abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 september 2007 @ 08:48:22 #126
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53291862
Ik vond Marcelo belabberd spelen, vooral in de opbouw.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53293222
Ik vond Marcelo ook zwak. Maar de slechtste man aan Real kant vond ik Gago. Die speelde ontzettend slecht.

Dan de Nederlanders:
Ruud, knappe assist en een goede goal. Verder was hij erg dreigend en hadden de spelers van Werder hun handen vol aan hem. Goede wedstrijd gespeeld.
Wesley, kon niet echt zijn stempel drukken, maar toch een aantal geweldige momenten. Bijvoorbeeld die pass waar mee hij Raúl alleen voor Wiese zette. De lob van Raúl was helaas net niet hoog genoeg.
Drenthe viel lekker in.
Robben niet echt veel van gezien.

Man van de wedstrijd was Raúl. Prachtige goal en een prachtige assist. Geweldig koppel samen met Ruud
  woensdag 19 september 2007 @ 10:01:42 #128
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53293341
Raul was
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 19 september 2007 @ 10:15:35 #129
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53293650
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vond Higuain helemaal niks zeg (van wat ik gezien had).

Pinokkio is niet zo houterig vergeleken bij hem
. Heb je wel de goede voor je?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 19 september 2007 @ 10:29:06 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53293982
Veel verschillende meningen iig. Ik vond Raul niks, een hele mooie goal een goeie assist, voor de rest weinig gedaan. Die lobjes van hem zijn leuk als de keeper op de grond ligt en hij scoort maar als die dat niet doet heb ik zoiets van "Ram die bal er gewoon GVD in!". Verder heb ik hem weinig speciale dingen zien doen. Hij werkte hard ja.. dan kan een ezel ook.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_53294794
hater
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53294867
Je ziet dat Marcelo het wel heeft, het is nu alleen nog een hoop dom gedraaf. Hij kijkt bijna alleen maar naar de bal als hij eenmaal bezig is.
That's all folks!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:16:27 #133
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53295031
Casillas - Goede wedstrijd, goede reddingen. Zag er raar uit bij het doelpunt, maar kon er niets aan doen.

Ramos - Geniaal. Goede acties, veel opkomen. Ook verdedigend en kwa passing super. Wat een speler!

Metzelder - Niet heel erg veel gezien, maar zeker niet slecht.

Cannavaro - Zie Metzelder.

Marcelo - Ging dreiging vanuit, maar leverde de bal 9 van de 10 keer in. Slecht dus. Zit wel veel potentie in.

Gago - Ongelukkige wedstrijd. Bij vlagen liet hij zijn talent zien, maar vaak was het middelmaat.

Sneijder - Grootste tegenvaller. Veel van verwacht, maar niet veel laten zien. Aantal schoten uit slechte posities, veel matige passes en balverlies. Toch wel een paar goede passjes.

Guti - Ondanks goede passings was zijn aandeel in de wedstrijd zeer beperkt. Terecht gewisseld.

Higuain - Veel balgevoel, goede techniek en een hard schot. Gonzalo komt er wel! Hoort niet op rechtsbuiten maar in of net achter de spits.

Raul - Samen met Ramos de beste man op het veld. Nauwelijks een fout gemaakt, goal en assist, goede acties en werklust. Blijft een genie!

Van Nistelrooij - Niet erg veel gezien, maar toch een goal en assist. Zo hoort het, niets op aan te merken! Behalve dan de gele kaart, domme overtreding...

Invallers:
Robinho - Dreigend, maar heeft niet veel laten zien.
Drenthe - Veel inzet, goede verdedigende actie, verder ook niet veel van gezien.
Robben - Tja, een mislukt schot en een paar balcontacten. Niet veel laten zien geldt ook voor hem, maar dat is logisch met 8 minuten speeltijd...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_53295184
Even mijn cijfertjes voor de pot van gister:

Casillas - 7,5 : Was op enkele momenten weer de ongenaakbare doelman die het al jaren is. Toch sloop er een foutje in die wel eens duur puntverlies op had kunnen leveren. Jammer, die foutjes zijn zeldzaam bij hem.

Sergio Ramos - 7,5 : Kwam wederom goed mee naar voren en speelde uitstekend samen met Higuaín. Dat zijn voorzetten vaak niet aankwamen lag eerder aan de defensie van Werder dan aan de kwaliteiten van Ramos.

Fabio Cannavaro - 7 : Deed het vrij goed, en was af en toe als enige alert om Diego af te stoppen. Opbouwend kwamen zijn passes echter maar sporadisch aan op het middenveld.

Christoph Metzelder - 6,5 : Vond hem niet geweldig spelen, maar ook niet slecht. Het was een beetje kleurloos.

Marcelo - 6 : Kwam veelvuldig voor in de opbouw, al was het lang niet altijd even goed. Wilde vaak teveel laten zien, waardoor er verder niets uit kwam.

