abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2007 @ 22:42:30 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53061112


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2007 tot nu toe

[F1]2007 ING Australian Grand Prix
[F1] 2007 Petronas Malaysian Grand Prix
[F1] Grand Prix of Bahrein 2007
[F1] Gran Premio de España Telefónica 2007
[F1] 2007 Grand Prix de Monaco
Formula 1 Grand Prix du Canada 2007
[F1] 2007 FORMULA 1 United States Grand Prix
[F1] Formula 1 Grand Prix de France
[F1]2007 Grand Prix of Europe
[F1]FORMULA 1 Magyar Nagydij 2007
2007 FORMULA 1 Petrol Ofisi Turkish Grand Prix
FORMULA 1™ Gran Premio d’ Italia 2007

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Spyker
- Super Aguri F1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema




Wie staan er dit seizoen aan de start

Mclaren

01. Fernando Alonso
02. Lewis Hamilton

Renault

03. Giancarlo Fisichella
04. Heikki Kovalainen

Ferrari

05. Fellipe Massa
06. Kimi Räikkönen

Honda

07. Jenson Button
08. Rubens Barrichello

BMW

09. Nick Heidfeld
10. Robert Kubica

Toyota

11. Ralf Schumacher
12. Jarno Truli

Red Bull Racing

14. David Coulthard
15. Mark Webber

Williams

16. Nico Rosberg
17. Alexander Wurz

Scuderia Toro Rosso

18. Vitantonio Liuzzi
19. Sebastian Vettel

Spyker

20. Adrian Sutil
21. Sakon Yamamoto*

Super Aguri

22. Takuma Sato
23. Antony Davidson

NB. Sebastian Vettel verving Robert Kubica in de GP VS
* Vervanger van Christijan Albers. Op de Nürburgring was Markus Winkelhock de vervanger van Albers.

Standen na de GP van Italie:





De voorlopige kalender met 18 races.
quote:
16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada *
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Italy
14 September Belgium
28 September** Singapore
12 October China
19 October Japan
2 November Brazil

* Provisional.
** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door WEST op 10-09-2007 06:14:55 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53061278
Hier wil ik weer lurken
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 9 september 2007 @ 23:05:03 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53061718
ben nog ff wat dingen aan het veranderen naar de nieuwe situatie


edit: Alles is veranderd naar de nieuwe situatie die op dit moment 09-09-2007 23:18 geldt

[ Bericht 41% gewijzigd door WEST op 09-09-2007 23:16:30 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 9 september 2007 @ 23:16:37 #4
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53062001
Testschema is oud btw
  zondag 9 september 2007 @ 23:17:18 #5
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53062016
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Treveo het volgende:
Testschema is oud btw
lees eens beter zeg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 9 september 2007 @ 23:19:09 #6
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53062053
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:17 schreef WEST het volgende:

[..]

lees eens beter zeg
Het is laat
  zondag 9 september 2007 @ 23:24:52 #7
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53062201
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef Treveo het volgende:

[..]

Het is laat
inderdaad heb je gelijk in

tijd om te maffen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 9 september 2007 @ 23:25:54 #8
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53062227
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:24 schreef WEST het volgende:

[..]

inderdaad heb je gelijk in

tijd om te maffen
Trusten dan
pi_53062720
ZO, kleuterklas... Tijd om weer een ONTOPIC te gaan????????
Ik wilde het vanmiddag al opmerken, maar ik was niet in de gelegenheid om een bericht neer te zetten.

En ja: dit is een dikke, vette meeleesdinges.

De Nieuwtjes in de F1 deel 25 alweer

Ik dacht dat ElmarO en Googolplexian voor het laatst iets 'zinnigs' te melden hadden in het vorige topic. Maar ik heb nu eeeeeven geen tijd om al de blabla van de laatste pagina's van deel 24 door te worstelen en de nuttige info uit posts hier te quoten. Dat mag men lekker zelf doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. WEST: er kan een nieuwe link toegevoegd worden voor het racetopic van Italie
FORMULA 1™ Gran Premio d’ Italia 2007
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53063962
quote:
Todt vreest niet voor imago Formule 1
'De waarheid komt aan het licht'


[10-09] Ferrari-teambaas Jean Todt is er heilig van overtuigd: de waarheid zal in het voordeel van Ferrari zijn als donderdag in Parijs de details van de spionagezaak bekend worden.


Er is Todt veel aangelegen dat de waarheid bekend wordt.Ook maakte de Fransman na de gevoelige nederlaag in Monza duidelijk dat hij zich geen zorgen maakt over het imago van de Formule 1. Volgens hem hebben vergelijkbare zaken in andere sporten gespeeld zonder dat dit desastreuze gevolgen had.

