abonnement Unibet Coolblue
pi_53038609
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:49 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

is het van belang of iemand je doelbewust uit je huis haalt omdat hij/zij je al een tijd volgt? Het resultaat is dat er een slachtoffer valt. Ik schrik een beetje van alles wat hier gezegd en gespeculeerd wordt. De ouders zijn door sommigen hier al veroordeelt. Er wordt gezegd dat ze niet genoeg emoties tonen, niet iedereen is hetzelfde. Dit zeiden ze nl. ook van de moeder van dat meisje dat door die dingo was ontvoerd. Ze toonde te weinig emoties en dat was een van de redenen om haar te verdenken. Nogmaals, niet iedereen reageert hetzelfde, dus projecteer de manier waarop jezelf zou reageren niet op anderen.
Helemaal mee eens!
pi_53038843
Ik word er zo verdrietig van. Het ergste wat je als ouder kan gebeuren is deze mensen overkomen. Ze zijn hun kindje kwijt. Alsof dit nog niet erg genoeg is zijn er mensen die gaan speculeren dat je er vast en zeker iets mee te maken moet hebben want de manier waarop je je opstelt is niet de manier waarop zij dat zouden doen.

Even een nieuwtje, mensen reageren allemaal anders. Als ik er vroeger aan dacht dat 1 van mijn ouders zou sterven dan moest ik huilen en ik dacht dat ik het niet zou kunnen verdragen. Toen mijn vader stierf was ik de meest nuchtere van ons allemaal en heb alles rond zijn crematie geregeld. Ik heb toen dagen in een roes geleefd en niet gehuild, dat kwam pas na de crematie, toen stortte ik in.

Deze mensen leven waarschijnlijk op de automatische piloot en zijn bezig met overleven.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53038920
nu projecteer je zelf ook, tbl.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53039123
Waarschijnlijk wel, maar ik probeer een tegengeluid aan alle speculaties en complottheorieën te geven die hier neergegooid worden. Verder poneer ik dit niet als waarheid, maar als een mogelijkheid. De dingen die hier neergezet worden, worden toch wel als redelijk harde feiten gepresenteerd.

Ik krijg zelf steeds meer het idee dat de portugese politie geen gezichtsverlies in deze kwestie wil lijden en dat ze kosten wat het kost een schuldige willen hebben. Dus ik ben bang dat ze daarom deze mensen onder druk zetten om te bekennen. Als dit zo is dan vind ik dat een kwalijke zaak.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53039330
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:13 schreef tbl1966 het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar ik probeer een tegengeluid aan alle speculaties en complottheorieën te geven die hier neergegooid worden. Verder poneer ik dit niet als waarheid, maar als een mogelijkheid. De dingen die hier neergezet worden, worden toch wel als redelijk harde feiten gepresenteerd.

Ik krijg zelf steeds meer het idee dat de portugese politie geen gezichtsverlies in deze kwestie wil lijden en dat ze kosten wat het kost een schuldige willen hebben. Dus ik ben bang dat ze daarom deze mensen onder druk zetten om te bekennen. Als dit zo is dan vind ik dat een kwalijke zaak.
het verhaal rammelt gewoon aan alle kanten.
heeft niets met projectie te maken, ik geloof hun verdriet, omdat ik geloof dat ze daadwerkelijk zijn gaan geloven in hun eigen verzinsels, verdringing noemen we dat, de waarheid zo erg, dat je het gewoon wist.

maar speculeren, ach, ja, dat doe jij nu ook, zo gaan topics als deze, als je daar niet van houdt, lees je beter niet mee.
een zaak als deze, die maanden sleept, ja, wat denk je dan, dat men 4 maanden lang ofwel enkel "we zullen zien, we wachten maar weer af" gaat posten , een zaak die dagelijks, mede dankzij het mediaoffensief van de ouders zelf, de media haalt?

tja, ach, de een verdenkt de ouders, de ander verdenkt de politie van eigen belang , wat is het verschil? niets, precies, speculaties, beide.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53039332
Is het trouwens bewezen dat ze kinderen slaapmidelen toegediend hadden ?
Want dat rijm ik echt niet,ik ken geen enkele ouder die zijn kind slaapmiddelen geeft om zelf lekker de bloemetjes buiten te zetten !

