abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:35:12 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52940470
Deeltje vijf alweer over deze tennisheld!


Hier vertellen ze Roger Federer dat hij toch nog niet gestopt is:



Ook Roddick is het al verteld:



Lleyton Hewitt had eigenlijk zelf een comeback in gedachte en schrok dus ook behoorlijk van het nieuws:



maar Martin Verkerk is terug!



Nu is het nog op TEAN International, maar weldra......
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:36:41 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52940499
Martin Verkerk speelt dinsdag 4 september om 20.00 uur de eerste ronde van het TEAN International Tennis Tournament tegen de Fransman Eric Prodon. De 26-jarige Parijzenaar is in Alphen aan den Rijn als vierde geplaatst. Hij is bij aanvang van de Challenger in Alphen aan den Rijn 188ste op de wereldranglijst.

Verkerk lootte afgelopen zondag, onder supervisie van de Engelsman Andrew Jarrett, zelf Prodon als zijn tegenstander. Eric Prodon is dit jaar aan een doorbraak bezig. Hij won dit jaar titels in zeven futures en was onlangs ook de beste in de Challenger van Tampere. In Manerbio haalde hij de finale.

Nu eerste ronde eruit voor Prodon. De wedstrijd is GRATIS toegankelijk vanavond op de banen van Tean in Alphen aan de Rijn. Gaat dat zien, gaat dat zien! Binnenkort enkel op Mastertoernooien en Grand Slams!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52941232
Klinkt als een goede tegenstander. Ik snap dat dit topic cynisch is bedoeld, hij heeft ook echt maar 1x geweldig gespeelt. Ik hoop echt dat hij nog terug kan komen en aan al de zeikers die hem 'one day fly' noemen kan laten zien hoe goed hij eigenlijk is.

Her ergelijkste vond ik nog wel Co Stompe die sprak over het 'Martin Verkerk effect' terwijl hij zelf de grootste koekenbakker van de Nederlandse sporthistory is. Die finaleplaats op Roland Garros neemt niemand hem meer af in ieder geval en zo heeft hij op dat toernooi tot dusver hetzelfde beste resultaat als Roger Federer .
pi_52941323
Waar is hij al die tijd geweest dan ?
Wiesdebaas ..
pi_52941434
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:26 schreef BolleSmurf het volgende:
Waar is hij al die tijd geweest dan ?
Kuurtje gevolgd bij Nadal, eerste foto van the new and improved Martin is al uitgelekt:

pi_52946313
Hoelang heeft die man zijn beschermde status wel niet gehad als hij nu nog 188ste staat
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:48:58 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_52948008
Je bent de vergeten in de topic titel XL.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:54:45 #8
30919 mitt
Michael Corleone
pi_52948168
Ik zit hier helemaal in spanning, wanneer horen we wat
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_52948626
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hij heeft een set gepakt; 3-6 6-3 3-6 .
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:37:38 #10
30919 mitt
Michael Corleone
pi_52949416
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef Chriz2k het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hij heeft een set gepakt; 3-6 6-3 3-6 .
Briljant.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 5 september 2007 @ 07:30:36 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52952397
quote:
Martin Verkerk speelde een goede partij. Toch verloor de locale tennisheld van Alphen aan den Rijn van Eric Prodon de eerste ronde van het TEAN International Tennis Tournament. In een volgepakt stadion zegevierde de 25-jarige Fransman (vierde geplaatst) laat in de avond met 6-3 3-6 6-3.
Verkerk liet vooral in de tweede set zien dat zijn rol in het tennis nog niet is uitgespeeld. Hij balde na gewonnen punten weer ouderwets zijn vuist. Hij had het gevoel weer een topsporter te zijn. Zelf vond hij het niet verrassend dat hij verloor. 'Deze Prodon is zo goed dat hij zeker in de top-50 van de wereld hoort te staan. Hij heeft een stuk of zeven toernooien gewonnen de laatste maanden. Een fantastische tennisser, dat heeft hij tegen mij ook laten zien. Ik was nog niet klaar voor een topevenement. Hier heb ik gespeeld, omdat deze Challenger in mijn stad plaats heeft.'
Veel respect en waardering voor zijn tegenstander, realisme bij Verkerk!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52955806
quote:
Prodon is zo goed dat hij zeker in de top-50 van de wereld hoort te staan
Na Rik de Voest nu Eric Prodon. Het zit Martin ook niet mee, ik begin een complot te vermoeden ...



[ Bericht 15% gewijzigd door zjroentje op 05-09-2007 11:15:53 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52958650
toch knap een set gepakt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52959088
Je moet zo'n sympathieke fransoos ook niet remmen in zijn ontwikkeling. Verkerk geeft zo iemand de ruimte. Dat heet collegialiteit.
pi_52989352
Verkerk had gelijk. Eric Prodon is inderdaad top-50 materiaal. Dat blijkt wel na zijn 6-4, 1-6, 6-7 nederlaag tegen nummer 415 van de wereld Augustin Gensse.
pi_52989585
2008 wordt het jaar van Verkerk. Of anders 2009.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:52:22 #18
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52996022
Martin moest zich weer aanpassen aan het lage niveau van Challengers, want de Amerikaanse competitie is natuurlijk een paar niveautjes hoger. Dat gaat met horten en stoten en dit keer pakte het negatief uit. Dat overkomt de besten.
Weisst
pi_52999461
Goh, die Verkerk heeft ook wel pech hoor...Maar ik vind het wel goed van hem dat hij dit keer een set pakte, hij hoeft ook weer niet té aardig te zijn voor zijn tegenstanders....En ik begrijp wel dat hij zo'n nieuwkmer als Prodon bij zijn opmars wil helpen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53021922
Alsof ie niet is weggeweest
quote:
Verkerk speelt eindelijk pijnvrij

Ineens was Martin Verkerk er weer. In zijn woonplaats deed hij mee aan een toernooi. Eén rondje, toen lag hij eruit. Toch zit hij lekker in zijn vel en wil hij zich volgend jaar weer in de top-100 spelen.

Tennis En Anders Niet. Honderd jaar bestaat TEAN in Alphen aan den Rijn. De achtste editie van het internationale toernooi dat de tennisvereniging organiseert is naar challenge-niveau opgewaardeerd. Of erelid en plaatsgenoot Martin Verkerk niet wilde deelnemen?

„Ik had dit jaar geen tennisplannen meer; ik heb dit gedaan voor Alphen’’, stelt Verkerk (28). Dinsdagavond laat trad hij aan tegen de Fransman Prodon, nummer 188 op de wereldranglijst.

Het publiek is massaal opgekomen voor de terugkeer van de plaatsgenoot. Zijn de stoeltjes op de tribune om zeven uur nog onbezet, om acht uur, als Verkerk moet beginnen, is het bomvol in het intieme stadionnetje. En als de partij door uitloop pas anderhalf uur later begint, zijn al die mensen er nog steeds.

De lokale held speelde in juli in de Amerikaanse competitie. „Ik heb daar niet kunnen trainen; er was geen tijd voor. Je speelde en vloog dan naar de volgende wedstrijd. Ik heb vier weken in de lucht gezeten.” Hij keerde doodmoe terug naar huis. Daarna deed hij niets meer. Tot hij gevraagd werd voor het toernooi van TEAN, de club waar zijn carrière begon. „Ik heb zes dagen getraind.”

Vanaf het begin staan de toeschouwers achter de Alphense zoon. „Hij is een stuk magerder, mooi afgetraind’’, meent een vrouw in het publiek. Ondanks enkele snoeiharde aces – telkens beloond met een daverend applaus – levert hij de eerste set in (3-6). Als Prodon met een ace antwoordt, klinkt vanuit het publiek: „Hé, die slagen zijn voor Martin, hoor.”

In de tweede set komt Verkerk los. De gebalde vuist na een passeerslag, als zegegebaar in de lucht, zegt veel. „Jaah!’’, bij een break, zegt alles. De lach keert terug; Verkerk loopt als in trance op de achterlijn, serveert sterk, ace na ace, soms twee na elkaar. Hij wint de set (6-3).

’Aces zijn voor Martin.’ Hij zal er in de wedstrijd twaalf slaan. Het is niet genoeg. Verkerk speelt te gehaast, onrustig, slordig soms. Als Prodon het spel spreidt, blijkt dat Verkerk snelheid te kort komt. Zodra een deel van het veld openligt, is hij gezien.

Verkerk stond in 2003 in de finale op Roland Garros. Het is zijn grootste wapenfeit. Daar kun je even op teren, maar niet lang. Blessureleed bracht hem dertig maanden versukkeling: hij speelde niet of hij probeerde het en verloor. Dan zijn prestaties uit het verleden geen garantie, dan moet je helemaal opnieuw beginnen.

Prodon breekt hem in het begin van de derde set. Hij ziet de nederlaag aankomen, roept zichzelf tot de orde, slaat steeds met zijn racket tegen de hak van zijn schoen. Agitatie of concentratie? Of onbewust ritueel? Sommige slagen verraden nog de precisie van weleer, de klasse uit betere tijden. Maar na weer 3-6 gaat de winst naar Prodon. „Het ging helemaal niet zo slecht’’, zegt hij na afloop. „Die Prodon is zeker de zwaarste tegenstander op dit toernooi. Die zou in de top-50 moeten staan.’’

Verloren heeft hij, maar genoten. „Vooral omdat ik pijnvrij speelde. Ik genoot van mijn fysieke gesteldheid. Mijn benen en mijn schouder voelen goed. Ik had geen kramp. Ik heb laten zien dat ik het nog kan.”

Dat is goed nieuws. Momenteel doet hij alleen aan fitness. „In november ga ik op de baan trainen. In 2008 wil ik weer aan de bak. Ik wil nog twee jaar spelen en ik denk dat ik me in de top-100 kan tennissen.”