,,Het is gebeurd in de atletiek, met gouden medaillewinnaars, in het wielrennen is van alles aan de hand en in de voetballerij zijn ook dingen voorgevallen”, vertelde hij in gesprek met FORMULE 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper.

,,Nu is de Formule 1 aan de beurt. Dat spijt me, maar gelukkig verkeren we wel in de positie dat we willen dat de waarheid aan het licht komt. Dat is alles dat we willen en daar doen we alles voor. Bovendien heb ik er vertrouwen in dat dit moment aanstaande is.”

Todt geeft verder aan dat Ferrari de zaak sowieso doorzet. Ook als McLaren ongestraft wegkomt, net als op 26 juli. ,,Wij nemen dit heel hoog op en zetten onze zaak voort in Italië en binnen de FIA. Ik kan niet zeggen wat de uitspraak wordt, hoe die luidt en wat de gevolgen zijn. Verder zullen we doorgaan met de juridische procedure in Engeland.”

Ook weigert de teamchef te speculeren op wat hij zou beschouwen als een juiste uitspraak. ,,Het is geen menukaart waarop je kunt kiezen wat je wilt... De waarheid moet bekend worden. Daarin is een taak weggelegd voor de FIA, de World Council. En het is afhankelijk van het bewijs dat er is. Het is onze taak om dat aan de World Council voor te leggen.”

,,De vorige uitspraak hebben we niet geaccepteerd omdat wij van mening waren dat deze niet passend was. En als je naar de motivatie daarvan kijkt kan een nieuwe zaak, met nieuw bewijs, heel anders uitpakken. Dus ja, we hebben nieuw bewijs of we zijn ertoe in staat geweest het te produceren.”

Todt drong erop aan dat het team dit keer ook haar kant van het verhaal mag vertellen. ,,Die kans krijgen we.”

AC/KVN
quote:
Hamilton twijfelt aan goede afloop
'Ik kan volgende week wel eens zonder werk zitten'


[10-09] Hij gaat aan de leiding in het WK, maar toch kan Lewis Hamilton er niet gerust op zijn. En niet alleen omdat Fernando Alonso steeds dichterbij komt. ,,Ik kan volgende week wel eens zonder werk zitten, en wat dan?”


Hamilton neemt het op voor Dennis.McLaren, het team van Hamilton (en ook Alonso), moet zich aanstaande donderdag opnieuw bij de FIA komen verantwoorden aangaande de spionagezaak Stepneygate. Want de internationale autosportbond heeft nieuw bewijs. En als McLaren daarbij schuldig wordt bevonden, dan kan het wel eens worden uitgesloten van deelname voor de rest van dit jaar én volgend jaar.

,,Als je er goed over nadenkt, dan kan mij en ook het team alles worden ontnomen”, zegt Hamilton na de Grand Prix van Italië tegenover de Engelse tv-zender ITV. ,,En als je ook daar weer goed over nadenkt, dan denk je echt: ‘Wow, ik kan volgende week wel eens zonder werk zitten, en wat dan?’. Het gaat juist zo goed en dan wordt opeens alles waar je zo hard voor hebt gewerkt je ontnomen…”

Terwijl McLaren voor het eerst een dubbelzege behaalde op Monza, Ferrari’s thuiscircuit, overschaduwde de zitting van aanstaande donderdag de race. McLaren begon de dag met het uitvaardigen van een persbericht waarin het haar twijfel uitsprak over het optreden van de Italiaanse autoriteiten.

Voor de kwalificatie werden kopstukken van het team ervan op de hoogte gesteld dat er een onderzoek tegen hen was gestart. Het team beklaagde zich over het tijdstip waarop dit gebeurde en ontkende iets te horen te hebben gekregen.

Hamilton heeft alle vertrouwen in zijn team, maar zegt tegelijkertijd dat zijn liefde voor de Formule 1 op de proef wordt gesteld. ,,Ik had nooit verwacht dat ik hier zou zitten en zou zeggen dat ik iets haat aan de F1, maar de politieke spelletjes en de mensen die anderen met de grond gelijk willen maken zijn ongelofelijk.”

,,Ik wil jullie allemaal vertellen dat (teambaas, red.) Ron Dennis altijd heel, heel loyaal aan mij is geweest. Hij heeft mij altijd een kans gegeven en is altijd zo goed voor mij geweest. Ik heb nooit één reden gehad om hem niet te geloven”, aldus Hamilton.

,,Hij heeft het op het moment heel moeilijk, want volgens mij probeert een aantal mensen hem de afgrond in te helpen. En het enige dat ik kan doen is hem steunen."