En ven op bovenstaande reagerende :het kan natuurlijk best zo zijn dat de portugezen willens en wetens een schuldige aanwijzen of verdachten maakt....
pi_53039355
natuurlijk worden ze onder druk gezet om te bekennen.
als ze vier maanden lang gelogen hebben moet dit wel.

maar bekennen alleen is niet voldoende voor een rechtzaak.
de portugese politie (in samenwerking met de britse) moet sterke aanwijzingen of zelfs bewijzen hebben dat ze er iets mee te maken hebben.
anders waren ze echt niet na vier maanden opeens verdachten gemaakt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53039381
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:13 schreef tbl1966 het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar ik probeer een tegengeluid aan alle speculaties en complottheorieën te geven die hier neergegooid worden. Verder poneer ik dit niet als waarheid, maar als een mogelijkheid. De dingen die hier neergezet worden, worden toch wel als redelijk harde feiten gepresenteerd.

Ik krijg zelf steeds meer het idee dat de portugese politie geen gezichtsverlies in deze kwestie wil lijden en dat ze kosten wat het kost een schuldige willen hebben. Dus ik ben bang dat ze daarom deze mensen onder druk zetten om te bekennen. Als dit zo is dan vind ik dat een kwalijke zaak.
Zoiets als de Deventer moordzaak...

Ach, we spelen allemaal een beetje Baantjer hier. Speculeren over wat er gebeurt kan zijn, gebaseerd op de informatie uit de pers. De meeste hier denken dat de ouders het hebben gedaan. Ik denk van niet, maar het is een gevoel. De meeste info spreekt tégen ze...
pi_53039417
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef Cattara het volgende:
Is het trouwens bewezen dat ze kinderen slaapmidelen toegediend hadden ?
Want dat rijm ik echt niet,ik ken geen enkele ouder die zijn kind slaapmiddelen geeft om zelf lekker de bloemetjes buiten te zetten !

En ven op bovenstaande reagerende :het kan natuurlijk best zo zijn dat de portugezen willens en wetens een schuldige aanwijzen of verdachten maakt....
ik ken geen enkele ouder die haar eigen kinderen vermoord opdat haar minnaar haar niet dumpt.
ik ken geen enkele ouder die met het lijk van haar dochtertje in de auto rijdt en per toeval door de politie wordt aangehouden waarbij de politie vanwege verdacht gedrag vraagt de kofferbak te openen.
ik ken geen enkele ouder die toekijkt hoe haar vriend haar kind de dood in mept , de enkele keer dat het kind haar kooi uit mag.

ja, ik weet niet , hoor, logica en wat rijmt en wie je kent is nu niet echt iets waar je op af kan gaan bij dit soort zaken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53039531
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef Cattara het volgende:
Is het trouwens bewezen dat ze kinderen slaapmidelen toegediend hadden ?
Want dat rijm ik echt niet,ik ken geen enkele ouder die zijn kind slaapmiddelen geeft om zelf lekker de bloemetjes buiten te zetten !

En ven op bovenstaande reagerende :het kan natuurlijk best zo zijn dat de portugezen willens en wetens een schuldige aanwijzen of verdachten maakt....
volgens een Portugese krant heeft Gerry gister tijdens de ondervraging gister toegeven dat hij zijn kinderen op 3 mei slaapmiddelen heeft geven
quote:
Entretanto, fontes ligadas ao processo revelaram que Gerry terá admitido aos investigadores ter administrado um sedativo aos filhos na noite de 3 de Maio.
http://dn.sapo.pt/2007/09(...)_morte_madelein.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53039543
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef milagro het volgende:

[..]

het verhaal rammelt gewoon aan alle kanten.
heeft niets met projectie te maken, ik geloof hun verdriet, omdat ik geloof dat ze daadwerkelijk zijn gaan geloven in hun eigen verzinsels, verdringing noemen we dat, de waarheid zo erg, dat je het gewoon wist.

maar speculeren, ach, ja, dat doe jij nu ook, zo gaan topics als deze, als je daar niet van houdt, lees je beter niet mee.
een zaak als deze, die maanden sleept, ja, wat denk je dan, dat men 4 maanden lang ofwel enkel "we zullen zien, we wachten maar weer af" gaat posten , een zaak die dagelijks, mede dankzij het mediaoffensief van de ouders zelf, de media haalt?

tja, ach, de een verdenkt de ouders, de ander verdenkt de politie van eigen belang , wat is het verschil? niets, precies, speculaties, beide.
Maar we weten niet alles, alleen wat 'per ongeluk' naar buiten lekt en dat kan ook bewust gedaan worden om een bepaald beeld te creëren.