„Ik eet en leef gezond, ben weer een topsporter. Ik zit lekker in mijn vel, heb geen pijn, geen duizelingen, geen twijfels.’’ Zo klinkt hoop voor de toekomst. Want die staat voor hem vast. Tennis En Anders Niet. (Trouw)
pi_53025746
Hij is iig #1 positief-op-zichzelf-in-praten


  zondag 9 september 2007 @ 18:24:39 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53054230
Ik heb hem zien dubbelen

Hij loopt alleen wel grappig... Alsof ie net in z'n hol genomen is ofzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 september 2007 @ 20:24:52 #23
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53253168
Deze week heeft ie een wildcard ontvangen voor de future (!) van Nurnberg. Als hij die weet te winnen krijgt ie maar liefst 12 (!!) punten voor de wereldranglijst. Mocht ie 'maar' de tweede ronde halen dan pikt ie toch maar mooi een puntje mee!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_53259366
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Deze week heeft ie een wildcard ontvangen voor de future (!) van Nurnberg. Als hij die weet te winnen krijgt ie maar liefst 12 (!!) punten voor de wereldranglijst. Mocht ie 'maar' de tweede ronde halen dan pikt ie toch maar mooi een puntje mee!
Voorlopig zou een set al een prima resultaat zijn, je kan in zo'n groot toernooi natuurlijk uiterst lastige tegenstanders treffen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  woensdag 19 september 2007 @ 21:41:17 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53311892
Martin heeft ook altijd pech... Mag ie spelen en dan loot ie weer een geplaatste speler... Maar toch goed dat ie er nog een tiebreak uitgesleept had. Hij komt er wel!

quote:
Martin Verkerk(foto) wacht nog steeds op zijn eerste officiele overwinning sinds zijn comeback in februari van dit jaar. Ook in de future van Duitsland zat er een overwinning niet in voor de 28-jarige Verkerk. Bij hetzelfde toernooi verloor ook Michel Meijer zijn wedstrijd uit de 1e ronde.
Verkerk werd met 6-7(3) 3-6 verslagen door de als 6e geplaatste Martin Vacek(Tsj, 481)(6). Meijer kwam met 4-6 7-6(4) 3-6 net tekort tegen Jerome Becker(Dui, 1281)(Q).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:44:23 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53311996
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Martin heeft ook altijd pech... Mag ie spelen en dan loot ie weer een geplaatste speler... Maar toch goed dat ie er nog een tiebreak uitgesleept had. Hij komt er wel!


[..]
Tjongejonge! Hoe kun je het zo treffen zeg!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53312264
Wellicht is Playboy Martin gesignaleerd met de dochter van iemand met een hoge functie binnen de ATP en wordt hij daar op deze manier hardhandig voor gestraft, anders zou ik het ook niet meer weten.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:11:11 #28
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53313092
Misschien denken jullie 'nummer 472, wat stelt dat nou voor?', maar vergeet niet dat Martin Vacek ooit nummer 456 van de wereld is geweest. En dat zijn echt geen misselijke jongens hoor!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:27:50 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53313727
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien denken jullie 'nummer 472, wat stelt dat nou voor?', maar vergeet niet dat Martin Vacek ooit nummer 456 van de wereld is geweest. En dat zijn echt geen misselijke jongens hoor!
Het verschil tussen de nummer 456 en 56 is helemaal niet zo groot. Die jongen is gewoon top100 materiaal.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53324673
oef, dat worden kwalificaties van futures ben ik bang
pi_53325039
Martin is duidelijk niet eenst op 1000 waard op het moment....Als hij niet eens een set kan pakken in een future :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53325851
Toffe OP.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:39:51 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53326168
Wel tegen een andere oud topper.

Ik heb hem een paar weken geleden zien spelen en hij is toch niet slecht. Maar dit is wel heel triest
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_53326276
Martin Vacek is geen oude topper hoor...Highest ranking 450...

Je haalt hem waarschijnlijk met Jan en Daniel door elkaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 20 september 2007 @ 13:55:14 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53326558
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef Norrage het volgende:
Martin Vacek is geen oude topper hoor...Highest ranking 450...

Je haalt hem waarschijnlijk met Jan en Daniel door elkaar.
Ohw foutje. sorry
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_53329812
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef Norrage het volgende:
Martin Vacek is geen oude topper hoor...Highest ranking 450...

Je haalt hem waarschijnlijk met Jan en Daniel door elkaar.
Martin V.(acek) is anders alweer 26, en goed genoeg om Martin te verslaan, toch niet de minste!
  donderdag 20 september 2007 @ 16:34:34 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53330954
Vacek is gewoon een topper in spé

Anyway, hij heeft iig alweer een set gewonnen.
het gaat de goeie kant op
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_53330967
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef Komakie het volgende:
Vacek is gewoon een topper in spé

Anyway, hij heeft iig alweer een set gewonnen.
het gaat de goeie kant op
Een set?Waar?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53332492
Martin blijft ons verbazen met zijn comeback

De comeback van Davenport heeft bijna enge vergelijkenissen met die van Martin.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53332654
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Martin blijft ons verbazen met zijn comeback

De comeback van Davenport heeft bijna enge vergelijkenissen met die van Martin.
Die van Davenport komt niet in de buurt...Ik denk het enige wat ik kan bedenken is Clijsters comeback destijds.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53333902
Ik denk toch dat de comebacks van Agassi het dichtst in de buurt komen van onze geweldenaar uit alphen.

Martin Verkerk
pi_53334544
hingis haar comback was ook ok.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 september 2007 @ 23:22:57 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53343555
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een set?Waar?
In Alphen natuurlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_53437293
Verkerk heeft wel van de uiteindelijke winnaar verloren, geen schande dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Mindlight op 24-09-2007 18:02:25 ]
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 24 september 2007 @ 18:02:05 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53437490
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef Mindlight het volgende:
Verkerk heeft wel van de uiteindelijke winnaar verloren, geen scande dus
Iedere wedstrijd met Martin is eigenlijk een finale.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_53437539
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Iedere wedstrijd met Martin is eigenlijk een finale.
Precies, het is toch een triomf die Vanek de rest van zijn leven met zich mee zal dragen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53438774
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Precies, het is toch een triomf die Vanek de rest van zijn leven met zich mee zal dragen.
Jeetje...die kinderen van Vanek zijn gewoon op slag beroemd als ze geboren worden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54039485
Zelfs Federer moet er bij de Djokovic show aan geloven maar op een Verkerk imitatie heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Dat is gewoon puur uit respect voor onze held uit Alphen.
pi_54039579
Zo moeilijk kan die imitatie niet zijn, gewoon een kwestie van alle ballen in het net slaan.
pi_54039699
Eerder een gebrek aan respect richting De Messias ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54435844
Slecht nieuws voor Federer, Nadal en cs. voor het komende jaar:
quote:
Sorry dat ik al die tijd niets van mij heb laten horen. Maar ik ben nu van plan om toch echt regelmatig wat te schrijven.
Allereerst wil ik jullie toch wel vermelden dat ik de komende weken naar de academy van Nick Bolletieri ga om mij voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Ik kan daar met de absolute top trainen en sparren en denk ik zo me ideaal kan voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Ik wil me er namelijk helemaal voor gaan om nog het maximale uit mezelf te halen.

Binnenkort dus een berichtje vanuit Florida.

Groeten

Martin
Bron
  woensdag 7 november 2007 @ 18:56:56 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54435886
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
hingis haar comback was ook ok.
Ik hoop toch wel dat onze Martin van de Coke af kan blijven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 7 november 2007 @ 18:57:47 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54435906
Ik denk trouwens dat de toppers van Bolletieri ook heel erg blij zijn dat ze eindelijk met een kanjer als martin kunnen traineren en sparren.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54435942
Martin heeft geen coke nodig. Hij vermaald gewoon een van zijn mobieltjes en snuift die op.
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:12:08 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54474670
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk trouwens dat de toppers van Bolletieri ook heel erg blij zijn dat ze eindelijk met een kanjer als martin kunnen traineren en sparren.
en natuurlijk na de training een biertje pakken (of twee of drie of vier of vijf of zes) in de kantine!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54481813
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:12 schreef XL het volgende:

[..]

en natuurlijk na de training een biertje kratje pakken (of twee of drie of vier of vijf of zes) in de kantine!
Nick heeft denk ik in tijden niet zo'n persoon gezien die zoveel op zijn lever heeft. Wat een held, onze Martin. Ik moet haast wel naar hem vernoemd zijn.
That's all folks!
pi_54955875
Was dit nieuws over onze grote held nog niet gepost
quote:
Martin Verkerk in zee met Glen Schaap

Martin Verkerk wil het nog een laatste keer proberen.De Nederlander Martin Verkerk gaat met Glen Schaap als nieuwe trainer in zee. De tennisser heeft besloten zijn carrière van een laatste impuls te voorzien. Daarvoor heeft hij een jaar uitgetrokken, en besloten toch weer met een coach in zee te gaan. Verkerk, die zijn grootste succes in 2003 beleefde toen hij in Parijs de finale van Roland Garros bereikte, kampte de laatste jaren met veel blessureleed. Vooral zijn rechterschouder wierp Verkerk ver terug op de wereldranglijst. Daarom wilde hij geen coach meer betalen.

Momenteel verblijft Verkerk in Florida, waar hij tot de kerstdagen bij de internationaal bekende tenniscoach Nick Bolletieri traint. Daarna, in januari, zal Verkerk starten met Schaap. De Nederlander, die de laatste jaren als coach met onder anderen Nadia Petrova en Dinara Safina vele successen beleefde, wordt een jaar lang zijn coach. De 29-jarige Verkerk geeft zichzelf nog een jaar om te kijken of hij weer op zijn oude niveau kan terugkomen. Het is nog niet zeker of hij in januari start op de Australian Open. Wel wil hij meedoen aan de kwalificaties. Momenteel staat Verkerk 674ste op de wereldranglijst.
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:35:11 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54956075
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef wimderon het volgende:
Was dit nieuws over onze grote held nog niet gepost
[..]

Is al achterhaald. Schaap doet het niet. Gaat Golovin coachen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54956333
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef XL het volgende:

[..]

Is al achterhaald. Schaap doet het niet. Gaat Golovin coachen.
Zie het nu ja, ook lekker lullig, bericht was van 21 November en een week later laat ie Martin lekker zitten, nou ja, dan verdien je het ook niet om Martin onder je hoede te hebben
pi_54958920
Wat een droeftoeter die Schaap, die kan gewoon niet met toppers overweg dan.
That's all folks!
pi_54959711
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een droeftoeter die Schaap, die kan gewoon niet met toppers overweg dan.
Inderdaad, dan maar Gilbert losweken uit Engeland, die heeft daar toch niks meer te doen nu Murray hem eruitgegooid heeft
pi_55314145
Hoe gaat het nu met onze held ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 19 december 2007 @ 14:38:49 #63
32015 suus21
Andre rocks!
pi_55388111
is ie al van de alcohol af? Daarvoor ging ie toch naar amerika..
fijn!
pi_55426272



Onze held!

