abonnement Unibet Coolblue
pi_53118802
Apeldoorn wordt wel eens het grootste dorp van Nederland genoemd. Het heeft namelijk nooit stadsrechten gekregen. Van een kleine buurtschap, die voor het eerst genoemd werd in een schenkingsakte uit 792/793 onder de naam \\\"villa ut marca Appoldro\\\", is Apeldoorn uitgegroeid tot één van de tien grootste gemeenten van Nederland met ruim 156.000 inwoners. Apeldoorn is een groene gemeente, want zij ligt midden tussen de prachtige bossen van de Veluwe.



De bekendste attracties van Apeldoorn liggen in de wijk Berg en Bos. In de crisisjaren dertig is hier natuurpark Berg en Bos aangelegd. Dit park is ook nu nog de moeite waard om te bezoeken. Er zijn wandelroutes uitgezet, maar u kunt ook de grote laan vanaf de ingang volgen. Dan ziet u rechts de grote vijver en links de hoogste uitkijktoren van de Veluwe. Aan het eind van de laan komt u vanzelf bij de speelweide. Verder vindt u in dit bosrijke park o.a. herten, wilde zwijnen en de vlindertuin. Het park is ruim 250 hectare groot. Als u het natuurpark bezoekt, kunt u kiezen of u dit doet met of zonder bezoek aan de Apenheul. In dit dierenpark vindt u allerlei soorten apen, van de reuzengorilla tot het allerkleinste aapje. De Apenheul is van april tot november geopend. Alleen bij heel koud of regenachtig weer zijn de apen in de binnenverblijven. De dieren bewonen hier hun eigen ruime bosgebieden. Sommige apen klimmen en klauteren zelfs helemaal vrij tussen de bezoekers. Apenheul beschikt over een aantal horecagelegenheden.



Als het mooi weer is bent u vanaf de parkeerplaats van natuurpark Berg en Bos en de Apenheul in tien minuten lopen bij het oudste openluchtzwembad van Nederland, het Kristalbad. Hier kunt u een frisse duik nemen in het 50-meterbad of lekker spelen met de kinderen in het grote kleuterbad. Voor peuters en baby\\\'s is er een apart bad met aangrenzend zandstrandje. Uiteraard ontbreken de nodige waterglijbanen niet. Het Kristalbad heeft ook nog een kanovijver. Deze ligt prachtig beschut in de bosrijke omgeving van het Kristalbad en slingert zich om een langgerekt eiland.

Als u meer van pretparken houdt, kunt u het familiepretpark Koningin Juliana Toren bezoeken. De gezellige sfeer en de leuke attracties zorgen ervoor dat de tijd voorbij vliegt. Echt spectaculaire attracties zult u hier niet aantreffen, daarom is dit pretpark vooral geschikt voor gezinnen met kinderen van twee tot twaalf jaar.



Houdt u meer van geschiedenis of van de koninklijke familie dan moet u zeker een bezoek brengen aan paleis Het Loo. De laatste bewoonster van dit paleis was koningin Wilhelmina. Tegenwoordig is het paleis ingericht als museum



De Parkenbuurt, ten noorden van het centrum, is de mooiste wijk van Apeldoorn. Er staan veel oude herenhuizen, soms rijk versierd met ornamenten. Ook is er in deze wijk zelfs voor Apeldoornse begrippen veel groen. In 2005 is de wijk rijksbeschermd stadsgezicht geworden.



Het centrum van Apeldoorn is een mix van oud en nieuw. Er staan vrij veel monumentale panden, maar de oude winkelpanden zijn vaak, in elk geval op de begane grond, ingrijpend gemoderniseerd, waardoor ze veel van hun karakter verloren hebben. \\\'De stad\\\', de gebruikelijke benaming voor het centrum, heeft vooral een modern, volgens de critici saai, uiterlijk. In het centrum zijn er veel winkelmogelijkheden, vooral geconcentreerd langs de Hoofdstraat, de langste winkelstraat van Nederland en het overdekt winkelcentrum De Oranjerie. Nadeel is dat verreweg de meeste winkels filialen zijn van de landelijke grote ketens en dat er maar weinig speciaalzaken zijn die het centrum iets eigens kunnen geven.

Het stationsplein wordt momenteel drastisch vernieuwd.



Met als centraal kunstwerk \'De Kus\', namens de bewoners van Apeldoorn geschonken aan prins Willem-Alexander en prinses Maxima ter ere van hun huwelijk in 2002.





Ontdek Apeldoorn op DVD met \\\'Apeldoorn de vele geichten\\\'

Interessante links:
Apeldoorner Community Site voor en door Apeldoornse jongeren
Kaart van Apeldoorn
De Digitale Stad Apeldoorn
VVV Apeldoorn
Startpagina Apeldoorn




[ Bericht 1% gewijzigd door Alexxxxx op 12-09-2007 21:11:04 ]
pi_53118870
hey ik ben de plaatjes kwijt!
pi_53118955
Hier heb je nog een plaatje uit het vorige topic
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef jochem8 het volgende:


Opa 90 in Apeldoorn

Gatverdamme
  woensdag 12 september 2007 @ 12:54:03 #4
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53119021
Zijn er nog meer snackbars/restaurants waar ik absoluut met een grote boog omheen moet lopen?
pi_53119120
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef jochem8 het volgende:
Hier heb je nog een plaatje uit het vorige topic
[..]
Ow ja da's een goeie laten we die vooral niet vergeten!
ik blijf erbij ieuw
pi_53119291
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef Schlumberger het volgende:
Zijn er nog meer snackbars/restaurants waar ik absoluut met een grote boog omheen moet lopen?
Juffrouw tok, wat een baggertent is dat, maar dat is eigenlijk alleen omdat ze in de plaats van pinoccio zijn gekomen waardoor ik dus geen kortingsbonnen meer krijg
Gr. Gr.
pi_53119343
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef Schlumberger het volgende:
Zijn er nog meer snackbars/restaurants waar ik absoluut met een grote boog omheen moet lopen?
De Brugwachter, maar dan omdat je dan het kanaal in loopt.
Din jävla kuk!
pi_53119444
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:07 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Juffrouw tok, wat een baggertent is dat, maar dat is eigenlijk alleen omdat ze in de plaats van pinoccio zijn gekomen waardoor ik dus geen kortingsbonnen meer krijg
Ik kende juffrouw tok al vanuit tilburg, maar vond het hier veeeeel minder dan daar!
pi_53119611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik kende juffrouw tok al vanuit tilburg, maar vond het hier veeeeel minder dan daar!
Dus het is ook nog is niet te eten daar, mag pinoccio nou weer terug dan
Gr. Gr.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:53:50 #10
191353 iSwets
provider neuroloog
pi_53120447
Aaaaah Apeldoorn. Was er afgelopen week even. Mooie stad, lekker veel groen,niet echt veel te doen maar wel mooi om te wonen en relaxte mensen van wat ik meemaakte.
"Sitecom is alleen voor losers"
pi_53121387
is er trouwens nog iemand die meegooit in de dartcompetitie van de stedendriehoek?
Gr. Gr.
pi_53123710
Nee ik niet. Jij wel?
pi_53126544
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef unox_worst het volgende:
is er trouwens nog iemand die meegooit in de dartcompetitie van de stedendriehoek?
kan ook komen omdat die dag mijn maag niet geheel in orde was toen ik bij juf. tok ging eten
en idd wat lollifant zegt ik niet, jij wel?
pi_53128456
Ik ken wel een Fok!ker uit Apeldoorn die meegooit in de dartcompetitie van de stedendriehoek. Hij hangt alleen niet in dit topic.
And the druids turn to stone...
pi_53131361
ben ik blij dat ik al mijn niet hollandse hapjes en snacks bij San Remo bestel... patat e.d. overigens bij friettent thv het kanaal aan de landdrostlaan. goedkoop, lekker en goede service! owja, op 1 minuut lopen vanaf mijn huis tijdens het hondje uitlaten..
Hooray for boobies!
pi_53131869
Even de plaatjes in de OP gefixt
  donderdag 13 september 2007 @ 00:59:39 #17
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53136766
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik kende juffrouw tok al vanuit tilburg, maar vond het hier veeeeel minder dan daar!
Juffrouw tok zit ook in ede maar dat is een etablissement die niet te vergelijken is met pinokkio...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 13 september 2007 @ 01:14:15 #18
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53136975
"Ontdek Apeldoorn op DVD met \'Apeldoorn de vele geichten\'"


Deze link in de OP werkt niet meer
pi_53137964
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Even de plaatjes in de OP gefixt
dank je wel!

wat betreft niet werkende links weet ik ook niks van hoor, heb gewoon alles gekopieerd!
pi_53141476
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:02 schreef Lollifant het volgende:
Nee ik niet. Jij wel?
ja ik wel vanavond eerste competiewedstrijd.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
ben ik blij dat ik al mijn niet hollandse hapjes en snacks bij San Remo bestel... patat e.d. overigens bij friettent thv het kanaal aan de landdrostlaan. goedkoop, lekker en goede service! owja, op 1 minuut lopen vanaf mijn huis tijdens het hondje uitlaten..
Bestellen duurt altijd belachelijk lang bij san remo, een pizza bezorgen doen ze rustige 1,5 uur over. Ben er ook een keer wezen eten en toen kregen we vlees wat nog niet gaar was, ijs wat opnieuw ingevroren was en sterke drank konden ze niet meer schenken omdat ze hun vergunning kwijt waren

Maar die patatboer is idd goed
Gr. Gr.
  donderdag 13 september 2007 @ 14:12:51 #21
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53145795
Hehe, en dat terwijl ik die Caddy van San Remo altijd met asociale snelheden zie rondrijden

(misschien om tijd in te halen)
pi_53146728
bij ons zijn ze er altijd binnen een half uur na bellen. vaste klant enzo vele jaren bla..
Hooray for boobies!
pi_53149716
Misschien dat ze het verbeterd hebben want mijn collega zegt ook dat ze er vrij snel zijn
Laatste keer dat ik er besteld heb was ook 3 jaar terug ofzo, heb nu de new york op 10m afstand zitten
Gr. Gr.
pi_53149842
meestal gaan we er halen maar dat gebeurd niet zo veel
pi_53154497
Gadver die Opa 90 ...iew...iew....zit toch ook in het centrum? Ik zie dat busje namelijk voorbij rijden hier. Iemand nog weeste shoppen vanavond? Het is lekker druk in de stad zo te zien.
01-08-2008
pi_53154796
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef Pure-Poison het volgende:
Gadver die Opa 90 ...iew...iew....zit toch ook in het centrum? Ik zie dat busje namelijk voorbij rijden hier. Iemand nog weeste shoppen vanavond? Het is lekker druk in de stad zo te zien.
nee ben wel in gemeentehuis geweest heb mijn rijbewijs weer!
volgens mij waren ze ook een nationale controle aan het doen voor auto's en bestuurder....
  donderdag 13 september 2007 @ 23:49:00 #27
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53160530
Ik wou dat ik naar de stad kon, maar ik moest werken

Moest ik verdorie naar Purmerend ( ) terwijl ik ook lekker een pintje Guinness had kunnen drinken in de Finnegan's...

