abonnement Unibet Coolblue
pi_52763609
Is het mogelijk (voordat ik de TNT hierover opbel) om aan te geven dat je niet wil dat je eventuele pakketjes afgeleverd worden bij de buren?
Bij een pakketje dat nog betaald moet worden is het niet zo'n probleem, maar omdat ik 90% van mijn online bestellingen (danwel noodgedwongen) vooraf betaal vind ik het niet zo fijn dat mijn shit bij de buren bezorgt wordt indien ik er niet ben. (werken jeweets, en vrijvragen vind ik geen optie, het komt regelmatig voor dat ze gewoon een dag later komen o.i.d dit kost geld.)
Niet dat ik ruzie heb met mijn buren of iets dergelijks, maar ik ken ze niet. En om heel eerlijk te zijn zie ik 95% van de buurt hier er voor aan je pakketje in ontvangst te nemen maar niet aan jou te geven.
pi_52763809
wie kent zijn buren nou niet

*bekijkt fotoboek

ah, je buren willen jou niet kennen
You dream it, I live it.
pi_52763853
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Meddo het volgende:
wie kent zijn buren nou niet

*bekijkt fotoboek

ah, je buren willen jou niet kennen
Hier in het westland is het vrij normaal elkaar niet te kennen anders heur...
Bovendien, mijn buren willen mij niet kennen? Kan prima kloppen, maar mijn buren lijken op dat ventje in je ava.
pi_52763864
Dat moet de verzender aangeven, en dat moet jij dus bij je bestelling even vermelden.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:22:07 #5
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52763873
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:14 schreef McKillem het volgende:
Is het mogelijk (voordat ik de TNT hierover opbel) om aan te geven dat je niet wil dat je eventuele pakketjes afgeleverd worden bij de buren?
Bij een pakketje dat nog betaald moet worden is het niet zo'n probleem, maar omdat ik 90% van mijn online bestellingen (danwel noodgedwongen) vooraf betaal vind ik het niet zo fijn dat mijn shit bij de buren bezorgt wordt indien ik er niet ben. (werken jeweets, en vrijvragen vind ik geen optie, het komt regelmatig voor dat ze gewoon een dag later komen o.i.d dit kost geld.)
Niet dat ik ruzie heb met mijn buren of iets dergelijks, maar ik ken ze niet. En om heel eerlijk te zijn zie ik 95% van de buurt hier er voor aan je pakketje in ontvangst te nemen maar niet aan jou te geven.
Is dat niet iets wat je bij de verzender aan moet geven? Ik weet dat je dat bijv. bij de Wehkamp aan kunt geven.
Tijdje geleden magnetron besteld, bezorger van TNT zei dat hij dat ook niet bij de buren af mocht geven. (vriendin was hier om het aan te nemen, dus het is nog afgegeven aan een ander dan de begunstigde)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52763879
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef McKillem het volgende:

[..]

Hier in het westland is het vrij normaal elkaar niet te kennen anders heur...
Bovendien, mijn buren willen mij niet kennen? Kan prima kloppen, maar mijn buren lijken op dat ventje in je ava.
, westland: dat verklaart het al
You dream it, I live it.
pi_52763910
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Lips het volgende:

[..]

Is dat niet iets wat je bij de verzender aan moet geven? Ik weet dat je dat bijv. bij de Wehkamp aan kunt geven.
Tijdje geleden magnetron besteld, bezorger van TNT zei dat hij dat ook niet bij de buren af mocht geven. (vriendin was hier om het aan te nemen, dus het is nog afgegeven aan een ander dan de begunstigde)
Correct me enzo, maar volgens mij verstuur je iets naar een adres, en niet naar een persoon.
pi_52763921
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef veldmuis het volgende:
Dat moet de verzender aangeven, en dat moet jij dus bij je bestelling even vermelden.
Maar het is dus niet mogelijk dat bijvoorbaat gewoon bij de TNT vast te leggen? Soms kan je namelijk geen opmerkingen invullen bij een bestelling.

bol.com bijvoorbeeld
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:25:42 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52764007
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Correct me enzo, maar volgens mij verstuur je iets naar een adres, en niet naar een persoon.
Klopt, daarom kreeg ze het ook. (dus waarom vermelde ik het )
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52764041
Val een ander lastig met je peop vragen, vieze gothic!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:26:42 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52764043
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Meddo het volgende:
wie kent zijn buren nou niet

*bekijkt fotoboek

ah, je buren willen jou niet kennen
Get a life, pauper.

@TS: het enige wat je kunt doen is TNT post bellen, en een klacht indienen. Dan moet je even vol blijven houden tegen de telefonistes, want die zullen gaan zeggen dat 'dit de normale procedure is, en de normale procedure moet gevolgd worden'. Zeg dan iets als 'jah, en de normale procedure DEUGT NIET. En daarom dien ik een klacht in, omdat ik wil dat de 'normale procedure' verandert wordt. En als maar genoeg mensen klachtenformulieren indienen, misschien, heeel misschien, dringt het dan tot jullie botte bureaucratische walnotenhersentjes door dat pakjes bij de buren afleveren Geen Slim Idee is.'