Toch maar weer even iedereen herinneren aan Roland Garros 2003

Verkerk d. Krajan 6/3 6/4 6/4
Verkerk d. Horna 4/6 6/4 4/6 7/5 6/2 (Die had in de 1e ronde Federer verslagen)
Verkerk d. Spadea 5/7 6/4 6/2 7/5
Verkerk d. Scheuttler 6/3 6/3 7/5
Verkerk d. Moya 6/3 6/4 5/7 4/6 8/6
Verkerk d. Coria 7/6(4) 6/4 7/6(0)
Fererro d. Verkerk 6-1 6-3 6-2
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_55723084


he jammer, nou ja, de weg terug is ook zwaar, volgende keer beter

[ Bericht 6% gewijzigd door TubewayDigital op 02-01-2008 15:49:12 ]
pi_55728698
ALs dat de echte martin Verkerk is, wat er wel naaruit ziet, ik denk dat er niemand anders Martin Verkerk heet, dan is zijn carriere helaas over. Dan heeft het geen zin om er nog vol voor te gaan.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:24:51 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55728726
Die Boonstra speelt misschien bij de zevens, maar dat is eigenlijk gewoon een top50 speler hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:43:13 #68
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55729025
Johan Boonstra, dat is toch de geboortenaam van Pete Sampras?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55729100
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:22 schreef tennisboy het volgende:
ALs dat de echte martin Verkerk is, wat er wel naaruit ziet, ik denk dat er niemand anders Martin Verkerk heet, dan is zijn carriere helaas over. Dan heeft het geen zin om er nog vol voor te gaan.
Dat is absoluut de Martin Verkerk die wij kennen niet. Als je goed kijkt, zie je de speelsterke HE7 staan. Dus categorie 7, terwijl ik dat op mijn 12e al had. Dat is dé Martin Verkerk dus niet.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:27:39 #70
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55729940


Maar aan de bar heeft ie Johan helemaal ingemaakt naar alle waarschijnlijkheid.
Weisst
pi_55731514
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_55731669
oke, leek ook wel erg raar, hem in de He7, gelukkig maar, dan kunnen we hopelijk nog van hem genieten van zijn terugkeer
pi_55731712
Lol wie was er hier nou niet serieus??? ik volg het niet meer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:43:04 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55731840
Ik zou m'n naam ook graag veranderen in Martin Verkerk om zo de tegenstanders angst in te boezemen. Dan heb je eigenlijk al bijna gewonnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55731898
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou m'n naam ook graag veranderen in Martin Verkerk om zo de tegenstanders angst in te boezemen. Dan heb je eigenlijk al bijna gewonnen.

Nou sinds die wedstrijd lukt het met Johan Boonstra ook wel denk ik.
pi_55732079
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is absoluut de Martin Verkerk die wij kennen niet. Als je goed kijkt, zie je de speelsterke HE7 staan. Dus categorie 7,
Het is dan 7 maar ook 25+. Het moet hem dus gewoon zijn.

Martin
pi_55732882
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:27 schreef erkel het volgende:


Maar aan de bar heeft ie Johan helemaal ingemaakt naar alle waarschijnlijkheid.



Maar de winnaar betaalt. Het prijzengeld van RG is best hoog Ferero had hem het verschil tuusen de 1e en 2e plaats terugggegeven omdat Ferero ook wel inzag dat martin de echte winnaar was maar als je nog beter drinkt dan tennist kan het oplopen. Dus . . . begin je nou het volledige plaatje te zien
pi_55744950
Hier las ik dat MAritn Verkerk wou meedoen aan de kwalificaties van de Australian Open, ik heb er niet verder mee gehoord, en als die meedeet zou het ook ergens anders op hebben gestaan.

Dus Martin Verkerk doet zeker niet mee aan de Australian open?
pi_55778922
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:01 schreef tennisboy het volgende:
Hier las ik dat MAritn Verkerk wou meedoen aan de kwalificaties van de Australian Open, ik heb er niet verder mee gehoord, en als die meedeet zou het ook ergens anders op hebben gestaan.

Dus Martin Verkerk doet zeker niet mee aan de Australian open?
Lijkt me sterk met zijn ranking. Al verdient hij natuurlijk een wildcard.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:05:20 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55779357
Verkerk zou meteen een wildcard voor de kwartfinale moeten krijgen. Die rondes daarvoor hoeft ie zich toch niet in te spannen, en dat bespaart z'n tegenstanders weer een vernedering.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55779486
MAar op die manier heeft de AO natuurlijk ook niet zo veel profijt van Verkerk, want dan speelt ie maar 3 wedstrijden....want hij is natuurlijk wel de speler die het publiek trekt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56105134
Weet iemand waar onze Martin op dit moment verblijft?

Werkt die op dit moment überhaupt wel ergens aan?
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:56:47 #83
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56105205
Aan de lopende band?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56105489
Ik zag hem een kerel aftrekken achter het station geloof ik..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:21:18 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56110572
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag hem een kerel aftrekken achter het station geloof ik..

Treurig, dan kan je zo goed tennissen en moet je op die manier je centen verdienen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56110988
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag hem een kerel aftrekken achter het station geloof ik..
Keek ie zo:


of meer:


pi_56111251
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag hem een kerel aftrekken achter het station geloof ik..
Het was toevallig niet andersom ?

pi_56111482
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Het was toevallig niet andersom ?

[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder zichzelf op een foto van zichzelf

pi_56112178
Dit topic zakt wel af naar een bedenkelijk niveau... on topic
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:25:40 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56112234
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef okee6 het volgende:
Dit topic zakt wel af naar een bedenkelijk niveau... on topic
Een bedenkelijk niveau... dat lijkt me juist on topic.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56112434
Martin is kwijt kortom, even flashback doen, wat vond Martin zelf zoal..

quote:
Martin Verkerk vindt het onterecht dat hij wordt uitgemaakt voor een verwende sporter die alleen oog heeft voor zijn eigen problemen. "Het raakt me dat blijkbaar wordt gedacht dat ik blind ben voor het leed in de wereld."
pi_56116561
Eigenlijk zag hij er wel robuust uit, met lang haar en een paar kilootjes teveel.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56116773
dat dit ook gewoon al deel 5 is van zijn topicreeks...wat een held
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56117549
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Eigenlijk zag hij er wel robuust uit, met lang haar en een paar kilootjes teveel.
[ afbeelding ]


pi_56118239
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:14:32 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56126231
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Eigenlijk zag hij er wel robuust uit, met lang haar en een paar kilootjes teveel.
[ afbeelding ]
Die paar kilootjes waren gewoon zo gepland omdat hij op die manier nog meer kracht kan leggen in zijn service. Meer gewicht is meer snelheid.
Als je zo hard slaat als Martin kun je die paar kilo's wel hebben. Je hoeft toch alleen de services maar te slaan. Uiteraard slaat hij voornamelijk returns als winner dus geen probleem voor hem.

Het is dat hij zich alleen aan het voorbereiden is op het nieuwe seizoen. Anders had Feddie wel een groot probleem gehad. Van iemand met een service zo goed als die van Martin kun je immers niet winnen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56134826
Whahaha, hier het legendarische fragment met die -reactie van Martin

http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
pi_56134932
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef wimderon het volgende:
Whahaha, hier het legendarische fragment met die -reactie van Martin

http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
pi_56135012
wist je dat de smiley bedacht is na aanleiding van verkerk?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:09:32 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56136875
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef wimderon het volgende:
Whahaha, hier het legendarische fragment met die -reactie van Martin

http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
Hij zat zwaar aan de dope toen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_56189585
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef wimderon het volgende:
Whahaha, hier het legendarische fragment met die -reactie van Martin

http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
Zó geniaal !
pi_56190165
Wat Ronald Koeman bij Valencia doet, doet onze Martin in Amerika. Verkerk bouwt daar een muur om zich heen, traint zich helemaal suf en wint straks zijn Roland Garros. Uiteraard middels een wild-card. Die onzinnige kwalificaties.
That's all folks!
  maandag 21 januari 2008 @ 13:52:53 #103
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56198744
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Ronald Koeman bij Valencia doet, doet onze Martin in Amerika. Verkerk bouwt daar een muur om zich heen, traint zich helemaal suf en wint straks zijn Roland Garros. Uiteraard middels een wild-card. Die onzinnige kwalificaties.
Martin in Amerika aan het trainen? Waar haal je dat vandaan? Dat heb Martin toch helemaal niet nodig
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56199465
ik dacht, oh wat mooi, martin filmpjes van RG!!! ik op youtube zoekne, is er bijna niks van hem te vinden wat een disrespect richting Martin zeg! ongelooflijk...Ik vind dat Martin zich hard moet maken om Youtube van het net te verwijderen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 januari 2008 @ 15:37:29 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56200879
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Norrage het volgende:
ik dacht, oh wat mooi, martin filmpjes van RG!!! ik op youtube zoekne, is er bijna niks van hem te vinden wat een disrespect richting Martin zeg! ongelooflijk...Ik vind dat Martin zich hard moet maken om Youtube van het net te verwijderen.
idd. Of youtube met z'n allen gaan spammen met filmpjes van onze Martin omdat blijkbaar nog niet de hele wereld door heeft dat hij gewoon de koning van het tennis is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56583999
Volgens mij moet er flink voor zijn rechten betaald worden op het net, wat ook wel logisch is. Geen videobewerken durft zich aan Martin-materiaal te wagen.
That's all folks!
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:44:30 #107
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56584114
Is er iemand die serieus weet wat Verkerk aan het doen is en hoever hij is?
pi_56584333
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Is er iemand die serieus weet wat Verkerk aan het doen is en hoever hij is?
Veel verder dan dit kom ik niet:
quote:
Martin Verkerk in zee met Glen Schaap
Uitgegeven: 19 november 2007 17:56


AMSTERDAM - Martin Verkerk heeft Glen Schaap uitgekozen om zijn nieuwe trainer te worden. De tennisser heeft besloten zijn carrière van een laatste impuls te voorzien. Daarvoor heeft hij een jaar uitgetrokken, en besloten toch weer met een coach in zee te gaan.

Verkerk, die zijn grootste succes in 2003 beleefde toen hij in Parijs de finale van Roland Garros bereikte, kampte de laatste jaren met veel blessureleed.
Vooral zijn rechter (tennis)schouder wierp de inwoner van Alphen aan de Rijn ver terug op de wereldranglijst. Daarom wilde Verkerk geen coach meer betalen.

Florida
Momenteel verblijft Verkerk in Florida, waar hij tot de kerstdagen bij de internationaal bekende tenniscoach Nick Bolletieri traint. Daarna, in januari, zal Verkerk starten met Schaap.
De Nederlander, die de laatste jaren als coach met onder anderen Nadia Petrova en Dinara Safina vele successen beleefde, wordt een jaar lang zijn coach.

Oude niveau
De 29-jarige Verkerk geeft zichzelf nog een jaar om te kijken of hij weer op zijn oude niveau kan terugkomen. Het is nog niet zeker of hij in januari start op de Australian Open.

Wel wil hij meedoen aan de kwalificaties. Momenteel staat Verkerk 674e op de wereldranglijst.
en..
quote:
Martin Verkerk: ‘Zonde dat Raemon stopt’
Datum: 6-feb-2008 21:46
Door Marc Hoeben

Ook collega Martin Verkerk (foto, rechts), nog steeds werkend aan zijn eigen comeback, betreurt het stoppen van Raemon Sluiter (foto, links), die vanaf 18 februari afzwaait bij het ABN AMRO-toernooi in Ahoy’. “Ik heb hem de laatste tijd niet veel gesproken, maar ik had wel een beetje het gevoel dat dit eraan zat te komen.”