Was je rijbewijs trouwens ingevorderd, Draculettetje? Heb ik iets gemist?
pi_53163437
nog tot half twaalf werken en dan lekker richting het zuiden des lands.. eerst ff winkeelen en vanavond naar fortuna sittard-agovv, altijd gezellig....
Hooray for boobies!
pi_53163699
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:49 schreef Schlumberger het volgende:
Ik wou dat ik naar de stad kon, maar ik moest werken

Moest ik verdorie naar Purmerend ( ) terwijl ik ook lekker een pintje Guinness had kunnen drinken in de Finnegan's...

Was je rijbewijs trouwens ingevorderd, Draculettetje? Heb ik iets gemist?
nope ik kon hem niet verlengen omdat ik niet met rechts kan / mag rijden (dystrofie in rechter voet / been)
Heb bij CBR rijtest voor aangepaste auto aangevraagd en gehaald dus nu kon ik mijn rijbewijs ook weer ophalen!
Nu nog de auto laten aanpassen en dan kan ik echt weer rijden!

spockjuh veel plezier in het zuiden des lands!
pi_53164146
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

nee ben wel in gemeentehuis geweest heb mijn rijbewijs weer!
volgens mij waren ze ook een nationale controle aan het doen voor auto's en bestuurder....
Ja ik zag ze ook staan op et marktplein, wel een schattige agente die er bij de weg stond trouwens
Maar toch maar even net op tijd mijn gordel omgedaan

Eerste dartwedstrijd in de competitie gister gewonnen met 5-4
Gr. Gr.
pi_53165029
gefeli da's altijd mooi de eerste wedstrijd winnen!
heb eerlijk gezged niet naar de agent(e) gekeken! Blij dat ik niet stiekum toch ging rijden....
pi_53183160
Heeft iemand nog een tip voor een goede kapper, die vooral goed kan verven??

Ik ga voor knippen altijd naar Duo kappers, maar voor verven heb ik nog nooit een goede kunnen vinden! (heb Waxx en Dullers al geprobeerd).
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:06:45 #33
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53185605
mag ik TVP-en ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53185786
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:48 schreef Lollifant het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede kapper, die vooral goed kan verven??

Ik ga voor knippen altijd naar Duo kappers, maar voor verven heb ik nog nooit een goede kunnen vinden! (heb Waxx en Dullers al geprobeerd).
Moet er iets speciaals gedaan worden met verven? Want op zich "gewoon" verven moeten ze overal wel kunnen natuurlijk.Ik ben hier alleen nog maar bij Kinky geweest en Kapsalon Christel.Prima geknipt en geverfd Bij Kinky vond ik het alleen belachlijk duur en slechte service.
01-08-2008
pi_53191205
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:12 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Moet er iets speciaals gedaan worden met verven? Want op zich "gewoon" verven moeten ze overal wel kunnen natuurlijk.Ik ben hier alleen nog maar bij Kinky geweest en Kapsalon Christel.Prima geknipt en geverfd Bij Kinky vond ik het alleen belachlijk duur en slechte service.
Ja het is nogal een lastig klusje, ik heb in de loop der jaren vaak geblondeerd haar gehad, maar ook zwart geverfd. Nu is het donkerbruin geverfd, maar je ziet duidelijk kleurverschillen. Nu zou ik het dus lichtbruin willen hebben. Waarschijnlijk moet het dan dus weer helemaal ontkleurt worden, en meerdere keren geverfd voordat het allemaal 1 kleur is.
Dus een kapper met veel van dit soort ervaringen zou wel fijn zijn!

Kinky heb ik ook alleen maar slechte dingen over gehoord, die durf ik niet aan.
pi_53191464
Draculettetje!!!!!!! Lees ik zomaar in een ander topic dat je gaat trouwen!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!
pi_53192309
Mijn zusje is kapster. Ik kan eens vragen of zij het kan, en of ze dat ziet zitten.
Din jävla kuk!
pi_53193736
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef ehqo het volgende:
Mijn zusje is kapster. Ik kan eens vragen of zij het kan, en of ze dat ziet zitten.
Oh graag! Dankje!
pi_53201829
Is er morgen nog wat leukst te doen in Apeldoorn of omgeving? We willen iets gaan doen maar weten niet wat....
01-08-2008
pi_53203518
Op zondag is er naar mijn weten niks te beleven!

Oh ik zie dat je een hondje hebt: Bussloo is weer open voor honden
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:09:33 #41
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53206449
Kijk nou

Wedstrijden op za 01-03-2008
17:00 Aquapoldro 4 - De IJsel 1.....de Sprenkelaar (Apeldoorn)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53206549
wtf is juffrouw tok
pi_53212917
Juffrouw tok is een (IMHO -slecht-) kiprestaurant, en het zit waar eerst pinokkio zat.

Vandaag ga ik naar Alphen aan de Rijn: Archeon. maarja, das niet in Apeldoorn
And the druids turn to stone...
pi_53214837
We gaan naar Zutphen,de winkels zijn er open.We zijn er nog nooit geweest,kijken of het daar gezellig is
01-08-2008
pi_53224403
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:44 schreef Lollifant het volgende:
Draculettetje!!!!!!! Lees ik zomaar in een ander topic dat je gaat trouwen!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!
ha ha dank je wel!
net een maandje voor pure poison!
pi_53246134
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:52 schreef Pure-Poison het volgende:
We gaan naar Zutphen,de winkels zijn er open.We zijn er nog nooit geweest,kijken of het daar gezellig is
en? ben er eigenlijk nooit echt geweest alleen op het station en naar het station toe zeg maar
pi_53252238
Was gezellig in Zutphen,winkels waren open (mooie laarzen gekocht ),stonden allemaal bandjes en het was chocoladarie ofzoiets er was iig vanalles met chocolade Leuk plaatsje!
01-08-2008
pi_53262892
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Was gezellig in Zutphen,winkels waren open (mooie laarzen gekocht ),stonden allemaal bandjes en het was chocoladarie ofzoiets er was iig vanalles met chocolade Leuk plaatsje!
ow heb ik allemaal chocolade gemist!
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:17:52 #49
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53276077
Melk (met hazelnootjes), anders hoeft het van mij toch niet
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53276261
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:07 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Juffrouw tok, wat een baggertent is dat, maar dat is eigenlijk alleen omdat ze in de plaats van pinoccio zijn gekomen waardoor ik dus geen kortingsbonnen meer krijg
En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele leven .

Iedereen moet trouwens echt eens bij 't Frietje gaan als je in de stad bent. Dat zit naast de Albert Heijn, aan de Deventerstraat. Het ziet er wel een beetje crappy uit, maar die eigenaar is echt geniaal en altijd in voor een praatje. Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak, dat als hij me binnen zag komen, hij mijn vaste bestelling al begon te frituren . En dan halverwege zo van: "Hey, je patat is bijna op, wacht ik vul hem wel weer."
pi_53276533
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha dank je wel!
net een maandje voor pure poison!
Hartstikke leuk joh!
pi_53281168
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Hartstikke leuk joh!
hello kitty!

Ja dank je wel! moet nog beetje wennen zelf ha ha
pi_53281507
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hello kitty!

Ja dank je wel! moet nog beetje wennen zelf ha ha
Ja werd tijd voor een vrolijker plaatje, kan ik zelf wel gebruiken op het moment.


Ja? Ben je al lang samen met je vriend?
pi_53281863
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ja werd tijd voor een vrolijker plaatje, kan ik zelf wel gebruiken op het moment.


Ja? Ben je al lang samen met je vriend?
niet om te nieuwsgierigen maar gaat het niet helemaal lekker dan?
we kennen elkaar 5 jaar (al denkt hij 6 dus nu weet ik het niet meer )
pi_53283208
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef draculettetje het volgende:

[..]

niet om te nieuwsgierigen maar gaat het niet helemaal lekker dan?
we kennen elkaar 5 jaar (al denkt hij 6 dus nu weet ik het niet meer )
Nee gaat niet zo lekker. Veel gebeurd de laatste tijd, waardoor ik al weken superslecht slaap, lig elke nacht uren wakker, te piekeren, ben daardoor helemaal gebroken op het moment.


Grappig dat je niet precies hoe lang het is Wel een mooie lange tijd al!
pi_53292661
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Nee gaat niet zo lekker. Veel gebeurd de laatste tijd, waardoor ik al weken superslecht slaap, lig elke nacht uren wakker, te piekeren, ben daardoor helemaal gebroken op het moment.