Ik weet niet wat ik van de zaak moet denken, ik hoop, denk ik, dat de ouders er niets mee te maken hebben. Ik schrik alleen van alle harde dingen die hier gedacht en gezegd worden. Waarom moeten mensen zo nodig een oordeel hebben over dit soort zaken. Waarom zo weinig empathie, gelijk al vanaf de 1e dag hoorde je mensen zeggen dat ze hun kinderen nooit zo alleen zouden laten, 't waren dus gelijk slechte ouders.

Ik probeer die mensen nu nog niet te veroordelen, als ze inderdaad schuldig zijn is daar nog tijd genoeg voor.

Stel je voor: je bent onschuldig en je wordt van alle kanten verdacht. Daar moeten ze, buiten het feit dat ze hun kindje zijn kwijtgeraakt, waar ze vast ook schuldgevoelens over zullen hebben, ook mee omgaan. Denk je dat deze mensen zich zelf niet verwijten dat ze hun kinderen alleen hebben achtergelaten in dat appartement, er is geen groter verwijt dan zelfverwijt.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53039897
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:26 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ken geen enkele ouder die haar eigen kinderen vermoord opdat haar minnaar haar niet dumpt.
ik ken geen enkele ouder die met het lijk van haar dochtertje in de auto rijdt en per toeval door de politie wordt aangehouden waarbij de politie vanwege verdacht gedrag vraagt de kofferbak te openen.
ik ken geen enkele ouder die toekijkt hoe haar vriend haar kind de dood in mept , de enkele keer dat het kind haar kooi uit mag.

ja, ik weet niet , hoor, logica en wat rijmt en wie je kent is nu niet echt iets waar je op af kan gaan bij dit soort zaken.
Het gaat mij erom,hoe lang de politie van die slaapmiddelen wist,ze hadden dan toch gelijk al zoiets moeten hebben van :er iets iets niet in de haak?Wat voor verweer heb je als ouder om je kinderen dit te geven...van bovenstaande dingen hoor je het achteraf pas waarschijnlijk,dit gegeven hadden ze nu al.
pi_53040010
Misschien wisten ze het al wel vanaf het begin, maar toen zaten ze nog achter die Murat aan. Madeleine schijnt elke avond de boel bij elkaar gekrijst te hebben. Misschien hebben de ouders wel meteen verteld dat ze haar daarom iets onschuldigds hebben gegeven...en laat dat nou net deze avond zijn dat ze verdween...Je kan dan denken ja ja, maar het kán wel toevallig zijn...
pi_53040157
dat er iets niet in de haak is, is niet voldoende voor rechtzaak.
worden ze zo vrijgesproken door gebrek aan bewijs.
of enkel een boete voor mishandeling ivm die slaapmiddelen.

vandaar dat ze een maand lang telefonisch zijn afgeluisterd en gevolgd.
wat daar allemaal uit is gekomen is nog niet naar buiten gebracht.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53040177
Er zijn ook rustgevende dingen te koop speciaal voor kinderen met bijv valeriaan erin verwerkt (of melatonine). Sommige ouders schijnen hun kind standaard iets kalmerends te geven als ze een lange reis per vliegtuig maken (pas was er toch een rel omdat een stewardess wilde dat de moeder haar kind drogeerde en die moeder weigerde). Zo extreem is 't waarschijnlijk niet om je kind iets te geven om rustig te worden en goed te slapen. Bovendien hebben zij als arts misschien juist het gevoel dat ze goed weten wat ze doen, en er verantwoordelijk mee kunnen omgaan.
pi_53040452
Natuurlijk weet niemand hier iets zeker, en net wat Milagro zegt, ze hebben zelf het medieoffensief in gang gezet. Het is ook die verdomde Portugese wetgeving die belet dat er niets over mag worden gezegd zolang het onderzoek loopt, niemand dus, zowel van de politie als direct betrokkenen, hoogstens een nietszeggend zinnetje van de hoofdcommissaris ter plekke. Wát men nu weet wordt via de McCanns via familie en vrienden naar buiten gebracht, en wat quotes van journalisten die hen af en toe wat uitspraken ontfutselen. Ook de plaatselijke koddebeier bept wat mee, al of niet bewust gelekt. Het had heel anders gegaan als de zaak in de UK was behandeld, veel sneller ook. Maar één puntje wordt wel eens vergeten, het wereldwijde alom gerespecteerde Britse Lab heeft wel een en ander gevonden, de Portugese politie is niet zomaar out of the blue tot actie overgegaan. Dat gebeurde na het binnen komen van de eerste resultaten, ik weet niet of alles al binnen is, ook daar worden geen mededelingen over gedaan. Ook was de Portugese politie (samen met Britse collega's) al een maand bezig het stel intensief te volgen op allerlei manieren. Voor mij is best wel duidelijk dat samen met de Lab-resultaten én het voorgaande onderzoek ze best wel wat tegen de McCanns kunnen gebruiken als bewijs, maar nogmaals, wij weten eigenlijk niets zeker. Wat snippertjes hier en daar en zoek het maar uit. Wel is voor mij zeker dat ze de kids tig keren ontverantwoord alleen hebben gelaten, in een vreemd land/omgeving, Madeleine autistisch was en dit alles terwijl er wel oppas voorhanden was. Ik speculeer ook, samen met anderen hier, door te veronderstellen dat Maddie per ongeluk is overleden (door wie en waardoor?) en dat de ouders een cover-up hebben bedacht om de gruwelijke consequenties niet onder ogen te willen/kunnen zien. Voor de rest heeft Milagro dit verder prima verklaard over het mogelijk hoe en waarom etc etc.