Sluiter had altijd moeite met het voortdurend van huis zijn, weet Verkerk als geen ander. De twee deelden een lichte vorm van vliegangst. “Als je geen zin meer hebt, moet je stoppen. Zo simpel is het. Wel zonde, want Raemon is altijd goed geweest voor het Nederlandse tennis en heeft heel wat betekend voor onze sport.”
Verkerk ziet Sluiter in de toekomst nog wel ‘iets’ doen in het tennis. “En dan niet als coach de wereld rondreizen. Maar er zijn zat gasten die het goed met hem kunnen vinden.”
Inderdaad is het jammer dat Sluiter is gestopt. Maar daar is bij Martin geen sprake van. Die heeft gewoon Australian open laten schieten om straks bij Rolland Garros een ongekende comeback te maken. Nadal zal nog even lastig worden, maar Federer, Davydenko en Djokovic moet hij wel kunnen hebben.
pi_56584371
he's gonna pull an Ivanisevic
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:23:03 #110
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56588234
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:00 schreef Tim86 het volgende:
he's gonna pull an Ivanisevic
Natuurlijk! Goran en Martin zijn allebei extreem charismatisch, hebben allebei wat problemen maar zijn allebei ook publiekslievelingen. En ik twijfel er niet aan dat Martin er ook bovenop gaat komen en een grand slam gaat winnen.


Dat ik die analogie niet zelf had kunnen zien...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56884594
quote:
Verkerk gewend aan verliezen
Door JAN BELT

ALPHEN AAN DEN RIJN - Woensdag was het een jaar geleden dat tennisser Martin Verkerk, bij het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam, zijn rentree maakte na langdurig blessureleed. Veel partijen heeft de Alphenaar daarna niet gewonnen. Een terugblik op het afgelopen jaar van de oud-finalist van Roland Garros.

Wat is de overeenkomst tussen Rik de Voest, Victor Hanescu, Daniël Brands, Eric Prodon en Simone Bolelli? Deze bepaald niet wereldberoemde tennissers schakelden vorig jaar in de eerste ronde van een toernooi Martin Verkerk uit.

De rentree van de Alphense hardhitter na 2,5 jaar (schouderkwetsuur en ziekte van pfeiffer) was bepaald geen doorslaand su cces. Maar hoe vaak het erelid van de Alphense tennisclub TEAN ook op zijn broek kreeg, hij wierp de handdoek niet. Verkerk blijft trainen en gelooft kennelijk in betere tijden. Opvallend, want velen hebben hem al afgeschreven.

Zijn optredens in 2007 riepen ook eerder medelijden dan bewondering op. Hieronder, aan de hand van enkele trefwoorden, een samenvatting van een jaar ’de nieuwe Verkerk’.

RACEWAGEN
Als laagst gerangschikte speler op de mondiale ranking ooit neemt Martin Verkerk in februari 2007 deel aan het ABN Amro WTT. In twee sets legt de niet fitte Verkerk - hij kreeg van toernooidirecteur Richard Krajicek een wildcard - het af tegen Rik de Voest.

,,Ik kan niet zeggen dat ik als een sportman heb geleefd,’’ bekent de Alphenaar. Hij beseft ook dat hij eigenlijk weinig mocht verwachten van zijn comeback. ,,Als je na meer dan twee jaar in een racewagen stapt, is het ook moeilijk.’’ Overigens is Verkerk gek op snelle auto’s.

HULPMIDDEL
Als voormalig wereldtopper heeft Verkerk in de eerste maanden na zijn rentree een beschermde status. Dankzij dit hulpmiddel hoeft hij niet in de kleine toernooien te beginnen en reist hij af naar o.a. Miami, Houston, München, Monte Carlo, Rome en Hamburg. Steeds met hetzelfde resultaat: uitschakeling in zijn eerste wedstrijd. Verkerk wint zelfs geen set. Frustrerend, geeft hij toe.

ROLAND GARROS
Hoewel hij al had gepiekt in Milaan, koppelt ’iedereen’ de ’goede Verkerk’ automatisch aan Roland Garros. Daar haalde hij in 2003 de finale (en verloor kansloos van Ferrero) en zette Alphen op z’n kop. Vier jaar later staat Verkerk anoniem op baan acht en maakt in drie sets negen games tegen Simone Bolelli. Af door de zijdeur. Er is nu zelfs iets van berusting bij Verkerk. ,,Het is me duidelijk geworden dat ik de top-20 van de wereld niet meer zal halen. Voor een positie tussen 80 en 120 doe ik het niet meer. Ik ga nu nadenken of ik het nog kan opbrengen om hard te trainen en over de vraag of dat nog wel zin heeft. Op dit moment haal ik nergens motivatie uit. Het maakt nu niet eens uit of de ex-coach van Agassi mij coacht of mijn moeder. Er gebeurt toch hetzelfde.’’ Verliezen, dus.

TEAN
Het internationale toernooi van TEAN in Alphen heeft in september 2007 de challenger-status en kan pronken met deelnemers als Sluiter, Wessels en Verkerk. Laatstgenoemde mag loten en koppelt zichzelf aan de als vierde geplaatste Fransman Eric Prodon. Oeps. Ook op dit niveau komt Verkerk niet tot winst. Wel tijdens een partijtje in het dubbelspel met Sluiter. Verkerk is deze week gretig. Heel lang voordat hij de baan op moet, staat hij al in te slaan. Hij wil in ’zijn’ Alphen duidelijk iets laten zien. Misschien ook wel omdat hij een groot aantal bedrijven heeft benaderd met het verzoek om hem financieel te steunen bij zijn pogingen om weer te stijgen op de wereldranglijst.

VERENIGDE STATEN
Springfield Lasers. Zo heet het team waarmee Verkerk competitie speelt aan de andere kant van de oceaan. Met behoorlijk succes: finale van de Western Conference. De eindzege gaat naar Sacramento Capitals. In de VS zijn het korte wedstrijdjes (vijf gewonnen games), dat vindt Verkerk niet erg. Hij is niet voor het eerst in de VS. Kort na zijn rentree in Ahoy’ ging hij er al naartoe, hij speelt er competitie en gaat ook, in het najaar, trainen bij de academie van Nick Bollettieri, de man die tal van wereldtoppers klaarstoomde. Het ziet ernaar uit dat de Alphenaar ook zijn eerste potjes van 2008 speelt in de States.

DE BEGELEIDING
Op Roland Garros glorieerde Verkerk ooit aan de zijde van coach Nick Carr. Een echte opvolger voor Carr, die te duur werd toen Verkerk heel lang niet speelde, heeft hij niet gevonden. Tjerk Bogtstra en later Glen Schaap bedankten. Bogtstra zei vorig jaar: ,,Het is niet verstandig een gokje te wagen.’’ Hij had er dus geen vertrouwen in dat Verkerk terugkeert op het niveau dat hij voor ogen heeft (bij de beste 50 van de wereld). De laatste tijd werkte Verkerk met fitnesstrainer Mark Wellington, die eerder o.a Maria Sjarapova liet zweten. Verkerk weet wel wat voor type coach hij zoekt: ,,Ik wil iemand die mij aanpakt.’’
pi_56897262
Daar staat hij... Onze held! Springfield Lasers

Overigens schijnen spelers als Davenport, Roddick, Venus en Serena, Sharapova, Navratilova en de gebroeders Bryan ook wel eens mee te doen aan deze competitie, World TeamTennis. Waar halen zij toch het lef vandaan om het op te durven nemen tegen onze meester?!
pi_56897411
Ze spelen daar trouwens op banen met meerdere kleuren. Bijvoorbeeld deze:

pi_56898148
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 00:12 schreef NY_Giant het volgende:
Ze spelen daar trouwens op banen met meerdere kleuren. Bijvoorbeeld deze:

[ afbeelding ]
Is wel hip. Je ziet direct dat dit de Formule 1 van het tennis is. Net zoals de champcars in America denken wij dat de ATP grand slam's het hoogst haalbare is op tennisgebied. Martin weet wel beter.
pi_56901277
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 01:13 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Is wel hip. Je ziet direct dat dit de Formule 1 van het tennis is. Net zoals de champcars in America denken wij dat de ATP grand slam's het hoogst haalbare is op tennisgebied. Martin weet wel beter.
Je slaat de spijker op zijn kop!

Onze Martin is gewoon een trendsetter! Over 4 jaar weet men niet beter.
pi_56904996
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 00:02 schreef NY_Giant het volgende:
Daar staat hij... Onze held! Springfield Lasers

Overigens schijnen spelers als Davenport, Roddick, Venus en Serena, Sharapova, Navratilova en de gebroeders Bryan ook wel eens mee te doen aan deze competitie, World TeamTennis. Waar halen zij toch het lef vandaan om het op te durven nemen tegen onze meester?!
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop!

Onze Martin is gewoon een trendsetter! Over 4 jaar weet men niet beter.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:21:11 #117
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_56910826
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop!

Onze Martin is gewoon een trendsetter! Over 4 jaar weet men niet beter.


Martin
- verwijderd door admin -
pi_56963823
quote:
Verkerk maakt deze week rentree in Harlingen
Datum: 25-feb-2008 12:29

Martin Verkerk (foto) speelt deze week in Harlingen zijn eerste toernooi sinds september vorig jaar. De Aplhenaar doet dat niet in het Friese plaatsje, maar in een stadje met dezelfde naam in de Amerikaanse staat Texas. Daar vindt een met 15.000 dollar gedoteerde futuretoernooi plaats.

