abonnement Unibet Coolblue
pi_52875965


vervolg van:
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for \'M by Madonna\'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can\'t get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren. Wel eerst checken of het nog op voorraad is.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track & trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Bij Mijn pagina zie ik zowel:
Bestelling geannuleerd,
Bij de bestelstatus staat dat de bestelling in behandeling is.
Ik snap er niets van.
En de voorlaatste bestelling staat nog altijd op bestelling onderweg, terwijl die allang is aangekomen (en weer geretourneerd).
hoelang duurt het eigenlijk voor ze up to date zijn, en is dat normaal dat dat allemaal zo lang duurt?

Poging tot uitleg:
Zodra je bestelling in behandeling genomen wordt, verschijnt deze bij verzonden bestellingen. Het balkje om de tekst is dan blauw. Er staat dan een track & trace nummer bij die doorlinkt naar de TNT site. Daar zie je eigenlijk precies waar je bestelling uithangt als H&M die ook echt aan de post heeft overgedragen.
Het balkje om je bestelling word roze als het spul weg is bij H&M en ook echt onderweg is (tenminste 9 van de 10 keer was dit bij mij het geval). Maar in dat balkje blijft tot het einde der tijden staan dat je bestelling onderweg is. Daar verandert H&M niks meer aan. Alleen mbv je track & trace nummer kun je uitvogelen waar het is.
Dat van bestelling geannuleerd kan zijn als er een nalevering van een klein bedrag moest plaatsvinden. Onder 10 euro (dacht ik) word het geannuleerd en zul je het opnieuw moeten bestellen. Het bedrag word door H&M dan te laag gevonden om te versturen.
Retourzendingen werden vroeger binnen ongeveer 2 weken verwerkt, de laatste maanden is dat eerder tussen de 3 a 4 weken. Dat kan dus nog wel een poos duren eer je die retourzending bij je overzicht terugziet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
7764 geeft 25% korting op het duurste artikel.

¤5 korting. Code 1304

10 % korting op het hele assortiment.
Vul kortingsnummer 7830 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 02-09-2007

25 % korting op een artikel naar vrije keuze.
Vul kortingsnummer 7756 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.

7764 en 7384 voor 25% korting.
En 7442 gaf ¤10 korting bij bestelling van minimaal ¤40

[ Bericht 0% gewijzigd door Addict89 op 01-09-2007 21:29:03 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52876241
Meteen maar fipo, mijn verlanglijstje is verwijderd .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52876597
Nog ff over die make-up van de H&M (wel gewoon voor dames dus )
De lippenstiften en lipgloss/balms vind ik wel relax De rest nog niet geprobeerd. Maar ik hoor wel altijd veel goeds over de bodybutters, bodysprays, lotions etc.
pi_52876612
TVP
pi_52876839
Nou hebben ze mijn retour ook al verwerkt, maar ik heb geen nieuwe bestelling lopen. De maandfactuur heb ik ook al gehad...

Wat nu? Ik heb bij de H&M een tegoed van ongeveer 28.-...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52878860
Gisteren mijn pakketje binnengekregen (ja alweer.... ) ,
De blauwe satijnen broek is erg mooi, maar ik heb eigenlijk al te veel broeken
pi_52879886
Morgen nieuwe kleren bestellen .
pi_52881634
Vandaag weer een pakketje Die zwarte divided broek van 9,90 is fijn
know'm sayin?
×
word? word.
pi_52885085
Ik wil eigenlijk die reflecterende legging bestellen, maar ik sprak met iemand uit Noorwegen en die had hem in het zwart gekocht bij h&m. Weet iemand of die hier ook nog komt?
pi_52885296
Even een tvp'tje, terwijl ik op mijn bestelling, eind september, wacht
I had a signature once. It was awful.
pi_52885794
quote:
Op zondag 2 september 2007 08:56 schreef Coam het volgende:
Ik wil eigenlijk die reflecterende legging bestellen, maar ik sprak met iemand uit Noorwegen en die had hem in het zwart gekocht bij h&m. Weet iemand of die hier ook nog komt?
Hij staat in de shop, onder het kopje H&M magazine.
pi_52886144
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hij staat in de shop, onder het kopje H&M magazine.
Daar vind ik m alleen in het brons?
pi_52886331
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren mijn pakketje binnengekregen (ja alweer.... ) ,
De blauwe satijnen broek is erg mooi, maar ik heb eigenlijk al te veel broeken
Kan dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52888551
nee

Ik hou hem ook hoor
pi_52889240


Ik heb hem.

Nu nog een mooi wit blousje kopen!
pi_52889366
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren mijn pakketje binnengekregen (ja alweer.... ) ,
De blauwe satijnen broek is erg mooi, maar ik heb eigenlijk al te veel broeken
Hoe valt die broek? Hij lijkt mij ook érg mooi!
pi_52890140
Ook weer besteld, hopelijk komt het snel binnen!!!!

Tvp
  zondag 2 september 2007 @ 14:29:59 #18
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52890156
ff een tvptje bij gebrek aan beter
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52890455
Er zijn weer drie pakketjes onderweg
pi_52890961
Ha! Ik heb de klantenservice gemailed met mijn kortingsvraag. En ik kreeg de volgende mail terug:

Beste DancingPhoebe,

Bedankt voor je e-mail.

Helaas is hier niet direct een oplossing voor, het enige dat wij je kunnen adviseren is dat als weer zoiets gebeurd je even contact met ons op neemt. Wij passen de korting dan alsnog voor je toe en eventuele crediteringen met je credit card kunnen dan ook meteen geregeld worden.

Je kunt ons bellen op 0900 - 1988 of een mail sturen naar klantenservice.nl@hm.com. We helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52894492
Hoelang duurt het ongeveer voor je je pakketje binnen hebt?
pi_52894724
gebeurt met een d
I had a signature once. It was awful.
  zondag 2 september 2007 @ 17:55:29 #23
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52895481

mine! naja, hij komt pas in november aan waarsch (levering is eind oktober) maar... wou 'm toch alvast bestellen enzo
pi_52897965
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:59 schreef BalLon het volgende:

[..]

Hoe valt die broek? Hij lijkt mij ook érg mooi!
Hij zit als een skinny, is wat langer dus je hebt beneden wat broek over (ik ben 1.70)
Is geen stretch (een heel ietsiepietsie) en de kleur is echt super!!!!
Ik heb maat 36 gehouden en die heb ik normaal gesproken ook.
pi_52898013
Iemand die van die tunieken van 7.90 de witte heeft? Schijnt die door?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')