abonnement Unibet Coolblue
pi_53129965




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft – Wrath of the Lich King – adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

    Btw best overbodigde op, wie gebruikt het? ik niet
  • Fear is the grease of society.
    pi_53129998
    teuveupeu

    net in desolace drie van deze geloot Hopelijk heb ik voor morgen weer minstens 65G erbij

    Ik ben ook aan het proberen deze te verkopen, maar dat wil nog niet echt lukken
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_53130002
    Als antwoord op je vraag vogel:

    Gewoon vanuit je spellbook in je action bar zetten. Of op shift 1 ofzo binden, iets waar je makkelijk en snel bij kan . Oja en wow moet met hoofdletters !!! Denk dat ik trouwens binnekort maar stop.
    Bah !
    pi_53130060
    ik wil die fipo .

    maar okey hier een trug vind portal
    Fear is the grease of society.
      woensdag 12 september 2007 @ 20:17:22 #5
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53130134
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef vogelkooi het volgende:
    En die gnome dus, hoe tank je als je alleen zijn/haar tenen loopt te kietelen?


    ben een rouge begonen, voor het eerst. haten ze zo omdat ze me liepen te besluipen, maar is best vet zo.
    maar een vraagje is er een key binding in wow zelf om met een klik te stealth'en?
    of moet ik echt een add on gebruiken, a lá bongo's?
    Staat gewoon in je spellbook .
    Terug Vind Poral:
    phluphy for president!
    pi_53130211
    Wat ik laatst al typte dus alleen nu met grafisch bewijs.



    Triest, heel erg triest.
    pi_53130251
    Fear is the grease of society.
      woensdag 12 september 2007 @ 20:39:09 #8
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53130785
    Zo net ff met me 2v2 arena maatje ons team opnieuw aangemaakt. Deze keer maar "Bye bye zwaai zwaai" genaamd .
    phluphy for president!
      woensdag 12 september 2007 @ 20:48:22 #9
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_53131096
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef vogelkooi het volgende:
    [afbeelding]
    Lol
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
      woensdag 12 september 2007 @ 21:05:52 #10
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_53131707
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef tonks het volgende:
    Wat ik laatst al typte dus alleen nu met grafisch bewijs.

    [afbeelding]

    Triest, heel erg triest.
    Zou je niet stoppen?
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_53132630
    Is mijn account niet wijsneus
    pi_53133969
    tvp.
    pi_53135289
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef vogelkooi het volgende:
    En die gnome dus, hoe tank je als je alleen zijn/haar tenen loopt te kietelen?

    ben een rouge begonen, voor het eerst. haten ze zo omdat ze me liepen te besluipen, maar is best vet zo.
    Met een draenei loop je ook gewoon tegen zn scheen te meppen hoor
    Maar een rouge, hoe speelt dat? Moet je dan makeup kopen enzo?
    pi_53135425
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Henkmanz het volgende:

    [..]

    Met een draenei loop je ook gewoon tegen zn scheen te meppen hoor
    Maar een rouge, hoe speelt dat? Moet je dan makeup kopen enzo?
    nou schenen doen al iets meer pijn dan je tenen.

    en ja het moest rogue zijn.
    Fear is the grease of society.
    pi_53136258
    Ff in m'n screenshot file gedoken en wat shit gevonden:

    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_53136261
    tvptvptvp
      donderdag 13 september 2007 @ 00:59:37 #17
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_53136765
    dingen enzo.
      donderdag 13 september 2007 @ 08:15:36 #18
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53138119
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef glremme het volgende:
    Ff in m'n screenshot file gedoken en wat shit gevonden:

    [[url=http://images5.pictiger.com/thumbs/a8/13b7b0c5ec7d9c842b534d65edf1e4a8.th.jpg]afbeelding][/URL]
    Haha vooral die laatste ! Moet serieus eens al me screenshots gaan door baggeren en fatsoenlijk taggen, voor guildnames en dit soort dingen .
    phluphy for president!
    pi_53139033
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 17:50 schreef Henkmanz het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    [afbeelding]