Verkerk gaat in Harlingen op zoek naar zijn eerste overwinning sinds zijn rentree bij het ABN/AMRO-toernooi in Rotterdam vorig jaar. Sindsdien won de Roland Garros-finalist van 2003 nog geen enkele partij. In 2007 mocht hij op basis van een beschermde ranking deelnemen aan de grotere toernooien, maar deze bescherming is de huidige nummer 677 van de wereld nu kwijt. (YK)
pi_56964007
overwinning in Rotterdam vorig jaar???
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56964522
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hier staat hij niet tussen hoor
quote:
Main draw:
1 BAKER, Jamie GBR 235 1
2 OKUN, Noam ISR 277 1
3 WOLMARANS, Fritz RSA 278 1
4 CHEKHOV, Pavel RUS 280 1
5 DE HEART, Ryler USA 289 1
6 ESTRELLA, Victor DOM 291 1
7 WIDOM, Todd USA 305 1
8 FRANCIS, Alberto USA 311 1
9 TODERO, Nicolas ARG 321 1
10 OUDSEMA, Scott USA 333 1
11 CAPKOVIC, Kamil SVK 339 1
12 MONROE, Nicholas USA 344 1
13 COOK, Lester USA 356 1
14 IANNI, Stefano ITA 360 1
15 DE ARMAS, Jose VEN 383 P 1
16 CRUGNOLA, Marco ITA 399 1
17 BORVANOV, Roman MDA 412 1
18 BERANKIS, Ricardas LTU 637 1 Junior Exempt

Alternates
Pos Name Nation Ranking Prot'd Points Priority Information
19 LUSTIG, Daniel CZE 415 1
20 SIPAEYA, Sunil-Kumar IND 419 1
21 SITAK, Artem RUS 449 1
22 YANI, Michael USA 453 1
23 GALLARDO-VALLES, Miguel MEX 505 1
24 GRILLI, Rodrigo-Antonio BRA 508 1
25 OBRADOVIC, Vladimir SRB 519 1
26 SIMMONDS, Phillip USA 526 1
27 RUCKELSHAUSEN, Richard AUT 579 1
28 ROSHAN, Nima USA 626 1
29 PALENCIA, Carlos MEX 643 1
30 IGNATIK, Uladzimir BLR 668 1
31 LA PORTE, Shane USA 675 1
32 SANTOS, Nicolas BRA 695 1
33 LAM, Chris USA 704 1
34 COLANGELO, Fabio ITA 742 2
35 FASS, Adam USA 747 1
36 SCHOECK, Thomas GER 800 1
37 MARTIN-ADALIA, Pablo ESP 817 3
38 TAUBERT, Patrick GER 830= 1
39 KUMANTSOV, Andrey RUS 832= 2
40 PAUL, Todd USA 878= 1
41 BETAU, Siarhei BLR 952= 1
42 TROMBETTA, Ty D USA 964 1
43 KIELBOWICZ, Joel USA 982= 1
44 DAS, Jeffrey USA 996= 1
45 EL MIHDAWY, Adam USA 1005= 1
46 SIGURDSSON, Arnar ISL 1026 1
47 JOBE, Ikaika USA 1027= 1
48 ALBOT, Radu MDA 1041= 1
49 BUCHANAN, Chase USA 1101= 1
50 YOO, Daniel KOR 1126= 1
51 GARCIA, Jhonson DOM 1163= 1
52 DURANGO, Jean-Michel ECU 1167= 1
53 JENKINS, Jarmere USA 1203= 1
54 GRIGOROV, Alexei RUS 1203= 1
55 POMEROY, Brad USA 1219= 1
56 STASIAK, Jurek AUS 1245= 1
57 KIM, Hyung-Kwon KOR 1245= 1
58 OOSTDAM, Roel NED 1285= 1
59 HARRISON, Ryan USA 1359= 1
60 STOTLAND, Ryan USA 1359= 1
61 DOMIJAN, Alexander USA 1359= 1
62 PEREZ, Rodrigo CHI 1401= 1
63 RUBIN, Michael USA 1401= 1
64 MAVROPOULOS-STOLIARENKO, Vlademyros GRE 1401= 1
65 KLINGEMANN, Christopher USA 1401= 1
66 MARQUEZ, Fernando MEX 1491= 1
67 MILLER, Alexei RUS 1491= 1
68 NORTEY, Michael GHA 1491= 1
69 GAETJENS, Gael HAI 1491= 1
70 HOYES, John USA 1491= 1
71 STEINHERR, Mike GER 1491= 1
72 WEIDEMAN, Rohan RSA 1491= 1
73 HERNANDEZ, Jose DOM 1491= 1
74 BARTH, George USA 1491= 5
75 CHANAKIRA, Tinotenda ZIM 1491= 5


Aan de qualies heeft ie ook niet meegedaan
pi_56964961
Waar heb je die lijst vandaan, is het niet gewoon een ander toernooi?

Als hij de afgelopen maanden echt zijn aars eraf heeft getraind heb ik er wel vertrouwen in, mocht hij meedoen.
pi_56965189
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
Waar heb je die lijst vandaan, is het niet gewoon een ander toernooi?

Als hij de afgelopen maanden echt zijn aars eraf heeft getraind heb ik er wel vertrouwen in, mocht hij meedoen.
itftennis.com
pi_56967054
Waarschijnlijk schrok hij zo van het belabberde deelnemersveld dat die maar niet is komen opdagen..
Ik geef Martin dan ook groot gelijk .
  maandag 25 februari 2008 @ 17:57:30 #124
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56968350
Dames en Heeren,

Wanhoopt niet, het is waar! Martin Verkerk is terug! Deze tennisgrootheid zal acte de presence geven in Harlingen!

Nadat ik ook de trieste conclusie had moeten trekken dat Martin op geen enkele deelnemerslijst voorkwam, heb ik de koe bij de spreekwoordelijke horens moeten vatten. Ik heb de toernooidirecteur van de Future in Harlingen een email gestuurd. Zijn antwoord was kort maar krachtig
quote:
It's true.
De media toestroom en ophef rond deze Future zijn door de aanwezigheid van Martin zodanig, dat de beste man geen tijd had voor een langer antwoord.

God is terug
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 25 februari 2008 @ 18:16:36 #125
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_56968657
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dames en Heeren,

Wanhoopt niet, het is waar! Martin Verkerk is terug! Deze tennisgrootheid zal acte de presence geven in Harlingen!

Nadat ik ook de trieste conclusie had moeten trekken dat Martin op geen enkele deelnemerslijst voorkwam, heb ik de koe bij de spreekwoordelijke horens moeten vatten. Ik heb de toernooidirecteur van de Future in Harlingen een email gestuurd. Zijn antwoord was kort maar krachtig
[..]

De media toestroom en ophef rond deze Future zijn door de aanwezigheid van Martin zodanig, dat de beste man geen tijd had voor een langer antwoord.

God is terug
- verwijderd door admin -
pi_56968785
al die amerikaanse sites gebruiken die foto bij zijn profielen..sportsline ook enzo..
Dan schrik je wel als de grote onverschrokken en bourgondische verkerk voor je staat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56968944
"It's true". Die woorden maken m'n dag tot een dag die ik nooit meer zal vergeten.

En je zit mis Tim, hij heeft als een achterlijke getraind om weer op die foto te lijken.
That's all folks!
pi_56969166
vorige week zag hij er nog zo uit..even flink bewerkt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56969387
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:57 schreef Toernooidirecteur van het toernooi dat na het optreden van Martin nooit meer hetzelfde zal zijn het volgende:
It's true
pi_56973989




pi_56974089
Het begint inmiddels een behoorlijk gekkenhuis te worden in Harlingen.

Martin speelt straks als vierde partij. En natuurlijk op centre court Court 1, centre court hebben ze niet .
  maandag 25 februari 2008 @ 22:15:06 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56974282
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:04 schreef wimderon het volgende:


[ afbeelding ]

Als je op zo'n toernooi dan toch slecht kan loten.... Dan heeft hij het gedaan
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56974442
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef XL het volgende:

[..]

Als je op zo'n toernooi dan toch slecht kan loten.... Dan heeft hij het gedaan
Het zit Martin ook niet mee
pi_56974559
Berankis, Wolmarans, Capkovic en Baker verslaat hij. Hoeveel punten heeft hij dan binnen?
That's all folks!
pi_56974773
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Berankis, Wolmarans, Capkovic en Baker verslaat hij. Hoeveel punten heeft hij dan binnen?
18 volgens mij
pi_56974975
Aardig beginnetje.
That's all folks!
pi_56975343
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef XL het volgende:

[..]

Als je op zo'n toernooi dan toch slecht kan loten.... Dan heeft hij het gedaan

wim ik kan geen stream vinden
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56975356
Dan zou hij naar de 545e plaats stijgen.
pi_56976214
Ai, die Victor Estrella. Da's wel een potentiele top-50 speler.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:32:59 #140
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56976423
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:24 schreef thijsdetweede het volgende:
Ai, die Victor Estrella. Da's wel een potentiele top-50 speler.
Ach, dat is Martin ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56976775
Hoe laat begint het nou? Op de site van NOS en RTL staat nog niets van een extra ingelaste uitzending. Misschien zijn ze nog aan het strijden om de uitzendrechten.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:53:49 #142
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56976917
Peter R. de Vries, eat your heart out.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56977096
er schijnt daar zelfs een Holland Heineken House geregeld te zijn om de vele meegereisde fans naderhand een feestje te kunnen bieden..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:09:24 #144
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56977177
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef Tim86 het volgende:
er schijnt daar zelfs een Holland Heineken House geregeld te zijn om de vele meegereisde fans naderhand een feestje te kunnen bieden..
Zou ie nog op tijd zijn voor de spelen?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56977851
ITF heeft meteen besloten het future toernooi in harlingen voor volgend jaar de challanger status toe te kennen. Een toernooi dat toppers trekt moet immers beloond worden

[ Bericht 6% gewijzigd door TubewayDigital op 26-02-2008 01:26:20 ]
pi_56982205
Voor al je vragen aan toernooidirecteur Andy Carter --> andycartertennis@aol.com

Hier overigens meer 'inside information'.
pi_56982273
Wel dramatisch in het deel bij Berankis met zijn amper 17 jaar oud, maar goed. Dit wordt natuurlijk een toernooizege, dat kan niet anders

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 26-02-2008 12:11:50 ]
pi_56983370
Martin mag zo rond 21:30 Nederlandse tijd de baan op .
pi_56983500
Kunnen we dat ergens volgen? Ben benieuwd of er daar ter plaatse ophef wordt gemaakt over zijn deelname.. hoe vaak zal er bij zo'n future een GS-finalist meedoen..?
pi_56983567
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
Martin mag zo rond 21:30 Nederlandse tijd de baan op .
De baan mag de heilige voeten van Martin op zich dragen bedoel je
pi_56983631
Mijn slagen waren top-20,

groeten,

Martin.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56983764
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

De baan mag de heilige voeten van Martin op zich dragen bedoel je
Whoehaaaaaaaaaaa
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56983916
Is er wel een live scoreboard?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56984175
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Vector_SLD het volgende:
Is er wel een live scoreboard?
Zou je wel verwachten. Ik hoorde wel dat ze in ieder geval extra tribunes aan het bijbouwen zijn...
pi_56984588
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef Vector_SLD het volgende:
Is er wel een live scoreboard?
Ik heb de toernooidirecteur gevraagd waar we de live streaming video kunnen vinden...
pi_56984859
Cameraploeg van de NOS is onderweg richting Harlingen.
pi_56985350
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef Wopper1 het volgende:
Cameraploeg van de NOS is onderweg richting Harlingen.
niet alleen de NOS. CNN en BBC toch ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door TubewayDigital op 26-02-2008 13:44:39 ]
pi_56986351
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef Wopper1 het volgende:
Cameraploeg van de NOS is onderweg richting Harlingen.
Dus toch een elfstedentocht. Ik wist het wel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:42:24 #159
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56986992
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

niet alleen de NOS. CNN en BBC toch ook?
Er zijn al tientallen miljoenen geboden in een grimmig gevecht om de live-rechten ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56988404
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Er zijn al tientallen miljoenen geboden in een grimmig gevecht om de live-rechten ....
maar die zal je dan ook dubbel en dwars terugverdienen met elke bal die martin aanraakt.
pi_56988949
Harlingen schudt op zijn grondvesten.
That's all folks!
pi_56989285
Martin, wat een held. Zag laatst nog een perfecte look-a-like op een feestje in Leiden. Maar die gozer begreep mij helaas niet zo goed toen ik aan hem vroeg 'of z'n slagen al weer top 20 niveau waren'...

