abonnement Unibet Coolblue
pi_53299196
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

ik ook!!! Ik zie er echt gewoon twee gezichten in ook nog. Heel mooi!!

Ik ga ook eens kijken voor die mysterie opdracht, er moet in Ierland toch zeker wel iets mysterieus te fotograferen zijn dacht ik??
Ge gewoon een 'Loch bladibla' fotograferen en zeg dat je het neefje van Nessie zag
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_53300802
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:51 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ge gewoon een 'Loch bladibla' fotograferen en zeg dat je het neefje van Nessie zag
Goed idee!!
Ze hebben hier alleen geen Lochs
Dat is in Schotland, hier heet het een Lough.

Het mysterie van Lough Mask


En dan moet ik natuurlijk de foto van Puckzzz nog beoordelen

+ Mooie compositie, schitterende kleuren, ik bedenk er van alles bij en zie er van alles in, helemaal geweldig!!!!
- Je hebt gerookt om deze foto te kunnen maken
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 19 september 2007 @ 15:03:44 #128
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53300963
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:

- Je hebt gerookt om deze foto te kunnen maken


Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 september 2007 @ 15:03:53 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53300970
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Goed idee!!
Ze hebben hier alleen geen Lochs
Dat is in Schotland, hier heet het een Lough.

Het mysterie van Lough Mask
[afbeelding]

En dan moet ik natuurlijk de foto van Puckzzz nog beoordelen

+ Mooie compositie, schitterende kleuren, ik bedenk er van alles bij en zie er van alles in, helemaal geweldig!!!!
- Je hebt gerookt om deze foto te kunnen maken
alleen voor en na het fotograferen

dit is wierrook, mijn studio ruikt haske lekker nu
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 19 september 2007 @ 20:31:17 #130
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_53309905
Puckzz, prachtig die wierook!

Louch Mask:
+ heerlijk sfeervol, krijg er zin van om daar te gaan zeilen
- (nouja min) ik weet niet of het haalbaar is hoor, maar zou het mogelijk zijn om de wolken die in de voorgrond in het water gespiegeld worden ook in de lucht op de plaat te krijgen?

Ben de afgelopen maanden druk geweest met compositie, valt niet mee. Dan denk je nog zo zorgvuldig te zijn geweest met alles en dan zie je thuis op je monitor een bordje in de achtergrond... Nouja, weer een leermomentje. Er is dus _bijna_ niet gegimpt aan deze foto.
pi_53310650
briana_muirinn:

+de weerspiegeling in de foto is prachtig
-de weerspiegeling zelf is scherper dan hetgeen bovenwater, vind ik persoonlijk ietjes minder
-het groene hek op de achtergrond

Ikzelf ben vandaag naar Montze Gare geweest(franstalig belgie) daar de volgende foto gemaakt op een stukje verlaten rangeerterrein:

pi_53313827
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Goed idee!!
Ze hebben hier alleen geen Lochs
Dat is in Schotland, hier heet het een Lough.

Het mysterie van Lough Mask
[afbeelding]
Heb je deze foto nabewerkt? Zo ja, hoe? Ik stoor me nogal aan de witte rand aan de bovenkant van de bomenrij. Die komt bij altijd tevoorschijn als ik te veel heb shadow/highligh toepas. Overigens een sfeervol plaatje, lekkere kleuren
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:42:29 #133
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53345653
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef martijn877 het volgende:

[..]

Heb je deze foto nabewerkt? Zo ja, hoe? Ik stoor me nogal aan de witte rand aan de bovenkant van de bomenrij. Die komt bij altijd tevoorschijn als ik te veel heb shadow/highligh toepas. Overigens een sfeervol plaatje, lekkere kleuren
Foto is wel nabewerkt ja. Beetje aan de levels getrokken, horizon rechtgezet, iets contrast. Dat was het wel geloof ik.

ID-tweak:

Ik krijg de foto niet groter geopend dan de thumb die je hier hebt geplaatst. Op die site waar die staat opent ie niet volledig.

+ de compositie (denk ik)
- net niet helemaal symetrisch?? (denk ik)

Mijne. Lekker cliché fotootje. Gemaakt in Doolin, vanaf de berg waar je een leuk uitzichtje hebt op het beroemde torentje en de zee erachter.