Ergens moet je met die hele club (vooral familie), inclusief de McCanns zelf, medelijden hebben, hoe gek dat misschien ook klinkt, ze zijn zowel mogelijk daders, slachtoffers en alles wat daar tussen zit. Wat een gruwelijke situatie, en hoe nou verder met die tweeling...En on top off all, Madeleine...
pi_53041424
En het laatste is dat de McCanns echt desperate zijn to go home, volgens de BBC, net op het nieuws. Dat zal dan na morgen gebeuren, ze gaan eerst legal advice zoeken. Kennelijk om uit te vinden wat ze wel en niet mogen. En verder meldde een reporter ter plekke (ook weer via vrienden die Kate hadden gesproken) dat de McCanns hun hoofd hoog houden omdat ze de Portugese politie niet gunnen een breakdown te krijgen. Ook bezoeken ze de kerk niet meer, kunnen ze niet meer opbrengen. Het wordt bitter, heel bitter.
pi_53042421
The Daily Mail / Mail on Sunday heeft weer een interessant artikel:
quote:
The parents of Madeleine McCann will this week face a judge who has the power to charge them in connection with the death of their daughter, detectives told journalists last night.

Portuguese police are expecting to receive new forensic evidence, gathered from the McCanns' holiday apartment-either tomorrow or Tuesday which they believe will clinch their case against the couple.
quote:
It became clear last night that although Portuguese police are confident they have an adequate case, based on DNA samples, serious doubts are emerging about the evidence.

Sources close to the British police drafted into the inquiry have told this newspaper that the new forensic evidence relating to the McCanns' holiday apartment is "far from conclusive".

In particular they fear that the failure by police to preserve the crime scene properly in the crucial hours following the three-year-old's disappearance has rendered it of little value.

A question mark has also been placed against the first tranche of test results, which led to the allegation that blood was found in the boot of the couple's Renault Scenic hire car.

It is simply not certain, in fact, that it was blood.

The Mail on Sunday understands that the sample is so minute that it has been categorised by forensic scientists in Birmingham as "low copy number DNA" and, again, unlikely to be of much value as evidence.

And while British police accept that the new test results, expected to reach Portugal in the next two days may, at a stretch, point to Madeleine having died in her holiday apartment, no great emphasis should be placed upon it.

A British police source said: "Our labs have discovered forensic evidence in the apartment which could suggest that Madeleine died there.

"However the scene of crime was so badly contaminated that the evidence found there is not substantial enough to support a prosecution.

"So the main theory being pursued by British police is that she was abducted."


Despite the British misgivings, Portuguese police, who are understood to be aware of the main thrust of the new results, appear to be ignoring the warnings attached to the forensic evidence that has been passed on to them.

Sources say they are confident that their new evidence will be substantial enough to bring formal charges against the couple.
quote:
The main plank of the police case so far is that they believe Mrs McCann, 39, accidentally gave Madeleine a fatal overdose of sedative and then conspired with her husband in an incredible cover-up.

There are growing fears, however, that they are pursuing a cynical strategy of using the forensic evidence, scant as it may be, to force - or possibly even trick - the couple into confessing.