Denk dat hij vanavond gaat vlammen hoor, geplaatste spelers uitschakelen alsof het niks is.
Jack does it in real time...
pi_56991453
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Dus toch een elfstedentocht. Ik wist het wel.

FF subtiel het schaatsen in het tennistopic brengen

ps. Er stond een kijkfile richting schiphol
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56991743
Mooi dat hij weer zijn debuut maakt. Hopelijk presteert hij goed en kunnen wij weer van hem genieten.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:19:46 #165
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56992233
Ik hoorde geruchten dat de burgemeester van Harlingen de stad vandaag tijdelijk MartinVerkerkCity genoemd heeft.

Beetje slap dat ie de naam niet permanent veranderd heeft maar je zal altijd zien dat er ook mensen zijn die Martin (wellicht door jaloezie?) niet de credits geven die hem toekomen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56995234
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Martin, wat een held. Zag laatst nog een perfecte look-a-like op een feestje in Leiden. Maar die gozer begreep mij helaas niet zo goed toen ik aan hem vroeg 'of z'n slagen al weer top 20 niveau waren'...
in dat geval was het misschien de echte
pi_56995339
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Martin, wat een held. Zag laatst nog een perfecte look-a-like op een feestje in Leiden. Maar die gozer begreep mij helaas niet zo goed toen ik aan hem vroeg 'of z'n slagen al weer top 20 niveau waren'...

Denk dat hij vanavond gaat vlammen hoor, geplaatste spelers uitschakelen alsof het niks is.
Dronk hij je onder de tafel, dan was hij het.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56995958
Die wedstrijd van vanavond is alleen nog een formaliteit. Ik hoop dat hij nog op tijd is voor de kwalificatie van Roland Garros. Of zouden ze hem een wildcard geven? De Davis cup is ook weer mogelijk met hem erbij. Met Verkerk en Haase hebben we een topteam.
pi_56997535
Half 10 zou hij beginnen toch? Eerste set lijkt me dan nu bijna binnen.
That's all folks!
pi_56997712
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Half 10 zou hij beginnen toch? Eerste set lijkt me dan nu bijna binnen.
Jammer van die 5 minuten inspelen, anders had Martin al aan de bar kunnen zitten.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56997786
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Half 10 zou hij beginnen toch? Eerste set lijkt me dan nu bijna binnen.
Het is goed mogelijk dat de tegenstander van Verkerk de wedstrijd bij voorbaat al opgeeft. Ik bedoel, we hebben natuurlijk wel met King Martin himself te maken .
pi_56997798
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:53:29 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_56997860
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:50 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Het is goed mogelijk dat de tegenstander van Verkerk de wedstrijd bij voorbaat al opgeeft. Ik bedoel, we hebben natuurlijk wel met King Martin himself te maken .
En dan de transcedente ervaring tegen de Meester te hebben gespeeld laten schieten?
pi_56997869
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Ik denk dat de tegenstander van Verkerk nu staat te puken naast de baan
pi_56997994
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56998303
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:59 schreef Tim86 het volgende:
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=117504

Lol..check de foto bij harlingen
quote:
Mardy Verkerk playing a tournament , amazing will he win his first match
Quote van Klaas_nalbandian

Op dat forum hangt ook nog een of andere betweter genaamd "Timotheus" rond
pi_56998420
die Timotheus is echt een held haha..stom dat ik de link niet eerder had gelegd met je..zitten wel meer fokkers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56998448
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]


[..]

Quote van Klaas_nalbandian

Op dat forum hangt ook nog een of andere betweter genaamd "Timotheus" rond
Ha Mark heeft ook zijn licht laten schijnen over big Martin
pi_56998477
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:14 schreef Tim86 het volgende:
die Timotheus is echt een held haha..stom dat ik de link niet eerder had gelegd met je..zitten wel meer fokkers
Just for the record: ik ben niet Klaas_nalbandian
pi_56998548
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Nou !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_56998598
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Just for the record: ik ben niet Klaas_nalbandian
Dat hadden we inmiddels wel begrepen. Ik weet namelijk wel wie Klaas_nalbandian is, maar dat terzijde.

Ik zit er trouwens ook, maar ook dat terzijde
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:33:39 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56998957
Hoeveel staat het!!!1
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_56999137
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef Falco het volgende:
Hoeveel staat het!!!1
Je kunt proberen de toernooidirecteur te mailen. Verwacht een antwoord als: It's over.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_56999175
oh ik dacht dat Nalbandian dan dus klaas was maar blijkbaar niet
Dit is echt zo'n wedstrijd waarvan we de uitslag pas morgenochtend weten ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56999230
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Je kunt proberen de toernooidirecteur te mailen. Verwacht een antwoord als: It's over.
Je kan ook het toernooi gewoon bellen. Het nummer van het park staat in de tournament information op ITF Tennis
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:54:29 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56999643
Die jongen uit de Dominicaanse republiek, Estrella, die de eer heeft tegen Verkerk te mogen spelen schijnt een Duitse vader en een Russische moeder te hebben. De geruchten gaan dat hij verwekt is in een bezemkast op Wimbledon. De vader heeft nooit bekend, hij draagt dus ook niet zijn vaders naam. Mocht Estrella echter vanavond van Verkerk winnen, dan lijkt mij voldoende bewezen dat de roddels waar zijn!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57000060
Die Estrella stond vorig jaar in de finale, dus is echt geen makkelijke tegenstander. Die kan wel eens 1 of 2 games per set mee gaan pakken tegen Verkerk.
Zijn echt topvorm laat hij toch pas zien 8 juni tegen Nadal.
pi_57000466
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:05 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn echt topvorm laat hij toch pas zien 8 juni tegen Nadal.
Dat is wel een beetje hoopvol denken zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57001385
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:54 schreef XL het volgende:
Die jongen uit de Dominicaanse republiek, Estrella, die de eer heeft tegen Verkerk te mogen spelen schijnt een Duitse vader en een Russische moeder te hebben. De geruchten gaan dat hij verwekt is in een bezemkast op Wimbledon. De vader heeft nooit bekend, hij draagt dus ook niet zijn vaders naam. Mocht Estrella echter vanavond van Verkerk winnen, dan lijkt mij voldoende bewezen dat de roddels waar zijn!
boris becker en een russisch fotomodel dus voor de outsiders
pi_57002168
Is er al een uitslag bekend?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_57002360
Helaas niet, net overal gezocht, maar men heeft het resultaat nog niet durven prijs te geven volgens mij...

Om de tegenstander van Martin niet direct te vernederen waarschijnlijk...
Jack does it in real time...
pi_57002788
Ik hou het niet meer van de spanning.
That's all folks!
  woensdag 27 februari 2008 @ 02:02:33 #193
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57002992
Als men nu al de uitslag bekend zou maken, dan zorgt dat ervoor dat in alle ATP toernooien waar nog gespeeld gaan worden alle deelnemers uit pure angst geen bal meer zouden raken. Dat kun je die stumperds niet aan doen.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57003048
Nee, dit gebeurt in het belang van het tennis.
That's all folks!
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:50:47 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57003410
JJALALLALALLALLLALALLALLALA
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:52:27 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57003411
Eerst was ik een beetje sceptisch en maakte ik er wat grapjes over, was ik niet 100% serieus. Hij heeft echter echt gewonnen, zijn tegenstander heeft gedaan wat iedereen zou doen. Opgeven. De durfal is gelukkig wel op de baan verschenen, maar bij 4-0 voor Martin zag hij het zinloze van zijn missie in! Martin naar ronde 2.......
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 27 februari 2008 @ 07:14:55 #197
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57003535
(WC)Martin Verkerk (NED) d. (6)Victor Estrella (DOM) 3-6 7-6(4) 4-0 ret.

Typisch Martin. Z'n tegenstander een kans geven, en dan op het moment dat deze er in gaat geloven opeens z'n bekende wereldspel spelen om hem psychologisch helemaal te breken. Dan moet je heel sterk in je schoenen staan om ertegen te kunnen.

Volgende slachtoffer voor onze man die in heel 2008 nog ongeslagen is: Ricardas Berankis (LTU)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57003598
Wat een briljante speler is het toch ook.

waar blijven de foto's van het vuistje
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 27 februari 2008 @ 07:42:24 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57003699
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 07:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende slachtoffer voor onze man die in heel 2008 nog ongeslagen is
Je merkt dit zeer terecht op IR. Even voor de beeldvorming: Federer, Djokovic, Nadal etc etc hebben wel allemaal al wedstrijden verloren in 2008!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57004441
Zooo, dit is pas lekker wakker worden!

Wat een held, heerlijk nonchalant ook de eerste set weggegeven. En dan precies op het juiste moment in die tie-break toeslaan en eventjes gasgeven en gelijk naar 4-0 uitlopen... Hij dwingt die opgave gewoon af bij de tegenstander, wat een kwaliteit.
Jack does it in real time...
pi_57004613
Whoehahahahaha

De volgende ronde wordt echt heel zwaar !
Dan moet Martin tegen een visvangende reus van 1.73 die al op zijn 2e jaar met tennis is begonnen!

BERANKIS, Ricardas (LTU)

Birth Date 21/06/1990
Birth Place Vilnius, Lithuania
Nationality Lithuania
Height 1.73m
Weight 69kg
Plays Right Handed (Double Handed Backhand)
Favourite Surface Hard
Coach Remigijus Balzekas
Age Started Tennis 2
Personal Interests Fishing , billiard, music, seeing friends
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57004791
Berankis, de nummer 1 bij de jeugd. Dat wordt heel zwaar veur ons Martin, maar als hij zijn vuistje weer vaak genoeg bovenhaalt om de tegenstander te intimideren dan moet dat toch imponerend werken voor zo'n jonge speler.
pi_57004897
Martin
pi_57005042
Memphis ligt niet zo ver van Harlingen af toch ?
Misschien heeft Martin ff tijd om Andy wat bij te brengen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57005051
De eerste succes-supporter meldt zich! *ping* Na 2 jaar aan dit topic gelurkt te hebben wil ik Martin feliciteren met zijn geweldige overwinning die alle landelijke dagbladen gehaald heeft (iig telegraaf en AD).
pi_57005133
quote:
Verkerk wint na opgave opponent

HARLINGEN - Martin Verkerk heeft met een overwinning zijn rentree in het internationale tenniscircuit gemaakt. Zijn tegenstander Victor Estrella uit de Dominicaanse Republiek gaf in de eerste ronde van het futuretoernooi in het Amerikaanse Harlingen bij een stand van 3-6 7-6 (4) 4-0 voor Verkerk geblesseerd op.