Grote versie, want die is mooier

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53346176
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
@DF..lekkere expressie
- de toch vrij drukke achtergrond.

alwéér een challenge op DPC. dit keer Motivational Poster zo'n Tsjakkaaaa!! poster
[afbeelding]

klikbaar

de txt moet er dus bij
vertel me hoe

[ Bericht 10% gewijzigd door JanAmsterdamEnzo op 21-09-2007 01:30:21 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 01:24:45 #135
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53346257
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:

[..]

vertel me hoe

mijn eerste probeerseltje

[afbeelding]
Práchtige kikker. Compositie is erg goed getroffen, en de kleuren zijn werkelijk zeer fraai. Ook de naam van het beestje, imageshack is zo leuk gevonden!!!

Vooral ook zo fijn dat je je aan de regeltjes in de Openingspost houdt
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53346286
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Práchtige kikker. Compositie is erg goed getroffen, en de kleuren zijn werkelijk zeer fraai. Ook de naam van het beestje, imageshack is zo leuk gevonden!!!

Vooral ook zo fijn dat je je aan de regeltjes in de Openingspost houdt
heel erg sorry, maar dat had je ook op een wat minder sarcastische manier kunnen brengen

laat ook eigenlijk maar, de lol is er alweer af voor mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door JanAmsterdamEnzo op 21-09-2007 01:34:01 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:01:04 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53355888
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:27 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:

[..]

heel erg sorry, maar dat had je ook op een wat minder sarcastische manier kunnen brengen

laat ook eigenlijk maar, de lol is er alweer af voor mij.
Ik kan je foto wel zien
Wat een leuk plekje dat je daar geschoten hebt! Leuk sfeertje heeft je foto.
+ Het contrast, de kleurstelling (bewerkt?) en de locatie dus.
- Hij staat een beetje scheef, de mensen links kunnen eraf gecropt worden en de motor maakt het wel een beetje druk.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:07:13 #138
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53356070
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:

[..]

vertel me hoe
je quote mij...ik snap het niet helemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:30:10 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53356625
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:27 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:

[..]

heel erg sorry, maar dat had je ook op een wat minder sarcastische manier kunnen brengen

laat ook eigenlijk maar, de lol is er alweer af voor mij.
Ow, jeetje, ik maakte er gewoon een grapje over. Sorry als mijn sarcasme niet zo overkomt.
Nu kan ik je foto wel zien. En ik vind het een leuk eerste probeerseltje. Vooral de kleurzetting past er erg goed bij, maakt alles wat spannender.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:39:58 #140
92409 Twinky
Little star.
pi_53369112
@ElizabethR

+Mooie kleuren, wolken, mooi moment
-Het lijkt net of het links donkerder is dan rechts, alsof er een wolk boven het linkergedeelte hangt. Jammer ook dat het torentje (?) bijna helemaal in de schaduw is.

Mijn foto van mijn kater die de fietsers in de regen uitlacht:

pi_53369177
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Twinky het volgende:
@ElizabethR

+Mooie kleuren, wolken, mooi moment
-Het lijkt net of het links donkerder is dan rechts, alsof er een wolk boven het linkergedeelte hangt. Jammer ook dat het torentje (?) bijna helemaal in de schaduw is.

Mijn foto van mijn kater die de fietsers in de regen uitlacht:

[afbeelding]
+ Kat zit bijna helemaal achter het gordijn, geeft weer eens wat anders als het onderwerp volledig in beeld
- Deel van het gordijn vind ik wel wat aan de felle kant evenals het buitenkozijn van het raam

Mijn toevoeging:
What do you mean : "I ain't kind?" Just not your kind...
pi_53370048
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Twinky het volgende:
@ElizabethR

+Mooie kleuren, wolken, mooi moment
-Het lijkt net of het links donkerder is dan rechts, alsof er een wolk boven het linkergedeelte hangt. Jammer ook dat het torentje (?) bijna helemaal in de schaduw is.