Grappig dat je niet precies hoe lang het is Wel een mooie lange tijd al!
ai da;s niet zo best, niet kunnen slapen is zoooo irritant, het versterkt alleen maar het piekeren!
Hoop dat het snel beter gaat dan!

ja idd een mooie tijd samen, ook genoeg dingen meegemaakt (zowel postief als negatief) om te weten wat we aan elkaar hebben. Of om te weten dat we er samen uitkomen! En vandaar dan ook ons kroontje volgend jaar!
Ook hier werd het tijd voor wat positiefs!
  woensdag 19 september 2007 @ 15:16:41 #57
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53301264
Lollifant, ik weet niet hoe je erop reageert, maar misschien moet je een keer met muziek aan gaan slapen (als je dit nog niet doet). Ik kom zelf ook moeilijk in slaap omdat ik dan over dingen na ga denken enzo, maar als ik er muziek bij heb, ga ik die meezingen (in mn hoofd) en dna val ik zo in slaap.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53304003
of een luister cd aangezien je dan geconcentreerd moet luisteren. bij muziek kan je nog afdwalen....
pi_53308722
Bedankt voor jullie tips!
Afgelopen nacht ging het wat beter, ik heb me een uur voor ik naar bed ging helemaal ontspannen, lekker op de bank met een kopje rooibosthee, ik heb valdispert tabletten genomen, mijn matras verplaatst, ontspanningoefeningen gedaan én een muziekje opgezet, heel zachtjes.
En het hielp gelukkig. Ben alleen 's nachts om half 4 even wakker geweest, maar dat valt dus wel mee!
De muziek heb ik trouwens wel vrij snel weer uitgedaan, want dat stoorde me toch een beetje. Misschien haal ik nog zo'n zeegeluiden-cd! Dat vind ik wel heeeerlijk!


Jullie verder leuke dag gehad vandaag??

Draculettetje: echt super hoor, zou ik ook wel willen!
  woensdag 19 september 2007 @ 22:38:00 #60
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53314111
Drukke dag, 1 schrikmoment, maar wel leuk,
Ik loop dus stage op de Daniël de Brouwerschool en dr was een jongetje soort van weg gelopen, lang verhaal, maar als hij op 1 iemand boos is kan hij dat niet onderdrukken en wordt hij op iedereen boos... Ik had dus niets verkeerd gedaan, maar omdat ik vroeg of hij (na het buiten spelen) weer naar binnen ging, liep hij weg... Geen idee wat ik moest doen, maar naast de ingang zit gelijk een klas, daar hulp geroepen, kwam goed, maar heb nog wel 3 kwartier met knikkende knieën gestaan ...

Daarna gebaren cursus , half 4 thuis, even niets gedaan (ben erg moe laatste tijd), half 6 eten, kwart over 6 - 9 dansen, kwart over 9 - 10 waterpolo en dat wast


Wel fijn dat je op zo`n manier (beter) in slaap komt, en zeegeluiden zijn ook wel erg rustgevend , bij mij werkt eftelingmuziek ook wel
sterkte ermee iig!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 20 september 2007 @ 02:00:29 #61
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53317743
@Lollifant:

Misschien nog een tipje voor het beter kunnen slapen: Wat bij mij wel goed helpt, is een wekkerradio die afgestemd is op BNR Nieuwsradio of Radio1. De jingles en stemmen van de nieuwslezers zijn vaak erg kalm en rustig, en natuurlijk zijn er 's nachts geen schreeuwerige reclames.

Meestal luister ik het eerste halfuurtje met aandacht, maar daarna wordt het zachte gebabbel een beetje slaapverwekkend, waardoor je makkelijker inslaapt. (Behalve als het een interessant onderwerp is natuurlijk, maar dan ben je je tijd niet aan het verdoen )
pi_53320254
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Schlumberger het volgende:
@Lollifant:

Misschien nog een tipje voor het beter kunnen slapen: Wat bij mij wel goed helpt, is een wekkerradio die afgestemd is op BNR Nieuwsradio of Radio1. De jingles en stemmen van de nieuwslezers zijn vaak erg kalm en rustig, en natuurlijk zijn er 's nachts geen schreeuwerige reclames.

Meestal luister ik het eerste halfuurtje met aandacht, maar daarna wordt het zachte gebabbel een beetje slaapverwekkend, waardoor je makkelijker inslaapt. (Behalve als het een interessant onderwerp is natuurlijk, maar dan ben je je tijd niet aan het verdoen )
Ik heb wel eens classic radio aan, dan ben ik met een kwartiertje weg
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele leven .

Iedereen moet trouwens echt eens bij 't Frietje gaan als je in de stad bent. Dat zit naast de Albert Heijn, aan de Deventerstraat. Het ziet er wel een beetje crappy uit, maar die eigenaar is echt geniaal en altijd in voor een praatje. Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak, dat als hij me binnen zag komen, hij mijn vaste bestelling al begon te frituren . En dan halverwege zo van: "Hey, je patat is bijna op, wacht ik vul hem wel weer."
Het frietje is idd de beste snackbar in heel Apeldoorn!
Ook die vraag elke keer: Wil je een bakje of een zakje?

[ Bericht 38% gewijzigd door unox_worst op 20-09-2007 09:47:40 ]
Gr. Gr.
pi_53321234
hihi ik had het ook nooit gedacht hoor lollifant! hij zij altijd nooit!
ow en met slapen betreft ik zet dan vaak de radio op sleeptimer....
maar zee geluiden lijken me ook heerlijk!

en idd unox de vraag van het bakje of zakje is leuk!
pi_53321342
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele leven .

Iedereen moet trouwens echt eens bij 't Frietje gaan als je in de stad bent. Dat zit naast de Albert Heijn, aan de Deventerstraat. Het ziet er wel een beetje crappy uit, maar die eigenaar is echt geniaal en altijd in voor een praatje. Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak, dat als hij me binnen zag komen, hij mijn vaste bestelling al begon te frituren . En dan halverwege zo van: "Hey, je patat is bijna op, wacht ik vul hem wel weer."
Ja leuke aardige vent is dat ,wij (vooral mijn vriend) is er ook vaste klant en hij is altijd vriendelijk en maakt een praatje....nou ja een praatje ff vlug een frietje halen is er hier niet meer bij HaHa!

Werk jij trouwens bij de AH in de stad?
01-08-2008
pi_53332565
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:41 schreef unox_worst het volgende:
Het frietje is idd de beste snackbar in heel Apeldoorn!
Ook die vraag elke keer: Wil je een bakje of een zakje?
Haha, idd .
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Werk jij trouwens bij de AH in de stad?
Nee, ik werk niet bij de Albert Heijn. Ik woon eigenlijk ook niet meer in Apeldoorn, maar sinds een maandje in Enschede .
pi_53335917
zomaar verhuisd uit apeldoorn hoe durf je

ha ha
pi_53336038
Ja .

Nouja, het was dat, of elke dag in totaal 3 uur reizen. Ik studeer (ja eigenlijk HBO, eindeloze discussie ) nu aan het Saxion in Enschede.
pi_53336102
owkee goed gekeurd dan maar!
pi_53338054
Ik had eerst NL muziek aan staan, maar dan ben ik geneigd mee te zingen, dus dat werkt niet Later classic radio, maar dat vind ik maar irritante muziek, dus vandaar weer uitgezet. Maar die babbelende mannetjes kan ik ook nog proberen ja

Nijnja: Zulke dingen zijn idd erg schrikken op dat moment! Gelukkig kwam het goed! Wat ben jij trouwens druk met veel sporten!
Eftelingmuziek is wel tof ja! Maar van sommige liedjes word ik weer veel te vrolijk


Ik ben nog nooit bij het Frietje geweest! Maar patat in een puntzak is het lekkerst!!
pi_53338158
Heb vandaag wat bij 't Frietje gehaald maar ik kreeg het gewoon in een bakje
Het was wel lekker.
pi_53340484
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Smirnov het volgende:
Heb vandaag wat bij 't Frietje gehaald maar ik kreeg het gewoon in een bakje
Het was wel lekker.
Mijn vriend kreeg het vandaag nog in een puntzak zegt ie net..... pffffffff ik heb nu ook zin in een frietje!
Klopt het dat ze in Apeldoorn geen frietje stoofvlees kennen?
01-08-2008
pi_53340919
Wel bij t Trefpunt, aan de 1e Wormenseweg! Is sowieso een goede snackbar!
pi_53347639
frietjes stoofvlees hebben ze toch alleen in limburg?
oh nee, dat is zuurvlees. Nou iig hebben wij hier alleen de standaard patatjes, en met joppiesaus
And the druids turn to stone...
pi_53347798
ook gewoon bij charly toch? en volgens mij bij de meerpaal ook
pi_53348519
diverse frietzaken verkopen stoofvlees, is zeker geen zeldzaamheid hier in apeldoorn
Hooray for boobies!
pi_53348716
bijna weekend trouwens, mensen nog plannen hier?
hoe was het in het zuiden trouwens spockjuh?
pi_53349776
Frietjes zei tegen mij toen mijn moeder een frietje stoofvlees bestelde dat ze dat niet kennen in Apeldoorn,ik geef er niks om maar dacht dat ze dat overal in het land wel hadden.

