genoeg vind.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:36:18 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53207060
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
... Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen...
Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:37:29 #82
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207093
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
Waarschijnlijk eentje uitzoeken waarvan van tevoren niet bekend is dat ie opdringerig gaat zijn
En het blijft zoiets van als jij je plezier wilt moet je de risico's (dat hij meer verwacht) die erbij komen ook aankunnen, denk ik

Opdringerige mensen zijn grappig om vanaf de zijlijn bezig te zien trouwens
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53207101
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen .
ja dat bedoel ik!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53207125
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

idd
jongen aan het huilen om dat ze niet mee wil, meisje verontwaardigd om dat hij het durfde te vragen
daar heeft dus niemand iets aan
Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van. (ja dit was allemaal real-life, ze heeft niet eens msn oid.)
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:39:17 #85
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207138
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen .
Kweenie, dansen is ook wel !
Every super woman needs a superman; here I am.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:40:58 #86
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207176
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53207188
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)

(en dat huilen was maar om het lekker zwart wit te maken hoor )
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53207271
Ja wij mannen gaan ook altijd naar de disco om samen in een kringetje met de mannen onder elkaar lekker te dansen. Joehoe jippie lekker!

Nah, dansen is wel leuk, maar dansen met een leuke vrouw is natuurlijk leuker
A little bit hateful
pi_53207272
Okay, heb alle reacties gelezen (duidelijk, helder, kan er wat mee), waarvan ik deze toch wel het leukste vond:
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:20 schreef Liquidootje het volgende:
Rol met je ogen, zeg "Tsk ughrrrr like whatevah" en loop gewoon weg.
LOL!!!
Als ik erg melig ben, ga ik die toepassen

Maar kan me het meeste vinden in de reactie van SuperMocio. Zoals ik al zei: ik ben dit echt niet gewend, daarom vroeg ik me gewoon af hoe anderen dat aanpakken en ermee omgaan.

Ga nu lekker dansen en uit mijn dak! Fijne avond allen!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53207290
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Nexie het volgende:

[..]

Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?
Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)

(en dat huilen was maar om het lekker zwart wit te maken hoor )
Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:46:58 #91
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207323
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Okay, heb alle reacties gelezen (duidelijk, helder, kan er wat mee), waarvan ik deze toch wel het leukste vond:
[..]
Ga nu lekker dansen en uit mijn dak! Fijne avond allen!
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!

Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met je zojuist verkregen slechte karma
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
Arme meid, denkt ze eindelijk iemand gevonden te hebben waar ze mee overweg kan, wil ie meteen meer

Ik denk wel dat vrouwen eerder aardig doen zonder bijbedoelingen, bij mannen is dat een zeldzaam verschijnsel
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53207355
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
[..]

Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.
met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53207416
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)
Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)

Of is ze gewoon lesbisch? (zou eigenlijk bestwel kunnen)

Ik kies ook altijd de verkeerde uit.
pi_53207506
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)

Of is ze gewoon lesbisch? (zou eigenlijk bestwel kunnen)

Ik kies ook altijd de verkeerde uit.
jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!
maar nee ze is niet lesbisch, als ze op vrouwen zou vallen zou ze daar het zelfde probleem hebben dat ze nu met mannen heeft
en imo komt dit typje pas aan de man als ze eens een keertje goed op zichzelf reflecteert
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53207512
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Nexie het volgende:
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!
Hehe...
quote:
Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met je zojuist verkregen slechte karma
Ws niet veel anders.. ben een knuffelig type. Maar ga me in ieder geval niet laten beperken door de wensen van een ander
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53207583
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:

[..]

jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!
*shoot*
quote:
maar nee ze is niet lesbisch, als ze op vrouwen zou vallen zou ze daar het zelfde probleem hebben dat ze nu met mannen heeft
Scherp... daar had ik nog niet aan gedacht.
quote:
en imo komt dit typje pas aan de man als ze eens een keertje goed op zichzelf reflecteert
"op zichzelf reflecteert".... wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_53207618
ja sorry mn nederlandsis bagger dat had je vast al wel gemerkt
mn inzichten daar in tegen

ik bedoel dus: nadenkt over zichzelf
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53207768
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry mn nederlandsis bagger dat had je vast al wel gemerkt
mn inzichten daar in tegen

ik bedoel dus: nadenkt over zichzelf
Nadenkt... dus als ze straks al ver in de 20 is denkt ze opeens: "oh shit, ik ben nog steeds single, en zo onzeker als wat, wat moet ik nouhou!?!?!?! "
pi_53207826
ja ik weet niet hoe oud ze is als ze er achter komt en of ze nouhou zegt

misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:18:46 #100
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53208014
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef liefie_ het volgende:
ja ik weet niet hoe oud ze is als ze er achter komt en of ze nouhou zegt

misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
Nee maar dat vraag ik me bij zoveel mensen af Soort zoekt soort, I guess.
Every super woman needs a superman; here I am.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')