    Over wapens die groter zijn dan de gnome zelf... op lvl 45 ofzo heb ik de Bloodrazor gehad, die was al groter, en die twohanded polearm die in Ramparts dropt had ik ook, het handvat was al groter dan ikzelf, en dat handvat was 25% van de totale wapenlengte ofzo als ik liep, en hij zat op m'n rug, stak hij gewoon in de grond
    Thanks Nouja, eerst nog 25 levels...
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      donderdag 13 september 2007 @ 09:36:03 #20
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_53139174
    ik ben nu mijn JC aan het boosten, maar dat is een flinke pain in the ass.. ben nu lvl 296 ofzo, maar de mats kosten 10G per ding minimaal. ach, na de 300 is het een walk in the park. moet ik gelijk ff rep gaan farmen.. voor leuke earthstorm recipe's..
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
      donderdag 13 september 2007 @ 11:59:50 #21
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_53142371
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef tonks het volgende:
    Is mijn account niet wijsneus
    Ontkenningsfase
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_53142679
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

    [..]

    Ontkenningsfase
    Niet dat het mij wat interesseert wat jij denkt . Maar het was op mijn broertjes bankchar bananaphone dus.


    Overigens wat ik wel raar vind. Mijn account was om 12 september afgelopen en nu staat er steeds "One day attempt" bij payment en nu staat er opeens "Game Time Expires: 14 September 07 10:54 CEST"

    .
    pi_53142727
    Zien jullie trouwens die goldseller banners ook steeds op fok
      donderdag 13 september 2007 @ 12:12:31 #24
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53142753
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 12:11 schreef tonks het volgende:
    Zien jullie trouwens die goldseller banners ook steeds op fok
    Nope, heb wel ergens een flinke lijst van die sites .
    phluphy for president!
    pi_53143320
    gistere paar nieuwe boots geloot

    http://www.wowhead.com/?item=30027

    nog 8 badges voor heroic shield en dan ben ik van alle noob gear af hehe
      donderdag 13 september 2007 @ 12:33:21 #26
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_53143321
    Tvp jeweetsch
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      donderdag 13 september 2007 @ 12:38:47 #27
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53143463
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Niet dat het mij wat interesseert wat jij denkt . Maar het was op mijn broertjes bankchar bananaphone dus.


    Overigens wat ik wel raar vind. Mijn account was om 12 september afgelopen en nu staat er steeds "One day attempt" bij payment en nu staat er opeens "Game Time Expires: 14 September 07 10:54 CEST"

    .
    Heb je er weer een beetje zin in of? Trouwens valt het jou ook op dat je reuze veel vrije tijd nu hebt. Vroeger wist ik wel wat ik dan moest doen, maar nu
    I love black cocks
    pi_53144061
    Ik houd me wel bezig hoor . heb ook een bankchar op mijn broertjes account. Daar begonnen met 50g en dat is nu 800+
      donderdag 13 september 2007 @ 13:17:30 #29
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53144512
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef tonks het volgende:
    Ik houd me wel bezig hoor . heb ook een bankchar op mijn broertjes account. Daar begonnen met 50g en dat is nu 800+
    Wat houd een bankchar in? Voor gold farmen ofzo? Ik begin onderhand ook wel een beetje zat te worden van de gankers in stv. Owja ik ging een keertje naar de arena en toen kwam er een yell dat er een chest was ofzo, ik ging derheen maar werd geganked en iemand anders pakte de chest. Wat zit er in die chest?
    I love black cocks
    pi_53144580
    In die chest zit een Trinket heb je er hier 8 van ofzo? Dan krijg je een trinket die heet "Arena grand master" erg populair bij twinks. Dus meestal zie je een level 19 met 3 70's erbij daar. En bankchar is meer voor dingen verkopen zodat je dat niet allemaal op je main hebt alleen ik gebruikt het voor kopen en doorverkopen.
    pi_53144624
    M'n shammy is in no-time naar lvl 16 gegaan Lache man, die totem of strength neerzetten, totem die fireballs spuugt neerzetten, 2x lightning bolt om een mob te pullen, earthshock en raggen maar met mn staff Mochten ze wegrennen, ff snel die slow totem en kassa ^^