Hij voegt daar nog aan toe: ,,De Formule 1 zal nooit meer hetzelfde zijn zonder McLaren, dus laten we hopen dat het allemaal goed komt.”

PPB
quote:
Vragenvuur: de grote plannen van Vijay Mallya
‘In 2009 willen we een Indiase coureur laten rijden’


[09-09] Vijay Mallya, de Indiase zakenman die een bod heeft uitgebracht op Spyker, bracht zaterdagavond in Monza een bezoek aan het team. In gesprek met FORMULE 1 RaceReport vertelde de zakenman over zijn plannen met Spyker. ,,Een Indiaas Formule 1-team: Dit moet wel een succes worden.”


Vijay Mallya heeft grootse plannen.Allereerst: is er al iets getekend?
,,Nee, nog niet. We zijn momenteel de financiën aan het onderzoeken, maar ik verwacht dat we binnen drie weken de overname kunnen tekenen. Er zijn alleen nog wat formaliteiten die afgehandeld moeten worden.”

Wanneer zijn de gesprekken met de familie Mol begonnen?
,,In Monaco. Ik lag daar met mijn boot in de haven, we hebben er voor en na de Grand Prix een groot feest georganiseerd. Daar ben ik in contact gekomen met Jan en Michiel Mol. Na de Grand Prix van Turkije heb ik nog vier dagen met ze doorgebracht om zaken te bespreken. Maar vandaag is de eerste keer dat ik het team met eigen ogen zie.”

Wilde u al lang een Formule 1-team kopen?
,,Ik ben al tien jaar in de Formule 1 actief als sponsor en ben sinds ongeveer een jaar aan het rondkijken naar teams die beschikbaar zijn.”

Wat is de rol van Bernie Ecclestone in deze overeenkomst?
,,Bernie is een goede vriend van me, net als Flavio Briatore, met wie ik heb samenwerkt bij Benetton toen ik daar sponsor was. Bernie was heel enthousiast toen ik hem over mijn plannen vertelde en hij heeft me enorm gesteund in dit plan. Bernie wil de Formule 1 steeds meer naar het oosten verplaatsen, omdat daar de groeimarkten zitten, en een Indiaas Formule 1-team past natuurlijk prima in die plannen.”

U wordt mede-eigenaar. Hoe groot is uw aandeel in het team?
,,De familie Mol houdt vijftig procent, ik heb de andere vijftig procent. Ik word zelf de teammanager en de voorzitter van de Raad van Bestuur.”

Gaat u iets veranderen in het team?
,,Eerst wil ik het contract getekend hebben, dan ga ik met alle belangrijke mensen van Spyker een bijeenkomst houden om te kijken of er op bestuurlijk vlak iets veranderd moet worden. Maar het is nu nog te vroeg om daar verdere uitspraken over te doen.”

Waarom heeft u Spyker gekocht?
,,Ik heb in het verleden bewezen dat ik onsuccesvolle bedrijven succesvol kan maken en dat is ook wat ik met Spyker ga doen. Ik zie het als een zakelijke uitdaging en een kans om India op de kaart te zetten. De familie Mol wil geld verdienen aan hun investering, ik uiteraard ook en samen gaan we van dit team een winstgevende onderneming maken.”

Hoe gaat het team heten?
,,Dat weet ik nog niet precies. Het woord India moet ergens in de naam van het team terugkomen, dat is zeker. Anders heeft het geen zin. Een miljard Indiërs leeft met ons team mee. Dit moet wel een succes worden. Er is een enorm potentieel in mijn land. Iedereen die India als afzetmarkt wil bereiken moet dat via ons doen. We bereiken meer mensen dan wie ook.”

Hoe is de respons in India op dit nieuws?
,,Overweldigend. Vorige week hield ik een persconferentie om een eind te maken aan alle wilde speculaties. Die werd op veertien tv-zenders live uitgezonden. Het land is in rep en roer nu bekend is dat er een Indiaas Formule 1-team komt.”

Is het uw ambitie op op de lange termijn voor honderd procent eigenaar te worden?
,,Kijk, als je trouwt dan ga je op de bruiloft ook niet over een echtscheiding praten. Met andere woorden: nee, dat is niet de bedoeling.”

Komt er ook een coureur uit India achter het stuur?
,,Volgend jaar waarschijnlijk nog niet. We hebben Karun Chandhok in de GP2. Hij heeft talent, maar kan misschien beter nog een tweede jaar GP2 rijden. In 2009 willen we zeker een Indiase coureur. Om de talenten te ontdekken ga ik daarom in India iets doen met jonge karters. Die sport leeft erg in India en een Indiaas Formule 1-team is de manier om dat te stimuleren.”