Ik zou het zelf veel prettiger vinden als de postbode helemaal geen pakjes bezorgde, maar alleen een kaartje: 'u kunt uw pakje ophalen van 9-7 op postkantoor XYZ'. En ook voor TNT post is dat voordelig, want zoiets moet ontzettend veel arbeidskosten schelen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52764107
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Get a life, pauper.

@TS: het enige wat je kunt doen is TNT post bellen, en een klacht indienen. Dan moet je even vol blijven houden tegen de telefonistes, want die zullen gaan zeggen dat 'dit de normale procedure is, en de normale procedure moet gevolgd worden'. Zeg dan iets als 'jah, en de normale procedure DEUGT NIET. En daarom dien ik een klacht in, omdat ik wil dat de 'normale procedure' verandert wordt. En als maar genoeg mensen klachtenformulieren indienen, misschien, heeel misschien, dringt het dan tot jullie botte bureaucratische walnotenhersentjes door dat pakjes bij de buren afleveren Geen Slim Idee is.'

Ik zou het zelf veel prettiger vinden als de postbode helemaal geen pakjes bezorgde, maar alleen een kaartje: 'u kunt uw pakje ophalen van 9-7 op postkantoor XYZ'. En ook voor TNT post is dat voordelig, want zoiets moet ontzettend veel arbeidskosten schelen.
Hier kan ik me volledig in vinden. Maargoed morgen maar even bellen dan.
pi_52764120
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Val een ander lastig met je peop vragen, vieze gothic!
Ga jij maar dat holmaaltje van je in je avatar in zijn reet stampen met je gothic.
pi_52764133
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef gronk het volgende:
Ik zou het zelf veel prettiger vinden als de postbode helemaal geen pakjes bezorgde, maar alleen een kaartje: 'u kunt uw pakje ophalen van 9-7 op postkantoor XYZ'. En ook voor TNT post is dat voordelig, want zoiets moet ontzettend veel arbeidskosten schelen.
Ik, bleke nerd, blauwe ogen, vind het juist prettig dat het thuisbezorgd wordt. Hoef ik me niet in de zon te wagen!
pi_52764135
Ik heb ook iets gehad met het verzenden via TNT

pakketjes waarvoor getekend moet worden mag niet worden getekend door de buren, er mag dus alleen door de ontvanger getekend worden.

als er toch getekend word door de buren dan kan je de tnt er voor aansprakenlijk stellen...
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52764186
Ik heb onlangs gebeld met TNT over dit onderwerp.

Zij gaven aan dat je dat steeds zelf bij de verzender aan moet geven... erg omslachtig. En je moet maar hopen dat de verzender dat niet vergeet...

Zou bij hun te regelen moeten zijn, maar kan dus niet..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52764250
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb onlangs gebeld met TNT over dit onderwerp.

Zij gaven aan dat je dat steeds zelf bij de verzender aan moet geven... erg omslachtig. En je moet maar hopen dat de verzender dat niet vergeet...

Zou bij hun te regelen moeten zijn, maar kan dus niet..
erg matig
Standaard bij dichtstbijzijnde filiaal laten bezorgen is dan ook niet mogelijk zeker... of heb je dat niet gevraagd?
pi_52764275
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ga jij maar dat holmaaltje van je in je avatar in zijn reet stampen met je gothic.
Auw!!
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_52764294
kiala, bestaat dat nog?

en is dat geen optie?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52764324
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef --- het volgende:
kiala, bestaat dat nog?

en is dat geen optie?
ownee die bezorgen geen mad drugs
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52764326
bij sommige bestelbedrijven kun je ook bij een service-punt laten bezorgen
die zitten in winkels en dan kun je ze daar ophalen
ik vind dat wel makkelijk
pi_52764347
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef Miriampje het volgende:
bij sommige bestelbedrijven kun je ook bij een service-punt laten bezorgen
die zitten in winkels en dan kun je ze daar ophalen
ik vind dat wel makkelijk
onder rembours verzenden is net zo duur als bij een service punt verzenden
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52764375
volgens mij betaalde ik voor de OTTO niets om bij een service punt op te halen
pi_52764426
Ow oke, ik bestelde iets bij large.nl toen der tijd liet ik het verzenden naar een sigarenboer via Kiala terwijl ik het net zo goed aan de deur kon laten bezorgen onder rembours
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52764435
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

erg matig
Standaard bij dichtstbijzijnde filiaal laten bezorgen is dan ook niet mogelijk zeker... of heb je dat niet gevraagd?
Kan ook niet nee.. is gewoon shait.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')