    Tevens tvp.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_53144744
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 13:17 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Wat houd een bankchar in?
    Een bankchar zet je gewoon in Ironforge of Stormwind bij de bank/auction neer, en daarmee handel je de dingen zodat je niet constant met je main naar die steden hoeft. Dat wordt vooral handig als je eenmaal in Outland zit, want in Shattrath zit geen Auction house. En een bankchar zorgt er natuurlijk voor dat je 2x zoveel bankruimte hebt, want zowel op je main als op je bankchar heb je natuurlijk ruimte in de bank.
    pi_53146632
    Godver 2x Tier5 schouders met 1 kill gister.. en ik rol een 12.. zucht.. soms
    Rookworst zonder "R" is ookworst!
      donderdag 13 september 2007 @ 16:24:05 #34
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53148919
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 13:20 schreef tonks het volgende:
    In die chest zit een Trinket heb je er hier 8 van ofzo? Dan krijg je een trinket die heet "Arena grand master" erg populair bij twinks. Dus meestal zie je een level 19 met 3 70's erbij daar. En bankchar is meer voor dingen verkopen zodat je dat niet allemaal op je main hebt alleen ik gebruikt het voor kopen en doorverkopen.
    Om de 3 uur hoorde ik! Heel toevallig werd ik gegankt door een lvl 70 en een lvl 19 tauren warrior pakte hem!
    I love black cocks
      donderdag 13 september 2007 @ 16:26:40 #35
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53148989
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef Henkmanz het volgende:

    [..]

    Een bankchar zet je gewoon in Ironforge of Stormwind bij de bank/auction neer, en daarmee handel je de dingen zodat je niet constant met je main naar die steden hoeft. Dat wordt vooral handig als je eenmaal in Outland zit, want in Shattrath zit geen Auction house. En een bankchar zorgt er natuurlijk voor dat je 2x zoveel bankruimte hebt, want zowel op je main als op je bankchar heb je natuurlijk ruimte in de bank.
    Dank u, heel duidelijk. Nu weet ik ook waarom er heel vaak low levels echt uren bij de mailbox en bank staan.
    I love black cocks
    pi_53149118
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Om de 3 uur hoorde ik! Heel toevallig werd ik gegankt door een lvl 70 en een lvl 19 tauren warrior pakte hem!
    Twink dus. En idd om de drie uur.
    pi_53149143
    Vriend van mij heeft er overigens twee.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Phixias

    Beste twink van de server en GM van een twink guild die meer dan 200 mensen telt.
    pi_53149747
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
    Vriend van mij heeft er overigens twee.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Phixias

    Beste twink van de server en GM van een twink guild die meer dan 200 mensen telt.
    beetje vaag.. witte shoulders en dan de beste twink zijn? netjes hoor.

    apart trouwens, d'r engineering is 165/150. Dat kan toch niet?
      donderdag 13 september 2007 @ 16:55:47 #39
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_53149812
    Gnome? Expansive mind
      donderdag 13 september 2007 @ 17:05:08 #40
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53149996
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:52 schreef Henkmanz het volgende:

    [..]

    beetje vaag.. witte shoulders en dan de beste twink zijn? netjes hoor.

    apart trouwens, d'r engineering is 165/150. Dat kan toch niet?
    Beetje vaag, je weet wel dat er betere twink gear is maar niet dat het een gnome racial is.
    I love black cocks
      donderdag 13 september 2007 @ 17:05:30 #41
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_53150003
    En overigens... OMG!!!!

    Die lui in dat guild zijn ziek
    Als je daartegenover komt staan heb je never nooit niet een kans om ook maar met geluk te kunnen winnen. Lvl 19 healer met +200 healing... Lvl 19 mage met +80 firedamage....

