Topicgallery™ : |
|
|
|
|
|
|
"But if less is more, just think of how much more more will be" |
|
Sophia <3 |
|
|
|
Who wants to come over to Myspace and Twitter on my Yahoo until I Google all over your Facebook? |
|
Sjam met honing is erg lekker. |
|
|
|
Twapsie heeft gesproken |
|
Oh Kristel, je veux te baiser |
|
|
|
Oh Kristel, je veux seulement être avec toi, ma chérie! Quand je marche au milieu de la détresse, tu me rends la vie Tu étends ta main sur la colère de mes ennemis, et ta droite me sauve |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fijnstofhype - Methaan warmt de aarde 20 keer zo snel op als CO2. - TV-PC -Travelmap - Koeien zijn slecht voor milieu - Melk is FOUT , - / - Kaas en melk zijn erg ongezond |
|
AFCA! |
|
|
Sjam met honing is erg lekker. |
|
|
|
Twapsie heeft gesproken |
|
|
|
|
|
fijnstofhype - Methaan warmt de aarde 20 keer zo snel op als CO2. - TV-PC -Travelmap - Koeien zijn slecht voor milieu - Melk is FOUT , - / - Kaas en melk zijn erg ongezond |
|
|
|
|
|
|
|
Mastermind. |
|
|
|
Zerg schreef het volgende: 1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken [TK] DVD's! Swarmahoer zei om 2.00u: 50+30=70. 70/4=27,50. Ja, toch?!?! |
|
|
|
|
|
|
|
pretslet |
|
|
|
Buikpijn van het lachen! |
|
|
|
|
|
|
is een lief konijntje |
|
|
|
#things i do to people i love shouldn't be allowed# |
|
, gekkie! |
|
|
Quod me nutrit me destruit. |
|
I like girls, they like me! |
|
|
|
Ik wil niet knuffelen en zoenen en die poespas, ik wil weten of me dollo in je poes pas, als ie in je poes pas wil ik er in komen, zonder te betalen, je hebt je eigen inkomen! -Gino Pietermaai |
|
Fanatiek nachtbaggeraar |
|
|
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!) Lullo scrotum ejaculatio est. Hattrick: Ladderzatsquad (208243) |
|
Weet wat je drinkt en eet! |
|
|
|
Salute Reageer in mijn fobo ]:< www.thecorporation.com |
|
, gekkie! |
|
|
Quod me nutrit me destruit. |
|
Hallowed are the Ori |
|
|
|
Origin |
|
ondertitel |
|
|
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH" |
|
Helemaal verzuurd |
|
|
|
Op woensdag 6 mei 2009 @ 13:58 schreef DeBroer het volgende: Weer zo'n floppend Europees 'success-is-maakbaar' project |
|
kippensoep |
|
|
|
Don't judge a duck by its brother |
|
Fight now, hurt later |
[ Moderator ]
|
|
|