Verkerk speelde vorig jaar september zijn laatste wedstrijd bij een futuretoernooi in Duitsland. In 2007 maakte hij gebruik van zijn beschermde ranking die hij overhield na operaties aan de schouder. Hij maakte onder meer zijn opwachting op Roland Garros. Hij verloor echter al zijn wedstrijden in de eerste ronde. De aflopen periode heeft de huidige nummer 676 van de wereld in Amerika gewerkt aan zijn conditie.
pi_57005465
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57005467
Wat een klootzak die Estrella, hij gunt Martin zijn bagel gewoon niet !

Desondanks ben ik vervuld van trots .
pi_57005505
goed gedaan. nu gelukkig wel weten te winnen. Hopelijk kan hij de oude weer worden zoals hij op Roland Garros speelde.
pi_57005518
Ik word echt oud trouwens, zijn volgende tegenstander is drie dagen jonger dan ik.
pi_57007232
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:35 schreef Wopper1 het volgende:
Martin
pi_57007851
quote:
"AndyCarterTennis@aol.com"
aan mij

details weergeven
02:41 (9 uren geleden)
Victor,

Martin, won in three sets.

Andy Carter

Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_57007890
Let op die komma achter ''Martin'', wát een respect !
pi_57008885
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Estrella, Berankis, Wolmarans, Capkovic en Baker verslaat hij.


Een fijne overwinning, Estrella schijnt zijn moeder jankend in de armen te zijn gevallen. Martins top 20 slagen kwamen hard aan.

Berankis, geniet van je paar schaarse minuten of fame.
That's all folks!
pi_57009483
lol..hij gaf dus echt op uit pure angst
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:41:57 #216
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57009944
Eerste setje tanken, tweede setje nog geeneens halve kracht en de derde set pas een beetje gaan tennissen

Typisch Martin
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57010055
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde geruchten dat de burgemeester van Harlingen de stad vandaag tijdelijk MartinVerkerkCity genoemd heeft.
diezelfde burgemeetser wil martin nu na zijn overwinning ereburger van harlingen maken
pi_57010100
omg gasten dit wordt te extreem
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57010208
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Een fijne overwinning, Estrella schijnt zijn moeder jankend in de armen te zijn gevallen. Martins top 20 slagen kwamen hard aan.
Ach nee, die stond te genieten op de baan van het prachtige tennis waar hij bij mocht zijn. Zoals Santoro bij Federer op de Australian Open.
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:53:38 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57010210
Het is weer leuk om aan andere tennisliefhebbers te vertellen dat je uit Nederland komt! De donkere dagen zijn voorbij!!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57010216
Did you know that Martin Verkerk's tears can cure cancer?
Too bad he never cries!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:55:24 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57010253
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Did you know that Martin Verkerk's tears can cure cancer?
Too bad he never cries!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Global Warming is a myth, Martin Verkerk was cold and turned up the sun!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57010347
Fantastisch nieuws deze overwinning.
Die Bernakis heeft vorig jaar maart als eens kennis kunnen maken met het niveau van het Nederlands tennis tegen Peter Wessels: 1-6 2-6 voor Wessels.

Het schijnt dat Verkerk gebruik maakte van de Ali tactiek. De eerst set verloor hij express doordat hij energie spaarde. Bij de tweede set begin hij aan het einde van de set beter zijn best te doen en in de laatste set was Estrella kapot en liet Verkerk hem alle hoeken van de baan zien. Gewoon met de tegenstander spelen zoals alleen de echte grote dit kunnen.
pi_57010414
Vanavond een groot vuurwerk in Alphen ad Rijn.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:03:30 #225
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57010437
Als je toch Jan Siemerink heet dan lijkt mij Martin Verkerk de eerste naam op de lijst om het in de Davis Cup tegen Macedonie op te nemen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57010487
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je toch Jan Siemerink heet dan lijkt mij Martin Verkerk de eerste naam op de lijst om het in de Davis Cup tegen Macedonie op te nemen ...
zelfs al laat je hem niet spelen dan zorgt het imponerende aura van martin wel voor slappe knieen bij de tegenstanders waardoor het voor jesse en robin een eitje wordt
pi_57011109
Als Jan nu Verkerk selecteert krijgt nederland direct een bye en spelen ze in april de kwartfinale in de wereldgroep.

Als Martin dan wel even meehelpt met het dubbelen kan er niets meer fout gaan.
pi_57011384
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:49 schreef Norrage het volgende:
omg gasten dit wordt te extreem
Huh? We blijven nuchter met z'n allen.
That's all folks!
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:07:19 #229
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57011656
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Huh? We blijven nuchter met z'n allen.
Precies zoals Martin het zou willen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57011880
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Precies zoals Martin het zou willen ...
Ah, jij hebt een lijntje met Martin?
pi_57012435
Wisten jullie trouwens ook dat het hele idee van een "kerk" eigenlijk voortkomt uit het pure aanbidden van Martin Verkerk..rechtstreekse afleiding
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57012567
Zojuist de slingers alvast opgehangen!


Wat zal het morgenavond stil zijn op straat ..
pi_57013689
Ongelovelijk dat hij zo laag staat in de ranking. Hij heeft een hoger winstpercentage dan Nadal, Djokovic of Federer dit jaar (100%).

Ik hoop echt dat hij nog een keer op een bekender toernooi goed presteert, al is het alleen maar om die misslijke klotemongool van een Co Stompé stil te krijgen met zijn kutopmerking over het 'Martin Verkerk effect' terwijl die zelf helemaal niks gepresteerd heeft.
pi_57015276
Coria is ook ooit nummer 1 bij de junioren geweest, die tikte hij ook in straight sets weg.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_57021001
Ricardas Berankis ziet het kansloze in van zijn missie tegen Verkerk en is zich daarom ook maar gaan richten op het dubbelspel. Samen met Daniel Lustig uit Tsjechië zal hij aantreden tegen het duo Richard Ruckelshausen (Oos) / Arnar Sigurdsson (IJs). Gelukkig zien Verkerk's tegenstanders nu zelf ook in dat ze alleen maar van hem kunnen verliezen...

[ Bericht 22% gewijzigd door NY_Giant op 27-02-2008 22:00:21 ]
pi_57030980
Vandaag speelt onze Meester de tweede partij op baan 1. De eerste partij begint om 11.00u plaatselijke tijd. Hier het schema.
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:28:31 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_57035286
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef NY_Giant het volgende:
Vandaag speelt onze Meester de tweede partij op baan 1. De eerste partij begint om 11.00u plaatselijke tijd. Hier het schema.
Weet iemand het tijdsverschil met Harlingen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57035315
Even bellen met Friesland.
That's all folks!
pi_57036190
lol..zat net een beetje lam te surfen..kom ik dit tegen:
http://www.protennis.ca/aboutus.htm

check die onderste foto
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57036771
Ik wou dat ik daar stond.
That's all folks!
pi_57036804
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef APK het volgende:

[..]

Weet iemand het tijdsverschil met Harlingen?
Het is daar nu 8:28 uur .
pi_57036916
we moeten toch uren op de uitslag wachten vrees ik..partij start dus om 18.00 u
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:36:00 #243
6941 APK
Factual, I think.
pi_57037004
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef Wopper1 het volgende:

Het is daar nu 8:28 uur .
Merci.

Tim: Ik heb het gevoel dat Verkerk het publiek een marathonpartij voor gaat schotelen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57037063
alleen als hij er zelf zin in heeft..het kan ook 6-0 6-0 worden. Nr 1 bij de junioren moet geen partij zijn voor de potentiele nr 1 bij de main tour..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:49:28 #245
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57041618
Is hij nu nou bezig ?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_57042046
Hij laat express nog niet zijn beste tennis zien, omdat hij anders naar de Olympische spelen moet en dat wil hij niet wegens die mensenrechten daar. Het is immers een man met principes.
pi_57042144
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:49 schreef freiss het volgende:
Is hij nu nou bezig ?
Nog geen Martin gezien op Ned 1/2/3 dus denk het niet .
  donderdag 28 februari 2008 @ 20:47:42 #248
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_57044451
CNN heeft "Tennis Star Martin Verkerk" ook ontdekt. Check hier het filmpje. Geniet!!

Ok, ok, het is van de lokale media, maar CNN heeft al wel als eerste de rechten van deze beelden opgekocht.
pi_57045698
quote:
Dear Mr Carter,

I am a big fan of Martin Verkerk. I wondered if he had already played his second round in your tournament.

I hope to hear the result, and hope you can say him that a lot of Dutch fans still love him!

With regards,
Ent nauw wie weet!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:42:43 #250
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57045788
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:47 schreef Mr.Johnson het volgende:
CNN heeft "Tennis Star Martin Verkerk" ook ontdekt. Check hier het filmpje. Geniet!!

Ok, ok, het is van de lokale media, maar CNN heeft al wel als eerste de rechten van deze beelden opgekocht.
Prachtig! Ook leuk dat ie zich daar zo thuisvoelt. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57051389
duurt lang die uitslag zoals verwacht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57051427
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:47 schreef Mr.Johnson het volgende:
CNN heeft "Tennis Star Martin Verkerk" ook ontdekt. Check hier het filmpje. Geniet!!

Ok, ok, het is van de lokale media, maar CNN heeft al wel als eerste de rechten van deze beelden opgekocht.
Briljantie dit. Ze behandelen hem zoals het hoort. Een 5 sterrenhotel, ze regelen goed weer en nog meer.

Kom er maar in mr Carter.
That's all folks!
pi_57051610
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:53 schreef Tim86 het volgende:
duurt lang die uitslag zoals verwacht
Een belletje is zo gepleegd
pi_57051708
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een belletje is zo gepleegd
Harlingen Country Club: 001 956-412-4120

Toernooidirecteur Andy Carter: 001 956-241-1033

ITF Supervisor Mike Loo: 001 914-438-1432
pi_57051925
F5 topic. Heb er wel een erg goed gevoel over, ik schat 6-4 6-1 voor Verkerk. Het schijnt dat internet zelden zo traag is geweest als nu omdat Nederland vannacht massaal wil weten wat Verkerk heeft gedaan. Overal zijn ook nog lichten aan en bellen mensen elkaar om te vragen of ze al iets weten. Andy Carter kan niet reageren omdat wegens het enorme breedbandverkeer het hele internet van midden Amerika is overbelast.

Waarschijnlijk komt de uitslag nu al voorbij op CNN bij de sport in die balk onder.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 01:54:24 #256
6941 APK
Factual, I think.
pi_57052102
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:

Briljantie dit. Ze behandelen hem zoals het hoort. Een 5 sterrenhotel, ze regelen goed weer en nog meer.