They are said to be steadily increasing the pressure on the McCanns, including making leaks to the Portuguese media.

It was reported yesterday in one Portuguese newspaper that detectives are working on the theory that Mrs McCann may have been taking a sedative herself because she is "mentally unbalanced" --and somehow gave a dose to her threeyearold daughter by mistake.

Another said Mr McCann admitted during his interview that he, not his wife, administered the lethal dose.
quote:
The Mail on Sunday has learned that she made a tearful goodbye to her two-year-old twins Sean and Amelie, fearing that she may be put immediately into custody.
quote:
A friend refused to respond to a suggestion yesterday that the twins may now be put into the hands of authorities in Portugal or the UK.
http://www.dailymail.co.u(...)in_article_id=480801
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 9 september 2007 @ 00:55:04 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53042456
wat een ongelooflijk kutonderzoek is het geweest. ik kan me daar heel erg aan storen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 september 2007 @ 01:15:22 #270
798 voyeur
bemoeit zich
pi_53042719
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef Suko het volgende:
Natuurlijk weet niemand hier iets zeker, en net wat Milagro zegt, ze hebben zelf het medieoffensief in gang gezet. Het is ook die verdomde Portugese wetgeving die belet dat er niets over mag worden gezegd zolang het onderzoek loopt, niemand dus, zowel van de politie als direct betrokkenen, hoogstens een nietszeggend zinnetje van de hoofdcommissaris ter plekke. Wát men nu weet wordt via de McCanns via familie en vrienden naar buiten gebracht, en wat quotes van journalisten die hen af en toe wat uitspraken ontfutselen. Ook de plaatselijke koddebeier bept wat mee, al of niet bewust gelekt. Het had heel anders gegaan als de zaak in de UK was behandeld, veel sneller ook. <knip>
Alles beter dan wat de Britse pers allemaal te berde brengt over het Engelse onderzoek. Geef mij maar radiostilte in het belang van het onderzoek ipv deze berg aan disinformatie zogenaamd afkomstig van de Britse politie.
Here we are now, entertain us.
pi_53043339
quote:
McCanns To Fly Home Today - Sources

Updated: 00:54, Sunday September 09, 2007

Sky News sources have learnt that Kate and Gerry McCann are to return to Britain on Sunday morning.

Sky Crime Correspondent Martin Brunt said: "It appears that a deal has been struck with Portuguese authorities who have been satisfied that the couple will return to Portugal if required.

"The McCanns are reverting to their original plan to fly home to Leicestershire on a flight at 09.30. That plan, of course, had been thrown into disarray by them being declared suspects.

"They have been clarifying their position and they have been told they are allowed to go," added Brunt.

Earlier, Madeleine's aunt said the couple had been worried that a return would appear that they are running scared.

Philomena McCann, who spoke to her brother Gerry after he was questioned by detectives, said: "(Gerry) doesn't want it to look as if they are running away, because that is nonsense."
http://news.sky.com/skynews/article/0,,91210-1283278,00.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 9 september 2007 @ 02:11:50 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53043365
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:

[..]

Alles beter dan wat de Britse pers allemaal te berde brengt over het Engelse onderzoek. Geef mij maar radiostilte in het belang van het onderzoek ipv deze berg aan disinformatie zogenaamd afkomstig van de Britse politie.
engeland staat bekent om de grootste sensatiezucht ter wereld. kijk alleen al naar al die rioolbladen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53044528
Het gezin McCann zit dus straks in het vliegtuig, op weg naar huis. Er zijn dus kennelijk niet genoeg bewijzen om hen in Portugal te houden. Nog afgezien van het feit dat de Portugese politie niet genoeg expertise heeft de Lab-testen te intepreteren op hun waarde en er naar de handelen. Ze hebben de 'aanhangsels' (attachments bij de rapporten) met aantekeingen/waarschuwingen kennelijk genegeerd. Bovendien is nog steeds niet alles binnen heb ik begrepen. Al met al hebben ze hele onderzoek zitten klunsen, vanaf het begin. Bewijzen (zoals sporen) niet (of niet op tijd) veilig gesteld, niet alle omwonenden en in het dorp ondervraagd. Niet gelijk de McCanns aan de tand gevoeld, iets wat eigenlijk standaard is bij een vermissing van een kind. En wat ook nog steeds te belachelijk voor woorden is, dat het apartement na 'onderzoek' gewoon weer is verhuurd, de naderhand gevonden sporen zijn dusdanig besmet dat geen uitsluitsel kan worden gegeven. Ook vlak na de vermissing is het halve dorp binnen geweest. De McCanns, als artsen, moeten hebben geweten wat dat allemaal aan bewijzen teniet kan doen. Uit het artikel gepost door Caesu: "However the scene of crime was so badly contaminated that the evidence found there is not substantial enough to support a prosecution." En verder claimed Kate dat ze is geprest te bekennen, they try to frame me, zeggend tegen haar dat Madeleine dood is.