Morgen komen mijn moeder en nichtje,kijken voor een bruidsjurk en nog wat lekker shoppen
Zondag gaan we naar een vriendin en haar man met 2kids in Wamel,gezellig.
Gaat er nog iemand naar die grote rommelmarkt bij de kerk in de Loolaan daar?
01-08-2008
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:21:31 #78
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53349981
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Lollifant het volgende:
Ik had eerst NL muziek aan staan, maar dan ben ik geneigd mee te zingen, dus dat werkt niet Later classic radio, maar dat vind ik maar irritante muziek, dus vandaar weer uitgezet. Maar die babbelende mannetjes kan ik ook nog proberen ja

Nijnja: Zulke dingen zijn idd erg schrikken op dat moment! Gelukkig kwam het goed! Wat ben jij trouwens druk met veel sporten!
Eftelingmuziek is wel tof ja! Maar van sommige liedjes word ik weer veel te vrolijk


Ik ben nog nooit bij het Frietje geweest! Maar patat in een puntzak is het lekkerst!!
Naja alleen mn woensdag is echt vol, maar ik heb eigenlijk training (waterpolo) van half 9 tot 10, maar ik dans tot 9 uur, dus moet ik daarna als een gek door naar 't zwembad, gelukkig is dat maar 5 minuten fietsen ofzo, maar bij ons geldt de regel 'wie komt trainen speelt', maar omdat ik al 7 jaar op polo zit (+ ik het duidelijk van te voren heb aangegeven van dansen), heb ik het meest ervaring en leggen ze mij er vaak toch wel in


Maar ik doel dan ook op de eftelingmuziek van Droomvlucht, Piraña of Fata Morgana, muziek van Spookslot/Villa volta
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53350639
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef draculettetje het volgende:
bijna weekend trouwens, mensen nog plannen hier?
hoe was het in het zuiden trouwens spockjuh?
Vanavond pokeren, morgen verjaardag en overmorgen een feestje in de stad.
Ik heb de maandag dus maar vrij genomen
Gr. Gr.
pi_53350672
efteling is zooooooooooo leuk
pi_53350780
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef Lollifant het volgende:
Wel bij t Trefpunt, aan de 1e Wormenseweg! Is sowieso een goede snackbar!
't Trefpunt is relaxed idd.

Behalve die keer dat er 2 dronken idiioten binnen waren die binnen met ons begonnen te vechten.
pi_53350831
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

't Trefpunt is relaxed idd.

Behalve die keer dat er 2 dronken idiioten binnen waren die binnen met ons begonnen te vechten.
Je kunt er iig lekker internetten als je er zit te wachten, en het is goed te eten
Kom er nu niet meer zoveel maar er werkt eerst wel een vriend van me.
Gr. Gr.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:22:30 #83
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53351406
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:52 schreef draculettetje het volgende:
efteling is zooooooooooo leuk
true true
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53352042
live vechtpartij voor de deur,ik zit erop te kijken! Politie erbij,de hond heeft er zin in!! Wat woon i toch heerlijk hier!!!
01-08-2008
pi_53352121
Nou jaaaaaaa......vals alarm!! Het was een oefening! Vond al dat de politie er zo snel bij was,en ik dacht even dat ik er een paar zag lachen tijdens het vechten! Maar verder goed gespeeld! De politiehond was het leukst jammer dat die niet even mocht oefenen !
Grappig trouwens om te zien hoe snel er een groep mensen om heen staan met camera en al!
01-08-2008
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:02:54 #86
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53352527
Toch leuk vermaak gehad, chips erbij gepakt en voort raam gaan zitten?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53352973
hihi lijkt me wel wat ja met bak chips ervoor gaan zitten!
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:22:03 #88
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53353030
Ik heb nu chips
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53353371
ik nie.....
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:40:02 #90
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53353472
Is ook niet nodig, ik baal van mn rijles, en moet over een half uur naar school
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53353517
is rijles nie goed gegaan? moet ik zeker in ander topic lezen
en nu naar school moeten is ook balen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:42:28 #92
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53353533
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
is rijles nie goed gegaan? moet ik zeker in ander topic lezen
en nu naar school moeten is ook balen!
Nee, nja het gaat super, maar het ging niet door, zoontje van mn instructeur had iets op school ofzo en kon niet verzet worden dus moest hij daarheen, nu heb ik afgelopen maandag rijles gehad, en volgende week vrijdag pas weer...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53353770
ow nee da's balen zolang er tussen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:53:17 #94
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53353849
Maargoed, zo heel veel mis ik niet, de oefening is keren op de weg, maargoed een vriend van me heeft ook zoiets van, ik ben het zat altijd te rijden dus die leert me ook dingen (zoals hij het heeft geleerd), dus hoef ik in de les eigenlijk nog maar heel weinig te doen omdat ik het dan alwel redelijk kan , maar toch baal ik wel
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53353883
en wat moet je nu op school doen?
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:57:58 #96
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53353983
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
en wat moet je nu op school doen?
Aardrijkskunde en Geschiedenis geloof ik. Voortraject Pabo, niemand kan rekenen en dat soort makkelijke vakken, dus leren ze je eerst iedere vrijdagmiddag rekenen, en dan amg je die toets maken.. zo ook met Ak en Gs en nog wat vakken. Wel grappig dat ik rekenen en taal/nederlands al binnen heb
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53354413
ik zou zeggen zet hem op!
ik ga richting bed!
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:15:19 #98
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53354492
trusten, ik school
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53356829
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef draculettetje het volgende:
bijna weekend trouwens, mensen nog plannen hier?
hoe was het in het zuiden trouwens spockjuh?
zuiden was leuk, vanavond richting veendam voor een wedstrijd...
Hooray for boobies!
pi_53362284
Fijn weekend allemaal!!!!

Ik ga misschien morgenavond nog naar de Babbel!
pi_53362748
donderdag avond is babbel avond
zaterdag zitten er meer ouder volk mja weet niet hoe oud je bent

[ Bericht 3% gewijzigd door dome op 21-09-2007 19:07:33 ]
daar schrok je van!!
  zaterdag 22 september 2007 @ 01:27:31 #102
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53372951
Tijdens de keren dat ik in de Babbel was, kwam er weinig van Babbelen terecht. Wat een lawaai zeg

* Schlumberger wordt oud.
pi_53377526
Oh is het leuk daar ja op donderdagavond?

Ik ben 21, dus ik reken mezelf niet tot het oudere volk
pi_53378980
ben er eigenlijk ook nog niet op donderdag geweest, ja om wat te eten....
  zondag 23 september 2007 @ 17:56:14 #105
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53410994
Zo he, was vandaag druk op de weg! zeker op de weg van Apeldoorn naar Ede (en een record aantal dat afsloeg naar hoenderloo, hoe zou dat toch komen !?) maar ook zeker een enorme berg motorrijders!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_53411078
De Babbel is wel leuk op Donderdag. Alleen dansen gaat niet echt lukken, omdat je daar opgepropt staat en er elke 10 seconden wel iemand je aan de kant duwt omdat hij er langs wil.
pi_53417176
Ben gister even in de Allure wezen kijken, is wel een leuke tent, ziet er erg stijlvol uit van binnen.
Gr. Gr.
pi_53418346
Waar zit die?

Is er trouwens al iemand in de Polski Bar geweest? Zit sinds kort aan de nieuwstraat ofzo, had het nog nooit eerder gezien.

[ Bericht 38% gewijzigd door Sapstengel op 23-09-2007 22:43:35 ]
pi_53423930
Allure zit in dat gebouw waar lasersensation in zit, tegeover de Finnegans zit nu de Graaf van Vlaanderen, een belgisch bier café en aan de andere kant zit nu een Loungebar, dat heet Allure.

Voorzover Polski-bar, dat moet een cover-up zijn voor criminele activiteiten.
Ik weet niet hoe polen meestal hun kroegjes hebben, maar het is niet heel erg sfeervol. Turks theehuis (TL lampen) idee.
And the druids turn to stone...
pi_53423992
mogguh allemaal, alweer een nieuwe werkweek!
polski bar liepen we idd zaterdag langs en ik dacht nog hey was dat dan.....
allure ken ik niet
pi_53428273
Goeiemorgen Apeldoorners!
pi_53428312
hey lollifant!
Hoe gaat het nu met je? al wat beter geslapen?
pi_53431112
Hoi Draculettetje! Ja het gaat veel beter gelukkig, dankje! Ik heb een aantal belangrijke knopen doorgehakt (gestopt met school, niet meer sip zijn om ex vriendje) en nu slaap ik gelukkig weer veel beter!

Hoe gaat het met jou?? Al trouwjurken aan het passen?? (dat lijkt mij het leukste van alles haha!)
pi_53441631
Er loopt weer politie in de paslaan incl.politiehond.....zal toch niet weer vals alarm zijn!
01-08-2008
pi_53451714
nope nog geen trouwjurken gepast, al ken ik iemand hier die dat wel heeft gedaan!
voor de rest alles z'n gangetje!
Blij dat het met jou ook wat beter gaat!
pi_53453351
morguh allemaal
Gr. Gr.
pi_53453371
mogguh unox!
pi_53453479
ook hard aan et werk?
Gr. Gr.
pi_53453489
ha ha en met pauze....
pi_53453553
Goodmorning! Ben lekker vrij vandaag,weet alleen nog niet wat ik zal gaan doen...
01-08-2008
pi_53453566
politie spotten!
pi_53453815
Pure-Poison woont in/bij de paslaan? Mag ik dan voortaan mijn auto bij je parkeren?

Nou ga ik ook maar is pauze houden.
Gr. Gr.
pi_53453915
ha ha da's dan weer het voordeel van een parkeerkaart..... kan in het centrum vrijwel altijd goed parkeren
binnenkort zelf ook weer! vandaag afspraak maken voor ombouwen van de auto!
pi_53454084
We huren zelf ook een parkeerplaats in de parkeergarage,maar daar mag je em best naast zetten hoor
01-08-2008
pi_53456126
weet je al wat je gaat doen? of kom je vertellen wat je hebt gedaan?
pi_53456726
Net even met de hond gewandeld.Ga zo maar even mijn trouwjurk aanbetalen (zou ik van de week even komen doen) en een rondje door de stad,moet nog schoenen hebben waar ik heel de dag lekker op kan lopen (voor m'n werk).
01-08-2008
pi_53456763
ik vind het echt tof dat je je jurk al gevonden hebt!
pi_53479467
en nog wat leuks gedaan?
ik ben naar de film geweest! was leuk
pi_53479815
Ik heb gister mijn cv is op internet gezet, werd 2uur later teruggebeld en heb over 2 weken een gesprek

Welke film ben je heen geweest?
Gr. Gr.
pi_53481342
kijk dat gaat beter! Wat voor functie?
ik ben naar adams apple geweest! heb erg gelachen!
pi_53485507
bij een detacheringsbedrijf, incl opleidingen en een auto
eerst maar is even afwachten of ik wel aangenomen ga worden
Gr. Gr.
pi_53512107
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef unox_worst het volgende:
bij een detacheringsbedrijf, incl opleidingen en een auto
eerst maar is even afwachten of ik wel aangenomen ga worden
spannend! ik zal voor je duimen!
pi_53512889
Wat is het vandaag weer heerlijk herfstweer! Zonnetje, wind, blaadjes ritselen, hopelijk kan ik er snel weer wat meer van genieten...

Ik ben een beetje vroeg, maar hebben jullie al plannen voor dit weekend??
pi_53513045
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef Lollifant het volgende:
Wat is het vandaag weer heerlijk herfstweer! Zonnetje, wind, blaadjes ritselen, hopelijk kan ik er snel weer wat meer van genieten...

Ik ben een beetje vroeg, maar hebben jullie al plannen voor dit weekend??
ik ga naar mn zoessie in tilburg en zondag vieren we dat mn neefje gister 4 is geworden!
pi_53513383
Leuk!!
pi_53513509
zeker heb hem gister al schoenen gegeven (waren in de buurt en was een geslaagde verrassing)
zondag nog een klein speekgoedje
pi_53513744
Ah van die kleine schoentjes zijn wel leuk altijd ja! Blijf je dan daar slapen? Of is dat neefje niet van je zus?
pi_53513959
jawel en dan gaan we zaterdag al, even weer weekendje zoessie en kids (xe heeft er in totaal 4 en er komt in januari nog 1!)
pi_53516933
Ahh leuk hoor! Tilburg schijnt ook een leuk stadje te zijn.

Ik heb waarschijnlijk ook nieuw werk, bij TNT! Hoop dat het daar leuk is!
pi_53527982
Leuk Tilburg Bij Martin's tegenover de McDonalds hebben ze echt een superlekkere kipsandwich.En de H&M vindt ik er ook zo fijn.Toen ik nog in Oosterhout woonde ging ik met een vriend regelmatig middagje naar Tilburg.Mis het toch wel soms.
Toch is Apdoorn ook leuk hoor!!!

Ik ga van het weekend ook naar het Brabandse land,zaterdag naar een feest in Bergen op Zoom,blijven bij de ouders van mijn vriend in Hoogerheide slapen en zondag naar de verjaardag van mij moeder in Oosterhout Gezellig maar wel weer druk,mijn vriend moet zaterdag overdag ook 1st nog werken.
01-08-2008
  donderdag 27 september 2007 @ 22:39:20 #141
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53530338
Ik was vandaag de halve dag in Brabant (o.a. Tilburg en Oosterhout)...

... en was erg blij om weer terug naar de Veluwe te rijden
  donderdag 27 september 2007 @ 23:01:38 #142
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53531091
TVP stiekem
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53540924
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Pure-Poison het volgende:
Leuk Tilburg Bij Martin's tegenover de McDonalds hebben ze echt een superlekkere kipsandwich.En de H&M vindt ik er ook zo fijn.Toen ik nog in Oosterhout woonde ging ik met een vriend regelmatig middagje naar Tilburg.Mis het toch wel soms.
Toch is Apdoorn ook leuk hoor!!!

Ik ga van het weekend ook naar het Brabandse land,zaterdag naar een feest in Bergen op Zoom,blijven bij de ouders van mijn vriend in Hoogerheide slapen en zondag naar de verjaardag van mij moeder in Oosterhout Gezellig maar wel weer druk,mijn vriend moet zaterdag overdag ook 1st nog werken.
ik heb ook altijd met veel plezier in tilburg gewoond hoor! kom er regelmatig ivm mn zoessie!
weekend!
pi_53549947
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:39 schreef Schlumberger het volgende:
Ik was vandaag de halve dag in Brabant (o.a. Tilburg en Oosterhout)...

... en was erg blij om weer terug naar de Veluwe te rijden
Wat ging je er doen dan?
01-08-2008
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:29:21 #145
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53551727
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:24 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik heb ook altijd met veel plezier in tilburg gewoond hoor! kom er regelmatig ivm mn zoessie!
weekend!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:02:19 #146
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53552692
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Wat ging je er doen dan?
Werken Ik werk overal in Nederland.. dus helaas ook in Tilburg

(just kidding hoor, Tilburg is een prima stad. Ik ben alleen een beetje micronationalistisch ingesteld)
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:59:19 #147
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53575865
Zaterdag 6 okt. tegen Apeldoorn spelen, moet ik maar even winnen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53576191
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:59 schreef nijnja het volgende:
Zaterdag 6 okt. tegen Apeldoorn spelen, moet ik maar even winnen
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:26:48 #149
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53576597
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Wat ist , moet gewoon , we staan 2e nu, en net schaamtelijk verloren van de nummer 1
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53605221
Hoi Apeldoorners, ik zit komende donderdag en vrijdag nacht in jullie stad. Hebben jullie nog "waar te stappen" adviezen? Alvast bedankt
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_53605457
Hoi! Gezellig! Persoonlijk vind ik de Babbel leuk, verder kom ik bijna nergens meer. Babbel is redelijk groot, mooi ingericht, je kan zitten en staan en dansen, het is voor 21+ en er komt wel leuk volk!
pi_53605757
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:06 schreef Lollifant het volgende:
Hoi! Gezellig! Persoonlijk vind ik de Babbel leuk, verder kom ik bijna nergens meer. Babbel is redelijk groot, mooi ingericht, je kan zitten en staan en dansen, het is voor 21+ en er komt wel leuk volk!
Oké, Babbel staat genoteerd. Nog meer in de aanbieding?
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_53608617
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef nijnja het volgende:

[..]

Wat ist , moet gewoon , we staan 2e nu, en net schaamtelijk verloren van de nummer 1
beetje VAN apeldoorn willen winnen ha ha
kwam je nou ook nog hier wonen?
pi_53609773
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef TripleBee het volgende:

[..]

Oké, Babbel staat genoteerd. Nog meer in de aanbieding?
De Allure is ook wel gezellig, zit onder de laser sensation.
Gr. Gr.
pi_53612875
mogguh hier, ben nog op werk maar ben bijna klaar,
hier nog wat gebeurd in apeldoorn in het weekend? of heb ik weer eens niks gemist?
pi_53614635
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
mogguh hier, ben nog op werk maar ben bijna klaar,
hier nog wat gebeurd in apeldoorn in het weekend? of heb ik weer eens niks gemist?
Zevenhuizen is half van de kaart geveegd, de andere helft staat in lichterlaaie. De toedracht is nog niet bekend. Er is een ebola uitbraak in Zuid. Ze hebben een betonnen muur om het Matenpark gezet en wapens naar binnen gegooid in de hoop dat het schorriemorrie zichzelf opruimt. Half Berg&Bos is gearresteerd op verdenking van het maken en aanbieden van kinderporno. Heel Woudhuis is verslaafd aan meta-amfetaminen. Het centrum is bezet door protesterende monniken. En tot slot is Ugchelen van Apeldoorn afgebroken en de Noordzee in gedreven.
Gezien de dagelijkse gebeurtenissen in onze wereld is dat allemaal redelijk doorsnee.
Din jävla kuk!
pi_53614666
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef ehqo het volgende:

[..]

Zevenhuizen is half van de kaart geveegd, de andere helft staat in lichterlaaie. De toedracht is nog niet bekend. Er is een ebola uitbraak in Zuid. Ze hebben een betonnen muur om het Matenpark gezet en wapens naar binnen gegooid in de hoop dat het schorriemorrie zichzelf opruimt. Half Berg&Bos is gearresteerd op verdenking van het maken en aanbieden van kinderporno. Heel Woudhuis is verslaafd aan meta-amfetaminen. Het centrum is bezet door protesterende monniken. En tot slot is Ugchelen van Apeldoorn afgebroken en de Noordzee in gedreven.
Gezien de dagelijkse gebeurtenissen in onze wereld is dat allemaal redelijk doorsnee.
Nou dan kan ik mijn bezoek aan jullie stad ook wel weer annuleren.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_53614695
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef ehqo het volgende:
Ze hebben een betonnen muur om het Matenpark gezet en wapens naar binnen gegooid in de hoop dat het schorriemorrie zichzelf opruimt.
Niks van gemerkt, wilde wel een mooie AK47 hebben ofzo .
pi_53614869
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niks van gemerkt, wilde wel een mooie AK47 hebben ofzo .
Ik heb nog een rol prikkeldraad, gewikkeld om een massief eikenhouten tafelpoot, weten te ontfutselen.
Din jävla kuk!
pi_53614914
Dat komt ook wel hard aan .

Maar schorriemorrie in het Matenpark? Straks word ik nog gekenmerkt als probleemjongere en ontvoeren ze me naar een jongerenwerker .
pi_53615486
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Dat komt ook wel hard aan .

Maar schorriemorrie in het Matenpark? Straks word ik nog gekenmerkt als probleemjongere en ontvoeren ze me naar een jongerenwerker .
Och, volgens mij zit elk park wel vol met van die verveelde hanglui die met een vals Marokkaans accentje beweren jan en alleman 'te gaan klappen'. Om vervolgens maar een bankje in de fik te steken omdat dat makkelijker is, en toch ook stoer. Dit alles uiteraard onder begeleiding van artiesten als 'Kempi' die uit karige telefoonspeakertjes worden geperst.
Die typetjes die de hele stad onder spuiten met tags als 'Maten represent!' en dat soort. Je weet wel, die denken dat ze in een ghetto leven, terwijl ze eigenlijk in een redelijk vergrijsde, burgelijke wijk voor middenverdieners wonen.
Din jävla kuk!
pi_53615572
Ja precies, die cirkel met een M erin toch?
Wij zitten met mooi weer meestal bij het basketbalveld, beetje basketballen of voetballen. Of in het gras liggen . Die gasten komen ook af en toe wel langs, meestal om lange vloei vragen ofzo.
pi_53617375
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef ehqo het volgende:

[..] Het centrum is bezet door protesterende monniken.
Ik vroeg me al af wat die herrie was
pi_53619265
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:33 schreef Smirnov het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wat die herrie was
Bedoel je niet dat draaiorgel?
Din jävla kuk!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:35:46 #165
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53629362
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:48 schreef draculettetje het volgende:

[..]

beetje VAN apeldoorn willen winnen ha ha
kwam je nou ook nog hier wonen?
Het is me al 5 keer gelukt, van Apeldoorn winnen

Maar nee, ik zocht alleen info over hoe bij het CBR (oid ) te komen maar ben (met uw toestemming) blijven hangen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53634098
<-- gisteren mijn naamgever laten inslapen, beagle was 9 jaar oud maar had een gezwel wat niet te opereren was. mijn ouders hebben haar begraven ergens in overijssel. altijd naar moment om de familiehond te begraven en je ouders als kleine kinderen hoort janken
Hooray for boobies!
pi_53634983
Ahh niet leuk. Sterkte!
pi_53637209
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:

[..]

Het is me al 5 keer gelukt, van Apeldoorn winnen

Maar nee, ik zocht alleen info over hoe bij het CBR (oid ) te komen maar ben (met uw toestemming) blijven hangen
ow ja da's waar ook, dan ben je heus nog wel welkom!!
pi_53637229
ow spockjuh, da's minder idd

sterkte
pi_53637313
Goeiemiddag allemaal

RIP aan Spockjuh
Gr. Gr.
pi_53637370
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:09 schreef unox_worst het volgende:
Goeiemiddag allemaal

RIP aan Spockjuh
hey unox was je er ook weer!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:54:58 #172
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53641234
Gecondoleerd met je hond Spockjuh... ik weet hoe het voelt. Hopelijk heeft ie niet al te veel geleden!

En TripleBee, ik zou trouwens ook eens bij de Tempel kijken. Ben er zelf al heel lang niet meer geweest, maar twee jaar terug was het er vaak wel gezellig
pi_53642927
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:12 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hey unox was je er ook weer!
Ja ben een paar dagen ziekgeweest en mijn computer thuis is kapot
Kan nu alleen nog maar internetten op mijn telefoon en op mijn werk.
Gr. Gr.
pi_53644917
Gecondoleerd met je hond Spockjuh,altijd klote zoiets.
01-08-2008
pi_53646531
Oh Spockjuh, wat erg. Gecondoleerd.
Zo'n beestje waar je mee opgroeit is toch speciaal.
And the druids turn to stone...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:37:33 #176
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53658196
Komen jullie wel eens in Ugchelen? Ik wou even zeggen dat de Ugchelseweg er echt goed uit begint te zien. Dat nieuwe trottoir was best nodig. Nu alleen nog wat meer parkeerplekjes

(p.s. Ugchelen heeft ook andere wegen hoor, in tegenstelling tot wat sommigen denken )
pi_53659977
Ik wist heul niet dat ze het aan het opknappen waren?!
Had je wel eens mogen vertellen
And the druids turn to stone...
pi_53660148
ik weet alleen van de stoplichten bij het ziekenhuis.....
pi_53701227
Ik ben gisterenavond naar een geriformeerde bruidloft geweest in Uddel....dat was ook weer es wat anders zeg!!! En ik was nog wel jarig......
01-08-2008
pi_53705518
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben gisterenavond naar een geriformeerde bruidloft geweest in Uddel....dat was ook weer es wat anders zeg!!! En ik was nog wel jarig......
Haha hoe ben je daar zo verzeild geraakt??!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:05:35 #181
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53727036
Spockjuh_, sterkte!
Mijn hond pasgeleden ook, 't is idd geen pretje
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53738217
heb ik zomaar een verjaardag gemist!
Als nog van harte met je verjaardag pure posion!
pi_53739754
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:54 schreef TripleBee het volgende:

[..]

Nou dan kan ik mijn bezoek aan jullie stad ook wel weer annuleren.


Toch geweest en het was nog best gezellig ook.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:26:06 #184
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53740643
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef draculettetje het volgende:
heb ik zomaar een verjaardag gemist!
Als nog van harte met je verjaardag pure posion!

Dat dus
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_53742976
Thanks Ik vier em dit en volgend weekend,komen de brabo's over.Kan ze niet in een keer kwijt aangezien we niet riant wonen,maar vindt het niet erg.Wel gezellig juist
01-08-2008
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:06:59 #186
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53744367
Zometeen wedstrijd (in deventer) tegen apeldoorn, lekker winnen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:16:13 #187
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53749213
!!!

4 keer gescoord
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:18:09 #188
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53749258
1 eigen doelpunt en met 6-5 verloren
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54048817
zo he wat is het hier stil!
Kwam even vertellen dat ik thuis ruzie heb met orange heb al 2 weken geen internet en foon meer! (en ja heb mn rekeningen wel betaald!)
Ook vakantie dus niet op werk dus ook geen internet,
maar hier weinig gemist dus....
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:26:31 #190
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54051541
Orange... nooit iets goeds over gehoord...

Tja, ik denk trouwens dat iedereen van de mooie herfstkleuren aan het genieten is
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:05:43 #191
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54068046
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:05 schreef draculettetje het volgende:
zo he wat is het hier stil!
Kwam even vertellen dat ik thuis ruzie heb met orange heb al 2 weken geen internet en foon meer! (en ja heb mn rekeningen wel betaald!)
Ook vakantie dus niet op werk dus ook geen internet,
maar hier weinig gemist dus....
Klopt, maar iedereen negeert mij ook

ik hoor hier dan ook eigenlijk niet
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54075924
Wat vervelend Draculettetje!

Ik zit momenteel in Italie! Vandaag door Verona gesjouwd, echt heerlijk! Blijf nog tot en met zaterdag!

Sorry Nijnja, maar jij hebt het ook alleen maar over voetbal!
pi_54077855
Wat vervelend Draculettetje
Iedereen fijn weekend gehad???
Wij hebben zaterdag gewerkt en zaterdagavond en vandaag lekker gerelaxt.

Weet iemand hier de openingstijden van supermarkt Dirk van den Broek en welke is mooier/groter die bij de Linie of de andere? We gaan normaal bij de AH (of soms C1000) maar wil daar eens gaan kijken.
01-08-2008
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:18:56 #194
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54093428
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:03 schreef Lollifant het volgende:
Wat vervelend Draculettetje!

Ik zit momenteel in Italie! Vandaag door Verona gesjouwd, echt heerlijk! Blijf nog tot en met zaterdag!

Sorry Nijnja, maar jij hebt het ook alleen maar over voetbal!
Nou moet je geen onzin gaan praten , ik heb helemaal niets met voetbal, heb het er ook nooit over gehad
Dus dat ik over voetbal praat klopt niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54155636
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat vervelend Draculettetje
Iedereen fijn weekend gehad???
Wij hebben zaterdag gewerkt en zaterdagavond en vandaag lekker gerelaxt.

Weet iemand hier de openingstijden van supermarkt Dirk van den Broek en welke is mooier/groter die bij de Linie of de andere? We gaan normaal bij de AH (of soms C1000) maar wil daar eens gaan kijken.
ik ga altijd liever naar de linie, openingstijden weet ik eigenlijk niet
pi_54158466
Linie is vrij relaxed, gaan we vaak naar toe vanuit de maten
Hooray for boobies!
pi_54210843
daar nog een paar weken op een camping gezete
Amstelveen de beste
pi_54259386
weet er iemand wat er afgelopen vrijdag op de gildenlaan (denk ik) weg van rotonde naar egelantier is gebeurd? ik moest me omrijden....
pi_54270479
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:13 schreef draculettetje het volgende:
weet er iemand wat er afgelopen vrijdag op de gildenlaan (denk ik) weg van rotonde naar egelantier is gebeurd? ik moest me omrijden....
Was er niet iemand verongelukt?
pi_54279273
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:05 schreef Smirnov het volgende:

[..]

Was er niet iemand verongelukt?
dat idee had ik wel ja maar toch knap daar, zal een kijken of ik op stentor wat kan vinden
  donderdag 1 november 2007 @ 21:56:10 #201
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_54306420
Waar staan die hemelspots die de laatste dagen te zien zijn?
pi_54306945
Ja dat vroeg ik me ook al af! Dacht al dat ik ze zag vliegen ofzo!
pi_54310165
Bij t nieuwe ROC gebouw bij het spoor/Laan van Mensenrechten. Zag de lampen woensdagavond al rondom t gebouw staan. Gisteren is blijkbaar de grote opening geweest.

[ Bericht 28% gewijzigd door onderdekoffer op 02-11-2007 10:30:38 ]
Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds
pi_54313577
vanaf de snelweg dacht ik eerst dat het bij de kwantum stond maar na enig zoekwerk kwam ik inderdaad ook uit bij het ROC. domme is dat mijn moeder daar werkt en de dag ervoor al had gezegd dat die dingen er stonden... ahum...
Hooray for boobies!
pi_54326410
A-ha, is dat mysterie ook eindelijk opgelost.
pi_54354504
Mijn vriend speculeerde eerst dat ze bij het potlood zouden staan, toen zei ik dat het meer richting station was, en dat het wellicht voor het nieuwe station was.

Ik zat er in ieder geval wel het meest van in de buurt
And the druids turn to stone...
pi_54355111
Zag er wel vet uit gisteravond, van die lichten die van kleur veranderden op de gevel gericht. Echt het hele gebouw was gekleurd.
pi_54362709
Het was vandaag weer druk in de stad,iemand nog naar de koopzondag geweest?
01-08-2008
pi_54366534
nah, lekker naar voetballen geweest das veel goedkoper....
Hooray for boobies!
pi_54369026
Ik niet, was te gaar van Nitegrooves gisteravond in de Gigant. Was erg relaxed.
  maandag 5 november 2007 @ 00:22:12 #211
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54370850
Het wordt weer eens tijd voor een discussieonderwerpje!

Natuurlijk is Apeldoorn de hemel om in te wonen , maar er zijn altijd punten die beter kunnen. Ikzelf vind bijvoorbeeld de mentaliteit van de Apeldoorners een beetje te afstandelijk, en ik vind het ook jammer dat de binnenstad 's nachts bijna altijd uitgestorven is. Niet dat je daar zoveel aan kan doen, maar het is toch iets

Wat vinden jullie?
pi_54373731
De binnenstad is niet alleen 'snachts uitgestorven, dit begint al om 18:00 direct nadat de winkels sluiten, je ziet het centrum dan in de kortste tijd leeglopen..
Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds
pi_54377422
alleen caterplein en omgeving leienplein vertonen dan nog enig leven. Maar dit is in meer steden zo waar horeca en winkels gescheiden zijn.
Hooray for boobies!
  woensdag 7 november 2007 @ 00:20:32 #214
171489 Marcian0
CraZy FunKy Style
pi_54419697
Apeldoorn is tevens ngo wel HET grootste drop va Nederland, en zal ook bere gezellig blijve vooral op uitgaansavonden maar hoelang blijven die kloere lampen van ROC nog staan, ik zie ze steeds vliegee, als ut mistig is is het mooi maar doonker lijken het net ufo's
A flashlight is a case for holding dead batteries.
pi_54424688
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:22 schreef onderdekoffer het volgende:
De binnenstad is niet alleen 'snachts uitgestorven, dit begint al om 18:00 direct nadat de winkels sluiten, je ziet het centrum dan in de kortste tijd leeglopen..
Dat is toch ook niet zo raar,als alles dicht is wat moet je er dan nog doen behalve als je er woont of op visite gaat.
Ik vindt Apeldoorn wel gezellig,de mensen zijn wat terughouderder dan dat ik gewend ben uit Brabant waar ik vandaan kom maar heb het toch wel naar mijn zin hier,over het algemeen vriendelijk mensen hier
01-08-2008
pi_54424767
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:20 schreef Marcian0 het volgende:
Apeldoorn is tevens ngo wel HET grootste drop va Nederland, en zal ook bere gezellig blijve vooral op uitgaansavonden maar hoelang blijven die kloere lampen van ROC nog staan, ik zie ze steeds vliegee, als ut mistig is is het mooi maar doonker lijken het net ufo's
Staan ze er nog steeds? Die gekleurde verlichting ook nog? Wil er nog wel wat foto's van maken.
pi_54424810
Hoe heb je precies last van die lampen van het ROC dan? Ik vind het wel grappig, kan ze precies zien als ik uit mijn raam kijk thuis.
Gr. Gr.
pi_54425897
Ik zag gisteren vanaf de 14e verdieping van het nieuwe belasting kantoor apeldoorn, wat een bomen Wat een uitzicht!
pi_54426099
lampen staan er vandaag voor het laatst
Hooray for boobies!
pi_54427100
Jammer, ik kom vandaag niet meer in Apeldoorn. Nouja misschien staan ze er nog wel een keer met een open dag oid.
pi_54431010
is Apeldoorn nou ook leuk voor iemand van begin 20? ben mn huidige huisgenoot en de stad Deventer nogal beu na 4 jaar .
pi_54431097
Tja, ik vind het prima uit te houden hier. Ligt er wat je wensen zijn he
Gr. Gr.
pi_54431269
Ik vind het ook goed te doen, alleen qua uitgaan is het wel minder, dat doe ik meestal ook buiten Apeldoorn. Nitegrooves, Klats enzo in de Gigant zijn wel goed te doen, maar als je elk weekend naar zo'n soort feest wil gaat dat niet lukken in Apeldoorn, meestal is zoiets maar 1 keer per maand.

Maar dat ligt er idd helemaal aan wat je wensen zijn.
pi_54432081
Ik vind het qua uitgaan wel prima, het zou alleen fijn zijn als er een grotere disco in de buurt zou zijn waar je af en toe heen kon.
Gr. Gr.
pi_54432145
uitgaan boeit me niet zo. zolang ik er maar gemakkelijk aan betaalbare woonruimte kom en niet elke x door hangjongeren wordt lastig gevallen :p
pi_54435158
Hangjongeren valt wel mee, maar hangt van de wijk af. De woningprijzen zijn over het algemeen wel een stuk hoger dan in Deventer. Weet niet hoe het zit met studentenkamers..
pi_54435748
We hebben bijna geen studentenkamers.
pi_54435758
Weet iemand trouwens of er nog mensen zijn opgepakt voor die twee schietpartijen een tijdje geleden?
(haagse jongen van 19 en eigenaar de palm)
And the druids turn to stone...
pi_54435777
Tegenover de Middelink... daar zitten studenten van de auto technische school. (dacht ik?)
And the druids turn to stone...
pi_54435849
Daar zitten idd studentenkamers. Aan de Sophialaan staan ook een aantal studentenhuizen, tegenover Talens. Verder zitten er nog wel een aantal verspreid door de stad.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:35:50 #231
171489 Marcian0
CraZy FunKy Style
pi_54442506
naja, huren is vrij prijzig mijn beide broers verhuren kamers aan de asselsestraat en het kan oplopen tot 600 euro een kamer van 10m2 is 350 euro, komt omdat het centrum ligt asselsetsraat
A flashlight is a case for holding dead batteries.
  donderdag 8 november 2007 @ 00:58:45 #232
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54446990
350 euro voor 10 m²??!

Jezus... ik betaal 375 voor 25 m² in Berg en Bos...
pi_54450082
haha LOL. en dat voor, met alle respect, Apeldoorn.
pi_54450971
Tja, vraag en aanbod he, en zo te zien is er behoorlijk wat vraag.
Ik zou er zelf ook niet gaan wonen, ik zit voor 250 in de maand in een appartement (helaas geen slaapkamer) met keuken en badkamer voor mezelf. En dan zit ik nog op 5min van het centrum af.
Gr. Gr.
pi_54451293
doe je goed. voor mij is (niets ten nadele van jou) een vervanger als Zwolle niet wat gaat worden (ik vind dat echt een fantastische stad, maar het valt hard tegen daar iets leuks en betaalbaars te vinden). Buiten het centrum sucks Deventer big time. Erg mooi centrum, maar voor de rest is t echt een pauperdorp. Wat dat betreft respect voor Appletown.
  zondag 11 november 2007 @ 01:49:26 #236
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54518696
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:14 schreef ghizzer het volgende:
doe je goed. voor mij is (niets ten nadele van jou) een vervanger als Zwolle niet wat gaat worden (ik vind dat echt een fantastische stad, maar het valt hard tegen daar iets leuks en betaalbaars te vinden). Buiten het centrum sucks Deventer big time. Erg mooi centrum, maar voor de rest is t echt een pauperdorp. Wat dat betreft respect voor Appletown.
Geen dorp, maar ligt er ook maar net aan waar je komt. Er is hier wel erg weinig te doen, wel punt


Die lichten, ik zag hier ook lichten, Deventer dus... Zou dat daarvan zijn of toch van Pietje ?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54521181
vergeet niet dat apeldoorn in de komende jaren 2000 HBO plaatsen erbij krijgt. Gemeente heeft al aangegeven dat voor iedereen die student is en hier komt wonen een woonruimte beschikbaar zal zijn.
Hooray for boobies!
pi_54522212
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
vergeet niet dat apeldoorn in de komende jaren 2000 HBO plaatsen erbij krijgt. Gemeente heeft al aangegeven dat voor iedereen die student is en hier komt wonen een woonruimte beschikbaar zal zijn.
haha ja.. maar ja.. daar heb ik nie veel aan, want over 4 maanden ben ik als het goed is student-af. ik vind trouwens berg en bos en in de buurt van de jachtlaan en loolaan wel echt een mooi stuk apeldoorn. richting Mheenpark en Laan van Zevenhuizen vind ik Apeldoorn niet zo mooi. Het centrum vind ik lelijk, maar wel erg praktisch. Meer dan genoeg winkels en de uitgaansgelegenheden redelijk bij elkaar. En dan nog.. Apeldoorn is mooi rond van vorm (dus praktisch) en ligt behoorlijk centraal in Nederland (en ook nog eens aan de A1 en A50)
pi_54522361
en goede treinverbindingen, ook belangrijk voor de gemiddelde student...
Hooray for boobies!
pi_54522674
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
en goede treinverbindingen, ook belangrijk voor de gemiddelde student...
tja.. maar niet als ik over een paar maand afgestudeerd ben en hopelijk dan een baan heb. dan is het.. leve de alfa romeo!!
pi_54546772
he he eindelijk weer vanuit thuis! mjn internet doet het redelijk, huis foon nog niet maar hey ik ben weer terug!
pi_54552044
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:

[..]

tja.. maar niet als ik over een paar maand afgestudeerd ben en hopelijk dan een baan heb. dan is het.. leve de alfa romeo!!
Dan hoop ik dat je niet via de A1 richting Deventer moet, die weg is pure bagger. Of je staat in de file, of je rijdt op een lege snelweg, maar dan mag je maar 100 omdat de spitsstrook open is .
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:15:46 #243
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54575123
Oké, wie heeft deze grap uitgehaald?

pi_54576817
.

