abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 september 2007 @ 12:32:20 #1
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_52887554
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data\'s droom, blijkt uit ervaring dat deze data\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
We zijn er bijna! Niet teveel tvp'en

Deel 1.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gamer_V op 02-09-2007 15:57:57 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_52887596
Schokkend!
pi_52887622
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
pi_52887665
Omg kut we gaan bijna dood RIP-topic.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52887670
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar kreeg hij ook een tijd door, dan kan ik mijn wekker zetten.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52888123
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
pi_52888345
Wel fijn dat het op een woensdag is zodat het vergaan van de wereld niet het weekend verneukt!
pi_52888361
Verras me over 2 weken
pi_52888362
Spannend, een Nostradamus topic!
pi_52888424
Dan krijg ik me salaris binnen, kan het niet een dag later?
  zondag 2 september 2007 @ 13:37:25 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52888860
Dit topic is te vroeg! Probeer het over twee weken nog eens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:59 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888888
Je kan zulk soort dingen beter voor je houden, want er gaat toch niks gebeuren.
pi_52888912
Shit, dan begint net de kermis hier.
  zondag 2 september 2007 @ 13:59:55 #14
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52889377
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Sensation89 het volgende:
Shit, dan begint net de kermis hier.
Ik ben dan jarig, das nog een slagje erger.

TVerjaardagP
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52891702
ik denk dat op 19 september er allemaal bijlen in de lucht gespawnt worden. 9 weken lang zal het bijlen regenen zoals het water regende tijdens de zondvloed (zo heette die shit toch?)

God zal geen 2 keer dezelfde fout maken. Deze keer zal ook de ark zinken!
Extremistisch gematigd.
  zondag 2 september 2007 @ 15:43:27 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52892083
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:03 schreef Ricard0j het volgende:
Wil niet onbeleefd zijn, maar moet ik dit echt serieus nemen ?
Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast ., De wereld kan van de ene op de andere dag compleet op zijn kop staan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 02-09-2007 16:00:38 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 2 september 2007 @ 15:55:05 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52892484
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen als jij ook dat gevoel hebt toch ?
Dat er iets staat te gebeuren met de hele wereld hebben meerdere mensen uit mijn omgeving en ik ook .
Wat het is weet ik niet maar dat er iets gebeurd staat voor mij vast .

Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 2 september 2007 @ 15:57:15 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52892533
19 September?
Ik heb al kerstkadootjes in huis
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52892771
Dan zit ik in Zimbabwe
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 2 september 2007 @ 16:15:07 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52893094
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]


Even een tvp'tje om hier op 20 september op terug te komen.
Ik heb geen datum erbij hoor en ook geen onheilspellend gevoel erover . Het kan best dat hij gelijk heeft over 19 sept , wat mij betreft kan er nu elke dag wel iets gebeuren wat de hele wereld aangaat .en wakker zal schudden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_52893696
Misschien gebeurt er wel iets heel moois op 19 september

Daarom vind ik het ook een enigzins flauwe TT

Het is maar net wat we er met zijn allen van maken, dus ik zie het met een gerust hart tegemoed.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_52893839
njaa ik zie het wel
pi_52893928
En ik ga de 22e september nog wel snoekbaarsvissen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52894105
TS heeft helemaal gelijk! Op 19 september was me zus geboren
  zondag 2 september 2007 @ 18:33:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52896307
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Als er namelijk niets gebeurd dan zal dit topic heel snel vergeten worden, en zal er een nieuwe datum de kop op steken waarop dan iets staat te gebeuren. Dat zal zo doorgaan totdat er iets gebeurd en dan zal men roepen "Zie je nou wel" Beetje goedkoop en makkelijk natuurlijk.

Wat ik me nou afvraag. Wat voor ramp moet er op die dag precies gebeuren? Want ik kan me nog voorstellen als TS voor bepaalde soort dingen gewaarschuwd wordt. Als alle categorieen kunnen, dan vraag ik me af waarom hij geen 'informatie' heeft doorgekregen over andere dingen die zijn gebeurd tussen toen en nu?

Neem de orkaan in Azie, of de orkaan pas geleden in Amerika? Waarom kreeg ie dat niet door? Wie het ook is die TS die info gegeven heeft, die heeft dan gedacht van "nahhh, dat vertel ik em niet, en dat ook niet .... maar hey!! 19 sept. 07! Dat vertel ik 'm !!!"

Maar goed, ik weet nu al dat er op de 19e zo'n beetje alles kan gebeuren, hoe klein of wat dan ook, er kan een rots in Oezbekistan van een berg afvallen die een voorbij rijdende auto plet, en dat zal dan vast wel door iemand in dit topic gemeldt worden als 'bewijs'.
Ik vind dit topic wel iets anders dan een websiteje die voor de zoveelste keer doem en verdervenis voorspeld, wat voor een ramp er komt zou ik niet weten, vermoedelijk een aanslag in de vs waardoor ze lekker Iran kunnen invallen. Maar zoals ik al zei in mijn vorige topic ookal is deze datum spot-on dan nog is het voor degene die er niet in geloven gelul en jou post is daar een mooi voorbeeld van .
quote:
Aluminiumhoedjes alert. We gaan allemaal dood. En snel ook. Een exacte datum kunnen wij u helaas nog niet geven, maar reken er maar op dat voor 21 september hel en verdoemenis zal worden gezaaid. Op die datum is het namelijk expiratie op de beurzen en nou wil het geval dat een anonieme handelaar zojuist voor ruim 1 miljard dollar short is gegaan. Voor de VMBO’ers onder u: dit gebeurt door middel van put-opties, waarmee veel geld kan worden verdiend wanneer de beurs omlaag gaat. Nu gebeurt dat wel vaker, alleen niet met dergelijke aantallen. De handelaar verdient namelijk alleen geld aan zijn 245.000 contracten wanneer de beurs op 21 september eenderde lager staat dan nu het geval is. Voor de AEX betekent dat een daling van 513 naar 344 punten. Een duur gokje dus, want zoiets gebeurt bijna nooit. Nou ja, ergens in 1929 en er was ook ooit nog een akkefietje na 9-11. Ook toen werden er vlak voor de aanslagen massaal putjes ingeslagen van United Airlines en American Airlines. Ook de put-opties van Morgan Stanley and Merrill Lynch, twee prominente huurders van de WTC-torens, gingen vlak voor de aanslagen als warme broodjes over de toonbank. Bovenstaande kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de ingestorte hypotheekmarkt in de VS, maar als aluminiumhoedje weet u natuurlijk beter. 9-11 was een inside job en er staat ons een nog veel grotere aanslag te wachten. Dicht bij huis deze keer, want de 245.000 put-opties blijken deze keer te zijn afgesloten op de 50 grootste Europese bedrijven. Over en sluiten. Het gras is groen voor de haas. Wij herhalen: het gras is groen voor de haas...
Post van walhalla van het vorige topic bron: www.geenstijl.nl
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')