En verder heeft Kate niet op alle vragen geantwoord: "And in what was seen by many as a further example of the high-stakes "game" the police are playing, several Portuguese newspapers attached great significance to Mrs McCann's refusal to answer accusations about the "biological substances" found in the hire car. According to several reports there were many other questions she refused to answer, although sources close to the family say her silence would have been on the advice of her lawyers." Ook gelezen op de Daily Mail.

Feitje op de BBC, de McCanns waren al weken van plan geweest te vertrekken maar door de Portugese politie gesommeerd nog even te blijven. Dit uitstel was dus zeker niet, naar nu blijkt, door henzelf genomen. Ook de Daily Mail meldt dat: "Several weeks ago the couple made provisional plans to return with their two-year-old twins Sean and Amelie to their home in Rothley, Leicestershire, today. But they put this on hold after Portuguese police summoned them back in for questioning this week and made them arguidos."

De Portugese advocaten blijven hun zaken behartigen en het zou kunnen dat ze met het vorderen van de onderzoeken, die gewoon doorgaan, een keer terug moeten voor verder verhoor. De McCanns hebben wel toegezegd nog steeds mee te werken.

Ongewtijfeld zullen ze in eigen land ook advocaten inschakelen, zou ook logisch zijn. Zal mij benieuwen of ze wel mogen praten in eigen land, misschien alleen over persoonlijke ervaringen. Het wachten is op de 'Exclusives" want die komen er vast, ook al omdat ze hun naam pertinent willen zuiveren, en als geen ander weten ze hoe de media te gebruiken, en dat laatste is gemeen van me, I know.

Ze zijn nu op weg naar het vliegveld waar ze het vliegtuig van 09.30 pakken, daarvoor geven ze nog een verklaring, ik vermoed dat er niks schokkends zal worden gezegd, alleen zoiets als hun naam zuiveren en door blijven zoeken naar Madeleine.

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 09-09-2007 08:16:15 ]
pi_53045174
Foto's van de Daily Mail en Sky News.

Gerry and Kate leave their apartment in Praia da Luz for the last time and prepare to drive to the airport




Photographers and journalists jostle for position as the McCanns head off for the airport

Parents To Fly Home Without Madeleine
"The parents of Madeleine McCann have boarded an easyJet plane to fly back to Britain after being named as official suspects in their daughter's disappearance. They went through the VIP entrance at the airport in Portugal and were whisked through passport control." Sky News

En de Daily Mail: "Family friends said yesterday the couple intended to remain in the Algarve for the time being to "help the police", but were taking legal advice on whether they could return to the UK.

Now in a sudden turnabout they have reinstated the original plans. The surprise move comes after reports that the couple could this week face a judge who has the power to charge them in connection with the death of their daughter.

Portuguese police were expecting to receive new forensic evidence, gathered from the McCanns' holiday apartment - either tomorrow or Tuesday which they believe will clinch their case against the couple.

The fact that detectives were claiming another potential breakthrough will lead to fresh concern in the McCann camp that the police are increasing the pressure on Kate and Gerry McCann to make a confession. Once new evidence has been received, police sources say the McCanns could have been ordered to go before the court of examining magistrate Jose Cunha de Magalhaes e Meneses on either Wednesday or Thursday."

Ik geloof er niks van dat die twee binnenkort teruggaan naar Portugal, anders had de Porugese politie ze nu niet laten gaan, ondanks de berichten dat er nieuw bewijs in aankomst is "new forensic evidence, gathered from the McCanns' holiday apartment - either tomorrow or Tuesday which they believe will clinch their case against the couple."
pi_53045211
nu ja, wie weet worden ze op het vliegveld nog aangehouden of zo
rijden ze onderweg van een klif af, wel lullig voor de dame achterin .
nemen de een onverwachte afslag en zien we ze nooit neer terug ..

wat een circus, dit en ja voor een aanzienlijk deel door de ouders zelf opgezet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')