Fernando Gago - 6 : Had alle moeite van de wereld met Diego, maar voorkwam in ieder geval wel dat de Braziliaan tot scoren kwam. Al zijn aandacht ging naar hem uit, waardoor de rest van zijn optreden eigenlijk niet echt goed was.

Gonzalo Higuaín - 7 : Deed goed mee, en was door zijn snelheid vaak even weg van de Duitse verdediging. Moet wellicht iets meer oog krijgen voor zijn medespelers, voor hij voor eigen succes kiest.

Guti - 6 : Als hij de lijn van de afgelopen drie competitieduels had kunnen doortrekken had hij een negen gekregen. Helaas was dat niet zo; veel onnodig balverlies en weinig strakke passes. Jammer.

Wesley Sneijder - 6,5 : Ook Sneijder kwam niet zo goed uit de verf als in La Liga. Zag vaak zijn schoten geblokkeerd worden nog voordat ie had geschoten.

Raúl - 8 : Speelde een uitstekende pot en was andermaal beslissend. Een knappe goal en een goede bal op Ruud daargelaten was ook de rest van zijn wedstrijd goed te noemen. Terecht een staande ovatie voor deze held.

Ruud van Nistelrooij - 8 : Het spitsenduo voerde eigenlijk als enige zijn opdracht goed uit. Samen waren ze beslissend, vandaar ook de 8 voor Ruud.

Robinho - 7 : Viel verre van slecht in, en in vergelijking met de laatste competitieduels was dit optreden van een dikke twintig minuten beter dan die twee optredens in La Liga bij elkaar.

Royston Drenthe -

Arjen Robben -
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53295217
rofl, heeft WasQ ook zon lijstje gemaakt
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 19 september 2007 @ 11:42:46 #136
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53295688
Hehe das wel erg toevallig. Maar we zijn het vrijwel overal eens!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:54:46 #137
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53296022
Waarom scoort RvN zo hoog bij jullie? ik vond hem namelijk niet echt in zijn doen,, had 3 grote kansen maar bewoog zo tergend langzaam dat ie ze verprutste, verder is het een goeie spits maar om hem nou voor een mindere wedstrijd al een 8 te geven,, dan heb ik zeker een andere wedstrijd gekeken...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 19 september 2007 @ 12:07:31 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53296353
Idd, ik vond hem ook niet goed. Als die er 2 had gemaakt had het kansen/benut-ratio wel ok geweest, maar 1 uit 4 vind ik wat weinig. Daarnaast leek die niet scherp en traag als dikke stront.

Komt nog wel goed maar een 8 is zeker veel. Zelfde geld voor Raulitos trouwens maar dat is moeilijk te zien met een Raulito bril op.

Owja, als ik ergens zou werken en ze zouden me bij m'n beoordeling als een van de meest positieve punten opschrijven "een harde werker" dan zou ik me dood schamen. Dat is een compliment voor mensen die kwalitatief geen goed werk afleveren en het niveau niet aan kunnen. Toevallig hoor je dit de laatste jaren altijd over Raul als die omschreven wordt.

EDIT: Owja, als Raul z'n goals in de komende wedstrijden door kan zetten ben ik er bijna van overtuigd dat die eindelijk na 3 jaar uit z'n dal kruipt. Zou wel heel mooi zijn voor Real.

[ Bericht 6% gewijzigd door jojomen4 op 19-09-2007 12:26:10 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 september 2007 @ 13:35:54 #139
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53298759
Ruudje is een spits. Hij heeft inderdaad een paar kansen om zeep geholpen, maar zijn voorzet bij de 1-0 en het koele afmaken bij de 2-0 waren gewoon goed. Ik zou hem niet zo'n hoog cijfer geven misschien, maar je kunt niet ontevreden zijn over zijn prestaties.
Overigens heb ik die ene kans waar hij blijkbaar met links had moeten schieten gemist ivm een toilet-break .

En kom op jojo, Raul was de beste Madrileen op het veld gisteren, dat kun je toch niet ontkennen? Een 8 is zeker terecht.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_53299853
Ik vind Ramos echt een geweldige speler hij heeft bijna alles wat een verdediger nodig heeft
AFC AJAX
pi_53304079
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:16 schreef WasQ het volgende:
Metzelder - Niet heel erg veel gezien, maar zeker niet slecht.
Hij was direct schuldig aan de goal van Werder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53304957
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
Owja, als Raul z'n goals in de komende wedstrijden door kan zetten ben ik er bijna van overtuigd dat die eindelijk na 3 jaar uit z'n dal kruipt. Zou wel heel mooi zijn voor Real.
Wellicht komt het doordat Schuster hem meer naast Ruud zet dan erachter. Capello gebruikte Raúl echt als een aanvallende middenvelder.

Schuster zet ze gewoon neer als het oude koningskoppel Moro en Raúl, maar dan zonder Moro en met Ruud.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53307888
Deze kan weer mooi in de OP



Als een modje dat even kan doen zou dat heul mooi zijn

En dan graag gewoon onder die van Almería. Ik wil graag de laatste Liga-wedstrijd én de laatste CL-wedstrijd zichtbaar, de rest in links.

bvd
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53308001
Naar wens? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53308035
zeker
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53308116
Ik zou alleen even een photobucket accountje nemen. Tinypic wil nog wel eens plaatjes verwijderen.
Bovendien kan je bij photobucket je collectie mooi sorteren.

Mooi werk trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53308178
Wat trouwens als Metzelder in een dolle bui twee keer scoort? Dan past het niet meer .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53309007
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou alleen even een photobucket accountje nemen. Tinypic wil nog wel eens plaatjes verwijderen.
Bovendien kan je bij photobucket je collectie mooi sorteren.

Mooi werk trouwens..
thx voor de tip
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Wat trouwens als Metzelder in een dolle bui twee keer scoort? Dan past het niet meer .
Dan maak ik er gewoon Chris Metzelder ofzo van
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53360526
Raúl speelt sinds gisteren vijftien jaar bij Real Madrid.

Hij kwam binnen van Atlético Madrid als vijftienjarige knul en speelde vanaf toen bij Real Madrid onder 17. Sinds die 20e september van 1992 is Raúl González Blanco uitgegroeid tot één van de legenden die Real Madrid ooit onder contract heeft gehad. Zonder twijfel wordt de aanvaller genoemd in rijtjes waar ook Alfredo Di Stéfano, Ferenc Puskás, Emilio Butragueño, Vicente del Bosque en Míchel in voorkomen. Inmiddels is Raúl al enkele seizoenen de aanvoerder van de regerend Spaans kampioen.

In zijn laatste seizoen bij Atlético schoot de 14-jarige Raúl 55 keer raak. De eeuwige stadsrivaal Real had belangstelling in de doeltreffende spits, en trok hem aan. In het witte shirt van Real scoorde Raúl 452 officiële treffers, terwijl hij bij zijn verblijf bij het Spaanse nationale elftal 61 maal de bal tegen het net kreeg.

De eerste wedstrijd in de jeugd van Real was tegen Alcalá. Lang hoefde hij niet te wachten op zijn eerste treffer, want bij zijn debuut lag de eerste er al in, waarmee hij een aandeel van 20% had in de 5-0 overwinning. In 1994 maakte Raúl zijn debuut in de hoofdmacht, toen Real op bezoek ging bij Real Zaragoza. De eerste minuten van Raúl bij het grote Real speelde hij in La Romareda. Slechts een week later kwam zijn eerste goal, uitgerekend tegen Atlético.

Met zijn treffers en leiderschap hielp hij Real naar vijf landstitels, drie Champions League, drie Spaanse Supercopa's, twee Intercontinental Cups en een Europese Supercup. Ook konden bondscoaches van Spanje niet langer om hem heen. Na 44 wedstrijden werd hem de aanvoerdersband aangedragen. Voor Real kwam El Angel de Madrid tot nu toe 613 keer in actie, achter clublegenden Santillana en Sanchís, die respectievelijk 643 en 712 wedstrijden in het maagdelijk wit afwerkten.


1988


1997


1998


1999


2000


2001


2002


2004


2005


2006


2007


PALMARES

Titels met Real Madrid

La Liga (5): 95, 97, 01, 03, 07
Supercopa (3): 97, 01, 03
Champions League (3): 98, 00, 02
UEFA Supercup (1): 02
Intercontinental Cup (2): 98, 02

Persoonlijke titels:

Pichichi (2): 99, 01
Copa topscorer (1): 04
Speler van het jaar in Spanje (1): 97
UEFA Beste spits (3): 00, 01, 03
Champions League topscorer (2): 00, 01
Bronzen schoen Europees (2): 99, 01
FIFA Wereldspeler van het jaar 3e plaats (1): 01
UEFA Speler van het jaar 2e plaats (1): 01

Prestaties:

800e goal van Spaanse nationale elftal, 27 maart 1999 tegen Oostenrijk
900e goal van Spaanse nationale elftal, 7 september 2002 tegen Griekenland
Topscorer aller tijden van Spanje
Meeste interlands als veldspeler voor Spanje
Meeste Champions League wedstrijden
Topscorer aller tijden van de Champions League (57)
2 goals in 3 Champions League finales
Meeste goals tegen Barcelona (10)
Nooit van het veld gestuurd
Achtste plaats op meeste goals in La Liga ranglijst. Als enige nog actief.

1 Zarra, 251
2 Hugo Sánchez, 234
3 Di Stéfano, 227
4 César, 225
5 Quini, 219
6 Pahíño, 210
7 Mundo, 195
8 Raúl, 188
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53360544
HELD
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')