Maar als ik dat doe had ik jou ook al moeten deletenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef Merovingian het volgende:
Je kan alleen wachtwoorden verwijderen door saven en weer laden, maar dan zijn dus van alle companies alle wachtwoorden eraf... Maar je moet doen wat je wil, het is jouw server
Wat ik meestal doe, is kijken naar de cost sheet, alle companies waarvan de bovenste 2 posten al 3 jaar leeg zijn, zijn al 3 jaar inactief, en die delete ik...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:14 schreef vanOekelen het volgende:
Weet iemand welke newindustries het leukst zijn om mee te spelen? Sinds vandaag werkt dat ook in OpenTTD .
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:42 schreef sk888er het volgende:
[afbeelding]
Compacte T-splitsing met 3 lijnen heen en 3 lijnen terug.
Aan de rechter kant een makkelijke transfer die ik gebruik zodat ze op elke lijn kunnen komen.
(zijn wel een beetje ongelukkig achter elkaar gezet).
Iemand nog verbeterpunten?
Wat is er onrealistisch aan? In het echt bouwen ze van die weirde betonnen bocht-bruggen, maar dat kan niet in TT.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb het spel een tijdje gespeelt maar zoals jij het hebt vind ik er zelf persoonlijk niet veel aan... Want dat hele middenstuk is zo onrealistisch als de pest zelf bouw ik altijd in dit soort spellen zo realistisch mogelijk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan? In het echt bouwen ze van die weirde betonnen bocht-bruggen, maar dat kan niet in TT.
Er zitten teveel scherpe bochten in (mits je met realistic acceleration speelt) en de tunnels zijn veeeeeel te lang. Hierdoor krijg je echt mega-files als je er flink wat treinen over laat rijden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:42 schreef sk888er het volgende:
[afbeelding]
Compacte T-splitsing met 3 lijnen heen en 3 lijnen terug.
Aan de rechter kant een makkelijke transfer die ik gebruik zodat ze op elke lijn kunnen komen.
(zijn wel een beetje ongelukkig achter elkaar gezet).
Iemand nog verbeterpunten?
Ook knap, zo weinig geld hebben met zo'n infrastructuurquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Er zitten teveel scherpe bochten in (mits je met realistic acceleration speelt) en de tunnels zijn veeeeeel te lang. Hierdoor krijg je echt mega-files als je er flink wat treinen over laat rijden.
Kijk bijvoorbeeld eens naar:
[[url=http://vlingen.nl/img/2x2Tsmall.png]afbeelding][/url]
Dit is een T-junction van 2x2 tracks, waarin alle treinen naar alle sporen kunnen, met bochten zo ruim dat de treinen niet hoeven af te remmen. Ook zijn de bruggen zo kort mogelijk gehouden omdat treinen regelmatig op 2 vakje achter elkaar rijden. Als er dan een brug/tunnel van meer dan 2 vakjes komt, zal de achterste trein moeten wachten tot de voorste er over/doorheen is...
Het was een multiplayer game waarin onze company nummer 2 was, nummer 1 bestond niet meer. Dus ik laad hem als singleplayer net, dan word je automatisch company 1 en begin je dus met 200k... De echte company heeft circa 90 miljard euro op de lopende rekeningquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook knap, zo weinig geld hebben met zo'n infrastructuur
Screens maak je met ctrl-s, niet met prtscreen. Bruggen over schuine dingen kan in de nightlies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:36 schreef armmoetzaaier het volgende:
ja ik weet hoe het bestand heet maar ze komen er niet te staan ik heb zelfs de zoek funtie gebruikt.
en als ik op de knop druk op me toetsenboard met prt scr waar komen ze dan te staan
ik zie op die plaatsje dat je schuin onder een brug kan. mij is dat nog niet gelukt ???
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Screens maak je met ctrl-s, niet met prtscreen. Bruggen over schuine dingen kan in de nightlies.
Waar dienen die vierkantjes voor met seinen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:01 schreef Merovingian het volgende:
[[url=http://vlingen.nl/img/factorysmall.png]afbeelding][/url]
Nog even een plaatje van de factory
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:01 schreef Merovingian het volgende:
[[url=http://vlingen.nl/img/factorysmall.png]afbeelding][/url]
Nog even een plaatje van de factory
Dan kunnen treinen door rijden. Als een trein naar het eennalaatste spoor moet, moet de trein erachter wachten tot de trein ervoor het sein voorbij is. Door deze loops te maken, kan de trein erachter als het ware vooruit kijken of er nog een spoor vrij is, en door dat er tussen elk spoor nog een sein zit, kan de trein gewoon achter zijn voorganger aan doorrijden. Minder files dus. Zie ook deze link.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waar dienen die vierkantjes voor met seinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |