abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_53085820
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:

[..]

Als ze toen nog geen verdachten waren, mogen ze de afgetapte tapes niet eens als bewijsmateriaal inzetten! Is op onrechtmatige wijze verkregen.
In Nederland dan hé.
Oh ja dat is waar.
Goh dat is dan toch ook zinloos.
  maandag 10 september 2007 @ 23:56:15 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53085836
Toch wil ik nog even afwachten of dit bewijs nu zo hard is als het lijkt. Ik ben wat dat betreft al vaker op het verkeerde been gezet. Het zou me niks verbazen als het morgen allemaal weer afgezwakt zal worden.

Wat dat betreft snak ik toch wel naar wat officiele informatie vanuit de Portugese politie. Dit laatste nieuws komt ook alleen maar van 'bronnen' bij Sky News.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:04:28 #53
798 voyeur
bemoeit zich
pi_53086065
De Portugese politie mág niets zeggen. Dat er dingen uitlekken komt omdat de Britse tabloids een compleet jaarsalaris van een Portugese agent bieden voor info. Of die agent ook echt de feiten van het onderzoek kent, checken de tabloids niet want elk verhaal verkoopt. Waarheid is geen issue.

Of afgetapte telefoongesprekken en e-mails niet gebruikt mogen worden is nog maar de vraag. Zo goed ken ik het Portugese rechtsstelsel niet.

Waarom deze 'soap' ook mij zo bezig houdt en je zo hoopt dat de ouders de schuldigen zijn is omdat ik ook een vierjarige heb rondhuppelen en het idee dat er 'body snatchers' bestaan een nachtmerrie vind. Ik wil het niet geloven, ik kan het niet geloven en het alternatief is veel aantrekkelijker. Slechte ouders zijn prima; dat vrijwaart alle normale ouders van die vreselijke zorg.

Dat papa McCann het geld van arme Engelsen wil gaan inzetten voor zijn eigen verdediging met high profile advocaten die Pinochet nog tegen uitlevering beschermd hebben gaat hun grootste PR blunder zijn. Hij had beter een tweede hypotheek kunnen nemen en zijn reisjes naar Portugal van hem en zijn familie uit het fonds kunnen laten betalen. Dat ging al een tijd goed, maar dit is een stap te ver.
Here we are now, entertain us.
pi_53086670
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
DNA,, telefonisch en email bewijs gevonden, wat wil je nog meer

ik zeg die ouders aan de varkens voeren en de overgebleven kinderen in Bankok verkopen aan een bordeel
pi_53086846
Ik kan me er niets bij voorstellen. Na vijf dagen een lijk vervoeren.
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:23 schreef Frutsel het volgende:
lijkt wel een soap
Lijkt mij meer een hororfilm. Het lijkt me allemaal heel erg vreemd. Wat voor een rol hebben die vrienden hier dan in? Brr...Ik hoop trouwens liever op een goed onderzoek, dan een ontknoping perse deze week. Hoop niet dat de politie zich op laat jagen omdat er een einde moet komen en het publiek ongeduldig is.

Ik hang die galg voor de ouders liever nog niet op,wanneer jullie het niet erg vinden.

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat de politie bewust lekte, maar dan kan dit ook nog zo zijn dat ze bewust de ouders als schuldige aanwijzen zodat de echte dader onvoorzichtig is...toch? En de huurauto is ingeleverd en nu vinden ze pas DNA? Of hebben ze dit al eerder ontdekt. Dan heb ik iets gemist, blijkbaar.


Oh ja, en even over de politie. Waarom is dat huisje verhuurd aan een ander? Dude? Dan zal ik volgens jou maar CCSI moeten gaan kijken? Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij het handelen van de politie gehad. We hebben het hier niet over een zaak van twee weken. Ik had trouwens juist liever niet dat de politie ging praten...en ja, ik hoop dat de kranten gewoon sensatiezoekers waren en de politie tot reageren uitlokte.

Het is in ieder geval normaal dat een politie de eerste uren denkt dat een kind aan het rondstruinen is. Wanneer je 24 uur verder bent denk ik toch dat je een andere koers hadden in moeten slaan. (s een mening) Wanneer de politie hun mond dichtgehouden had, zou ik daar alleen maar respect voor hebben. Ik kan er echter met mijn hoofd niet bij dat er bewijzen gevonden worden na heeeeel veel dagen. En dat het huisje ondertussen verhuurd is. Voor mij staan er wel een paar vragen open. En wat betreft HLN.be? Ik heb die eens gebruikt als bron bij de FP en werd volledig gekielhaald door users, omdat wat er stond helemaal niet waar was. Het was anders dan HLN.be beschreef. (en de users hadden gelijk)

Ik ga bij deze geschiedenis steeds meer aan een heksenjacht denken.

En heeft de politie al gezegd dat ze het gezin afluisterden? Voor de tv? Of is het weer die anonieme bron?
En dan die zogenaamde mail
quote:
"Dear friends, we got away with it! Let's celebrate tonight, bring all your children - we'll take care of the sleepingpills, if you bring the wine... Love, K & G."
Die geloof ik dus echt niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:50:40 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53086954
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:42 schreef paddy het volgende:

Oh ja, en even over de politie. Waarom is dat huisje verhuurd aan een ander? Dude? Dan zal ik volgens jou maar CCSI moeten gaan kijken? Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij het handelen van de politie gehad. We hebben het hier niet over een zaak van twee weken. Ik had trouwens juist liever niet dat de politie ging praten...en ja, ik hoop dat de kranten gewoon sensatiezoekers waren en de politie tot reageren uitlokte.
Paddy, even mijn post goed lezen, en je ziet dat ik met CSI duidde op de verontwaardiging over de stilte van de Portugese politie.
Alsof de 'toeschouwers' ook maar enig recht hebben op informatie. Niet dus. Er is een kind weg. Dood waarschijnlijk. We hebben geen recht whatsoever op informatie over het onderzoek

Dat heeft allemaal niets te maken met de kwaliteit van het eerste onderzoek. Je haalt nu twee aspecten door elkaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:05:41 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53087164
Volgens mij is de ontknoping naderende!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_53087425
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Eergisteren hoorde ik op de radio al berichten over die mails en telefoongesprekken, die 'belastende informatie' zouden bevatten. Wel dom dan, hè?

"Dear friends, we got away with it! Let's celebrate tonight, bring all your children - we'll take care of the sleepingpills, if you bring the wine... Love, K & G."


Ze kunnen natuurlijk ook ''gewoon'' mensen hebben ingeschakeld om te helpen bij het verstoppen van het lijk
pi_53087613
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:42 schreef paddy het volgende:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Na vijf dagen een lijk vervoeren.
huh .. hoe kom je aan die 5 dagen .. die auto is 3 weken na het verdwijnen gehuurd
quote:
Lijkt mij meer een hororfilm. Het lijkt me allemaal heel erg vreemd. Wat voor een rol hebben die vrienden hier dan in? Brr...Ik hoop trouwens liever op een goed onderzoek, dan een ontknoping perse deze week. Hoop niet dat de politie zich op laat jagen omdat er een einde moet komen en het publiek ongeduldig is.

Ik hang die galg voor de ouders liever nog niet op,wanneer jullie het niet erg vinden.

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat de politie bewust lekte, maar dan kan dit ook nog zo zijn dat ze bewust de ouders als schuldige aanwijzen zodat de echte dader onvoorzichtig is...toch? En de huurauto is ingeleverd en nu vinden ze pas DNA? Of hebben ze dit al eerder ontdekt. Dan heb ik iets gemist, blijkbaar.


Oh ja, en even over de politie. Waarom is dat huisje verhuurd aan een ander? Dude? Dan zal ik volgens jou maar CCSI moeten gaan kijken? Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij het handelen van de politie gehad. We hebben het hier niet over een zaak van twee weken. Ik had trouwens juist liever niet dat de politie ging praten...en ja, ik hoop dat de kranten gewoon sensatiezoekers waren en de politie tot reageren uitlokte.

Het is in ieder geval normaal dat een politie de eerste uren denkt dat een kind aan het rondstruinen is. Wanneer je 24 uur verder bent denk ik toch dat je een andere koers hadden in moeten slaan. (s een mening) Wanneer de politie hun mond dichtgehouden had, zou ik daar alleen maar respect voor hebben. Ik kan er echter met mijn hoofd niet bij dat er bewijzen gevonden worden na heeeeel veel dagen. En dat het huisje ondertussen verhuurd is. Voor mij staan er wel een paar vragen open. En wat betreft HLN.be? Ik heb die eens gebruikt als bron bij de FP en werd volledig gekielhaald door users, omdat wat er stond helemaal niet waar was. Het was anders dan HLN.be beschreef. (en de users hadden gelijk)

Ik ga bij deze geschiedenis steeds meer aan een heksenjacht denken.

En heeft de politie al gezegd dat ze het gezin afluisterden? Voor de tv? Of is het weer die anonieme bron?
En dan die zogenaamde mail
[..]

Die geloof ik dus echt niet.
ik vind het ook maar vreemd .. er word bloed gevonden in de kofferbak, onder de bekleding, dat zou dus betekenen dat dat lijkje ergens in de buurt opgeborgen was al die tijd, en dan op een plek waarop het niet begint te stinken .. als dat lijkje dan idd 3 weken in een koelkast in het appartement heeft gelegen, zo'n beetje de enige mogelijkheid die ik kan bedenken, dan zouden die speurhonden toch helemaal gek zijn geworden ipv alleen maar een vage geur te ruiken ?
pleased to meet you
pi_53088084
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Paddy, even mijn post goed lezen, en je ziet dat ik met CSI duidde op de verontwaardiging over de stilte van de Portugese politie.
Alsof de 'toeschouwers' ook maar enig recht hebben op informatie. Niet dus. Er is een kind weg. Dood waarschijnlijk. We hebben geen recht whatsoever op informatie over het onderzoek

Dat heeft allemaal niets te maken met de kwaliteit van het eerste onderzoek. Je haalt nu twee aspecten door elkaar.
Helemaal met je eens (het dikgedrukte) Wat een dode Maddie betreft? Geen idee, want ik denk nog steeds alle kanten op.

Moussie? Dat over die 5 dagen las ik in dit topic (of de vorige) Zoek ik morgenmiddag wel even op. Wanneer we niet alweer een topic verder zijn.

En voor de mensen die alle kranten hier naast elkaar neerleggen om meer info van de pers te vergaren? Leuk om te lezen. Jullie verzorgen het topic goed.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53088129
Als er echt bewijs in e-mails is gevonden dan zijn ze dommer dan ze eruit zien... (oftewel: tvp voor de dag van vandaag)
  dinsdag 11 september 2007 @ 04:40:56 #62
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_53088317
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:31 schreef senesta het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de moeder van madeleine in een email tegen aan iemand had geschreven dat madeleine een ongeluk had gehad.
vrouwen kunnen ook nooit hun smoel houden he..
pi_53088463
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef Jane het volgende:

[..]

Vast niet. Ik zei het alleen maar om aan te geven dat ze misschien onvoorzichtig zijn geworden omdat men ze het gevoel gaf boven elke verdenking te staan. En het gaat misschien wel om telefoongesprekken die ze met elkaar hebben gevoerd.
Ik begin wel heel erg benieuwd te worden, moet ik eerlijk toegeven.
dat denk ik ook.
en ze staan nog sterk , zolang er geen lijkje wordt gevonden, gaan ze niet bekennen, denk ik.
ms ook simpelweg omdat ze echt zijn gaan geloven in hun eigen verhaal, en ms dringt het pas weer tot hun door als ze zíen wat het resultaat is van hun al dan niet intentionele daden.

of de bewijzen die er nu zijn moeten al zo hard zijn, dat er geen ontkennen meer aan is, maar zelfs dan nog vermoed ik dat ze blijven vasthouden aan het idee van een complot tegen hen.
dus dan zijn de emails, mocht de inhoud mega belastend zijn, gefabriceerd, dna geplaatst in de auto, omdat zgn de Portugese politie, we vergeten gewoon even dat een Brits forensisch team het onderzoek heeft gedaan, de zaak wil afsluiten en het 't makkelijkst is om de ouders als schuldige aan te wijzen.

zolang Maddie niet gevonden wordt, zeggen ze volgens mij niets, ze weten dat ze sterk staan, het zijn immers beide artsen, vergeet dat vooral níet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin dinsdag 11 september 2007 @ 07:20:30 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53088466
tvp
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 11 september 2007 @ 07:24:59 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53088485
http://www.nu.nl/news/123(...)_in_zaak-Maddie.html

Lekker tegenstrijdig dan weer. Blijkbaar komt het DNA toch niet zó sterk overeen dat een sterke stellingname tegen de oudersd gerechtvaardigd is.
Niet meer actief op Fok!
pi_53088546
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:24 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)_in_zaak-Maddie.html

Lekker tegenstrijdig dan weer. Blijkbaar komt het DNA toch niet zó sterk overeen dat een sterke stellingname tegen de oudersd gerechtvaardigd is.
jawel denk ik, maar er zijn ws legio andere verklaringen mogelijk hoe het dna daar gekomen is (via kleding vd ouders, bagage, spulletjes van Maddie die in de achterbak gelegd zijn.

dat dát geen sluitend bewijs zou zijn was te verwachten, maar de optelsom van dna , emails, telefoongesprekken, rammelende verhalen etc etc dat zou wellicht reden kunnen zijn voor het OM om ze officieel aan te klagen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53088570
Al of niet waar of een een snippertje, maar de Portugese pers pakt ook uit hoor:
Portuguese picture of 'hysterical wife'
Detectives trying to prove that Kate McCann killed her daughter have launched an astonishing smear campaign against her. They painted the 39-year-old doctor as a violent mother prone to "hysterical reactions" and losing control.

The allegations were leaked to Portuguese newspapers hours after Mrs McCann and her husband Gerry left the country under a cloud of suspicion about the disappearance of four-year-old Madeleine. Quoting police sources, the papers alleged that Mrs McCann became "visibly out of control" under questioning by police, and that witnesses had described her as "violent" and "aggressive" towards her children.

It was claimed that she routinely put Madeleine and the two-year-old twins to bed in the family's holiday apartment "while Gerry played tennis and lay by the pool". The reports also quoted witnesses who have given statements to police.

Pamela Fenn, who was in an apartment above the family on May 3 - the night Madeleine disappeared - is quoted as saying she believed Mrs McCann sometimes became violent and "out of control" in the room below. She claimed that "the little girl's screams calling for her daddy were very audible".

Another witness is quoted as saying that Mrs McCann "seemed to have moments of aggressiveness towards her children" and that her husband, "though more absent, had more emotional control". Mrs McCann is said to have strongly denied both these allegations in police interviews.

The damaging picture painted by Portuguese newspapers emerged as police sought to convince the public prosecutor that they have a strong enough case to charge Mrs McCann over the murder or accidental death of her daughter.
The McCanns have repeatedly insisted they are loving parents who had nothing to do with Madeleine's disappearance. They are convinced police are trying to frame them.

But the allegations, strongly denied by the family, risk poisoning public support for the couple and stopping donations to the "Find Madeleine" campaign they set up. Portugal's secrecy laws prevent police from talking about the investigation, but the leaked material appears to contain specific information about interviews conducted with the McCanns last week.

It was claimed that Mrs McCann became "hysterical" at times during her 13 hours of interrogation and refused to reply to some of the questions. It was alleged that she offered no explanation for why Madeleine's DNA appeared to have been found in a car the couple hired 25 days after she vanished.

Nor is she said to have given any satisfactory answer to whether she had slapped her daughter, or whether she sedated the children."

Veel gossip natuurlijk, kwaadsprekerij ook, maar die bewoonster boven het apartement, die Madeleine vaak om haar vader hoorde schreeuwde (waarom niet naar moeder?) heb ik ook al vaker over gelezen en gehoord. Mams McCann is echt niet zo'n lieverdje als dat ze doet voorkomen. Iemand (Milagro?) schreef hier al, dat Mona Lisa-gezicht, of woorden van gelijke strekking. En verder wordt ook de veelbezochte kerk door de McCanns met een bezoekje van de Portugese politie vereerd, het zal toch niet???? Alles op de Daily Mail.

En verder bept Garry McCann nog even verder op z'n weblog: "Despite the anguish and extreme distress this has caused all of our family, long term no one will be able to doubt how intensely Kate and I have been scrutinised. We have absolute confidence that, when all of the facts are presented together, we will be able to demonstrate that we played absolutely no part in Madeleines abduction. Our primary concern has always been the search for Madeleine and this aspect, that our daughter is still missing, must remain a priority for the investigation."

"We have had very mixed emotions since coming back to our own home. It is very comforting to have such familiar surroundings and our own belongings and the twins have settled straight back in as if they have never been away. We have had numerous visitors with friends and those in official capacities. We have appointed solicitors to advise us and assist our Portuguese lawyer in preparing our defence against any possible charges. The sooner this is done the sooner we can concentrate fully on trying to find Madeleine, which is the most important thing through this unending nightmare."
pi_53088659
Ook interessant wat The Times (geen gossip-krant) schrijft, een analyse wat betreft de gevonden DNA-sporen:

Reliability of evidence rests on size of sample
What is the DNA evidence that has supposedly been found by the Portuguese investigators?
Newspapers in Portugal have been reporting that “biological fluids” with an 80 per cent match to Madeleine’s DNA have been found underneath upholstery in the boot of the McCanns’ rented Renault Scenic. Sky News claimed last night that another DNA sample with a 100 per cent match to that of Madeleine’s profile had been found in the car.

What would this tell us?
Perhaps nothing. If it was sourced from something such as a hair follicle or skin cells then that could have been one of Madeleine’s hairs that had stuck to the clothes of a family member or her “cuddle cat” toy that her mother carries. If it was from Madeleine’s blood or corpse, that could be more significant. The most important issue is the size of the sample found. If there was a substantial amount of material it is unlikely to be from accidental contamination and would indicate that Madeleine had been in the car.

Can investigators establish if the DNA sample comes from someone who was alive or dead?
Unlikely, according to British experts. A DNA profile does not change just because someone dies. You can tell if DNA has degraded but that can happen if, for example, it had been exposed to sunshine.

Does an 80 per cent match with biological fluids indicate that Madeleine was definitely in the car?
No. The sample will have been tested against a definite sample of Madeleine’s. A 80 per cent match indicates that profilers could find only 16 of the 20 markers usually used for such analysis and suggests that the biological traces are tiny and degraded. Additionally, the twins Sean and Amelie could share a high percentage of DNA characteristics as most siblings do.

What complicates the matter further is that all three of the McCanns’ children were born through IVF and it is unknown whether the couple’s sperm and eggs were used for conception.
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:04:16 #69
3542 Gia
User under construction
pi_53088705
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:41 schreef moussie het volgende:

[..]

huh .. hoe kom je aan die 5 dagen .. die auto is 3 weken na het verdwijnen gehuurd
[..]

ik vind het ook maar vreemd .. er word bloed gevonden in de kofferbak, onder de bekleding, dat zou dus betekenen dat dat lijkje ergens in de buurt opgeborgen was al die tijd, en dan op een plek waarop het niet begint te stinken .. als dat lijkje dan idd 3 weken in een koelkast in het appartement heeft gelegen, zo'n beetje de enige mogelijkheid die ik kan bedenken, dan zouden die speurhonden toch helemaal gek zijn geworden ipv alleen maar een vage geur te ruiken ?
Dan moet ze dus elders in een diepvries hebben gelegen. Dat zou betekenen dat er medeplichtigen zijn.
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:38:49 #70
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53089005
Als ik de reacties op HLN.be lees schaam ik me weer om belg te zijn.
quote:
sorrie hoor ik vind het gewoon niet kunnen dat ze de ouders gewoon laten lopen bewijs in auto zegt algenoeg he bloed van maddy in koffer mensen word is wakker de ouders staan nu hoog in de media he dat is wat ze wouwen iemand die zijn kind verliest he blijft niet zo fier rond lopen sorrie hoor ik zie geen tranen of niets en volg het al even hoor ergste is het kindje dat verdwennen is
quote:
Wat hier nog niet ter sprake kwam is de uiterst verdachte houding waarin de pink van de rechterhand van de moeder gehouden wordt, op verschillende foto's. Het symbool van spijt en verweesdheid. En dan haar schoeisel, wie doet die gevallen nu aan als hij/zij recht in zijn/haar schoenen staat? Vuile samenzweerders zijn het. Ik heb het altijd al gedacht.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53089197
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan moet ze dus elders in een diepvries hebben gelegen. Dat zou betekenen dat er medeplichtigen zijn.
Ohw, om gek van te worden. Die kerk aldaar wordt ook onderzocht, daar zijn vast wel koele plekjes te vinden...Kate McCann als zeeeeer gelovig zijnde. Maar ja, mijn brein lijkt ook al overuren te maken, dan denk je rare dingen.

De telegraph.co.uk zet ook nog wat dingetjes op een rij:

Today The Daily Telegraph pieces together the known facts about the fateful night, as reported by the McCanns themselves and key witnesses.

2:29pm The last picture of Madeleine was taken at the swimming pool at the Ocean Club resort in Praia da Luz, where the McCanns and the three other families with whom they were staying played together.


The final picture, 2.29pm, May 3: Madeleine [right] enjoys the sunshine with her father Gerry and younger sister Amelie

7:00pm Madeleine and the other children were put to bed. Reports of when she was last seen before this vary, with some accounts putting it as early as 6pm. This would be crucial as the police might put forward a theory that the McCanns killed Madeleine and hid her body before they went for dinner.

8:30pm Around this time, witnesses agree, the McCanns arrived at the tapas bar near their apartment, meaning there was a "window of opportunity" of up to 2hrs 40 mins for them to kill Madeleine and hide her body - a scenario dismissed as "ludicrous" by their family.

The McCanns say checks were made on their children every half-hour, sometimes by other members of the party, comprising Dr Russell O'Brien and Jane Tanner, from Exeter, Dr Matthew and Rachael Oldfield, from London, and David and Fiona Payne, from Leicester, together with Mrs Payne's mother Dianne Webster.

Yet Mrs Webster has reportedly told police that each couple was responsible for checking their own children.

9:05pm Gerry McCann left the table to check on his children, who were all sleeping soundly, he says. Returning, he bumped into another British tourist, Jeremy Wilkins, with whom he had played tennis.

They chatted for several minutes, as Mr Wilkins has confirmed.

9:15pm Jane Tanner told police that at this time she went to check on her daughter, who was ill, and recalled seeing Mr McCann talking to Mr Wilkins. As she went into the apartment, she saw a man aged around 35 carrying a little girl wrapped in a blanket.

She thought nothing of it but is now convinced this was the kidnapper. The child's pyjamas matched the description of those Madeleine was wearing. Mr Wilkins apparently saw no such man, and does not remember seeing Miss Tanner. He has told police: "It was a very narrow path and I think it would have been almost impossible for anyone to walk by without me noticing."

9:30pm Dr Matthew Oldfield left the table and offered to check the McCann children. In his first police statement he said he merely listened at the door of apartment 5a but later said he had gone in and noticed that the room seemed lighter than the others, as if the shutters had been opened. He cannot be certain whether Madeleine was there.

Gerry McCann invited Miss Chekaya to join the party at 9.30. Her account apparently contradicts Mr Oldfield, as she claims that no one left or returned to the table in the half-hour she was there.

10:00pm Kate McCann left the table at this time. One tapas bar worker has even claimed that only one person left the table during the evening, a tall man thought to be Dr O'Brien.

There are also conflicting accounts of how much the party drank. One Portuguese newspaper claimed the nine friends downed 14 bottles of wine. The McCanns insist they drank three or four.

Kate McCann ran back to the restaurant at 10pm, saying Madeleine was missing.

10:14pm Police were called after the friends made an initial search. Detectives are said to be intrigued by one witness report which quoted Kate McCann shouting out: "They've taken her, they've taken her!"

They believe her immediate assertion that Madeleine had been snatched - and the implication that it was by more than one person - is suspicious.

But other accounts have claimed Mrs McCann in fact said: "Madeleine has gone. Somebody has taken her."
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:08:36 #72
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_53089401
Komen er nu eindelijk eens keiharde bewijzen ?????

Als er DNA van het kind in de huur auto is gevonden heb je toch al een bewijs waar je niet meer omheen kunt toch ? Zeker als het niet om bloed gaat maar om * ander * vocht.

Wat komt er uit een lijk druipen ????
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:13:32 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53089480
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:08 schreef deedeetee het volgende:
Komen er nu eindelijk eens keiharde bewijzen ?????

Als er DNA van het kind in de huur auto is gevonden heb je toch al een bewijs waar je niet meer omheen kunt toch ? Zeker als het niet om bloed gaat maar om * ander * vocht.

Wat komt er uit een lijk druipen ????
Op een gegeven moment gaat het ontbinden...

Morbide tvp.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 september 2007 @ 09:15:47 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_53089514
Tja, zal mij benieuwen of er ooit nog daadwerkelijk iemand voor gaat brommen, laat staan dat het kind teruggevonden wordt; tenzij de ouders een keer knappen, maar dat lijkt me sterk gezien de periode waarin ze al aan het liegen (zouden) zijn.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 september 2007 @ 09:27:44 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53089720
Dat van die drank zegt weinig, vind ik. De McCanns zijn misschien geen grote drinkers, waardoor ze de totale hoeveelheid wijn wellicht niet goed inschatten. Vreemd is dat het hele gezelschap aangeeft dat er geregeld mensen van tafel zijn geweest om naar de kinderen te kijken, maar dat het personeel dat tegenspreekt.

Vanmorgen op de radio werd in het journaal gezegd dat nu weer niet 100% vaststond dat het DNA van Maddie overeenkwam met dat uit de huurauto. Zoals de krant hierboven ergens schrijft ligt het er maar helemaal aan waaruit men DNA wint. Haren en huidschilfers kunnen altijd in de auto terecht zijn gekomen via bagage, speelgoed en kleding. Met bloed of vloeistoffen ligt dat anders, als die zijn aangetroffen zou dat zeer verdacht zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')