Is het niet wereldborstkankerweek oid?
pi_54579337
Denk ook zoiets Sapstengel.. het water is al sinds het weekend gekleurd.
Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds
pi_54580158
Nee oktober was borstkankermaand.Maar wat het dan wel is?
01-08-2008
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:42:39 #247
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54589972
Passerende politieagenten stonden ook al een beetje raar te kijken
pi_54597429
tis weer een keer wat anders
pi_54598878
geenstijl-fontein
Gr. Gr.
pi_54747287
weer een hele week niks te beleven in apeldoorn??????
pi_54754741
tja.. vrij weinig volgens mij
We hebben deze week al wel de kerstverlichting opgehangen bij mn werk
En ik heb gister een nieuwe server binnen gekregen dus weer nieuw speelgoed

Is er aankomend weekend nog wat te doen in de stad?
Gr. Gr.
pi_54756848
Geen idee .

Ben afgelopen zondag naar de zandverstuivingen bij Kootwijk geweest. Was de eerste keer dat ik er kwam, maar is echt mooi daar. En dat vond de hond die we meehadden ook . Volgens mij kan je er 's nachts ook best goed sterren kijken. Maar een keer doen als het wat warmer is.
pi_54780184
Ik weet eigenlijk ook niet of er wat te doen is. Heb wel zin een leuk feestje ofzo....
pi_54782803
Leuk feestje.....Zijn die er wel eens in Apeldoorn? In het half jaar dat ik hier woon heb ik het nog niet kunnen ondekken.
Mijn vriend is vandaag jarig maar we moeten werken (ik alleen vanavond),van het weekend is er een brabands-feestje bij on thuis
01-08-2008
pi_54784985
Die electro/techno avonden in de Gigant zijn altijd wel goed te doen. Verder valt het tegen in Apeldoorn idd. Ben in het weekend ook meestal buiten Apeldoorn te vinden..

Is een Fok!Apeldoorners meeting geen idee? . Lijkt me wel een leuk feestje..
pi_54785259
feest in apeldoorn? gigant heeft wel leuke techno feestjes, mja om daar 8e? (gewone avond 4,50 volgens mij) ervoor te betalen vind ik zelf wat teveel. gigant heeft plastic bekers en biertje 2.10 blowende mensen binnen, veel altos...
plaza heeft soms ook wel eens wat.. alleen daar voel je gelijk 30 in die kindertent

alleen in de zomer zijn er grote feesten in apeldoorn volgens mij

je moet gewoon je eigen feestje bouwen
daar schrok je van!!
pi_54785333
Juist relaxed dat je mag blowen in de Gigant . Maar er mag idd wel een goede club komen met elk weekend techno minimal enzo en goede dj's, ipv een discotheek waar ze gewoon de top40 op shuffle zetten.
pi_54785516
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:31 schreef Sapstengel het volgende:
Die electro/techno avonden in de Gigant zijn altijd wel goed te doen. Verder valt het tegen in Apeldoorn idd. Ben in het weekend ook meestal buiten Apeldoorn te vinden..

Is een Fok!Apeldoorners meeting geen idee? . Lijkt me wel een leuk feestje..
da vin ik wel een goed idee!
pi_54795423
Een keer op een zaterdagmiddag of zondagmiddag ergens wat drinken is idd een goed plan
Gr. Gr.
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:08:16 #260
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54800209
Leuk idee! Ik zal er ook zijn
pi_54804508
Leuk!
pi_54807913
Ja leuk
01-08-2008
pi_54818583
kortom deze meeste vinden het een goed plan! dan moet het ook best geregeld kunnen worden!
Mijzelf komt op ziche en zondagmiddag dan beter uit. Hoe zitten jullie?
pi_54819594
zondag moet ik naar de kerk... hehehehe... o wacht, ben atheïst.. damn!
Hooray for boobies!
  zondag 25 november 2007 @ 14:53:05 #265
101353 mrbox
Miep miep
pi_54824624
Apeldoorn meet
al zou het alleen al zijn om lollifant te meeten
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54825604
Apeldoorn gekkenhuis hoor ik vaak mensen roepen. is dat ook algemeen erkend zoals Eindhoven de gekste?
pi_54830700
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:53 schreef mrbox het volgende:
Apeldoorn meet
al zou het alleen al zijn om lollifant te meeten
pi_54831063
Zondagmiddag kan ik altijd btw.
pi_54831905
Mjah het weekend komt mij ook het beste uit, omdat ik doordeweeks nooit in Apeldoorn ben . Zaterdag of zondag maakt mij niet uit.
pi_54832683
dan stem ik voor een zondag! en waar? dit jaar nog of volgend jaar?
wat een vragen he, maar ik vin het ook echt een leuk idee
enne ik ben ook benieuwd naar de mensen hier!
pi_54832755
Mjah zondag is goed. Welke maakt me niet zoveel uit, heb op volgende week zondag na geen enkele zondag iets te doen .
pi_54832809
ik ben eigenlijk nog nooit op een meet van fok geweest....

voor dit jaar stem ik op 9 december
pi_54833261
als het makkelijker is om aftespreken vind ik het best dat een ieder me ff mailt,
welke data die kan en wat leuk is om af te spreken bijvoorbeeld.....
mail te vinden in mijn profiel (weer ff geactiveerd)
pi_54833416
Oh echt gezellig
9 december is voor mij prima! Maar ik kan dus ongeveer 52 zondagen per jaar, dus maakt me weinig uit
Waar? Ligt eraan hoeveel er komen, maar Finnegans lijkt mij best gezellig!
  zondag 25 november 2007 @ 20:37:57 #275
101353 mrbox
Miep miep
pi_54833715
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef Lollifant het volgende:
Oh echt gezellig
9 december is voor mij prima! Maar ik kan dus ongeveer 52 zondagen per jaar, dus maakt me weinig uit
Waar? Ligt eraan hoeveel er komen, maar Finnegans lijkt mij best gezellig!
Finnegans is altijd gezellig
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54833910
finnegans is idd wel gezellig, soms wel wat moeilijk met de rolstoel...
pi_54834057
Helaas kan ik 9december niet,nu is december zowiezo erg druk, met een stel verjaardagen en extra drukte in de winkel ivm met de feestdagen.Het lijkt me wel leuk om ook te komen,is op een avond niet een goed idee?
01-08-2008
pi_54838074
o crap, laten we dan niet afspreken op zo;n standaardplek als het caterplein. die kroegmeetings heb ik nu wel gezien hoor... en nee, ik weet nog ff geen alternatieve meetingplace! *of het moet koopzondag zijn dan gaan we die pindatent overnemen*
Hooray for boobies!
pi_54845828
Bowlingmeet? .
pi_54846328
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Bowlingmeet? .
Daar ben ik voor, sleep de kannen bier maar aan
Gr. Gr.
pi_54847918
ik wil best bij de bowling afspreken maar ik kan dan nie mee bowlen.......
pi_54849505
En je kan dan ook niet naar beneden toch? Of is er een lift? Maar het is niet leuk als niet iedereen mee kan doen vind ik!
pi_54849582
Nee idd, dan zit je de hele tijd maar een beetje langs de kant te kijken..
pi_54851836
ik kan met drinken niet mee doen aangezien ik geen alcohol drink! draculettetje kan toch mental coach zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door Spockjuh_ op 26-11-2007 18:55:05 ]
Hooray for boobies!
pi_54852325
Ik was ook niet van plan straalbezopen te worden hoor, alcohol is niet verplicht
pi_54852655
Sowieso is 's middags dronken zijn, m.u.v. koninginnedag en festivals niet echt de shit ofzo.
pi_54853978
ik word hier gewoon even keihard genegeerd. pauper.
pi_54856285
Hebben er hier nog mensen stenen gegooid?
Of liever gezegd is het morgen veilig om naar de Oranjerie te gaan?
pi_54858882
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:31 schreef ghizzer het volgende:
ik word hier gewoon even keihard genegeerd. pauper.
apeldoorn is niet te vergelijken met Eindhoven, stukje stugger e.d..
Hooray for boobies!
pi_54863781
We kunnen ook naar de apenheul, alleen dan weten we niet meer wie er nou bij de meet hoort of niet
Gr. Gr.
pi_54866456
Apenheul is wel heel leuk, maar nog gesloten en gaat pas 17 maart weer open!
pi_54870630
avondje AGOVV ?
Hooray for boobies!
pi_54874214
then count me out...
And the druids turn to stone...
pi_54874553
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
avondje AGOVV ?
pi_54876171
lijkt me ook wel leuk een meeting
daar schrok je van!!
pi_54876714
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik kan met drinken niet mee doen aangezien ik geen alcohol drink! draculettetje kan toch mental coach zijn?
ik vind dat prima hoor!
we zitten alleen meer met het probleem wanner,
ik heb begrepen dat (ik geloof) sapstengel niet door de week kan
maar pure poison niet in het weekend.....
pi_54876973
dames toch!
Hooray for boobies!
pi_54878095
Maar kan Pure Poison nooit op zondag, of alleen in december niet? Ik vind zondagmiddag wel het beste moment, maar anders kan ik 's avonds ook meestal wel.
pi_54883815
Mjah 's avonds kan ik doordeweeks ook wel, alleen overdag doordeweeks lukt niet.
pi_54884366
hihi sinds de oppering van een meeting is het wel ineens een stuk bruizender hier!
pi_54884604
En zaterdagmiddag dan?

Deel VII open

[ Bericht 66% gewijzigd door unox_worst op 28-11-2007 08:46:37 ]
Gr. Gr.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')