Wat kunnen we volgend jaar verwachten?
,,Het zal een overgangsjaar worden. We hebben tijd nodig om het team op te bouwen. Maar voor zover ik dat vandaag heb gezien lijkt Spyker me een team van zeer professionele en toegewijde mensen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat we het team naar voren kunnen helpen.”

Tot slot: hoe staat het met de Grand Prix van India?
,,Die komt er. Ik ben zelf de voorzitter van de nationale autosportfederatie en in 2010 is er hoe dan ook een Grand Prix in India. Ik ben al jarenlang bezig om Formule 1 in India te promoten, en nu ik de eigenaar ben van een Formule 1-team kan niets een succesvolle samenwerking tussen India en de Formule 1 nog in de weg staan.”

MB
Bron formule1.nl
  maandag 10 september 2007 @ 08:44:45 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53066389
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53070058
Honda is blij en Renault niet, raar joh.

Maar in Monza zou Renault toch een mededeling over 2008 naar buiten brengen?

Heikki en Nelsinho lijkt me het beste!!
pi_53071269
Die email tussen Alonso en De la Rosa over de afstelling van de auto blijkt nep te zijn:
quote:
A journalist has admitted that he invented the contents of the supposed email that may be part of FIA's 'new evidence' against McLaren.

As the espionage saga scaled new heights in the Monza paddock, La Gazzetta dello Sport published this exchange between Pedro de la Rosa and Fernando Alonso.

But Italian journalist Pino Allievi has now confessed to concocting the exchange in order to make his article about the existence of the email 'more credible'.

"I made a free interpretation of what might have been said in the email," he told AP, insisting that the hypothetical nature of the drivers' dialogue was mentioned on his article published on Friday.
Dus waarschijnlijk is er helemaal geen extra informatie, of Alonso moet alsnog geklikt hebben tegen de FIA.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 10 september 2007 @ 13:17:06 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53071636
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Die email tussen Alonso en De la Rosa over de afstelling van de auto blijkt nep te zijn:
[..]

Dus waarschijnlijk is er helemaal geen extra informatie, of Alonso moet alsnog geklikt hebben tegen de FIA.
Of er is andere informatie
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53072194
quote:
De familie Mol wil geld verdienen aan hun investering, ik uiteraard ook en samen gaan we van dit team een winstgevende onderneming maken.”
Ik zei het in voorgaande topics al. Die willen maar 1 ding en dat is centen verdienen. Niet meer en ook niet minder.

Volgend jaar een overgangsjaar, het jaar erop een jaar achteraan en halverwege het daarop volgende jaar word het team verkocht omdat het niet winstgevend genoeg te maken is.

En dan stappen Mol en die indiaan er beide uit en zorgen ze dat ze er zelf iig geen verlies op hebben gemaakt.

Ik zie liever een Eddie Jordan of Stoddart ofzo dan deze 2 keiharde zakenmannen die wel eventjes een team gaan runnen.
  maandag 10 september 2007 @ 14:03:32 #16
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53072578
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Die email tussen Alonso en De la Rosa over de afstelling van de auto blijkt nep te zijn:
[..]

Dus waarschijnlijk is er helemaal geen extra informatie, of Alonso moet alsnog geklikt hebben tegen de FIA.
Of er is andere info, alleen Fernando en FIA weten nu precies wat... We zien het dus wel op 13 september
  maandag 10 september 2007 @ 18:09:21 #17
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_53077052
ah, een nieuw nieuwtjes topic
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 10 september 2007 @ 23:10:03 #18
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53084515
TVP
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53086355
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef NED het volgende:

[..]

Ik zei het in voorgaande topics al. Die willen maar 1 ding en dat is centen verdienen. Niet meer en ook niet minder.

Volgend jaar een overgangsjaar, het jaar erop een jaar achteraan en halverwege het daarop volgende jaar word het team verkocht omdat het niet winstgevend genoeg te maken is.

En dan stappen Mol en die indiaan Indiaër er beide uit en zorgen ze dat ze er zelf iig geen verlies op hebben gemaakt.

Ik zie liever een Eddie Jordan of Stoddart ofzo dan deze 2 keiharde zakenmannen die wel eventjes een team gaan runnen.
Goh, en als jij de kans kreeg om geld te verdienen aan 'een ideaal' van jou, zou jij je (fictieve) eigen bedrijfje niet verkopen als je tig miljoen aangeboden kreeg?!

Overigens... De Indiase meneer Vijay Mallya gaat zijn "best doen om 'India' in de naam te krijgen." Indianen komen van het Amerikaanse continent...