    Ziek!
      donderdag 13 september 2007 @ 17:07:01 #42
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53150036
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
    Vriend van mij heeft er overigens twee.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Phixias

    Beste twink van de server en GM van een twink guild die meer dan 200 mensen telt.
    ppfff 30% crit chance en 61% dodge chance.
    I love black cocks
    pi_53150518
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:52 schreef Henkmanz het volgende:

    [..]

    beetje vaag.. witte shoulders en dan de beste twink zijn? netjes hoor.

    apart trouwens, d'r engineering is 165/150. Dat kan toch niet?
    Hij heeft deze al meer dan een jaar en ik weet niet hoe lang die quest er al is. Hij wil het risico niet nemen per ongeluk te levellen . (Overigens is er ook maar 1 groene set schouders voor onder de 20)
      donderdag 13 september 2007 @ 19:04:06 #44
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53152465
    Ik snap het nut van die twinks nooit, ik vind battlegrounds geen reet aan .

    Eigenlijk wel jammer, ik loop een heleboel goede items mis .

    [ Bericht 3% gewijzigd door Fir3fly op 13-09-2007 19:40:55 ]
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_53153329
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik snap het nut van die twinks nooit, ik vind battlegrounds geen reet aan
    Ik vat überhaupt het principe niet van beter willen zijn dan andere mensen. Leuk als je een keer wint maar om nou zoveel tijd en moeite te steken in het ownen van andere mensen in een spelletje...Het gaat er alleen maar om wie er het meeste geld heeft gestoken in de beste gear. Da's geen fuck aan IMO.

    Maar het mag bekend zijn dat ik PvP een kinderachtige aangelegenheid vind.
    pi_53154036
    ding 50
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_53156115
    tvp
    pi_53157081
    terug vindt pet (hij is zoek )
    Every war is different, every war is the same.
    pi_53160912
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef dekkered het volgende:
    terug vindt pet (hij is zoek )
    moet je ff op dat vluitje drukken, of die hand .


    FF pimpen met me UI

    en er kan nog wat meer bij maar dat past niet op het scherm \

    owjam in dat zwarte hokje naast die verkapte smily zijn al me ped dingen, maar zit nu op me ellek dus je ziet ze niet .
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 14 september 2007 @ 06:47:33 #50
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53163261
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    moet je ff op dat vluitje drukken, of die hand .


    FF pimpen met me UI
    [afbeelding]
    en er kan nog wat meer bij maar dat past niet op het scherm \

    owjam in dat zwarte hokje naast die verkapte smily zijn al me ped dingen, maar zit nu op me ellek dus je ziet ze niet .
    Ik moet gewoon weten welke ui je gebruikt, welke add ons gebruik je hiervoor want ik vind het echt vet wat je aan de onderkant hebt. Starcraft style!
    I love black cocks
    pi_53163873
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 06:47 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Ik moet gewoon weten welke ui je gebruikt, welke add ons gebruik je hiervoor want ik vind het echt vet wat je aan de onderkant hebt. Starcraft style!
    yah, starcraft ftw.

    maar het is van :http://wow.curse.com/downloads/details/4591/ je moet wel de addon volgen, anders krijg je een verkapt beeld.

    Vel suc6. btw het werkt met bongos2. en die 2 cirkels in het midden zijn ''archud''.
    Fear is the grease of society.
    pi_53164272
    Gisteravond eerst op mijn Rogue de Ring of Blood questline en de Big Bone Worm quest gedaan voor 2 blue daggers, en daarna op mijn Lock al die Sons of Gruul quests gedaan, wat me dik 100g opleverde, wat ik weer gebruikt heb om voor mijn Rogue een non-flying Epic Mount te halen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_53164857
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    moet je ff op dat vluitje drukken, of die hand .
    Het was een grapje
    Every war is different, every war is the same.
    pi_53166541
    Van 't weekend maar es flink gaan WSG'en en AB'en voor 30 honor marks van beide, kan ik mn Black War Raptor halen (ben mn epic skeleton horse alweer beu ).

