abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:34:03 #1
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_52935927
Hey Iedereen,

Welke rijscholen kunnen jullie aan/afraden in Groningen?

Ik zoek eigenlijk een rijschool die ook iemand zou kunnen ophalen/terugbrengen naar Zuidhorn, of is dat niet mogelijk?

Alvast bedankt voor jullie input!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:35:42 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52935959
Oosterpoort is de grootste vziw. Verder weet ik het niet, want ik rijd bij een school uit Drachten.
En voor het antwoord op deze vraag kun je ook wel in het rijlessentopic terecht.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:37:40 #3
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:51:38 #4
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_52937147
oosterpoort. goede ervaringen mee. Ook handig dat'ie wat groter is. Als je instructeur ziek is of niet op jouw tijdstippen kan, heb je de mogelijkheid om met een andere instructeur te lessen.

Ze hebben trouwens ook hele relaxte auto's
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_52937387
Oosterpoort zuigt. Veel te groot en kut slagingspercentages.

Heb zelf ooit (7 jaar geleden) bij Humphrey's rijschool (met vestigingen in Groningen, New York en Paramaribo ) gereden. Kostte geen drol en rijbewijs was met 27 lesjes binnen. Wel beetje typische knakker trouwens, maar goed
pi_52937564
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef Rutger1983 het volgende:
Hey Iedereen,

Welke rijscholen kunnen jullie aan/afraden in Groningen?

Ik zoek eigenlijk een rijschool die ook iemand zou kunnen ophalen/terugbrengen naar Zuidhorn, of is dat niet mogelijk?

Alvast bedankt voor jullie input!
Ikzelf had rijles bij Autorijschool Bos uit Roden. De ene keer werd ik opgehaald in Zuidhorn (thuis) of weer thuisgebracht, de andere keer op het Centraal Station. Dit lag er een beetje aan wie er voor of na mij les had.

Erg goede rijschool moet ik zeggen En de BMW 1-serie rijdt erg lekker.

Maar er zijn ook 2 of 3 rijscholen in Zuidhorn zelf. Heb hier zelf geen ervaring mee, weet alleen van iemand die er les had maar heel lang moest wachten op de examens omdat deze niet had ingekocht (1 mans rijschool).
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:33:29 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_52937863
Ik heb destijds bij de Oosterpoort in 1 keer m'n rijbewijs gehaald.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_52938189
Ophalen en wegbrengen in Zuidhorn is wel wat zonde van je les imho. Ik heb zelf gelest bij Holmersma in Leek waar ik toen woonde. Zelfde verhaal als Johnns afhankelijk van wie er na jou les had werd je wel eens thuisgebracht dan wel opgepikt. Als je voor Holmersma gaat wel naar Cornelis vragen, erg goede instructeur en van de andere instructeurs daar heb ik weleens slechte verhalen gehoord.
pi_52938485
Ik heb gelest bij Autorijschool Kamphuis, was ik ERG tevreden over. Drie vrienden van me hebben daar ook gelest en het in 1x gehaald Erg aardige gast ook Voordeel is dat je altijd de zelfde instructeur hebt En destijds was hij ook behoorlijk gunstig qua prijs Weet niet hoe t nu is qua prijs want heb mn roze papiertje al weer 6 jaar
pi_52940048
rijschool uit peize weet de naam zo niet, maar niet duur en goeie lessen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 september 2007 @ 17:54:42 #11
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52940822
Kijk ook even op de site rijschoolgegevens.nl van het CBR naar de slagingspercentages van de rijscholen en de hoeveelheid kandidaten dat ze hebben. Kan een goede indicatie zijn van de kwaliteit van een rijschool.

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2

Link laadt wel wat traag
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator woensdag 5 september 2007 @ 23:04:35 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52970969
Van der Heide icm. Alfa College ook met korting
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')