abonnement Unibet Coolblue
pi_54502457
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]
City wil met 6 aanvallers spelen?
pi_54506436
Nee gewoon dubbele bezetting hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54506509
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:32 schreef -J-D- het volgende:
De Guzman in de winterstop naar Chelsea.
Dan moet de IND wel mee werken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54559995
Ron Jans naar Valencia als veldtrainer
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54587781
Salcido naar Atletico, Hernanes van SP naar Feyenoord

Steef zal wel weer wat hebben laten lekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:21:43 #256
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54589404
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef -J-D- het volgende:
Ron Jans naar Valencia als veldtrainer
Jans zegt van niks te weten
pi_54594337
Feyenoord denkt aan ervaring André Ooijer
14/11/2007 08:35

EXCLUSIEF - In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord de blik ook gericht op Engeland. André Ooijer geldt als een interessante optie.

'We kijken voor in elke linie naar versterkingen', zegt trainer Bert van Marwijk deze week in Voetbal International. 'Ook achterin. Maar op dit moment hebben we nog met geen speler contact opgenomen.'

Door de zware blessure van Ron Vlaar lijkt Feyenoord zich in de winterstop in defensief opzicht te willen versterken. Hoewel de Rotterdammers meer verdedigers op het oog hebben, geldt Ooijer mede vanwege zijn internationale ervaring als een serieuze optie.

De Oranje-international is bezig aan zijn tweede seizoen bij Blackburn Rovers. Het contract van Ooijer loopt tot het einde van het seizoen. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten, kan de international in de zomer transfervrij naar De Kuip komen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 14 november 2007 @ 11:19:41 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54596329
Ook de Spurs zouden interesse hebben in Afonso Alves, alsof ze te weinig spitsen hebben?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54596434
Misschien Daniel Alves met Ramos mee? En anders moeten ze een paar spitsen lozen.
pi_54596678
Zé Roberto overigens waarschijnlijk naar Schalke in de winter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 14 november 2007 @ 11:42:22 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54596844
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef MaxPower het volgende:
Misschien Daniel Alves met Ramos mee? En anders moeten ze een paar spitsen lozen.
Laatste alinea: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2210451,00.html
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54604559
Joao Carlos van Lokeren naar Standard.
pi_54604633
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:
Joao Carlos van Lokeren naar Standard.
Als opvolger voor Onyewu. Die waarschijnlijk in de winterstop gaat vertrekken.. Maar waar naar toe?
pi_54627249
Maciej Żurawski van Celtic naar Anderlecht.
pi_54633134
Riquelme naar Inter Milaan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:45:36 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54649606
AFC zou interesse hebben in Adriano (Internazionale).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54649618
Breno naar Bayern Munchen
Jaaskelainen naar Inter Milaan
Pantelic naar Chelsea
Lucarelli van Shakhtar naar QPR
Taiwo of Grosso of Emanuelson naar Valencia
Agbonlahor naar Arsenal
pi_54650960
Yassine Chikhaoui van FC Zurich naar Bayer Leverkusen.
Tranquillo Barnetta staat in de belangstelling van West Ham United.
pi_54655509
Fiorentina: Rukavina, Gomez e Martinez

11:05 del 15 novembre

Claudio Pasqualin, agente di Lupoli, si legge da "La Nazione" ha dichiarato: «Ritengo che Lupoli possa essere un giocatore adatto per il Genoa, come puň piacere a Cagliari e Siena». Possibile, a fine anno, un prestito per il giovane giocatore che ad ggi non ha trovato spazio in maglia viola.

La Fiorentina, secondo "La Nazione" segue sul mercato Antonio Rukavina 23 enne del Partizan Belgrado. A Corvinio piace. Ma il ds gigliato segue anche Mario Gomez attaccante di 22 anni dello Stoccarda. In questo caso perň i viola sono in svantaggio rispetto ad Ajax e Anderlecht che sono da tempo sul giocatore. Piace anche Javi Martinez centrocampista del Bilbao: vale 10 milioni.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54655542
Heitinga wil wel naar Atlético

JOP VAN KEMPEN

NOORDWIJK - Ajaxspeler John Heitinga is verheugd met de interesse van Atlético Madrid.

De Spaanse club meldde zich bij Ajax en wil de verdediger al in januari overnemen. ''Maar ik maak het seizoen af bij Ajax,'' zegt Heitinga.