    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      vrijdag 14 september 2007 @ 11:57:47 #55
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_53168118
    TeVePe
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
    pi_53168761
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
    Gisteravond eerst op mijn Rogue de Ring of Blood questline en de Big Bone Worm quest gedaan voor 2 blue daggers, en daarna op mijn Lock al die Sons of Gruul quests gedaan, wat me dik 100g opleverde, wat ik weer gebruikt heb om voor mijn Rogue een non-flying Epic Mount te halen.
    Leuke quests .

    Heb ik met mn main (lvl 70 warrior) ook veel lol aan gehad. Paar mooie wapens + gold aan over gehouden .
    pi_53168783
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Van 't weekend maar es flink gaan WSG'en en AB'en voor 30 honor marks van beide, kan ik mn Black War Raptor halen (ben mn epic skeleton horse alweer beu ).

    heb voor mijn blood elf paladin juist een skeletal war horse gehaald beetje DK look kweken hehe
      vrijdag 14 september 2007 @ 12:27:51 #58
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53168877
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:24 schreef Salatrel het volgende:

    [..]

    heb voor mijn blood elf paladin juist een skeletal war horse gehaald beetje DK look kweken hehe
    Zit nog steeds op de PvP versie van de BE's te wachten . Stomme blizzard, de models zitten er alleen in .
    phluphy for president!
    pi_53169110
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Van 't weekend maar es flink gaan WSG'en en AB'en voor 30 honor marks van beide, kan ik mn Black War Raptor halen (ben mn epic skeleton horse alweer beu ).

    Raptors zijn de meest vervelende mounts ingame vind ik, dat gehobbel word ik gek van.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_53169320
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Raptors zijn de meest vervelende mounts ingame vind ik, dat gehobbel word ik gek van.
    In elk geval niet zo belachelijk als de BE mounts.
    pi_53169387
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:45 schreef Mystikvm het volgende:

    [..]

    In elk geval niet zo belachelijk als de BE mounts.
    Ellek zijn stabiel .
    Fear is the grease of society.
    pi_53169432
    haha ik heb als undead warrior een BE mount..
    Iedereen die me uitlacht is gewoon jaloers!!
    WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
    http://www.wowrush.com
    pi_53171278
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    Ellek zijn stabiel .
    Die is van de Draenei, makker

    En raptors zijn gewoon tof, was vroeger ook mn favo dinosaurus
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_53172189
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Raptors zijn de meest vervelende mounts ingame vind ik, dat gehobbel word ik gek van.
    Ik vind dat gehobbel net het leukste aan ze. Ze stappen gewoon lekker door vrolijk met de staart zwiepend. Ik hoop als Gnome nog een keer de raptor uit ZG te kunnen halen.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_53172276
    Ik vind zelf de PvP Wolf mount het tofst.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 14 september 2007 @ 14:36:22 #66
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53172395
    Raptor's en Kodo's zijn het tofst ! Iemand trouwens al eens een Gnome op een Kodo gezien?

    EDIT: Zo dus:



    [ Bericht 46% gewijzigd door WyriHaximus op 14-09-2007 15:02:49 ]
    phluphy for president!
    pi_53174315
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
    Raptor's en Kodo's zijn het tofst ! Iemand trouwens al eens een Gnome op een Kodo gezien?

    EDIT: Zo dus:
    [[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/01.19.06.19.59.9.jpg]afbeelding][/URL]
    [[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/01.19.06.19.59.22.jpg]afbeelding][/URL]


    Een gnome op een Elekk ziet er net zo stom uit
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_53174612
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
    Ik vind zelf de PvP Wolf mount het tofst.
    Wolven zijn idd cool! Jammer dat er nergens een wolf mount dropt.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_53175067
    Zo pats boem uit de lucht ja
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_53175464
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:

    [..]

