abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2007 @ 08:44:33 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52909773
quote:
Donny de Groot, superspits van de Superboeren.

Donny de Groot (Gouda, 16 augustus 1979) is een Nederlands voetballer die op dit moment onder contract staat bij De Graafschap. De Groot speelde als amateur voor UNIO en vertrok later naar FC Utrecht. In het seizoen 1999/00 speelde hij zijn eerste twee wedstrijden voor FC Utrecht op het hoogste niveau. Zijn doorbraak bleef echter uit en in tweeënhalf seizoen in Utrecht kwam hij slechts vijfmaal uit in de hoofdmacht.

In 2001 vertrok hij op huurbasis naar FC Volendam, alwaar hij het seizoen afmaakte en in vijftien wedstrijden negenmaal scoorde. Het seizoen daarop bracht De Groot naar FC Emmen, waar hij met dertig doelpunten in éénendertig wedstrijden topscorer van de eerste divisie werd. Hij keerde voor één seizoen terug bij FC Utrecht, waar hij nog drieëntwintigmaal zou spelen en vijfmaal scoorde. De Groot kwam in seizoen 2004/05 terecht bij RBC Roosendaal en produceerde zeven treffers in zeventienwedstrijden, desondanks degradeerde RBC Roosendaal uit de eredivisie.

In 2005 tekende hij een contract bij De Graafschap, hier scoorde hij in vijfentwintig wedstrijden dertienmaal. De Graafschap promoveerde niet naar de eredivisie, waardoor De Groot tot 1 juli 2006 transfervrij mocht verkassen. De Groot koos voor het avontuur bij het Cypriotische AEK Larnaca, de aanvaller schermde ook met belangstelling uit Engeland en Portugal. Op Cyprus scoorde de spits negenmaal in drieëntwintig wedstrijden, maar al na één seizoen hield De Groot het voor gezien en keerde hij terug bij De Graafschap waar hij een tweejarig contract tekent.

Bij de Superboeren begint De Groot de eerste wedstrijd van seizoen 2007/08 tegen Ajax op de bank, maar als invaller scoort hij de enige treffer voor De Graafschap. Een week daarop, uit bij FC Groningen, is het weer raak en De Groot lijkt zijn basisplaats afgedwongen te hebben. In de derde wedstrijd van het seizoen beleeft De Groot het voorlopige hoogtepunt van zijn carrière, op bezoek bij FC Utrecht scoort hij tweemaal, waardoor De Graafschap gelijkspeelt tegen zijn oude club.

Met vier doelpunten in drie wedstrijden staat De Groot gedeelde tweede op de topscorerslijst, achter Klaas Jan Huntelaar (Ajax). Maradonny is hot in de Achterhoek, waar stopt de scoringsdrang van deze cultheld en wanneer komt de bondscoach op bezoek in de Vijverberg?

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 3 september 2007 @ 08:44:56 #2
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_52909780
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 3 september 2007 @ 09:20:25 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52910297
quote:
De Groot op 'Coen Dillen' schema

UTRECHT - Donny de Groot scoorde in drie wedstrijden al vier doelpunten voor De Graafschap. Hij staat in de top van de topscorerlijst van de eredivisie.

"Daar ben ik helemaal niet mee bezig", zegt De Groot. "Het is wel bijzonder dat ik zoveel scoor. Zoveel kansen krijgen we tenslotte niet. Of ik denk aan het recordschema van Coen Dillen?(43 goals, red.) Nee, helemaal niet."

Scoren tegen Utrecht is bijzonder voor De Groot. "Ik heb een FC Utrecht hart. Dat is logisch, want ik heb hier zes jaar gespeeld. Hier scoren vind ik nog steeds heel speciaal."

Bron: Omroep Gelderland
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52910533
Donny
Bloed, zweet en tranen!
pi_52910645
Coen dillen schema? Niet een beetje voorbarig voor een spits van een degradatiekandidaat
pi_52910764
Denk niet dat ze van Beukering missen daar in Doetinchem.
pi_52910923
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:39 schreef Slasher het volgende:
Coen dillen schema? Niet een beetje voorbarig voor een spits van een degradatiekandidaat
Misschien is het wel humor joh! Om te lachen weetjezelluf!
pi_52911098
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:39 schreef Slasher het volgende:
Coen dillen schema? Niet een beetje voorbarig voor een spits van een degradatiekandidaat
.
pi_52912899
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Denk niet dat ze van Beukering missen daar in Doetinchem.
Had hem er graag bij gehad

Maradonny
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 6 september 2007 @ 12:32:36 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52979854
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52979887
Donny is een held!
pi_52979998
Donny
AFC AJAX
pi_52980002
Donny doet de heimwee naar onze legendarische oud-spitsen als Dennis Schulp en Dennis Gerritsen vervagen!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52980039
Hij troefde Stam wel kinderlijk eenvoudig af.
  donderdag 6 september 2007 @ 12:40:37 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52980049
Alle vier de treffers zijn met het hoofd gemaakt, in de lucht de sterkste speler van de eredivisie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52980097
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Alle vier de treffers zijn met het hoofd gemaakt, in de lucht de sterkste speler van de eredivisie?
Volgens mij heeft Huntelaar er ook al 4 met het hoofd gemaakt, ik kan er naast zitten hoor.
pi_52980128
Nee want hij schoot er 1tje in bij een strafschop.
AFC AJAX
pi_52980143
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Alle vier de treffers zijn met het hoofd gemaakt, in de lucht de sterkste speler van de eredivisie?


Raar hoofd
  donderdag 6 september 2007 @ 12:45:52 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52980175
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Raar hoofd
Vanuit het uitvak was het zicht slecht op dat strafschopgebied, laten we het daar maar op houden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52980257
Tja, als je het helemaal vol gaat hangen met spandoeken
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52981196
Op Cyprus hebben ze van hem een wereldspits gemaakt.
That's all folks!
pi_52981604


Paar jaar geleden had je Hristov die als een raket begon, we weten hoe die verder speelde bij NEC.
pi_52981784
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:03 schreef Blawh het volgende:


Paar jaar geleden had je Hristov die als een raket begon, we weten hoe die verder speelde bij NEC.
Dat is wel een held Hristov

http://www.youtube.com/watch?v=Cn8jWM_OPTQ&eurl=
pi_52982053
Goed topic.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52982291
We krijgen dalijk nog een groter spitsen-luxe-probleem bij Oranje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')