Ná het seizoen staat Heitinga echter nadrukkelijk open voor een vertrek. Hij heeft een contract tot 2011, maar daarin staat wel een gelimiteerde transfersom.

Dat Heitinga niet in de winterstop mag verkassen, vindt hij goed te begrijpen. ''Door het afscheid van Jaap Stam en de blessures van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel ben ik op dit moment de enige centrale verdediger van Ajax.''

Al aan het begin van dit seizoen liet Heitinga weten dat hij zin heeft in een buitenlands avontuur. De Alphenaar speelt al sinds zijn zevende voor Ajax. En de verdediger die gisteren 24 jaar werd, is bezig aan zijn zevende seizoen in de selectie. ''Ik denk dat er met uitzondering van Ger Senden van Roda JC in de eredivisie op dit moment geen enkele speler is die langer bij één en dezelfde club speelt als ik.''

Heitinga is gevleid door de interesse van Atlético, dat zesde staat in de Primera División. ''Het is een mooie club die vorig seizoen veel goede spelers heeft gekocht: Maxi Rodriguez, Simao en Diego Forlan. Atlético krijgt een nieuw stadion, heb ik gegoogled. Ik hoor van Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooij goede verhalen over de stad Madrid.''

Hoewel de Spaanse sportkrant Marca al schreef dat Heitinga heeft ingestemd met een overgang in de zomer, ontkent hij dat zelf. ''De kans is groot dat ik na dit seizoen vertrek, maar ik weet niet naar welke club.''

Heitinga is al enige tijd bezig met een cursus Spaans. ''Ik mis wel eens een lesje, maar het gaat best aardig. De discussie tussen Albert Luque en Luis Suárez vorige week in de rust van Feyenoord-Ajax ging me echter iets te snel.''

Heitinga bereidt zich momenteel voor met Oranje op de EK-kwalificatiewedstrijd van zaterdag tegen Luxemburg. Als Oranje wint, is het verzekerd van deelname aan het titeltoernooi dat in juni in Oostenrijk en Zwitserland wordt gespeeld. Heitinga wil in principe al rond zijn met een nieuwe club voordat het EK van 2008 is begonnen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:51:54 #271
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54655656
Als Heitinga gaat, lijkt het me duidelijk dat Ajax geld uit gaat geven.

Ik pleit voor Ivanovic en Onyewu.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54655679
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
Breno naar Bayern Munchen
Jaaskelainen naar Inter Milaan
Pantelic naar Chelsea
Lucarelli van Shakhtar naar QPR
Taiwo of Grosso of Emanuelson naar Valencia
Agbonlahor naar Arsenal
Queen Park Rangers ?
pi_54655698
'Bayer Leverkusen haalt Tunesische sensatie'
15/11/2007 11:53

Bayer Leverkusen is in een ver gevorderd stadium met het vastleggen van Yassine Chikhaoui. De Tunesiër komt nu nog uit voor FC Zürich.

De Bundesliga-club moet wel de hoofdprijs betalen voor Chikhaoui, die in Zwitserland als een sensatie wordt beschouwd. Afgelopen zomer kwam de allrounder over van Etoile du Sahel Sousse. De international tekende in de Zwitserse stad een vijfjarig contract.

Volgens Kicker houdt dat in dat Bayer zes tot zeven miljoen euro op tafel moet leggen voor de aanvaller. Chikhaoui, die bij zijn huidige club centraal op het middenveld speelt, maakte in de eerste vijftien competitieduels zeven doelpunten. In zijn vaderland werd de 21-jarige speler vorig jaar tot Speler van het Jaar gekozen.

Clubs als Hertha BSC en Bayern München en nog een aantal Europese topclubs zouden volgens Kicker al zijn afgetroefd door Bayer, dat de Noord-Afrikaan per 1 juli 2008 wil contracteren. Overigens maakt zowel Bayer Leverkusen als FC Zürich deel uit van Groep E van het UEFA Cup-toernooi.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:53:39 #274
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54655699
Sjimz speelt teveel Football Manager
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54656407
Jozy Altidore naar Real Madrid
Marat Izmailov naar Manchester City
Gianluca Zambrotta naar AC Milan
Daniel Carvalho naar Sampdoria
Tiago naar Barcelona <> Marquez naar Juventus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')