    Wolven zijn idd cool! Jammer dat er nergens een wolf mount dropt.
    Waarom hopen op een drop, als je 'm in een weekendje kan krijgen in BGs ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_53175755
    Black war kodo met me rogue vind ik het coolst.

    en op me tauren warrior toch wel raptor , dan ben je echt zo tering gigantisch groot
    Bah !
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:01:33 #72
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_53175880
    Ben ook begonnen. 10 dagen trial haha. Speel nu 2 dagen en ben een level 14 Night Elf Hunter met een Lvl 14 Saber. Het is toch wel verslavend als je 's avonds zo langs de Darkshore rent om de Coastrunners af te maken.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_53176218
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:01 schreef LasTeR het volgende:
    Ben ook begonnen. 10 dagen trial haha. Speel nu 2 dagen en ben een level 14 Night Elf Hunter met een Lvl 14 Saber. Het is toch wel verslavend als je 's avonds zo langs de Darkshore rent om de Coastrunners af te maken.
    NE Hunter
    Bah !
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:15:01 #74
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53176235
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:14 schreef viezerdt het volgende:

    [..]

    NE Hunter
    I love black cocks
    pi_53176252
    Taurens op raptors !! toen ik level 45 was was ik op mijn paardje aan het rondcrossen ging er eentje achter mij staan en drukte steeds op spatie zodat het leek alsof hij mij aan het 'humpen' was .


    *trauma*
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:19:02 #76
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_53176334
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:14 schreef viezerdt het volgende:

    [..]

    NE Hunter
    De crybabies van het spel haha.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_53176342
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zo .
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef tonks het volgende:
    Taurens op raptors !! toen ik level 45 was was ik op mijn paardje aan het rondcrossen ging er eentje achter mij staan en drukte steeds op spatie zodat het leek alsof hij mij aan het 'humpen' was .


    *trauma*
    Bah !
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:34:48 #78
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_53176696
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef viezerdt het volgende:

    [..]

    Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zo .
    [..]

    Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.
    I love black cocks
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:38:12 #79
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53176766
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef viezerdt het volgende:

    [..]

    Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zo .
    !
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 14 september 2007 @ 17:38:56 #80
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_53176783
    Gnomes zijn pas kut.
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_53176816
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.
    dat omdat je allience ben . Echte pro allience hunters rollen dwarf
    Bah !
    pi_53177264
    dwarf priests zijn de shit .
    pi_53177776
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:38 schreef LasTeR het volgende:
    Gnomes zijn pas kut.


    Ik denk dat die discussie niet echt nuttig is, want ik NE weer kut . Maar who cares, als iedereen dezelfde race speelde was het net zo fokking lelijk.

    Ik speel met een gnome en met een draenei en ik vind het allebei cool. Ik heb ook nog een dwarf bankchar en een tauren op een andere server, en ik vind al die races cool. Ze hebben allemaal wel iets, als je ze maar tof maakt .
      vrijdag 14 september 2007 @ 18:36:05 #84
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53178003
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:38 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    !
    Hoewel ik je wel gelijk geef, ik haat andere hunters op mijn server. Gewoonweg omdat er zo ontiegelijk veel van zijn dat het eeuwen kost voor ik een fatsoenlijke group gevonden heb voor een instance .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_53179244
    wat denken jullie van deze build voor mages
    http://www.wowhead.com/?talent=oZxxGzcMcoxZVAGc000sVo

    beetje ongewoon maar het lijkt mij een hele leuke build om uit te testen
    pi_53179353
    Vrij gebruikelijke build bij arena mages eigenlijk. En eigenlijk is het ook alleen daar handig.
    pi_53190941
    *ding* 64 op me altje vanochtend
    pi_53191435
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef Baret-V2 het volgende:

    [..]

    Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.
    Ik heb een toch goed uitziende dwarf priest. Maar je kan ze ook heeeel lelijk maken ja. Maar dat is bij ieder ras...