Een Nederlands Formule 1-team (want in feite heeft het Nederlandse automerk 'Spyker' niet veel van doen met het Spyker F1-team, op de overeenkomst in naam na) wordt gekocht door een Nederlander, én een geldschieter.
Wat wil een Nederlandse Formule 1-fan dan nog meer??

Een Nederlandse coureur terug?
Dat zou nog kunnen dit seizoen, binnen de nu geldende regels van de FIA. Maximaal 4 rijders mogen er onder contract staan in 1 seizoen. Of zeg ik nu iets dat niet waar is en heb ik de klok wel horen luiden, maar de klepel (nog) niet gevonden??


Nee: laten die Mol en Mallya maar schuiven, die hebben een groter plan in gedachten.

Ik zie, lees en hoor graag wat ervan komt!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53087480
Wat er ook gebeurd, dit jaar zullen vol moeten maken met Yamamoto.
Dat is namelijk al nummerjte 4 dit seizoen
pi_53087488
Sutil, Winckelhock, Yamamoto en Albers. Ze mogen dus niet meer wisselen dit seizoen
pi_53088003
quote:
Formula One Journalist Admits Creating Fake Spy Scandal Email
A journalist has admitted that he invented the contents of the supposed email that may be part of FIA's 'new evidence' against McLaren.

As the espionage saga scaled new heights in the Monza paddock, La Gazzetta dello Sport published this exchange between Pedro de la Rosa and Fernando Alonso: "Do you know that I've found out how Ferrari is able to get its tires to work to perfection?" de la Rosa said.
"Nigel Stepney told Mike Coughlan."
"I don't believe it," Alonso replied.

But Italian journalist Pino Allievi has now confessed to concocting the exchange in order to make his article about the existence of the email "more credible".

"I made a free interpretation of what might have been said in the email," he told AP, insisting that the hypothetical nature of the drivers' dialogue was mentioned on his article published on Friday.
Calm down, please!
pi_53088030
quote:
Alonso planned Monaco '06 grid protest
Monday, 10, September, 2007, 15:37

Fernando Alonso planned to lie down in front of Michael Schumacher’s car on the starting grid at last year’s Monaco Grand Prix if the stewards did not penalise the German for intentionally stopping his Ferrari at Rascasse during qualifying.

The startling insight into Alonso’s character is provided by Mark Webber, who recounts a conversation with the Spaniard in James Allen’s new biography of Schumacher, Michael Schumacher: The Edge of Greatness.

The notorious ‘parking’ incident, in which Schumacher executed a clumsy half-spin in the dying moments of qualifying which ensured that his pole time would not be beaten, sparked an immediate furore and his insistence that it was an innocent mistake was derided by rival drivers.

After an in-depth inquiry the FIA stewards sent Schumacher to the back of the grid, issuing their verdict at 10.45 on Saturday evening.

But Alonso, who ultimately won a season-long duel with Schumacher for the title, was worried that the stewards would let the seven-time champion off the hook – in which case he planned to make his own very public protest…

“I want to lie down in front of his car,” Alonso told Webber at dinner on Saturday evening.
“I’m going to pull up on the grid, get out of my car and lie in front of his.”
Calm down, please!
pi_53088058
quote:
Alonso dismisses finish-line antics

Fernando Alonso has denied that his finish-line antics at Monza were a sign of his growing antipathy towards his team, McLaren.

With the Woking-based team embroiled in the espionage saga, and disgruntled Spaniard Alonso thought to be central to the FIA's new evidence to be presented at the World Motor Sport Council on Thursday, many paddock observers read into the way in which he greeted the chequered flag on Sunday.

Alonso usually sweeps across to the pitwall to greet the cheers of his team colleagues when he wins a race, but on Sunday he remained on a normal line.

Then, when engineer Steve Hallam and team boss Ron Dennis hailed Alonso's performance live on air via his team radio, the 26-year-old did not reply.

Alonso drew laughs from the assembled media after the race when he explained in the FIA press conference that "we are too fast here in Monza and if you go too close to (the pitwall), there is too much air coming to them." "It is more dangerous (to do that) here than in any (other) place," he added.

Alonso later told the Spanish press that he would not answer more questions about the incident.

"I am not going to talk any more," Alonso is quoted as saying by the newspaper Diario As, "because after everything positive that I have achieved this weekend, if I talk about that then that is what you will write about."
Calm down, please!
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:26:28 #25
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53092433
Haha, wanneer Alonso dit geintje had uitgehaald was hij wel gediskwalificeerd voor de rest van het seizoen, zielige huilie.
Nulla Tenaci Invia Est Via
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')