Kom er maar in mr Carter.
Ik maak mij wel een beetje zorgen: Hij gaat elke avond naar de plaatselijke bioscoop, maar na zijn overwinning vanavond zijn de films waarschijnlijk op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57052182
Het weer kan niet beter, 22 graden, Martin kan het lekker rekken vandaag.
pi_57052912
Dit is even flink balen zeg

6-3, 6-7, 2-6 .
  vrijdag 29 februari 2008 @ 07:49:09 #259
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57053216
Martin geeft de jeugd een kans. Als ik met mijn neefje van zeven voetbal, laat ik hem ook altijd winnen; zie deze nederlaag in dat perspectief.
pi_57053846
Einde van het jaar speelt hij de Masters finale, Martin weet weer wat winnen is.
pi_57055362
Jammer dat Verkerk verloren heeft. Vooral de 2de set was zuur om te verliezen in een tybreek.
pi_57055741
Verkerk was ook gevraagd om er te komen spelen om de jeugd een kans te geven om tegen een echte topper te spelen.

Einde van het jaar hebben we 2 Grand Slams in de pocket met Verkerk.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57056755


All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57057035
Respect voor Martin, gewoon die jongen laten winnen en niet z'n carriere kapotmaken door 'm te vegen
pi_57057099
Wie nog een nieuwe mobiel zoekt, in het 'City of Harlingen reservoir' is de laatste mobiel van Martin te vinden.

http://tinyurl.com/3bfueu

Voor wie op zoek wil gaan.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:48:50 #266
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57057246
En hij heeft laten zien dat hij drie sets kan volhouden zonder op te geven. Zijn conditietrainingen hebben zich uitbetaald.
Géén kloon van tvlxd!
pi_57057518


Die SIRE uitspraak "Geef kinderen hun spel terug" komt trouwens uit Martin's kokertje !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_57057592
quote:
Martin,

Lost in three.

Thanks,

Andy Carter
Weer die komma
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_57057619
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef kleinzusje het volgende:


Die SIRE uitspraak "Geef kinderen hun spel terug" komt trouwens uit Martin's kokertje !
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:07:14 #270
32015 suus21
Andre rocks!
pi_57057705
hoe loserig ben je als je ook al in futures verliest..
fijn!
pi_57060469
sportief van Martin
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:05:31 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57060645
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef suus21 het volgende:
hoe loserig ben je als je ook al in futures verliest..
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:05:31 #273
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57060648
Speelt hij Dubai of voorlopig alleen nog maar Charity-optredens op Futures?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:05:54 #274
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57060657
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:57 schreef Tim86 het volgende:
sportief van Martin
Wat, dat hij heeft verloren?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57060906
ja, om die jongen een kans te geven. Deze ranking points zijn voor zo'n jonkie erg belangrijk, Martin pakt ze vanzelf weer op Roland Garros..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57061836
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef kleinzusje het volgende:


Die SIRE uitspraak "Geef kinderen hun spel terug" komt trouwens uit Martin's kokertje !


Soms is het een kwestie van geven en nemen. Tevens moet je bij een rentree niet gaan forceren. Martin, weet dit maar al te goed.
That's all folks!
pi_57061994
misschien moet hij de masterclass van Soderling maar eens volgen. Iedereen verliest veel onnodige sets en wedstrijden na een comeback maar wat die Zweed doet is ongelooflijk (Davenport ook trouwens)..

I_Hard Robin Soderling Victor Hanescu 6-2 6-1 Second
9/2008 ATP Memphis (USA) I_Hard Robin Soderling Frederic Niemeyer 6-2 6-1 First

8/2008 ATP Rotterdam (NED) I_Hard Michael Llodra Robin Soderling 6-7(3) 6-3 7-6(4) Final
I_Hard Robin Soderling Gilles Simon 6-2 6-1 1/2
I_Hard Robin Soderling Andreas Seppi 6-3 6-2 1/4
I_Hard Robin Soderling Fernando Verdasco 6-4 6-1 Second
I_Hard Robin Soderling Marcos Baghdatis 6-3 3-6 6-4 First

7/2008 ATP Marseille (FRA) I_Hard Mario Ancic Robin Soderling 6-3 6-7(4) 6-2 1/4
I_Hard Robin Soderling Richard Gasquet 4-6 6-3 6-2 Second
I_Hard Robin Soderling Jarkko Nieminen 6-3 5-7 7-5 First
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:21:23 #278
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57062259
Die eerste ronde overwinning smaakt naar meer natuurlijk. Wat is zijn volgende toernooi?
Weisst
pi_57062318
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef erkel het volgende:
Die eerste ronde overwinning smaakt naar meer natuurlijk. Wat is zijn volgende toernooi?
Over twee weken een future in het Canadese Montreal.
pi_57062406
Next up: Montreal, 10 maart

http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=118397

Entry List
1 NIEMINEN, Timo FIN 393 1
2 SIPAEYA, Sunil-Kumar IND 418 1
3 MILLOT, Vincent FRA 422 1
4 KRYVONOS, Nikita USA 428 1
5 YANI, Michael USA 454 1
6 RETTENMAIER, Travis USA 498 1
7 POKRAJAC, Milan CAN 503 1
8 AREVALO, Rafael ESA 508 1
9 LUCHICI, Raian ROU 537 1
10 MERGEA, Florin ROU 540 1
11 CHVOJKA, Erik CAN 606 1
12 SHULTS, Peter USA 609 1
13 DIAO NATALE, Justin USA 631 1
14 $ WETTENGEL, Chris USA 663 1
15 VERKERK, Martin NED 676 1
16 BESTER, Philip CAN 695 1
17 HAVILAND, Ryan USA 710 P 1
18 DE BONNEVIE, Philippe FRA 714 3
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 9 maart 2008 @ 14:21:12 #281
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57262278
Komende week is Martin te bewonderen bij de Future in Montreal. Helaas heb ik komende week afspraken, anders zou ik zeker even langsvliegen om te gaan kijken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57262309
Heeft ie Indians Wells toch maar afgezegd?
pi_57262396
NIEMINEN
broer van
  zondag 9 maart 2008 @ 14:31:55 #284
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57262511
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft ie Indians Wells toch maar afgezegd?
Verkerk weet wat het is om met Pfeiffer te spelen, dus als Fed niet volledig fit is biedt Indian Wells geen uitdaging. Dan kun je beter een concurrentie-analyse doen op Futures.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57264906
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef XL het volgende:

[..]

Verkerk weet wat het is om met Pfeiffer te spelen, dus als Fed niet volledig fit is biedt Indian Wells geen uitdaging. Dan kun je beter een concurrentie-analyse doen op Futures.
Voor die concurrentie analyse zal hij het nit doen. Het is meer dat hij in Montreal niet zo gevolgd wordt door andere spelers en de media. Net als in Harlingen hoor je er niet zoveel van zodat zijn spel een verrassing blijft voor de echte tegenstanders.

Het als dat verlies daar. Hij deed 1 set zijn best en daaruit maakt hij zijn huidige situatie op. Conditie peilt hij wel in de sportschool. Iedereen denkt dat het nog niks is omdat hij weer verliest in de 2e ronde. Dat is precies wat hij wil.
pi_57291125
Na Montreal zal Martin meteen doorgaan naar Sherbrooke om daar zijn volgende futures toernooi te spelen. En wat een respect is er in Canada voor onze oude krijger. Op zaterdag en zondag kunnen we Martin's halve finale en finale live volgen bij Tennis Canada.
pi_57291443
Omdat we de uitslagen van Montreal waarschijnlijk niet meteen op internet kunnen terugvinden, bij deze het emailadres van toernooidirecteur Alain Beaupré: abeaupre@tenniscanada.com .

Voor andere zeer belangrijke informatie over het toernooi in Montreal, klik hier.
pi_57309206
Martin mag het opnemen tegen de als vijfde geplaatste Timo Nieminen (427). Hier het schema.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:21:53 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57309399
Het zit hem weer eens niet mee qua loting .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:48:19 #290
40566 Ericr
Livewrong
pi_57309879
quote:
Verkerk is attempting to resurrect what has already been a very successful career.
Toch wel het understatement van het jaar. Verkerk heeft een carriere waar Sampras, Federer, Agassi, Lendl etc een puntje aan kunnen zuigen.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:52:22 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57309949
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Falco het volgende:
Het zit hem weer eens niet mee qua loting .
Voor Martin bestaat er natuurlijk niet zoiets als een zware loting.
pi_57310015
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Falco het volgende:
Het zit hem weer eens niet mee qua loting .
inderdaad zuur voor die Nieminen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57310128
Niemienen is echt zo'n ijskoude fin. Verkerk heeft het publiek al na de eerste game volledig in zijn hand. Deze eerste ronde wordt nog makkelijker als tegen Estrella. En hij presteert altijd goed in Frans-sprekende landen.
pi_57317654
Iemand al bericht vanuit Canada? Onze Martin zal vast al in het HHH (Holland Heineken House) zitten...
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:35:26 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57325543
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
Niemienen is echt zo'n ijskoude fin. Verkerk heeft het publiek al na de eerste game volledig in zijn hand. Deze eerste ronde wordt nog makkelijker als tegen Estrella. En hij presteert altijd goed in Frans-sprekende landen.
Heeft hij al een rondje gewonnen?
Vet!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57325921
oeps

[ Bericht 99% gewijzigd door Tim86 op 12-03-2008 13:32:03 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57326242
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:55 schreef Tim86 het volgende:
COURT 5 start 11:00 am
J Zheng (CHN) vs E Loit (FRA)-WTA
S Hsieh (TPE)/V King (USA) vs F Pennetta (ITA)/F Schiavone (ITA)-WTA
O Savchuk (UKR) vs Y Shvedova (RUS)-WTA
Qualifying-R Haase (NED) vs K Anderson (RSA)-ATP
Scheer je weg, deze matige namen horen hier niet

Martin speelt om 10.00 lokale tijd op baan 2 vandaag, niet eens centre court
pi_57326574
verwarrend..al die tennistopics
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:33:41 #299
40566 Ericr
Livewrong
pi_57326585
Baan 2 in Montreal wordt ook wel 'The Graveyard' genoemd. Nieminen is hoger geplaatst, die gaat er dus af tegen Martin.

Hoe laat gaat de NOS live met de wedstrijd?
pi_57326700
Martin Verkerk schijnt aangevraagd te hebben niet live op tv te komen, omdat de kijkcijfers anders dan wel eens hoger zouden kunnen worden dan bij Peter R. de Vries
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57326743
Vanaf half 6 voorbeschouwing, en dan van kwart over zeven tot acht uur de wedstrijd. Zodat Philip Freriks precies met de uitslag het achtuurjournaal kan openen

Hier verder:
Martin Verkerk #6: In Montreal begon de victorie

[ Bericht 30% gewijzigd door thijsdetweede op 12-03-2008 14:20:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')