    Ik heb trouwens na 1372 dreaming whelps en 1160 Adolescent whelps mijn Tiny Emerald Whelpling! En nu naar The Badlands voor de laatste.... de Dark Whelpling.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      zaterdag 15 september 2007 @ 10:21:36 #89
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_53191751
    Ik kom ook eve tvp'en met een meermalige ding... vorige keer in dit topic nog lvl24, nu lvl 35
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_53191777
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Hoewel ik je wel gelijk geef, ik haat andere hunters op mijn server. Gewoonweg omdat er zo ontiegelijk veel van zijn dat het eeuwen kost voor ik een fatsoenlijke group gevonden heb voor een instance .
    De belangrijkste reden waarom ik mijn Troll Hunter heb gedumpt en een BE Priest ben gaan spelen. Ik was het zo zat om 'overbodig' te zijn.
    pi_53191925
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef viezerdt het volgende:

    [..]

    dat omdat je allience ben . Echte pro allience hunters rollen dwarf
    True that, go go stoneform.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      zaterdag 15 september 2007 @ 11:10:49 #92
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53192535
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 10:23 schreef Mystikvm het volgende:

    [..]

    De belangrijkste reden waarom ik mijn Troll Hunter heb gedumpt en een BE Priest ben gaan spelen. Ik was het zo zat om 'overbodig' te zijn.
    Gelukkig heb ik nu een guild gevonden waar genoeg members inzitten om gewoon met hun instances te doen. Dat scheelt wel .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_53195407
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      zaterdag 15 september 2007 @ 14:26:33 #94
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53196377
    Was er niet zo'n user die hier ook wel eens postte, ene kovenant? Lul, je hebt me zonet gedood in Ratchet .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zaterdag 15 september 2007 @ 14:55:54 #95
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
      zaterdag 15 september 2007 @ 15:28:45 #97
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53197543
    quote:
    Hahaha, het gaat altijd zo ! Trouwens hoe zal hij achter ze gegevens zijn gekomen ...
    phluphy for president!
    pi_53197714
    Gister ook weer scam op mijn server . Same day another scam.

    Man heette "Gamingcodes" verkocht codes voor epic tabards (frost/fire) en turtle riding mount. 200g each. Ik had wel interesse dus ik zei geef mij een code en ik ga naar bootybay en als het werkt geef ik je je 200g. Andere mensen betaalde wel gewoon 200g voor de code, zo dom ben ik nu ook weer niet. Bij bootybay aangekomen stond er een andere jongen die ook een code had gekregen.. code was nep. Gamingcodes was offline en toen ik hem wilde toevoegen aan friendlist bestond de char niet.



    en later begon hij dus te dreigen. Heel raar typgedrag volgens mij is het een klein kind.



    Voor zeikerds . dit is op mijn broertjes bankchar waar ik een beetje doe doorverkopen/kopen zodat hij uiteindelijk een epic mount kan kopen

    p.s check mijn icy chill
    pi_53198590
    Een echte vent spaart zijn eigen mount bij elkaar!!

    Heb nu al 1200g op lvl66. en had op level 58 al genoeg voor epic riding mount.

    Moet wel zeggen dat ik niet snel level, maar wel een hoop farm enzo.
    Fear is the grease of society.
      zaterdag 15 september 2007 @ 17:09:51 #100
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53199456
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 15:37 schreef tonks het volgende:
    Gister ook weer scam op mijn server . Same day another scam.

    Man heette "Gamingcodes" verkocht codes voor epic tabards (frost/fire) en turtle riding mount. 200g each. Ik had wel interesse dus ik zei geef mij een code en ik ga naar bootybay en als het werkt geef ik je je 200g. Andere mensen betaalde wel gewoon 200g voor de code, zo dom ben ik nu ook weer niet. Bij bootybay aangekomen stond er een andere jongen die ook een code had gekregen.. code was nep. Gamingcodes was offline en toen ik hem wilde toevoegen aan friendlist bestond de char niet.

    [afbeelding]

    en later begon hij dus te dreigen. Heel raar typgedrag volgens mij is het een klein kind.

    [afbeelding]

    Voor zeikerds . dit is op mijn broertjes bankchar waar ik een beetje doe doorverkopen/kopen zodat hij uiteindelijk een epic mount kan kopen

    p.s check mijn icy chill
    Lol dat is wel heel erg zielig . Maar idd, eerst de code dan pas betalen. Gelijk heb je dat soort pikkies zijn niet te vertrouwen
    phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')