Mijn foto van mijn kater die de fietsers in de regen uitlacht:

[afbeelding]
Oe...lief Misschien iets meer van de linkerzijkant weghalen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:22:00 #143
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53370211
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef Iced_HiVje het volgende:
Mijn toevoeging:
[afbeelding]
-er is iets mis met je kleuren hier op mijn gecalibreerde scherm, ietwat onscherp
+de maan, altijd leuk om te zien


ff x-posten



een lid van de vlinderfamilie "Heliconius sara".
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_53375439
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
De Kus
[afbeelding]

zal misschien simpel lijken voor sommigen, maar dit was lastiger dan ik dacht.
Ik ben er ook al eens mee aan de gang geweest, maar ook mij is het vooralsnog niet gelukt. Pet diep af dus!
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_53375451
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

-er is iets mis met je kleuren hier op mijn gecalibreerde scherm, ietwat onscherp
+de maan, altijd leuk om te zien


ff x-posten

[afbeelding]

een lid van de vlinderfamilie "Heliconius sara".
Hij is best lekker he Je hebt hem geflitst, maar dit is echt mooi werk zeg
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_53381457
Shark.Bait
+ Wauw!! Heel mooi shot. Fraaie kleuren, en een lekkere compositie, zo schuin. Mooi hoor, zo'n vlinder in actie!!!
- ja, als ik dan toch moet mierenneuken, dan zou ik zeggen dat de bloem een ietsie uitgebeten overkomt, wellicht door het flitsen? Maar het mag gewoon geen naam hebben eigenlijk!!!

Mijne, paardenraces op het strand van Kilkee, county Clare, Ierland

Grote versie

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53381572
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef ElizabethR het volgende:
Shark.Bait
+ Wauw!! Heel mooi shot. Fraaie kleuren, en een lekkere compositie, zo schuin. Mooi hoor, zo'n vlinder in actie!!!
- ja, als ik dan toch moet mierenneuken, dan zou ik zeggen dat de bloem een ietsie uitgebeten overkomt, wellicht door het flitsen? Maar het mag gewoon geen naam hebben eigenlijk!!!

Mijne, paardenraces op het strand van Kilkee, county Clare, Ierland

Grote versie

[afbeelding]
Denk dat-ie wat sterker wordt, als je wat meer achtergrond doet ipv zoveel voorgrond. En ook dat ene paardje helemaal links wat bijna uit beeld valt.....ik zou die er persoonlijk afcroppen denk ik. Verder is het wel een mooie simplistische foto zo met die twee vlakken en de paarden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_53381718
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Denk dat-ie wat sterker wordt, als je wat meer achtergrond doet ipv zoveel voorgrond. En ook dat ene paardje helemaal links wat bijna uit beeld valt.....ik zou die er persoonlijk afcroppen denk ik. Verder is het wel een mooie simplistische foto zo met die twee vlakken en de paarden.
Heb je misschien gelijk in hoor, maar juist de achtergrond is heel erg rommelig. Er staan hele huizenrijen op de achtergrond, zou je misschien niet zeggen, maar deze foto is genomen in de haven van Kilkee, en die loopt heel erg rond. Het stukkie zee is dan ook niet zo groot. En ik wilde juist die rommelige huizenrij op de achtergrond van de foto af hebben, daarom heb ik gekozen voor meer strand, en leuk detail daarbij vond ik de strepen van de jeep.

Als ik op mijn eigen PC zit zal ik de originele even opzoeken en posten, dan snap je meteen wat ik bedoel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53382007
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heb je misschien gelijk in hoor, maar juist de achtergrond is heel erg rommelig. Er staan hele huizenrijen op de achtergrond, zou je misschien niet zeggen, maar deze foto is genomen in de haven van Kilkee, en die loopt heel erg rond. Het stukkie zee is dan ook niet zo groot. En ik wilde juist die rommelige huizenrij op de achtergrond van de foto af hebben, daarom heb ik gekozen voor meer strand, en leuk detail daarbij vond ik de strepen van de jeep.

Als ik op mijn eigen PC zit zal ik de originele even opzoeken en posten, dan snap je meteen wat ik bedoel
OK Dan snap ik je keuze denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:18:25 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53388417
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

-er is iets mis met je kleuren hier op mijn gecalibreerde scherm, ietwat onscherp
+de maan, altijd leuk om te zien


ff x-posten

[afbeelding]

een lid van de vlinderfamilie "Heliconius sara".
pffffffffffff uitgebeten witten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')